Új hozzászólás Aktív témák
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
A Porschék nálam egy kb. ~30 éve tartó szerelem (az első szavam nem "apu/anyu" volt, hanem "autó" : D).
Abszolút meg tudom érteni a (brutál) tuningra vágyókat, illetve azokat, akik az utolsó csavarig kusztomizálni akarják a járművüket. Jó esetben az önkifejezés egy elaborált (és veryköltséges) formája ez.
Egy ideig én is kifejezetten csíptem az ilyesmit (mára ez eléggé elhalványult, de nyomokban azért még jelen van), bár valójában az "utolsó csavarig eredeti" volt mindig is az igazán áhított vadcsodám (persze jelen márkánál maradva az lehet Ruf vagy Singer is, érted).
Factory [dunkelblau] 1989 Porsche 930 Turbo (és [silber metallic] 930 Turbo Cabriolet) 4 lyfe, bruh. És [silber metallic] 1988 Porsche 959 ofc. (Nyugodtan jöhet mellé egy '86-os rally spec darab is - simán elférne a '87-es Testarossa, a '87-es Lotus Esprit (X180) Turbo és a '90-es, turquoise metallic C4 Corvette Convertible (, meg a...és az..hápersze még amaz is) mellett. Az udvaron. Az emésztőn. Vagy a vízszintesen növő almafa. Mellett. Alatta nem.
).
Érdekel a drift is? Ezt az old school AE86/Irohazaka videót itten hagyom, jó kis Initial D-féle eurobeattel. : > (no BGM)
-
wierra
senior tag
UfoCivic vagy sedan 1.6?
Nálam K20Z2.Csakhogy necsak offoljak; nem vagyok se germán, se Porsche-fan, de ezt az RWB-dizájnolt, Bisimoto-finomhangolt 911-et kipróbálnám zárt pályán.
-
Ciccuka
veterán
Portland Build #3 - Porsche 993
A minőségre nem igazán törekednek túlzottan. Inkább a látvány/hatás az elsődleges -
-
Kisgépkezelő
senior tag
Vicces látni, hogy nem sokban különböznek a munkamódszerei attól, mint ahogy én javítottam ki a Skodámat, miután nekitolatott valami figyelmetlen forma. Úgy dönöttem, hogy inkább facsavarral és szilóval építem újra a lökhárítót, a kapott pénzt meg sörre költöm.
-
Csapoati
nagyúr
Ugyan totál nem az én stílusom, amit csinál a krapek (a Porschék úgy tökéletesek, ahogy kigurulnak Zuffenhausenből
), de elismerem, hogy nem semmi, amit össze tud hozni.
-
.LnB
titán
Egyébként az arabok nem szórakoznak ha az RWB-ről van szó, akkor se. Mikor Nakai Dubai-ban volt, rögtön három autót épített egy helyen. Persze három különböző személynek, de akkor is.. Kibérletek neki egy óriási garázst és kész, ott várta a három Porsche. Gondolom ők nem várták ki a sorukat. Biztos szép kis feláras meló lehetett.
-
Érdekes amit írsz.É Én nem állhatom a munkáit, de magát a porschét mint autót és brand-et sem bírom. De hiszek benne hogy sok-sok mérnök nem ok nélkül dolgozott azért hogy létrejöjjön egy olyan sportkocsi mint a sche.
Hofi vicc: gyakorló rendező meghívja a színi direktort az első főpróbájára.
-Gyr: Direktor Úr! Mit szól, milyen?
-Dir: fosch!
-Gyr: Na és ha még dolgozunk rajta, hogy kicsit összébb álljon?
-Dir: Akkor még lehet szar! -
madgie
titán
Hű, ez a beszúrt videó instant libabőr, köszi
-
szaszyka
senior tag
Az a zöld..... az nagyon jól néz ki!!!!!! Ha erre sokan mondják, hogy “szentségtörés”, akkor a Mansory termékeire mit mondanak?
-
elithun
őstag
"Ha lenne pénzem, pénzre, akkor valószínűleg pályázni, esetleg versenyezni, ettől alkalmasabb típusokat találnék"
Úgy érzem valahol pont ez is a pláne ebben. Ezek az átalakítások inkább művészi értékkel bírnak. Erre bizonyíték, hogy minden RWB más stílusban valósítja meg az átalakítást.
Nyilván a művészi érték az szubjektív, de egy gyári Porschéhoz könnyebben jutsz, mint egy ilyen átalakítotthoz. Ami meg korlátozott az értékes. -
Ryu
tag
Félreértés ne essék, nem akarok vitatkozni, már csak azért sem, mert egyetértek veled. Csupán fura számomra az RWB történet.
Azt írod, hogy "akiknek ez annyira nem tétel". Ha lenne pénzem, pénzre, akkor valószínűleg pályázni, esetleg versenyezni, ettől alkalmasabb típusokat találnék, akár a Porsche kínálatában. Ha gyűjtő lennék, akkor pedig teljesen más irányba nézelődnék, hiszen ezek az átalakított autók immáron kisebb értéket képviselnek azon szempontok mentén. Persze mondom ezt úgy, hogy én földhözragadt ember vagyok, már csak a társadalmi státuszom miatt is.
Mindenesetre irigylésre méltó történet és nagyon érdekes és szerencsés ember, remélem még olvashatok róla.
-
.LnB
titán
Én végig tudnám ülni nyugodtan. És ha megnézed, olyanok csináltatnak maguknak vele autót, akiknek ez annyira nem tétel.
Az, hogy a menetdinamikát mennyire módosítja az nem ilyen egyszerű. Nálunk nem lehetne közlekedni egy ilyen autóval. De szerintem a legtöbb komoly módosítás ront a menetdinamikán. Mármint ami ilyen street tuning, és nem versenypályára való átalakítás. Szóval a nagy átlaghoz képest itt nem történik semmi különös. Szélesebb nyomtáv, baromi széles gumik. És gondolom keményebb futómű.Ugyanakkor vannak hivatalos RWB pályanapok. Szóval ott is szokták őket használni.
Sőt Nakai-nak van egy saját pályára épített gépe, a "Rotana", ami sokkal komolyabb módosításokat is kapott. Köztük egy szép csigabigát. Azzal versenyezni szokott.
-
.LnB
titán
Azért ez a stílus nem az a Bosozoku, és nem is a Shinichi Moroboshi féle Lambo Crew csilli-villi stílusa.
Shinichi Moroboshi féle: [link] és [link]
Az igazi Bosozoku irányzatok: [link] <- ez marha jó vidi.Persze valahogy az egész Japán autós tuning kultúra a Bosozoku alá tartozik, de a Liberty Walk, az RWD sokkal jobban emészthető a nyugati szemeknek is.
-
Ryu
tag
Azért valljuk be egy olyan autógyártó cég termékeit nemesíti az úr, ami talán a legrégebb óta tartja magát a saját formavilágához és tanaihoz. A vásárlóik olyan rajongók, hogy amikor megpróbálták kivezetni a léghűtéses motorjaikat, haragot kaptak a nyakukba és azóta is sokan mantrázzák, hogy a legjobb Porsche a léghűtéses.
Nincs mit csodálkozni azon, hogy van egy hangos többség, akik szerint szentségtörés amit azokkal a gépekkel művel. Ha megnéz bárki egy videót, ahogy a mester lekuporodik a legtöbbek számára elérhetetlen 20+ milliós autó mellé és minden méricskélés nélkül belevág a kaszniba, majd szegecsekkel összefogatja a túlméretes szélesítő idomokkal, az elsőre biztosan értetlenül bámul (ajánlom a filmek azon részeit, amikor a motorháztetőt rángatja be a helyére)
Mindezek mellett ahogy a kész mű kinéz, az nem egyszerű.Főleg a második kép fejezi ki, hogy mit jelent az RWB. Viszont az is igaz, hogy ez nem egy RUF szintű mű, nem arról szól, hogy jobbá tegye az adott példányt, ez csak egy módosítás, ami neki tetszik és megannyi rajongójának is.
Nagyon fura kettősség van az egész történetben:
Egyrészt ott egy Japán ember, aki felépített maga köré egy mítoszt és ahogy egy Katana esetében, úgy itt is elhisszük, hogy munkájával valami jó, már-már tökéletes mű születik.
Másrészt tegye fel a kezét az, aki egy Porsche megszerzése után végig tudná ülni vigyorogva, ahogy a kocsit szétszabdalják és egy Frankensteiné teszik.
Képeken nagyon jól fest mindent és én is imádom, bár sose lesz ilyen gépsárkányom, még csak Porsche-m se, de lemerem fogadni, hogy ez az egész módosítás minden menetkomfortot és menetdinamikát tönkretesz. Értelmetlen.
Ez olyan mint az említett kard; addig csodálod, amíg nem díszeleg egy az ágyad fölött, hiszen onnét funkcióját egyáltalán nem látja már el.
-
Cifu
félisten
A cikket köszönöm!
Ugyanakkor számomra az a legnagyobb meglepetés, hogy japánon kívül erre van fizetőképes kereslet. A japán tuning scéna szerteágazó és szinte követhetettlen. A többségük használhatattlan pózerkedésnél alig több, tegyük hozzá. Amiben az RWB végül is nagyon ügyes, az az, hogy lehetőséget nyújt bárkinek az egyedi japán bodykit / felfüggesztés tuningra, és kész. Kellett hozzá a bátorság, és nem bukott bele, ez mindenképpen tisztelendő.
-
Minden tiszteletem (a munkásságának ) mellett nem tudok másra gondolni csak hogy tönkreteszi az autókat. Nem akarok ebből vitát , senkit nem akarok ezzel megbántani, csak egyszerűen taszít amit művel egy remekbe szabott formavilággal
-
elithun
őstag
Mindig is imádtam a tuning autókat. Érdekes volt olvasni és videókat nézni a koma munkásságáról. Alig várom, hogy egyszer egy saját projektbe kezdjek, már csak pénz kell hozzá.
-
oriic
HÁZIGAZDA
Koszi, megvan a reggeli olvasnivalo.
-
.LnB
titán
válasz
Uzsidoboz97 #1 üzenetére
Szívesen, ez csak egy apró szösszenet.
Egyébként ezt nem írtam bele, de Nakai eléggé megosztó személyiség a Porschések között. Elég sokan elítélik azért, amit csinál. Ami valamilyen szinten nem meglepő. Ugyanakkor ott van Magnus Walker akit még maga a Porsche cég is keblére ölel. Igaz Walker inkább mechanikailag nyúl jobban bele a kocsikba. Külsőleg nem végez extrém átalakítást.
-
Uzsidoboz97
csendes tag
Mindig is érdekeltek a tuning autók, és a drift világa is, de sosem mélyedtem bele igazán. Köszönöm az írást.
Új hozzászólás Aktív témák
- Acer Swift 3 Ultrabook / Ryzen 7 5700U / RX Vega 5 / 16 GB RAM / 512 GB SSD
- ASUS TUF FX505DU - 15,6"FHD IPS 120Hz - Ryzen 7-3750H - 8GB - 512GB - Win11 - GTX 1660 Ti - MAGYAR
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 3600 / RX 5700 / 16GB DDR4 / 512GB SSD
- GIGABYTE Z390 AORUS MASTER WiFi Alaplap
- GAMER PC! Ryzen 7800X3D / RTX 5070 Ti / 32GB 6400MHz / B650 WiFi / 1TB Gen4 / 750w GOLD! BeszámítOK
- Apple iPhone 13 Mini 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HIBÁTLAN iPhone SE 2020 64GB White -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2025, 100% akkumulátor
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B650M R5 7600X 32GB DDR4 1TB SSD RTX 4080 16GB Zalman Z1 Plus Seasonic 750W
- BESZÁMÍTÁS! ASUS B760M i5 12400F 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3070Ti 8GB Fractal Design R5 FSP 850W
- BESZÁMÍTÁS! ASUS H610M i5 12400F 16GB DDR4 1TB SSD RTX 4060 8GB Rampage Shiva Cooler Master 650W
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest