Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • keccsa

    aktív tag

    válasz Kkromer #4642 üzenetére

    Felhívtam őket reggel, és rákérdeztem kifejezetten a garanciára. Azt mondta az úr a szájával, hogy "természetesen" nem nekik kell majd hiba esetén a készüléket visszaküldeni, hanem bármelyik Samsung szervizbe bevihetem a számlával.
    Mondtam neki, hogy remélem így lesz, mert még kibontás előtt elmegyek vele egy Samsung szervizbe, ott megnézetem, hogy tényleg így van-e, és ha nem, akkor a futár egy keresettel együtt viszi majd vissza a készüléket nekik.

    Ezután mintha egy kicsit bizonytalanabbul állította volna az igazát, de majd meglátjuk, ne játszunk fűnyírót kölcsönkérő nyuszikát.

    De az is lehet, hogy ezek után jön egy visszautalás meg egy levél, hogy sajnos készlethiány miatt nem tudnak szállítani... ;]

Új hozzászólás Aktív témák