Új hozzászólás Aktív témák
-
nickedez89
senior tag
Én azt látom ebből, hogy pont nem kell minden este töltögetni! Egy átlag városi lakó nem megy többet napi 50km -nél, ha valóban 200-250km-es hatótávot tud produkálni egy ilyen autó akkor gyakorlatilag elég hetente tölteni.
Az meg már igazán baráti szerintem!Én simán elfogadnék egy ilyen autót, főleg hogy két kocsi van a családban. Hosszú útra mennénk azzal és meg van oldva!
Csak hát az ára!
Meg kell várni sajnos míg ezek a morzsák is lezuhannak az átlag embernek is megfizethető kategóriába. -
petymeg
addikt
-
BiP
nagyúr
válasz
Lalikiraly #21 üzenetére
Valaki linkelt már ilyet az útiblog másik bejegyzésében:
[link] -
Én egy költségszámításra lennék kíváncsi, hogy benzinessel, dízellel és ezzel az elektromos, plusz vásárolunk, vagy alszunk míg tölt művelettel összehasonlítva. Nyilván az "üzemanyagköltség az töredék... És a többi tényező? Majd konkrét számokat ha tudtok
-
Kiskupak
csendes tag
Dízellel 9 óra? Ne nevettess, repülővel csak 2 és olcsóbb. Ki is tépném az össze hajam, ha ennyit kéne ülnöm. Magyarán hülye hozzászólásra hülye válasz.
Az elektromos autónak még ebben a formájában is van létjogosultsága, csak a megfelelő célra kell használni. Egy kombival is lehet sittet hordani, de nem arra való, arra ott a teherautó. Viszont nyaralni meg jobb egy kombival menni, mint teherautóval. Sokkal többen autóznak kevesebbet napi 50-100km-nél, mint ettől többet. Aki a 200km-es hatótávnál többet megy heti vagy havi rendszerességgel, annak ez MÉG nem való. Ami a szűk keresztmetszet, az az, hogy tudod-e otthon tölteni? Ha családi házban laksz, akkor ezt megoldod, ha panelban, akkor ez megint csak nem neked való.
Az, hogy 110 km/h-val mehetsz annak szintén csak pár évig lesz relevanciája, mert, ha jön az önvezetés, akkor édes mindegy lesz, hogy 3 perccel hamarabb vagy később érsz oda.
Amiben az elektromos autó sokkal jobb, mint bármelyik belsőégésű alternatíva az a karbantartási költségek. Nincsenek olyan horror értékű alkatrészek, amelyek tönkremehetnek, nincs váltó, kuplung, turbó, részecskeszűrő, kettős tömegű lendkerék, magas nyomású befecskendező és sorolhatnám. Nem kell olajat, féktárcsát cserélni 10-20e km-ként, hanem elmennek 10* annyit.
Ellenben ott van az akkumulátor, aminek csökkenhet a kapacitása és JELENLEG még egy jelentős tétel, de, ha a 4-5 évi szervizköltséget ezekből levonod, akkor már lehet, hogy jobban is jársz. -
petymeg
addikt
-
nistv4n
tag
válasz
Blindmouse #13 üzenetére
Ezekben az új ACC-kben, mint ebben a Golfban is (nekem is ilyen van), már kicsit intelligensebb, és ilyenkor, ha az eléd bevágó nem lassít hirtelen, akkor már a tempomat sem fékez őrülten nagyot, legfeljebb elveszi a gázt. Ahogy észrevettem, mindig kalkulál a másik fél hozzád mért sebességével is.
Ettől függetlenül, ha tempósan szeretnél haladni egy magyar autópályán, ACC felejtős, mert a belső sávban ha legkisebbre állítod a követési távolságot, akkor is hagy 1-1,5 autónyi helyet (ami egyébként a biztonságos), de ekkor folyamosan bejönnek az ember elé, és persze akkor fékezni fog (igaz nem durván).
Ez a kocsi (nem csak az e verzió) pedig az ACC-vel, dugóasszisztenssel (magától indul - leáll - indul, amikor araszolni kell), valamint a sávtartóval, ami simán kormányozza a kocsit nem meredek kanyarokban, No. 1. választás ebben a kategóriában. Már annak, aki szeret egyre kevesebbet vezetni vezetés közben
.
-
turbulencia8
őstag
Nekem nagyon tetszett az elektromos autos utazasi leiras.
-
Goblin12
őstag
A net Németországban a legszarabb, személyesen is alá tudom támasztani.
(#9) Kölyök1990: Nem, általában minden panzióban, vagy hotelben szar a net, eddig 1 helyet találtam ahol jó a net és az a lakásom. Mindenhol máshol egyszerűen használhatatlan, vagy annyira túl van terhelve, hogy azért rossz.
-
Blindmouse
senior tag
Az ACC nagyon jó. Egy funkciója hiányzik, ami automata gépfegyverrel lövi szét az orrod elé fél méterrel besoroló idiótákat. Mert ugye mész szépen, a magad tempójában a külső sávban, mögötted 2 másodpercre a másik autó, ACC bekapcsolva. Jön a gyökér, megelőz, és bár semmi oka rá, de behúz egy méterrel az orrod elé. Az ACC ezt persze rögtön fékezéssel hálálja meg, és a mögötted lévő autó meg a csomagtartóban köt ki.
-
babosmiki
addikt
Köszi a videót srácok, jó munkát! Várom a V30-at...
-
kiezTe90
senior tag
Jó olvasni, hogy megérkeztetek. Szeretem olvasni amikor utaztok valahova, és írtok róla.
Azért az hogy elektromosan bemertétek válalni nagy érdem, én tuti nem mentem volna bele!
Egy kérdés. Milyen panzióba vagytok, ahol ilyen szar a net? Vagy ott nem szokás értelmes netet beköttetni? -
Húh ,jó nagy kihívás,de öröm olvasni, hogy azért működik már ez az elektromos autózgatás . Csak egy kis apróság, de nagyon zavaró, hogy igazából össze nem függő mondatokat is vesszővel választjátok el, így sokszor egy mondaton belül 8-9 vesszőt is találni. Zavaró, sőt szerintem sokszor nyelvtanilag sem helyes.Rövidebb mondatokkal és egyszerűbb összetett mondatokkal ésszerűbb és igényesebb lenne.
Többek között ez a mondat kicsit sok.:". Száguldozásról persze szó sem volt, de a kamionok és teherautók megelőzésére kényelmesen használható 120 km/h körüli, tempomatos menetet választottuk, a követőradaros, ACC névre hallgató megoldás egyébként rendkívül hatékonyan működik, előzéshez pont elég dinamikusan indul meg, de a fogyasztást sem dobja meg jelentősen, körülbelül 13-13,5 kWh-s átlagokkal el lehet így járni, ami nagyjából 250 kényelmes kilométert vetít elő, ha beleszámoljuk a töltőkeresést és egy-két váratlan közlekedési szituációt."
EZ mit sem von le abból, hogy hajrá és várjuk a jó képeket, híreket. Gratula ehhez az úthoz!
-
BiP
nagyúr
Én is a padka mellé álltam volna be, és akkor nincs izgulás. (elcsap-e egy kamion, amikor kiszállok a kocsiból) Láthatóan (kép+videó) elöl is volt még hely a manőverezésre.
És a védőoszlopot sem véletlenül a töltő sarkaihoz teszik.Köszi a rövid bemutató a kocsiról ill. a térképet.
-
Crafter32
őstag
Pisztolyt kellene a felyemhez tartani elinduljak elektromos autóval bárhova is ezeket a cikkeket olvasva.
-
Szabcsizz
őstag
A végén ez a kis motoros szösszenet jó volt! Mármint a videóban.
-
mark!
őstag
aztán jó sok fotót az IFA-ról
-
vince
őstag
Nem teljesen világos, hogy a tolatóradar már üvöltött, de nekem még jobban az oszlopra kellett tolassak, hogy ne lógjak ki az útra, ahol percenként húznak el a kamionok helyett miért nem álltatok a kocsival valamivel előbbre, de közvetlenül a padka mellé? Ránézésre a vezeték bőven elérne odáig is és meglett volna a kellő oldaltávolság a kamionoktól. Feltéve, hogy ez a fotó a kérdéses töltőnél készült.
Új hozzászólás Aktív témák
- Parfüm topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Sorozatok
- Nem tetszik pár profi eSport játékosnak, hogy Intel CPU-val kell játszaniuk
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen autót vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- bitblueduck: RTX 50-es széria PhysX támogatás nélkül. Tényleg akkora probléma?
- Konzol Screenshot
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- További aktív témák...
- Apple Watch Series 4 Nike 44mm Teljes doboz, sok tartozék, 100% akku
- LG 77C4 - 77" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - 1000 Nits
- Dell G15 5530 gyári kijelzőt keresek (DP/N: 0VPD4)
- IDE HDD-k vegyesen nagy mennyiségben 32db egyben
- Eladó gamer / workstation PC + monitor garanciás, dobozos alkatrészekkel
- Több mint 70.000 eladott szoftverlicenc
- HIBÁTLAN iPhone SE 2020 64GB White -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2025, 100% akkumulátor
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- LEGJOBB KIJELZŐS! 400NIT ThinkPad T14s Gen 2 i5-1135G7 16GB 256GB FHD 1 év garancia
- Apple iPhone 14 Pro 256 GB Space Black 1 év Garancia Beszámítás Házhozszállítás
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest