Új hozzászólás Aktív témák

  • l4ci

    senior tag

    válasz ntglaci #9047 üzenetére

    Hmm, ez érdekes. Én már a második LeMans (továbbiakban LM) 10 körösön elértem a 2:42-es időt a tableten valódi barát TSM-ek ellen, nem offline botok ellen...

    Telefonon továbbra sem tudom még hozni ezt az időt, az 5" túl kicsi a pontos kormányzáshoz low kormány és 3-as érzékenység mellett. De a kormány assistot továbbra sem kapcsolom még ki, majd csak akkor, ha a brake off-al már tudom hozni stabilan a 2:40-2:42-es időket. Igaz, hogy ez a mostani idő az utolsó dupla sikán levágásával ment, de még így is van benne legalább 2mp, amit az első szektorban összeszedek, mert az első sikán féktávját mindig elrontom és vagy falhoz csapom az autót, vagy megcsúszok. Így csak 54-55 mp körüli az első szektor időm, volt ez már 52 is kicsi fékkel. De annyira nehéz jól eltalálni azt a féktávot, mert 410 felett nehéz elolvasni a pixeles táblákat, szerintem inkább épülethez kellene belőnöm ezt. Ha megvan, akkor a 2:40 is simán megvan, a többi féktávot teljesen jól tudom már venni. Ja és így is több, mint 2km-rel vertem a másodikat. Telefonon meg ki kell tapasztalnom az LM első szektorát, mert ha itt le tudom nyomni a botokat és maximum ötödikként tudok fordulni a Mulsanne-re, akkor legkésőbb a második sikánnál már első lehetek (jó féktávokkal).

    Ezen túl pedig kipróbáltam az új "csúszkálós" McLarent Silverstone 7 körös kupán, és már az első körben első tudtam lenni kikapcsolt fék assisttal. Csak akkor csúszik meg ez a kocsi is, ha túl későn fékezel, amúgy egész jó kis verda. A 4. körben pedig már köröztem is le a botokat. Kezdem élvezni a fék segítség nélküli vezetést, így sokkal élvezetesebb nyerni, mintha helyetted fékez vmi automatika, mellesleg ott is néha bele kellett szólni nagyobb féktávoknál.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák