Új hozzászólás Aktív témák
-
olgica
csendes tag
sikerült a domino surftől megszabadulni. De ehhez be kellett mennem egy üzletbe. A pultos sem tudta átváltani a csomagom. Külön belső segítséget kellett kérjen. És kiderült miért 3G, amit 4G-nek adnak el. Ahol a maratont lehet kiválasztani ott oda van írva mi kell hozzá. 4 G-s telefon és hang opció. Elfelejtették odaírni, hogy ÉS 4 G-s kártya. Most legalább ezt is kicserélték.
-
olgica
csendes tag
folytatom t-komot. beugrottam más kedvezőnek tűnő ajánlatukba is, remélem most a hűség lejártával meg tudok szabadulni tőle. otthoni privát upc-s csomagom (tv-telefon-internet) van egy t-kom minimális telefon-internet céges csomagom. korábban a céges is upc-s volt, csakhogy a kettőt egybekötötték és zavarták egymást., ezért váltottam ilyenre. fiam elköltözött és szüksége lett internetre. a minimálisnál többre. a telefon csomag is kellett - gondoltuk hálózaton belül olcsón (ingyen) tudunk beszélni. Jött a nagy csalódás. t-koméknál az a divat, hogy hálózaton belül 30 ft-os percdíj és 5 ft-os kapcsolási díj van. dögöljenek meg. most fogom upc-re cserélni. eddig upc-nél hálón belül ingyenes a telefonálás. már nem emlékszem miért t-kom-t választottam.
tud ez a t-kom valamit korrekten is csinálni???
-
olgica
csendes tag
ha már lúd legyen kövér! folytatom telekom ekézését. regisztráltam a honlapukon. pontosan mi bajom volt már nem emlékszem, de nem volt egy egyszerű sztori fiókot csinálni. agitáltak, hogy minden telekom számomat ide ebbe az egy fiókba írjam be, itt kezeljem, mert ettől egyszerű és szép lesz az életem. nem lett. :-( nagy nehezen mindent hozzáadtam (a magamé mellett öreg édesanyám és buta fiam kártyáit kezelem). egyszercsak értesítettek, hogy édesanyám kártyáit leválasztották a fiokomról. hogy miért arról nem szólt az értesítés.
Ilyen szar lesz, aza szolgáltatás, amit szakértők helyett pártkatonák irányítanak. Akárhol vakarjuk mindenhol bűzlik.
-
olgica
csendes tag
nos az előző után itt a másik szégyen sztori. van a t-komnak ez a domino surf-je. azt mondja, hogy havi 850 ft-ért ad 150 mb-t. ok. ez nekem - ill. a fogyis fiamnak - pont megfelelő. vettem Neki egy nyomkövetőt. a 150 mb sosem fogyott el. mikor letelt a 30 nap kikapcsolt a szolgáltatás. befizettem a 850 ft-t (azaz 1500-t, mert kevesebbet nem fogad el) és máris ment a dolog tovább. mikor volt a 30. napon elég pénz, akkor automatikusan levonta és kész. ez ment évek óta. most azt látom, hogy a 30 nap előtt elfogyott a 150 mb és KÉRETLENÜL az inaktív napinet mellett rátöltöttek 10 mb-t (gondolom 200 ft-ért), egy napra. a napinet egy opció, bekapcsolhatom, de nem tettem. nem kötelezhetnek arra, hogy használjam. Vagy mégis? mehetek személyesen reklamálni. itt is ki kell dobjam a kártyát, ha megakarok ettől a csomagtól szabadulni. :-(
-
olgica
csendes tag
háát? mobilos történetem legrosszab döntése volt a telekom maraton csomagja megvétele. lehet, hogy én vagyok a hülye, de inkább valószínűbb, hogy a telekom a szuper inkorrekt. hirtelen el kellett utazzunk Csehországba. Szükségem lett egy kényelmes mobilnetre. Személyes beséta t-komhoz az időnkbe már nem fért bele. Volt egy domino most hangszolgáltatás melletti netsurf csomagom. havi 850 ft-ért 150 mb. ha elfogyott a keret megállt a mobilnet. nekem ez pont elég volt. gondoltam ezt a számot használom a havidíjmentes 4 gb maratoncsomaghoz. a maraton megrendelésnél csak azt kérik, hogy hangszolgáltatás mellé legyen. és azt kérik, hogy testreszabás opciónál állítsam be ezt. amíg nincs elég pénz a kártyán semmit sem lehet csinálni. 4000-t akartam volna fizetni, de csak 5-t lehetett. befizettem és rögtön levonták a 850 ft-t (surfre). Ezután nem lehetett a maratont aktiválni azaz a beállításaimnál aktívnak mutatkozott, de mégsem volt aktív. éjszakai telefonos - folyamatos 1/2 órás próbálkozás után - közölte ő nem tud segíteni, majd 6-kor a nappalos. Ő sem tudott, csupán annyit, hogy domino fixre kell váltanom, ha maratont akarok. domino fixre online váltani nem lehetett - technikai probléma miatt. telefonos menűből szintén technikai problémák miatt nem lehetett. már nem tudom melyik módon váltva kerül a csomagváltás 1500 ft-ba (két havi díj???). A lényeg október 1 óta még mindig él a surf csomag. most meg nem is tudom mi lenne ha sikerülne pl. online váltani? mindenem a levegőbe szállna? folytatva. október 1-én még elutazás előtt írtam e.mailt ügyfélszolgálatnak. leírtam, hogy külföldön internetet szeretnék, nem tudtam se online, se telefonon lecserélni a surf-t és legyenek szívesek a surf-t megszűntetni helyette a maratont aktiválni és a kéretlenül levont 850 ft-mat jóváírni (ha működött volna a rendszer, akkor ez nem történt volna meg). Erre válaszként okt. 2-n már Csehországban kaptam az alábbi üzenetet: kérésemre aktiválták a maratont - surf mellé , továbbá a kiegészítő csomag (maraton) külföldön nem használható. A surf meg ab ovo nem. 6000 ft-ért ott álltam Csehországban internet nélkül. ma a helyzet változatlan. ráadásul a 4 G képes készülékem folyamatosan mindenhol 3 G hálózatot jelez. kérdem én : tényleg én vagyok-e a hülye, vagy a tkom a tökéletesen inkorrekt. Azzal, hogy lehetővé teszi egy havidíjas 150 mb MELLÉ a havidíj nélküli 4 GB-t, ráadásul úgy, hogy nem tájékoztat előre, hogy domino surf-t nem tudom maratonra CSERÉLNI gyakorlatilag a csőbe húz. ez olyan mintha valaki egy bronz csomagot szeretne aranyra váltani és megmarad a bronz is meg arany is, a bronz "előnyeivel". most okt. 15 van és a helyzet változatlan. nov. 1-én - újabb ráfizetés nélkül - inaktívvá válik a surf csomag és gondolom ezzel inaktiválódik a kiegészítő is. vagy veszni hagyon a 4000 ft-nyi 4 gb-t vagy gyorsan hülyeségekre elpocsékolom, mert erre a kártyára több pénzt ilyen körülmények között rátölteni nem akarok. A történet legszebb része, hogy megszűnt a fogyasztóvédelmi hivatal. A kormány járási hivatal hatósági osztálya simán közli fogy.véd nem rá tartozik éls nem küldi tovább oda, ahova a panasz való. Itt zárul a tökéletes kiszolgáltatottság. az már biztos, hogy a 21 sz.-ban arra kényszerülök, hogy minima 2 órát a t-kom boltjában töltsek el. személyesen talán sikerül vmit elintézni. feltéve, hogy nagy elbocsájtások közepette találok még ügyintézőt. :-)
-
Adama123
aktív tag
Nos, tavasz vége elmúlt, nálam továbbra sincs rendesen működő oldal, továbbra is ki van írva hogy az online ügyfélszolgálat korlátozott funkcionalitással érhető csak el. 2014 júliusa óta nem lehet semmit se elintézni online egy telekommunikációs cégnél. Szégyen.
-
Vincent_
aktív tag
A post-paid csomag percdíja olcsóbb, mint a prepaid? Nem mondod??!
"a többi szolgáltató még drágább" - itt a Digire gondolsz? Vagy a UPC mobilra? Vagy a Blue-ra (igen, tudom, hogy az is "T")?
"Az is csak 1 éve kb." -> erre gondolom közben te is rájöttél, hogy nem igaz, ugye?
Bankszámla megszűntetésnél ugyanez van, hogy a havidíjat mindenképp bukod, nincs ebben sok meglepő...
-
Silenzio
addikt
A hsz-ed tele van tévedésekkel.
Számszerűek:
1. 4235 Ft a kötbér, nem 5900.
2. 750 Ft az sms, nem 900. Az is csak 1 éve kb.Tényszerűek:
- A prepaid percdíjak tényleg horribilisek, de a többi szolgáltató még drágább.
- Az utólagos számlázás még emberségesebb, mint az előre számlázás. Telenornál ki kellett fizetnem a teljes 8000 Ft havidíjat a megkezdett hónapra, mivel elsején mondtam fel az előfizetést. Nna, az skandallum. -
Samott
addikt
"a kizárólag havi számlájuk befizetése céljából érkező ügyfeleket a Magyar Posta, illetve a kijelölt Lapker üzleteibe irányítjuk" - hat elmennek az ****** alig fertem be a postra a sok szerencsetlen telekomostol. Ott allt az a sok nyomorult, gyurogettek a csekkjeiket. Aki meg mas ugyben jart volna arra alig fert be. Jol ki lett ez talalva, gratulalok a felelosnek.
-
Dr. Akula
félisten
"utólag már én is inkább kifizetném, csak hagyjanak"
Erre játszanak, nem szabad! Nekik sok ügyvédjük van, ők a janik, te meg a senki, hogy képzeled hogy igazad lehet - gondolják ők. Ilyenkor jusson eszedbe hogy a CHS-t is egy gariztatás megtagadása miatt számolták fel (azóta újraalakultak), ott is okosabbnak hitték magukat a törvénynél. Tőlem legutóbb 80k-t szerettek volna búcsúajándéknak, én meg úgy voltam vele hogy annyiért járkálhatunk bíróságra is. Pár hónap alatt felfogták hogy a jogalap se állt meg, bíróságon ezzel semmire se mennek, én meg nem szarom össze magam egy hivatalos fecnitől. Ha mindenki így tesz, akkor legközelebb nem fognak próbálkozni se. -
Rasnac
aktív tag
válasz
#02683648 #60 üzenetére
Hali
A minap fizettem be postán és ugyanazok a lehetőségek mint a tpontokba. Azonnal térült nekem és lehetett bankartyaval kpval fizetni sőt ami meglepő nem kell egyáltalán csekket vagy bármit vinned megtudnak keresni mert egy Ts dolgozó ül ott.
Maga az elképzelés nem rossz, szerintem -
#02683648
törölt tag
Akkor komolyra fordítva, ez egy jó kérdés lenne, akár a cikkíró felé amit egy következő ilyen interjúkörben feltehet a Telekomnak:
1./ A Lapker, Posta kijelölt pontokon amiről az interjúban a T-s ember beszél, hogyan működik a számla kiegyenlítés? Egy olyan gépük van mint az elektronikus egyenleg feltöltésnél, h rögtön jóváíródik a pénz, vagy van átfutási ideje?
2./ Milyen módokon lehet fizetni ezeken a pontokon? Kp-val és bankkártyával is, vagy csak valamelyikkel a kettő közül?
Mert ha az említett pontok ugyan azt csinálják mint egy Telekom bolt (azaz ugyanúgy fizetődik be a számla mint egy T-s boltban), akkor jól helyettesíti.
Ebben az esetben aki mondjuk hűségnyilatkozat hosszabbításért, reklamálásért, stb. megy kevesebb idő alatt sorra kerül a T pontban. -
#02683648
törölt tag
De ezt eddig is tudtuk h a mobiltelefon szolgáltatás jelentősen drágább Mo-n mint sok fejlett országban (nem mindegyikben! - én éltem Belgiumban, nem voltam elájulva attól h milyen olcsó, a hasonló -Belgiumhoz- méretű Ausztriában például sokkal olcsóbb)
Ezen nem fogsz tudni egyik napról a másikra változtatni, sőt 2010 óta csak romlott a helyzet ezen a téren.
De az igenis felháborító h a számlázási rendszerük nem működik úgy ahogy kellene.
A Telekom azért gáz különösen mert míg mobilból lehet másikat választani, pl. ha kábeles TV-t akarsz bármilyen okból, még Bp-n is sok helyen csak a Telekom sz*rkupac IPTV rendszere van, úgyhogy rá vagy utalva a sz*rjukra.Az interjú hangvételét kifogásolóknak: ez az IT Café-n jelent meg, ahol jelentek meg már kevésbé ide tartozó, olyan cikkek is, ahol a hozzá tartozó topic
színvonalú volt utána (igen, egy énekesre gondolok)
Ami meg az építőiparos hsz-et illeti:
ad 1: a posta, lapker nem azt jelenti, h van vmi gépük ami olyan jellegű mint az egyenleg feltöltő gép, h rögtön rákerül a pénz (i.e. megérkezik a Telekom adott ügyfélszámlára a jóváírás)?
Vagy szimpla postai csekket lehet a postán befizetni ami x nap átfutási idejű? Utóbbi nem lenne logikusad 2: a hsz-ben építőipari vállalkozásról volt szó. a törvény alapján a legtöbb vállalkozásnak kell bankszámlával rendelkeznie, amihez éves szinten bagó összegért lehet céges bankkártyát igényelni.
Ezzel megoldott a probléma. A mi vállalkozásunk Telenor számláit évek óta így fizetjük.
Hogyha igazából egyéni vállalkozói formában működő kényszervállalkozásról van szó (i.e. alkalmazotti jogviszony helyett) amit csak kp-ben fizetnek az más kérdés. -
User64476
őstag
Fizetett hirdetésünket olvashatták.
-
bambano
titán
kellene nekem részletes és jól megindokolt magyarázat arra, hogyha én csoportossal fizetek és csak annyit szeretnék, hogy emailben, pdf-ben jöjjön a számla, akkor mi a francért kell nekem távszámlázni meg díjnetezni me tréaccountot csinálni?
"egy 4-5 millios ügyfélkörnek ha módosítanak a fő számlázásirendszerén már akkor statisztikailag legalább 5-10% érintett lehet egy hibában.": kellene, hogy engem érdekeljen, hogy mekkora az ügyfélkör? egy rendesen megírt számlázó ugyanolyan jól működik 10 ügyfélnél, mint 10 milliónál. ráadásul ha egy cégnek van 5 millió ügyfele, amit akárcsak fele olyan szinten húz le, mint engem, akkor ott lenni kell annyi pénznek, hogy legyen tesztrendszer, meg tesztelők, stb. ahhoz képest elég tré a cuccuk.
-
DonMaster
addikt
Amielött mindneki fikáznás stb azokat akik t-mobile kirendeltségnél és enm postán fizetik be, elég sokan vannak akik nem rendelkeznek bankkártyával eben a digitális világban. nem tudják ahsználni az online felületett. persze mért nem megy postára.
nos, mehet de mégse , de még ezen belül is van 1 réteg, a vállakozok többsége. föleg épitöipar. akik lehet már az utolso 24orában vannak mer tjöt sms hogy titlva lezs ha enm fiezt mert eddig nem voltrá dieje stb. stb. ahogy a mai világban fizetnek majd holnap majd holnap után aki a szakmában van tudja miröl irok. szoval sok iylen van, nah most ha postára megy befizetni akkor az azonnal nem kerül a T számlájára,
de ha helyszinen t-nél fizeti be akkor igen bekerül azonnal, és egy 24ora mulva titlva leszel ha enm fieztsz, nél nem jo a posta ha nincs bankkártya és nem megy a netes üszf, mert ugye befizeted postán, holnap letitl mivel t-nél nem látszik, beér a posta utána mehetsz üszf-re hogy feloldják meg persze fizes feloldási költséget, utána ird be a panaszok közé hogy márpedig ott a csekk idöben bevan fieztve, és vonják le , ez még 1honap, és persze idegesit meg minden meg még 1x bekelelt menjél hgoy feloldják a tiltást, stb. szoval nem csoda hogy jo páran ugy menenk be hogy rájuk boritanád az asztalt , és van 1-2 még szépnek is modnható üszf-es aki akkora taj paraszt hogy emg is érdemelné, föleg amikor bemész és azt mondják hivd fel ezt a számot, oké felhivod persze 40perc-ig halgatod a zenét, azon emg mondnaka egy másik számot , nah annál is 50perc zene, mármint várakozás mire felemeli valaki a kagylot, tehát igen ilyen kor simán rájuk boritanád ,
azt sem rétem hogy szeméylesen 1-es dolgoakt nem lehet elintézni de telefonos üszf-n meg igen, ez hogy is van? minek akkro a személyes? persze itt eltértem a fizetéstöl, de ez igy what? minek van akkor személyes üszf ahova bemész és elintézed az ügyed, nah igy lenne egy ideális világban, de ez nem az föleg nem a T-mobile-nál itt örülsz ha nem mondja hogy hivd fel ezt emg azt hogy elintézd hesd, az ügyedet, föleg ha telot akarsz venni, bemész a t-pont-ba és elküldenke mert nem lehet, ere fogod magad és bemész a t-mobile-ba (bp árkád 1meletel fennébb ) és lás csodát ott mrá lehet venni is. mint ha nem ugyan az a rendszer lenne, egyik elküld mert még nem vehetsz másiknál meg 5percre rá már lehet. nagyonr andom instabil szar az egész rendszerük föleg az ügyfélszolgálat, még ha egy igen/nem -es kérdést tezsel fel ara is kell várnod 20percet mire a feletsével megbezséli. kész vicc, ez minden csak nem jo. fizetésnél emg pláne, elmü -nél is bemész simán az elmü-höz fieztni nem csak csekken. egyedül a kötelezö-t fizeted fixen csekken, mert azt máskép nem megy. -
Vincent_
aktív tag
válasz
#02683648 #50 üzenetére
Nem érted a HSZ-t. Nem magában azzal lenne a baj, hogy egy kalap f*s a számlázási rendszerük (ami ugyebár egy tény, hiszen ők maguk is - pl. pont ezzel a cikkel - elismerik), ha cserébe olcsóbb lenne maga a szolgáltatás, vagy legalább csak azt akarnák megfizettetni mindig velünk, amit kértünk. Neadjisten egy kicsit ügyfélbarátabb lenne a fizettetés (nem utólag húzzák rád a "lejárt hűség" utáni "meglepi díjakat", vagy a számlafizetés határideje után küldik a sokszáz Ft-os felszólító SMS-t. Ezzel szemben - ahogyan többen is írták már - orrba-szájba mennek ki a téves számlázások, nem működnek a funkciók, az egész online-vonaluk egy hulladék (az erőltetett, majd végre-valahára nagy nehezen kihalt távszámla is egy vicc volt).
Csak egy példa. Munkahelyi flottához rendeltem 2 új számot (meglévő számhoz kapcsolt, de saját maga által fizetett előfizetés). Nem túlzok, és már bánom, hogy nem fotóztam le az ügyfélhívó papírját, és a T-pontból kilépésem időpontját, mert 2 ember ügyködésével (az eredeti ügyintéző képtelen volt megoldani) több, mint 2 óráig (!!!!) foglalkoztak a beléptetéssel. Persze személyesen ott kellett végig mindhármunknak ügyfél oldalról lenni, az ügyfélpultot állva (!) támasztva. Ez 6 munkaóra az ügyfélnél, 4 az ügyintézőknél 2 számla megnyitásához. Bravó.
Emellett, a nyugati anyacéghez képest a percdíjak brutál magasak, a készülék-kínálat a kanyarban sincs (amiknek az árai szintén viccesek a nyugati országokhoz viszonyítva), a szervizt lepasszolták a Telemax-nak (lehet róluk olvasni érdekeseket). És mindezek mellé még a számlázási rendszerük is sz*r.
Na ez a baj, meg az is, hogy a PH ilyen PR-cikket érdemi interjúnak álcázva lehoz.
-
#02683648
törölt tag
A hsz első része igaz, de a Telekom -mint bármelyik magyarországi szolgáltató- akkor is drága lenne (fejlettebb, megfelelő mobilpiaci versennyel rendelkező piacokhoz képest) ha überpontos és jól működő lenne a számlázási rendszerük.
A kettő között ezért nincs összefüggés. -
Vincent_
aktív tag
Akkor én is beszállnék a történetekbe. Sokáig volt a saját nevemen havidíjas előfizetéses számlám. Maradjunk annyiban, hogy megvolt az oka ennek, aztán viszont nagy nehezen hagytam magam rábeszélni. De mekkora hiba volt váltanom! Nem akarnám túl hosszúra húzni a sztorit, nem is nagyon részletezném. A lényeg, hogy megkötés után változtattak az előfizetés feltételein (sokkal rosszabbak lettek). Felmondani nem akartam, mert akkor a SIM kártya díját (5900 Ft) be kellett volna fizetnem. Így gondoltam, megvárom, míg leketyeg az 1 év, és majd akkor felmondom. Online fizetést állítottam be, külön rendszer, külön regisztráció, legolcsóbb havidíjas csomagban, mivel alig használtam a számot. Egy hónap havidíját (forgalom nem is volt rajta) egyszer elfelejtettem befizetni, mivel nem jön ám online/email-es emlékeztető, mint pl. a díjnetnél, hogy "halló, eddig nem jött befizetés, holnap meg lejár a számla", csak egy SMS utólag, amire valami 900 (!!!!!) Ft-ot számlázott le a trékom. Havidíjam volt valami 1600 Ft kb. Na ott elgurult a gyógyszer nálam is.
Szánalmas a cég maga, hogy informatikai/technológiai vezetőnek állítja be magát, közben meg ilyen amatőr/lehúzós banda, aki a kiemelt partnereknek fillérekért szolgáltat, az átlaguser-t meg szétszivatja (pre-paid csomagok percdíjai egy vicc). Ha bármilyen, a szokásosnál eltérő ügyintézésre lenne igényed, óriási problémákat idézel elő. A "pilleszárnyú" fejlesztési projektbe, amit itt már sokan kitárgyaltak meg egy külön röhej, hogy hány ember hány évnyi munkájával hány Mrd Ft-nyi pénzt ölt már bele - láthatóan mindenféle látható eredmény nélkül.
A többi szolgáltató sem jobb semmivel. Tudom, hogy telekom-sarc van rajtuk szegényeken, de ez sem indokolná azt a kizsigerelést, amit ezek hárman közösen összehoznak. Más fórumokon már kitárgyalták sokan, hogy egy külföldi SIM-mel, vagy egy sima internetes sim+VOIP kombóval mennyivel jobban lehet járni idehaza is. Most meg már itt a Digi is...
-
Rasnac
aktív tag
Phuu gyerekek van baj
Néhány dolgot tegyünk már tisztába mert látom sokan azt se tudják merre folyik a Duna.....
Először is egyetértek abban hogy bizonyos ügyfélkörnek csak részlegesen működik az oldal ez probléma méghozzá nagy...
DE és itt most pár alap dolog amit sokan rosszul tudnak tegyünk tisztába (legalábbis a hszekből ez jön le)
a távszámla nem a telekom számlázási rendszere! Az teljesen különálló rendszer. A gyors fizetés sem a számlázási rendszer az csak egy opció ahol eltárolhatoak a bankkártya adatok és 1 katt szinte a számla fizetés. A díjnet ami a távszámla helyett jön az sem a telekom számlázási rendszere.Más : egy 4-5 millios ügyfélkörnek ha módosítanak a fő számlázásirendszerén már akkor statisztikailag legalább 5-10% érintett lehet egy hibában. Számoljuk csak ki mennyi az annyi?
A másik gond szerintem az hogy mindenki elvár mindent ha hiba van bejelentés nélkül 10perc alatt javuljon meg... Persze a postás meg hozza a 5ös lottót nem?
Egyetértek veletek is részben mert bosszantó valóban és gáz hogy van olyan amikor lehal a telekom oldal vagy belepsz nem érzékeli stb...
De azért azzal is legyünk tisztában hogy egyáltalán miket beszélünk össze vissza úgy hogy azt se tudjuk miket hordunk össze és arrol írunk hszeket (tisztelet a kivétel) -
Jinxb1rd
addikt
Reklámszagú az egész poszt.
-
Kernel
nagyúr
Apropó, milyen alapon tegeződnek a szolgáltatók, a hangos menürendszerekben, webes felületeken? Nem engedtem meg egyiknek sem.
Persze értem én, célközönség a fiatalabb korosztály, többiek tehetnek egy szívességet... Igen, ha tehetném, nem is használnék tegezős szolgáltatást.
Egyébként nem is önmagában ez zavarna, hanem a tradíciók, régi magyar szokások pofátlan, önkényeskedő felrúgása.
-
A telekom aliasz matáv az egyik legtűrhőbb legmocskosabb, legszemetebb banda ever... Ennyi a szolid véleményem...
-
-szp-
aktív tag
(#43)zoli62: Jöhet, aztán meglátjuk mire mennek vele.
(#21) Stauffenberg: igen, biztos érdemes lett volna még hetekig húzni a dolgot a levélváltásokkal, és nekiállni púpozni egy marketingessel, hátha legközelebb ennyit se mondanak... . Ha eljutok olyanhoz, aki benne van és látja mi történik, majd jön rendes válasz is.
-
Shodan
őstag
Ha minden igaz talán idén már elkezdik migrálni a KKV-s ügyfeleket is. Majd később gondolom nagyvállalati ügyfélcsoportot. Na ott már nem arról fog szólni a dolog hogy Marikanéninek rosszul számláztak 3000Ft ot vagy akár 30k-t. Majd ha repkedni fognak a milliós kötbérek, akkor talán ráeszmélnek hogy ez így mégse lesz jó.
Rengeteget pumpáltak ebbe a dologba bele, ezért már csak azért is lenyomták volna bárkinek a torkán ha még ennyire se működik.
Majd ha a régi rendszereket mindent kilőnek lesz nagy bámészkodás, mert jelen állapotában összeomolna minden. -
#02683648
törölt tag
Semmi szándékom nincs a T csoportot védeni a számlázásuk egy katasztrófa a weblapjuk szintén, külön vicc h amíg céges előfizetésünk volt náluk, a viszonteladó sose tudta normálisan a hűségnyilatkozat hosszabbítását elintézni (vezetékes telefon+internet volt), csak a T saját boltjaiban tudtuk ezt elintézni.
Egyszer ráadásul belefutottam vmi majomba aki mint utóbb kiderült nem is csinálta meg amit megrendeltünk, és az én látogatásom után x nappal rúgták ki az adott viszonteladótól, ennek a bakinak a kapcsán kaptam vmi 24.000 Ft kötbért a T csoporttól
Arról nem is beszélve, amikor a céges mobil ügyfélszámunkra valaki valamiért (vagy a migráció során magától) rádobták egy tök más adószámú de hasonló nevű cég 3 telefonszámát, mint kiderült egy vietnami fickó volt meg a felesége akik furcsállották h miért nem kaptak az adott hónapban számlát...Szóval egy vicc amit számlázás címen művelnek
De azt nem értem h van a távszámla (vagy volt mert most megszűnik), van a díjnet, a családban még van magán előfizetés azt mindig is így fizettük be bankkártyával (bármilyen bankkártya jó), ezek akkor is működnek amikor a sz-r telekomos felület éppen nem, előtte meg lehet nézni h mi van a számlán, akkor miért csinál mindenki úgy mintha csak a személyes befizetés meg a csoportos beszedési megbízás (amit sose használtam és megértem ha valaki nem akarja használni mert nem kényelmes) lenne. 2016 van!
Az meg milyen mobilnetes előfizetés amit 1 hónap után átváltanak valami bazi drága csomagra? A nyomorultjai azt tényleg csinálják h hűségidő lejárta után jóval drágább, de a hűségidő nem 1 hónap szokott lenni.
-
djgeg
őstag
válasz
Dr. Akula #38 üzenetére
Hát először asztalt borogattam, aztán jött a szerződés bontás meg egy jó nagy fizetési felszólítás. Nem maradt más mint a pereskedés... Kicsit nevetséges volt és inkább időrabló. Az a baj ezekkel, hogy a legtöbb ember és utólag már én is inkább kifizetném, csak hagyjanak... Annyi idő és energia ment el rá meg időhúzás az ő részükről, hogy már nem érte meg... csak a "már azért is" érzés hajtott, de nem érte meg annyi időt rászánni...
-
Dr. Akula
félisten
Hatásos még a rendőrséggel fenyegetőzés is, én a Postánál lengettem be amikor pingpongoztatni akartak a saját hibájuk miatt, egyből megjött az eszük. Mondjuk nálam már az APEH is járt foglalni nemlétező tartozásra, mások nemlétező hűségidőt is ki akartak már számlázni nekem, de nem ma jöttem a falvédőről. Persze ehhez az is kell hogy alapja is legyen, a hangerő önmagában kevés. De ha igazad van, asztalt kell borogatni, az hatásosabb mint a nyuszizás.
-
Silenzio
addikt
1-2 dolgot tisztázni érdemes:
- Ez nem számlázási rendszer, bár az ügyfeleket nyilván csak az új számlázási rendszerből fakadó eltérő módszerek érintik. Ez mindent kezel.
- Az új időszámítás lényege, hogy minden MT-tevékenység egy rendszerben történik, a szolgáltatások megrendelése, lemondása, módosítása, eszközök rendelése (tévé, x-box, minden). A rendszer annyira komplex és integrált, hogy még a konkrét műszaki parancslehívások is abban történnek (pl. szereléshez), feltételezem, idővel a legalsóbb szintig ez a rendszer fogja kezelni a T-s dolgokat, pl. ki-be tudja majd kapcsolni a SIM-kártyákat, Set Top Boxokat, tőle elkülönülő alrendszer nélkül, így a parancsok nem akadnak meg.
- Ennek a monstrumnak csak egy k. kicsi része a számlázás.
- A vállalati ügyfelek migrálását jól meggondolták, ugyanis a rendszer 2014-ben lépett működésbe, mégis másfél év kellett a "lakosokon" végzett teszteléshez. Gondolom ez nem véletlen.
- A mobil szolgáltatásokat egyelőre (tudtommal) nem érinti a dolog.
Nem tudom, miért tagoltam a szöveget, a könnyebb befogadás kedvéért talán. Logikailag, retorikailag nem helytálló. Mindegy.
Magánvélemény:
Maximálisan kultiválom az új rendszert. Amit nem tudok kultiválni, hogy lecsatolták a kismillió régi rendszerben ragadt ügyfelet az online felületről. Picivel több lóvéval elégedetté lehetett volna tenni a régieket is, nem csak az újakat. Amit végképp nem tudok tolerálni, az az, hogy ennyi ideig tartott. Szánalmas.
Minden kezdet nehéz, ezzel a projekttel is rengeteg probléma volt, pedig már 5-6 éve tudtuk, hogy csinálják. Rengeteg volt a hőzöngő ügyfél, a reklamáció, a felmondás is több a kelleténél. Sebaj.
Nekem nem bírták az idegeim, tavaly felmondtam, úgy félig emiatt. De ettől a fejlesztés elkerülhetetlen volt, és a kb. másfélszáz, különféle alapokon nyugvó rendszert, ami az elmúlt 20 év hozadéka, ideje volt kiváltani.
-
djgeg
őstag
válasz
viharhozo #19 üzenetére
Más számláját fizetni ügyre van saját tapasztalásom is. Vidéken laktam egyedül az albérletemben. Volt egy Telefon+IP TV+Net csomagom. Telefon be se volt kötve. (2 év hűséggel kötöttem én marha). A szolgáltatással amúgy minden rendben volt szép összeget is fizettem érte anno. Erre egyszer csak jön egy számla amin +8000 Ft telefon cím is szerepel. Mondom wtf. Kértem részletezőt stb. Kiderült, hogy a be se dugott telefonkészülékemmel, ami szintén nem is létezett, telefonáltam "vezetékesen" 8000 Ft ot.
Nem voltam hajlandó kifizetni a számlát így be mentem a hely Tréé-Mobile-ba, hogy nézzenek már utána. Jön a válasz, hogy fizessem be addig és majd ha ők hibáztak kapok visszatérítést... (egyszer már egy ilyenre ráfizettem, szóval nem hagytam magam.)
Hosszú story röviden. Nem fizettem és már a felszólítást küldték. Ezek mellet többször próbáltam személyesen vagy telefonon intézni a dolgot, mindhiába.
Aztán elpattant bennem valami amikor a szerződés felmondási díjjal és kamatokkal fenyegettek meg. Bemegyek a Tréé-mobilba és mint egy fába szorult féreg ordítozni kezdtem az ügyintézővel. Hopp kint termett a fiókvezető és voala utána is néztek. Egy másik ember számláját akarták behajtani rajtam.
Ott ültem és néztem ki a fejemből.... Hmmm oké. Akkor most erről kérnék valami papaírt. Nem adtak mert épp zártak. Itt rontottam el. Azt az ígéretet kaptam, hogy holnap menjek be és mindent elintéznek.
Másnap megyek haza melóból és a postaládában egy a helyi T-Mobile iroda által címzett szerződés felmondás és fizetési felszólítás fogadott a postaládában. Bementem a helyi irodába és a főnök sehol. Biztonsági őrök meg kikísértek...
Azóta sikeresen elmondhatom, hogy 2-3 évbe telt de a bíróság az én javamra döntött... Pfejjj nevetséges. -
Dr. Akula
félisten
"ez jövőbemutató, időtálló megoldás, amihez további edukációra van szükség az ügyfelek irányába"
MUHAHA! Edukálni a szolgáltatót kell, hogy ne kúrja át az ügyfeleket, ne számlázzon túl és akkor talán az ügyfelek is hajlandóak lennének átutalgatni. Addig pedig marad a sárga csekk, azt csak akkor fizetem be ha minden rendben van rajta, nem én futkározok utólag a pénzemért, amit 3x is levontak a számláról, és majd egyszer talán nagy kegyesen hajlandóak visszautalni (vagy beszámítani következő havidíjba). Meg az ÁSZF-es trükkösmátyásokért is tartólövést irányoznék elő, amikor a 750 Ft-os havidíj hirtelen 15000-re nő, mert "elfelejtik" közölni hogy a mobilsticket 1 hónap után önkényesen átváltják uzsorakamatos éves előfizetésre. Hát az ilyenekért nincs bizalom, nincs automatikus utalgatás, csakis kézi ellenőrzés után, csakis a jogosnak ítélt tételekre. -
Zotya84
őstag
Nálam banki átutalás: 12Ft/db ebankból. Még a csoportos beszedésnél is olcsóbb.
De ottan volt évek óta a távszámla, mostanra az utódja a Gyorsfizetés /vagy mi a tököm/. Mindkettő ingyenes, és tudsz bankkártyával díjmentesen fizetni.Úgyhogy ha számítana tényleg az a 3*600Ft, akkor a fél-egyórás T-pontos sorbanállás is számítana - és már rég online fizetnéd, a lehető legolcsóbb megoldással... Hisz én így még nálad is olcsóbban jövök ki havonta 270 Ft-tal. (Na jó, csak 90-nel, mert egy előfizetésem van náluk.) -
crue
őstag
Azt tudom, hogy később készül el, de még most sem látható. Mondjuk azt nem értem, hogy egy pdf exporthoz miért kell egy hét (jelen esetben még több).
szerk: Most legalább írja, hogy gebasz van és nézzem meg a mobil alkalmazásban. Ott már jó.
Egyébként azért lovagolok ezen ennyit, mert több előfizetésem is van ezen a számlán és tudnom kell melyik mennyi. -
Badboys
őstag
Van három előfizetésem amennyiben csekken fizetném akkor 1800 Ft l többe kerül lassan egy éve így működik.Azaz csekkenként 600 ft +.Na így működik a trémobil. Köszi a tippet csak ez így nem jön be. Lehet neked nem számít az 1600 nekem meg igen,jobb helyen van az én zsebemben. Csoportos befizetéssel meg 90 ft. Okosan kivan ez találva.
-
Eastman
addikt
trékom
-
#02683648
törölt tag
Én ezt a "páran meggazdagodtak" szöveget nem értem egy magán cég esetén.
Ha közpénznek az értelmetlen hülyeségekre vagy nem hatékonyan történő költéséről van szó akkor megértem h vki fel van háborodva. De egy magántulajdonú vállalat felőlem arra cseszi el a bevételét amire akarja.
Nem kötelező se Telekom ügyfélnek se Telekom részvényesnek lenni, amúgy meg miért fájna?Arról nem beszélve, h ha vki tényleg meggazdagodott ezen a csődtömegen amit T számlázási rendszernek nevezünk, akkor az tuti nem fog a PH! lapcsalád topicjaiban sirdogálni h kevés a fizetése.
Nekem ez már nettó pozitív. -
Fejvadi
nagyúr
Egyszer futott bele a hibába, hogy nem tudtam a weblapon fizetni 2 napon át. Azóta nekem mindig egyből sikerül.
-
tknof1871
őstag
-
Kbali
nagyúr
Ez a téma is olyan, mint a foci: mindenki ért hozzá - csak azt nem értem, akkor miért nem áll rendszerintegrátornak mindenki. Jelentkezzetek a Telekomnál, hogy 2 nap alatt megoldjátok minden gondjukat, csak bízzák rátok.
97 óta veszek igénybe T-s szolgáltatásokat, többfélét is: soha nem volt bajom a számlázással. Ja - kb. egyetlen csekket sem láttam, online sem kell fizetnem, mert használom a bankom szolgáltatásait, így számomra soha nem elérhetetlen a befizetés. -
Snoop-y
veterán
Lol a jogelodok osszeferhetetlen rendszerei legalabb mukodtek plusz a "bab" allapot utani projekt aminek nem mondjuk ki a nevet az tobb mint 7 eve fut!
Azokat a legacy rendszereket meg meg mindig meg lehet talalni.
A projekt meg olyan szinten kerult sokba hogy abbol kozel 20+ szupernagy lotto otost lehetne kifizetni.
-
Sebhelyes
senior tag
Most vártam 1óra 10percet egy ügyfélszolgálaton, pedig senki se fizetett számlát...
-
Stauffenberg
nagyúr
Na végre egy újságíró, aki nem hagyja magát beteríteni a bullshit halommal, helyette jól odaszúr keresztkérdésekkel és sarokba szorítja az interjúalanyt, hogy ne adhasson kitérő választ!
Oh wait...
Ilyen príma kérdéseket csak Magyarország miniszterelnöke kap a heti rádióinterjúiban. Persze érthető, ne harapj a kenyéradó szponzorod kezébe, mert nézhetsz új munka után.
-
viharhozo
addikt
Sztem legalabb egy tucatszor volt problemam az online felulettel, kezdve attol, h vehettem olyan telefont, amit nem vehettem, azon at, h nem fizethettem be olyan szamlat, amit befizethettem volna, egesz addig, h mas szamlat kaptam papiron es online.
Nehez megerteni, miert van telis tele buggal a mai napig az online felulet, miert tudok kivalasztani olyan menuket, amire nem lennek jogosult, miert lehet ceges feluletre belepni szamonkent, ha utana semmit nem tudok ott intezni etc. Egyebkent a telefonos uszi altalaban teljesen korrekt, sot, en minden bug utan kaptam vmi jovairast, csak az evek telnek, a rendszer meg marad.
-
janeszgol
félisten
Már 2014-ben is sok panasz volt a számlázási rendszerre, ezért is a Vodánál kötöttem előfizetést. (Utólag belátom, minimum duplán jól tettem.)
Viszont az is igaz, hogy a Telekom ezer felé szolgáltat. Szóval van mit migrálni. Most írhatnám, hogy több türelmet, de amikor nem lehet befizetni a számlát a rendszer miatt, közben meg mennek a több száz forintos figyelmeztető sms-ek, az nem korrekt. Meg amikor teljesen más számlát kapnak az emberek. (Az is baj, ha többet, az is baj, ha kevesebbet.)
-
dr.Mura
tag
Sajnos ezzel a cikkel az ITCafé nagyot esett a szememben. Ha ilyen PR-cuccok lesznek valós tartalom helyett (és tényleg ezt hozták össze a 600e-es user base segítségével), akkor ez nem újságírás, hanem fizetett hirdetések (és akkor tessék egy ilyen feliratú, piros logót kitenni a lap tetejére).
A Telekom elektronikus számlázási rendszere egy tragédia. Egy olyan cég, amely hangsúlyozottan IT projektek lebonyolításával keresi (elvileg) a kenyerét, és ami mögött ott van elvileg nemtudoménmekkora anyacég és know-how, az nagyon szégyellje magát egy ekkora baki-halom miatt. FUBAR. Dobják ki az egészet és fizessenek elő egy online számlakészítő honlapon egy kisvállalkozói csomagra...
-
bambano
titán
még annyit hagy tegyek hozzá, hogy az ügyfél gondolatvilága nem úgy működik, hogyha két ember csinálta a számlázást, és nem sikerült, akkor jbka, ha meg 300 ember, akkor csak ejnye-bejnye, de ha meg néhány nagy rendszerintegrátor is ott volt az eltoláskor, akkor minden rendben van.
az ügyfelet nagy vonalakban sem érdekli, hogy hány ember bénázásának az eredménye, hogy nem működik. ez, hogy a projekt méretével mentegetőznek, ócska mosakodás.
-
szaszlaci
addikt
Mellesleg a trágár beszédet miért nem jutalmazzák pihenővel? Ja, hogy némelyik moderátor is hasonló stílusban írogat...
Cikk: "Azért azt is jegyezzük meg, hogy az online ügyintézés – így például elektronikus számlakezelés é-befizetés – előnyeiről sem."
Ennek érdemes lenne újra nekifutni. -
bambano
titán
el se olvasom, már az első 2-3 paragrafusban kiakadt a bullshit-o-meter.
a matáv tegnap éjjel is megszegte a saját ászf-üket, úgyhogy szét lesz rúgva a seggük.
ha egy számlázási rendszer 300 "szakember" meg 70 beszállító két éves munkája, akkor az a számlázási rendszer hulladék. főleg, hogy még most sincs kész.hagy gratuláljak a tegnaptávnak, annyi idő alatt nem tudták bevezetni a számlázási rendszerüket, amennyi idő alatt elavult
(hint: mire bevezetik, a távszámla elavul. hint2: mire bevezetik, a gázszolgáltatási piacról kizavarják őket rotfl).
a több, mint 300 fős szakértői csapat meg a vezető integrátorok meg stb. duma egy dolgot jelent: semminek sincs felelőse. ha tényleg 300 fős szakértői csapatra lenne szükség, akkor ez azt is jelenti, hogy a teljes cég akkora hatalmas vízfejet növesztett, hogy annak minden hülyeségét lefedni nemcsak hogy lehetetlen, hanem értelmetlen is.
Kedves Tegnaptáv! tudják, mi bőszít fel mostanában rendszeresen önökkel kapcsolatban? hogy nekem egy perc mobil hívás westel hálózatból westel hálózatba nettó 29 forint, míg digis hálózatból westel hálózatba bruttó 6. ha ez nem lopás, akkor semmi.
Kedves tegnaptáv számlázás! menjenek be egy erste bankba, próbálják meg a számlalevelet elektronikusan kérni! tudják, mennyi munka ez? megkérdezik az email címét, beírják a gépbe, és kész! nem kell díjnetre regisztrálni, nem kell távszámlára regisztrálni, nem kell telekom myaccountot regisztrálni, nem kell webes felületre bemászkálni a számláért, semmit nem kell. hónap első munkanapján jön egy pdf, benne a számlaadatokkal, pont.
Kedves Tegnaptáv számlázás! ha beleírom az űrlapba, hogy nem kérek reklámot, akkor az pontosan azt jelenti, hogy nem kérek reklámot! nem azt jelenti, hogy néha azért jöhet, sem azt, hogy a mobilomra küldött sms reklám az nem reklám. hanem azt, hogy nem kérek reklámot. a nem ebben az esetben pontosan ugyanolyan nem, mint amikor meg akarja dönteni a titkárnőjét és ő azt mondja, hogy nem. ha mégis megdönti, az btk szerint minősül.
-
ETOM
addikt
"LÉPJ BE EGY OTTHONI ELŐFIZETÉSSEL!
Sikeresen beléptél otthoni előfizetéseddel, azonban a kiválasztott szolgáltatás megrendeléséhez otthoni előfizetésed nem megfelelő. Kérjük, a megrendelés folytatásához lépj be egy másik előfizetéssel!"Ha ezt írja belépés után akkor is küldhetem neked? Nálam ez van február vége óta. Előtte a másik üzenet volt: "Az Online Ügyfélszolgálat korlátozott funkcionalitással érhető csak el"
Szóval valami történt, de most sem tökéletes.
-
-szp-
aktív tag
Három bátor jelentkező, akinek gondjai vannak a rendszerrel, küldje el nekem az MT azonosítóját, cserébe vagy soron kívül megjavítják (ez a jobbik eset), vagy legalább kiderül pontosan melyik bugyorban akad a gépezet (ez a valószínű), de az is lehet, hogy nem jutunk előbbre (wcs)
köszi
-
crue
őstag
Engem per pillanat az basz fel, hogy már egy hete megvan a számlám végösszege, de a részletezés "technikai okokból" nem érhető el. WTF?
-
joey04
titán
Divat fikázni a nagyokat, így a látszat elkerülése végett azzal kezdeném, hogy hosszú-hosszú évek óta Telekom szolgáltatásokat használok, alapvetően megelégedve. Otthoni szolgáltatásoknál átváltottam persze Digire a saját lakóhelyemen, de ez érthető, azokkal az árakkal nem lehet versenyezni. De a családban most is van a nevemen Telekomos otthoni szolgáltatás, a mobil pedig szintén az és mobilos fronton nem is akarok váltani. Gördülékeny, segítőkész ügyintézés (nem online!!!) és korrekt számlázás jellemzi őket. (Biztos vannak más tapasztalatok, ez az enyém)
De amit az online felületükkel művelnek az kész katasztrófa. Lassú, sokszor nem működő, átláthatatlan oldal, és ugyan nekem működik az online ügyintézés, de sokszor bár ne működne, díjcsomagot váltok, majd a rendszer kiírja, hogy technikai hiba miatt nem sikerült, de jön az sms, hogy sikeres módosítás, utána meg napokig, vagy akár hetekig rossz információ van a rendszerben, holott a számlázás már az új díjcsomag szerint történt, stb stb. Ezen a téren hatalmasat kéne fejlődniük.
-
hemaka
nagyúr
Majdnem mindenkinél ott ficeg az okos telefon, fizessék be ott vagy a weboldalon, vagy postán csekken, ezer megoldás van, nem is értem azokat akik csak azért bemennek valamelyik szolgáltatóhoz, hogy a számlájukat befizessék. Miért nem adják fel a többi számlával együtt a postán?
Lassan 20 éve van mobilom, soha nem fizettem be üzletben/üfszolgálaton, (meg sem fordult a fejemben).
Abból a szempontból igazuk van, hogy ha meg tényleg valamilyen ügyet akartál intézni, 30-40 perceket kellett várni, mert a sok számlabefizetőreklamáló csak húzta az időt... -
Skipqer
tag
Hónapok óta nem lehet úgy befizetni egy számlát online, hogy az első nekifutásra sikerüljön. Kettőt kattintani hibaüzenet nélkül szinte lehetetlen, hol ide nem lehet belépni, hol az nem látszik éppen, majd amikor írsz egy panaszt, hogy napok óta próbálom sikertelenül befizetni nekik amit kell, akkor beindul a bullshit generátor és megmagyarázzák az "A" betűt is csak éppen a problémával nem foglalkoznak... végül a következő számlán már nagybetűkkel ordít az "ONLINE FELÜLETÜNKÖN SZÁMLÁI 0-24 ÓRÁIG MEGTEKINTHETŐK, BEFIZETHETŐK" szöveg.
Legalább annyi eszük lenne, hogy addig befogják a szájukat amíg egy működőképes oldal össze tudnak rakni, de nem terelik a népet a használhatatlanba. Gratulálok az illetékeseknek! -
Shodan
őstag
Szép kitérő válaszok!
A rendszer olyannyira jól működik hogy már készül az utódja.Nem véletlen hogy a DT kihátrált a projekt mögül.Páran meggazdagodtak.
Egy olyan online felület felé terelni az ügyfeleket ami nem működik, pofátlanság.
A számlabefizetés eltörlésének legfőbb oka pedig hogy tudjanak értékesíteni.
Nagyjából ennyi. -
-szp-
aktív tag
válasz
WildBoarTeam #1 üzenetére
Ez igaz, de egyrészt évek óta vártam/vártuk hogy mondjanak valamit, másrészt olyan kérdést is találni, amire konkrét infót toltak. Majd még csiszolódunk, én elégedett vagyok
-
WildBoarTeam
senior tag
Elég "általános" válaszok érkeztek, némelyiknek nem sok köze van a kérdéshez.
Új hozzászólás Aktív témák
- új iPhone Air 256GB space black asztrofekete független Apple 1 év garancia
- Apple Watch Series 9 45mm GPS
- újszerű iPhone 16 Pro 128GB black titanium fekete titán független Apple 2 év garancia
- Intel NUC 5CPYB mini pc eladó
- újszerű iPhone 15 Pro 128GB natural titanium natúr titán független Apple ajándék tok
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Eladó egy XMG P406 laptop
- Bomba ár! Dell Latitude E6430 - i7-3540M I 8GB I 320GB I HDMI I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro Max 256GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3513, 91% Akkumulátor
- LG 48C4 - 48" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - A9 Gen7 CPU
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest