Új hozzászólás Aktív témák
-
kyrastark
újonc
Sziasztok! Tapasztalta valaki, hogy a műszerfal kátyúkon való áthajtáskor iszonyatosan recseg?
Egyszer már visszavittem garis javításra, azt mondták megcsinálták, de semmi javulást nem tapasztalok. Kezdem azt hinni, hogy mindegyik recseg-ropog, és nem csak az enyémben van a hiba, de máséban még nem volt szerencsém ülni, és nagyon idegesít ez a hang.Köszi
-
.Szaki.
addikt
Jó teszt, jó kis autó a Vitara, gondolom nem véletlen látni annyit az utakon (igaz a többség fapad..), de ez az autó még véletlenül sem magyar..
Magyarországon gyártják, ettől nem lesz magyar autó. Mint ahogyan az Audi TT és társai és a Mercedes B-Klasse és társai sem..
-
rushty
őstag
250 rendőrautó [link]
-
atee_13
őstag
Üdv!
Valaki tapasztalt már olyat Vitara (2016 GL+), hogy valami zörög a vezető oldali B oszlopban valahol a biztonsági öv fölső rögzítőpontja körül, eleinte csak rosszabb minőségű utakon lehetett hallani az utóbbi időben már pályán is. Volt szervizben is, de semmi eredmény szétszedték zsírozták, de utána ugyan úgy előjön.
Szervizeseknek ötlete sincs mit csináljanak. -
Attas
aktív tag
Sziasztok!
Vitara GL+ hoz acélfelnit hol lehet kapni jó áron? Illetve mi a pontos méretei? -
Tanisz
senior tag
Az igaz, hogy nem olyan nagy.
A kinézet meg szubjektívEngem pl a BMW kombikkal lehet kikergetni a világból, borzalom ahogy kinéznek, pedig a sedanok szépek. Ízlések és pofonok, ugyebár
Amúgy SUV-ot nem akarsz? Kia Sorento, Hyundai Santa Fe? Jó nagy, nagy csomagtartóval, utasoknak hellyel, 2.5 és 2.2 dízellel szerelik őket.
-
8th
addikt
Márkától függetlenül az autót mindig a tulaj teszi tönkre nem a kilométer. De aki mégis parázós és fosik a CR dízeltől vagy a DSG váltótól az vehet első gazdás 1.9pd kombit kézi váltóval alig 3M-ért. Az örök élet +1nap. Ismert kiforrott technika, fillérekből fenntartható olcsón szervizelhető. A futott 250k km pedig semmi ennél a motornál. Ha volt gazdája félmillió kilométerig ezt a motort csak kuplungozni kell meg ha lekókad akkor dmf-et cserélni ami ezen a példányon már megvolt. De akár Businnes Plusz felszereltségű 2.0CRTDI DSG kombit is ki lehet fogni 4M-ért. Drágább szervizeltetni mit egy nulla kilométeres új Suzukit? Lehet. De egy hét használat után ülj vissza a Suzukiba és megérted majd miről beszélek.
(#246) Tanisz: azok kisebbek és ugyanannyi pénzért a Skoda többet ad. Na meg az Accord kombi seggével még mindig nem vagyok kibékülve.
-
ak76
senior tag
válasz
vodkaboy22 #265 üzenetére
Bp ÖSSZES Suzuki kereskedését felhívtam, & el is mentem kb féltucatnyi helyre árajánlatért,van olyan hely ahol 3 hónap a várakozási idő,van ahol raktáron van azonnal,több színben is,nem érdemes egy helyen leragadni,és az árakban is van szórás,pofátlanul kell alkudozni,ezzel a módszerrel akár százezreket is spórolhatsz ha elég komolyan tolod.
Ha kell tipp,hol van akár azonnal,keress meg. -
mghltm
addikt
esszel kozlekedve hozhatoak ezek az ertekek. 7 szemelyes nemet csaladi autonk van de a hajtaslanca japan ( 2300ccm szivo benzines + 6 fokozatu automata valto ). marciusban az egyik hetvegen 1200km-t tettunk meg, 7,7-es atlaga lett, pedig 1800kg az onsulya es van legellenallasa ( 5m x 1,7m x 1,9m ).
-
apaszka
veterán
válasz
vodkaboy22 #265 üzenetére
Ha priviben küldesz elérhetőséget,tudunk talán segíteni! A fórumomon az egész országban vannak Suzukisok,és szívesen segítenek felhajtani a szeretett felszereltséget!
Írd meg a pontos tipust,és színt......
Regizhetsz akár a fórumunkra!
Aláírásomban van a honlap!Ja ,,, van pár helyen kedvezményünk is!
-
sdd2
veterán
válasz
vodkaboy22 #265 üzenetére
Fel kell hívni más kereskedést, van-e raktáron nekik.
Javaslom a Suzuki Világot Budaörsön
-
vodkaboy22
addikt
Ma voltam a suzuki szervízben... Szomorúan konstatáltam, hogy ha nem engedek a kérésemből akkor még várnom kell szeptemberig. Behívtak mert egy narancs dízel allgrip lenne akár 5 nap múlva is kb 1 millával drágábban
Sajnos nem érdekel a dízel. Benzines motorral meg még 5 hónap
Erre azért felkészülhetett volna a gyár. -
Rusi
senior tag
Ezt felrakod és már ki is intenek a forgalomból, de legalábbis műszakin úgy megvágnak, mint a szél. Az EU-ban már egységesen tiltott közúton a gallytörő rács használata (és szerintem ez nem az a "5 perc alatt lekapom" fajta). Az oldalsó fellépő meg totál értelmetlen, ez az autó nem olyan magas, hogy ne bírj enélkül beszállni, viszont cserében még azt a terepezőképességet is hazavágod vele, amire egyébként képes volna.
-
apaszka
veterán
Ilyen az S4 re is van! Jól néz ki!
Fogyi !
Fórumomról mai!"Ma tankoltam és mértem: városi közlekedés 4-6-8 km-s távokon, reggel hideg, délután már klíma használata 7 l/100 km a fogyi.
Most következik a "csoda": meleg motorral tankoltam és mentem az alföldön 60 km-t, a kopjuter 4,6 km/100l-t mutatott, ez kb 4,9 l fogyi valójában! hazafelé még vásároltunk, autóztunk, 80-90 km/óra lakott területen kívűl, bent 50 km/óra. Haza értem 110 km után 4,7 litert mutat a comjúter, ez kb, 5 liter valós fogyasztás (benzines, automata váltós és 4 kerék hajtású autóval), nagyon elégedett vagyok!" -
Nem tudom,12 literes fogyasztást én még nem tapasztaltam a leg magasabb nekem 7,1 liter volt akkor szívtam a fogam de max 6,8 ból ki jövök átlagban meg 6,4-6,5 ből az enyém 2013 mas már a frissebbik.De ez olyan hogy van akinek volt rá xy panasza de van akinek meg tökéletesen működik,minden autóval így van suzuki vitarra is tuti van panaszos.
-
Tanisz
senior tag
Amúgy mindenkinek meg kellene ezt fontolni, ebben a cikkben szerintem elég reálisan le vannak írva a dolgok, szerintem.
Bár ez alapján magán emberek kb 1%-a venne új autót
-
apaszka
veterán
-
Stanlee
őstag
Annyiert 250-300 e km-t futott superb-et kapsz. Altalaban ceges auto, nalunk a nemet kollegak nem igazan kimeltek a ceges jarmuveket, 3 ev alatt ennyi km-t csak ugy lehet beletenni, hogy szethajtod az autopalyan, mert kozben dolgozni is kell. Ceges autot en is hajtottam, az eves futasteljesitmeny a legrosszabb evemben 80 ezer felett volt. Csak az autoban eltoltottem tobb mint 1000 orat evente, es kozben meg dolgoznom is kellett a megrendeloknel. Nem tokoresztem vele, szet is lett hajtva, 4 evesen mar komplett motorcseret javasoltak benne, meg szerencse, hogy belemjott egy kisbusz es gazdasagi totalkarral kilephettunk a penztemetobol.
Aki evente sok km-t hajt, az nem vesz hasznalt sok km-es gepet. Aki meg csak 10 e km/ev miatt vesz autot, annak egy ilyen suzuki tenyleg jobban megeri, ha uj gepsarkanyt akar.
Felre ne erts, en is hasznaltat vennek, ha egyszer odaig jutnek, hogy magamnak kell autot vennem, mert nincs masra penzem.
-
Tanisz
senior tag
-
apaszka
veterán
-
Integrale
veterán
Grand Vitarat mar ne vegyen ujkent. 2005-os modellrol beszelunk, es akkor sem volt kifinomult auto, buta rugozassal, nem tul jo belteri anyagokkal, es a Renault dizelen kivul magas fogyasztasu mindegyik. Ezekhez merten pedig draga, szerintem nem alternativaja egy csaladi kombinak, de meg az uj Vitaranak sem.
-
Tanisz
senior tag
Hát a helyedben inkább valami szívó benzines japánt néznék
Pl Toyota Avensis 1.8, 2.0, 2.4 , vagy dízelt, ha ahhoz ragaszkodsz, esetleg egy szürkeimportos Camryt. Vagy egy Honda Accordot 2.4 benzin, vagy 2.2-es dizelt.
Egy baj van csak, hogy alig van a piacon, amik meg vannak azokat is jól ki kell szűrni, deszerintem megéri a fáradtságot és az utánajárást.
Igaz lehet 4 milla alatt nem úszod megSaját tapasztalatból beszélek, anno 4 évesen vettem egy Avensist 1.8 vvti sedant, 8 évig használtam és olajon, szűrőkön és kopóalkatrészeken kívül nem kért mást
Egyedül azért adtam el, mert kombi kell, vagy valami baromi nagy SUV a bővülő család miatt. Pedig a csomagtartója nagy, 520 liter, de babakocsi, kutyadoboz egyszerre már nem fér be a sedan mivolta miatt.
Sőt akár Suzuki Grand Vitarát is vehetnél, benzinesben,ha el3g a csomagtartója.
A fogyasztás meg olyan dolog, hogyha nincs pénzed üzemanyagra, ne nézzen az ember drága és nagy autót.
Bárki, akármit mond, egy 2 literes 180 lovas dízel se fogyaszt sokkal kevesebbet (max 2) , mint egy hasonló benzines.
Ha nyomja neki az ember akkor zabál az is, ha meg kultúráltan vezet, akkor mind a kettő gazdaságos a teljesítménye függvényében.
-
apaszka
veterán
Van az tény.
Én is így gondolkodtam több mint 10 évvel ezelőtt!
Sok autóm volt ,és mind használt. Volt jobb,és pénzzabáló is!
Aztán csak megvettem az első zsír autómat! Szerettem,de 1,5 éves korában olyan ajánlatot kaptam mit nem hagyhattam ki!
500000 rel többért beszámoltattam egy nagyobb,és persze új autóba! SX4 be!Ez karácsonykor volt 8 éves!
Még az eredeti izzók vannak benne!
Olaj,és szűrőkön kívül első fékbetéteket kapott! Na meg gondoskodást!A főnököm inkább 4-5 éves autót vesz! Ő is a te véleményedet osztja.
A mostani Jetta előtt egy Mondeója volt. Mondta ez kell neki nagy diesel. Nála volt a fiatal autója 3 évig mi alatt az árárt ráköltötte még egyszer. Elege lett,és eladta bukással,és megvette nemrég a Jettát!
Mit mondjak.
Őt kellene hallgatni . Szóval az ok ,hogy felkelett gumizni,és aksit cserélni,de vannak kisebb gondjai.A múlt héten kért meg,hogy a fórumomon levő tapasztalatokat mondjam már el becsülettel,mert lehet vesz egy Vitarát. Igaz kicsi a csomagtartója . Mondom neki vegyél Grand Vitarát, neked az jobb lenne!
De a feleségének,és neki is tetszik a kék ,fekete tetővel. ........Szóval azt el kell ismerni,hogy a Suzuki legendásan olcsón fenntartható autó! Persze van jobb is,és szebb főleg! De nekem ,csorró multi rabszolgának fenntartható alternatíva!
Jövőre lehet,hogy én is átülök egy Vitarába,ami engem tuti kiszolgál míg élek!
Most 51 vagyok .
Ez majd 10 évesen is úgy néz ki mint egy új! Évi 12000 km körül rakok bele . 10000 ként olajcsere,de inkább előbb szoktam lecserélni. -
djculture
félisten
Ami régen a Suzuki volt normális árakkal az most a LADA ennyi..
-
ak76
senior tag
Ez nem az első fingás joga,hanem szimpla ésszerűség,hogy ha ezzel 5,tehát ÖT évig bármilyen gondom van,akkor betolom a Géróhoz,íme,lehet javítani,és lőn.
Nem férsz el?
Én 187 centi vagyok,110kilóval,magam mögé be tudok ülni,nyilván nem egy superb,de a két kölök a gyerekülésben vígan elfér,elől az asszony,hátul a csomagok,ennyi.
A DSG-s CR TDI-s nagy vas meg 5 éven belül,nyolc évesen,garantáltan kétszázezer felett,egy vagyont fog kérni,amikor a DSG-ben a lamella sorokat,a vezérlő tömböket csináltatod párszázezrekért,vagy a fentebb említett nagynyomású szivattyút,DPF-et,meg a többi szarságot,nem véletlenül mennek ezek piacra amikor három évesen már alulról nyaldossák a két kilót,vagy a hármat,idehaza persze okosítva 130 ezerre,mert a jobbágy hinni akar,hiába ugatják minden létező fórumon,hogy ilyen nincs,ez mese habbal,hogy egy 8M+ nagy vasat majd 20 ezer km-es sétakocsikázásra vesz a cég,Haseknek,vagy a Passatot Hansnak,a birka magyar simán benyeli a csilingelő nepper kamudumát nyugdíjas-orvos-atomfizikus csak nyáron használt bullshittel,ésatöbbivel.
Nem kétlem hogy a superb/passat/mondeo,vagy szinte bármi,ami annak idején 2-3-5 éve 10M körül volt,használtan is százszor jobb autó mint egy új Vitara 4M-ért,de egy vasat nem megvenni mutatvány,hanem fenntartani,azt hiszem Winkler sütötte el ezt a szöveget,és milyen igaz: "Aki használt autót vásárol,az nem autót vesz,hanem állapotot."integrale
Ahogy mondod.
Ezért vettem szívó benzinest. -
8th
addikt
Nem a szuzukisággal van a bajom hanem azzal amit ez az adott modell számomra nyújtani tud. Nekem konkrétan kicsi belül. Na nem elől ott kényelmesen el tudok helyezkedni de saját magam mögé beülve már szűkös a hely. És ha már kiadnék egy autóért 4+ millió forintot akkor szeretnék egy picit nagyobb belső teret, helyet a hátsó utasoknak esetleg egy nagyobb csomagtartót is. Szeretnék jobb zajszigetelést puhább futóművet kifogástalan menetkomfortot. És ha mindezt egy 4 éves használt autóban találom meg négymillióért akkor simán azt fogom megvenni és nem egy olyan új autót ami számomra eleve nem megfelelő. Egyébként pedig részemről szó sem volt semmilyen prémium márkáról. Csak tudod amikor megkapok 3.8M-ért egy minden földi jóval felszerelt tágas kényelmes 3,5éves Skoda Superb kombit 170lovas dízelle dsg-vel minden szarral akkor nem tudom miért kéne egy bénára hangolt futóműves hangos szűkös cipős dobozba beülnöm. Csak mert az új? So what? Ez az új autó fétis a legnagyobb baromság. Elég láma dolog az első fingás jogáért annyi pénzt kidobni az ablakon.
-
ak76
senior tag
válasz
dragonfx #228 üzenetére
Mutassak drága autót,siralmas ár/érték arányban?
Ehhez képest egy GL pluszos Vitara maga az eurojackpot -
ak76
senior tag
Hanem mit?
Szubjektíve lehet jobb kocsit venni,objektíve nem,ez a helyzet,4.2M-ért kaphatsz akár 2006-os S Klasse-t is,háromfeles vényóccal,tizenkétliteres átlaggal,meg olyan szervizszámlákkal amiből a Vitarát 10 évig üzemeltetem,ennyiért van Bangle féle ötös,visszatekerve is 170-180K kilométerekkel,levedlett céges hetes Passat,Mondeo,kettőstömegűs-DPF-es-magasnyomású szivattyús CRDI-s HDI-s JTD-s PDTDI-s szopórollerek,legyen hozzá kényelmesen egy miller a számládon,mert ha gebasz van akkor viszi a családi büdzsét,meg az aprót.
Végigzongoráztam én a haverokkal ugyanezeket a köröket,nehogymár' egy szuzukit' bazmeg' négymillióért,aha,akkor mit,használtat,prémiumot,mer' meg kell jelenni,meg mert az jó...oké,és ha bebaszik az okosság akkor honnan szedek elő 3-4-5 százezreket,vagy akár egy milliót hogy gyorsban kijavítsák a vasat,mert kell oviba vinni a kölköt,meg bevásárolni,meg a napi mindennapokba?
A magyar használt autó piac,egy közepesen lepusztult dögkút,és egy koncentrációs tábor hibridje,olyan arcokkal,és olyan vasakkal,hogy 2-2.5 millió alatt inkább választanám a három golyós orosz rulettet,és az a durva,hogy efelett az összeg felett is könnyedén beleszaladhatsz olyan pofonokba,hogy a fal adja a másikat,ezekhez képest egy új kocsi,legyen az szinte BÁRMI,megváltás. -
sdd2
veterán
válasz
dragonfx #228 üzenetére
Nem ritka 2-3 éves autónál ilyen futásteljesítmény, főleg ha kintről hozzák be. A suzuki pedig nem fog 1,5 milláért adni új autót mert egy nem éri meg, kettő az árszabás mindig a piaci versenyhez van alakítva, és ilyen felszereltséggel nem tudsz venni más japán autót, pláne németet... (újról beszélek)
-
apaszka
veterán
Hogy ide nem jön egy gazda????
-
dragonfx
veterán
nem.
de feltünő hogy szökhet ilyen magasra az ára.
amugy népszerű sok van belőle biztos jó auto.
de nem tudom egy magyar suzukiért ennyit amit elméletben az olcsó népautonak szánnak....
bár mondjuk uj auto ezalkatt nincs.
astránál jobb az biztos amit a kolléga irt sőt a golfnál is. bár nem irtad hányasnál.
2 éves autoba ritkán van 200-300e km...ha valaki nem nézi mit vesz az más tészta magára vessen. -
sdd2
veterán
válasz
dragonfx #223 üzenetére
Te bohóckodsz már ne haragudj. 2,9 millió forintért kapsz egy GL+ LED Swiftet (digiklíma, 4 elektromos ablak, bőrkormány, tempomat, LED nappali menetfény stb) és ez egy új autó, nem kell összehasonlítani egy külföldről behozott 300 ezer km-et futott 2 éves autóval amit 3 milláért kínálnak visszatekert órával. Hozzáteszem nem biztos, hogy az már rossz autó mert ha szervizelik ennyi kilóméterrel még lehet nagyon jó, de remélem érzékeled a különbséget.
A vitara 3,7 millió az alap és 4.1 millió a GL+ verzió amiben sziontén digiklíma, ülésfűtés, radaros tempomat, stb van. És nagyon fontos megjegyezni, hogy ez is vadonat új autó alacsony fenntartási költséggel hosszú várható élettartammal alapból 7 légzsákkal (Swift esetében is) 5 csillagos törtéstesztel amit senkinek ne kelljen kihasználnia inkább.
Tudom neked a tudatodban a f*s suzuki elmélet él, nagyon sajnállak biztos jobb érzés egy 5 éves Golfban ülni mint egy új autóban.
-
bajnokpityu
félisten
válasz
dragonfx #223 üzenetére
mi tart vissza?
van egyébként ettől drágább suzuki, kizashinak v minek hivják.
astra,ceed,fokusz volt nekem még talonban, a mi szempontjaink (belső hely mérete, design, gyakori kibeszálásos kényelem, felszereltség, várható tartósság, fogyasztás, szervizköltségek 10év alatt összesen) alapján nagyon magasan a vitara nyert. nomeg, furi dolog, de mi beleszerettünk, és napról napra jobban értékelem egyszerűségét.namost, amikor ezeket 150ezerrel 2 évesen fél millával adják olcsóbban, akkor köszönöm inkább kihagyom a használt 2-3 éveset, amik kisebbek is belül, többe kerül fenntartani, többet esznek, stb...
de mindenki másképp dönt, különben csak egy féle tipus menne az utakon.
-
Rusi
senior tag
válasz
dragonfx #223 üzenetére
A Swift alapváltozata sosem volt 4 millió, a listaár ugyan valóban van ennyi (persze nem az alapmodell), de kb. 1 millóval olcsóbban odaadják mindegyik verziót (főleg, mert már kezd kifutni, jön az utód), így a valóságban csak a Sport változat van 4 millió felett. A Vitara szintén 3,7 milliótól elhozható (alapmodell), a tesztelt kivitel pedig listaáron 6,2, a valóságban 5,5 millióért vagy ez alatt megkapod (és ez nem alapverzió!).
A 2-3 éves prémiumautóhoz hozzászámolod a prémium fenntartási költségeket is (fogyasztás, teljesítményadó, kötelező, casco, szerviz, alkatrészek)? No mert ugye te sem hiszed, hogy majd 20-50 ezer km-es dízel szuperszedánt kapsz ennyi pénzért? Márpedig 150-200 ezer km-el (persze óra szerint szigorúan 100 ezer alatt...) már "izgalmasabb" a dolog.
-
dragonfx
veterán
no bohockodjunk mit akarnak már lenyomni a magyar torkán?
addig okés volt amig 2-2.5 volt egy uj swift...
aztán mostmár 4 egy swift 6 egy vitara....
még lesz esetleg suzuki 8ért?10ért is?
ne viceljünk ennyiért már premium autot kapni üsse kavics 2-3 évesen....bejartott darab. -
Pickit3
aktív tag
Hagyományos szennyeződés.... Az országban mi voltunk a hatodik boldog vitara tulajok és lassan egy én után valahogy kitapasztaltuk már a kocsit. Ha hétköznapi ruhába vagy öltönybe ülök be a kocsiba akkor se leszek koszos, miért? Mert vigyázok a kocsi tisztaságára, pl néha napján kiporszívózom és letörlöm a port, de ez nem azt jelenti, hogy takarítás alkalmával lapátolom belőle a homokot. Ha a Te kocsid be "hagyományos szennyeződik" akkor már bocs, de az a takarítás hiányára utal.
Műanyagok... Nem recseg nem zörög nem fogdossuk, jól össze van rakva és kész. Fölösleges dolgokon rugózol. Mivel tökéletes kocsi nincs fogalmazzunk úgy, hogy sok kicsi hiba van ami még mindig jobb mint a kevés nagy hiba. Nagy hiba pl hogy a szomszéd duster egy szegedi szalonból kigurulva hazafele majdnem elhagyta az önindítóját ami csak a kábelen figyegett. Nagy hiba pl hogy a C-elysée-be olyan kis motor terveztek ,hogy az 5.-dik sebességet nem bírja el. Ha én elhagynám az önindítót akkor biztos nem az foglalkoztatna, hogy milyen krokodil bőrrel bélelték ki a kocsit. Remélem lejött bár én már több vitába nem megyek ezzel kapcsolatban. -
jksx
senior tag
Az Adblue a NO(x) kibocsátáscsökkentő rendszer része, nem a szűrő tisztítására szolgál, hanem az SCR katalizátor működéséhez szükséges. Nitrogén-oxidok a tökéletlen égés során keletkeznek, amit szűréssel nem lehet csökkenteni.
A DPF a kormot szűri. A DPF "tisztulása" történhet katalítikus reakcióval, magasabb kipufogógáz hőmérséklet mellett (amit elősegít a szűrő elé közvetlenül beépített DOC), vagy a motorvezérlő elektronika által vezérelt befecskendezéssel (akár közvetlen). -
Giot
addikt
válasz
bajnokpityu #219 üzenetére
Persze nincs is ezzel semmi 2es swiftet használok (M13A blokk), az is hasonló karakterű. A németek inkább nyomatékos karakterre lövik be. Kicsit olyan mintha a japán blokkok elől elvették volna a levegőt a sok előírással. Nem pörögnek már úgy.
-
Giot
addikt
válasz
bajnokpityu #216 üzenetére
Értelek. Furcsa vajon a japánok miért ilyen karakterűre lövik be a blokkjaik?
-
bajnokpityu
félisten
válasz
bajnokpityu #216 üzenetére
mármint a suzuki féle közvetlenbefecsis turbosat nem próbáltam, de pl egy TSIhez képest ilyen.
-
bajnokpityu
félisten
mihez képest erős? meg melyik tartományban? alul erősebb a szivó, de középen a turbos nyilván sokkal erősebb. 1.6 focus volt a vitara előtt, attól erősebb, de kevéssé élénk.
nem élményautó, villanymotorosan megy a szivó, mindenütt egyenletesen erős (középen egy fokkal gyengusabb), de nincs tüzijáték. kis tsi polot le tudtam rázni vele.
-
Giot
addikt
Üdv!
Srácok akinek van sima szívó 1.6 vitarája, milyen a blokk nagyon álmos, pörgetni kell hogy meginduljon?
Gondolom az 1.4 turbós sokkal erősebbnek érződik. -
ak76
senior tag
Minden további nélkül elhiszem hogy felétek az a divat hogy a kocsiban köpköditek a tökmagot,aztán drótkefével estek neki,de szerencsére minálunk ez nem dívik,én a hagyományos szennyeződésekről,és a teljesen átlagos használatról beszélek,a szekvenciális váltót/hidrós futóművet sem hiányolom,a végtelen üzemanyag viszont bejönne,de kinek nem?
-
Integrale
veterán
válasz
bajnokpityu #212 üzenetére
Nem ezzel volt bajom, hanem leírta azt, hogy őt mi zavarja, lehet, hogy az előző autója csendesebb volt, így erősebb a kontraszt.
A rá adott válasz volt feleslegesen gúnyos, mindenkinek más az ingerküszöbe, neki ez nem tetszik, másnak az. -
bajnokpityu
félisten
válasz
Integrale #210 üzenetére
de tényleg egyikkel se találkoztunk igy fél év használat alatt, pedig van mihez viszonyítani.
fekete fényes kijelző körüli rész fogja a port, kb ennyi. meg ne kopogtasd, mert kopog.milyenk nem süvit, sőt 110ig konkrétan csöndes a kocsi. 110ig konkrétan a gumi gördülési zaja a leghangosabb.
asszony 170, én 195 de egyikőnknek se tünt fel a tükröződés, ellenben a slaggal takarítás kutyával, kis gyerekekekkel kifejezetten pozitiv, ahogy pl a hátsó sorban a másfél literes vizespalack helye is praktikus.
-
extasymajom
aktív tag
Hmm. Auto helyett nem rossz.
-
Integrale
veterán
A vegen levo gunyos megjegyzestol nem lesznek semmisek a felsorolt hibak. Leirta, hogy szerinte mik a gyengei, nem kell kisarkitani szembeszellel meg drotkefevel.
A szelzajnak egyebkent sem kedvez az auto formaja.
A konkurencia ezekben jobb, viszont azok masban gyengebbek. -
Pickit3
aktív tag
Azért nem száz méternként állítja le a kocsi főleg ha komfortra nyomkodod a műszerfalban akkor elég ritkán állítja le. Bár a start-stop létével eggyet kell értsek ugyanis fél perc alatt alapjáraton járó motorral nem fogja smogba fojtani a várost.
A műanyagokat átlagosak mondanám, de ha drótkefével kaparod le a műszerfalról a felköpködött tökmag héját akkor persze hogy karcolódik és koszos lesz.
Szélzaj most perpill tényleg van, de ehhez elég beleülni egy álló vitarába és nézni a repülő háztetőket. Ha nagy széllel szembe vezetsz akkor persze, hogy van szélzaj, az összes kocsinál előfordul.
Gondolom amit még ennyi pénzért hiányolsz az a szekvenciális váltó, hidraulikus felfügesztés, végtelen üzemanyag.... -
ak76
senior tag
Azért elárulnék pár negatívumot is.
A start stop rendszer egy gyökérség,ha beindítom a kocsit,azzal kezdem hogy azonnal kikapcsolom,mert képes 100 méterenként leállítani a motort,ha olyan a közlekedési szitu,idegesítő,és felesleges.
Ha lehetne véglegesen kiiktatnám,
A műanyagok BORZASZTÓAN érzékenyek a karcokra,foltokra,szennyeződésekre,nem győzöm törölgetni a belsejét,a műszerfal tükröződése a szélvédőn átlag feletti.
A szélzaj 100-120 felett valami fütyülő hangban csúcsosodik ki a tükrök környékéről,eddig még nem sikerült száz százalékosan beazonosítanom honnan jöhet,de dolgozom az ügyön.
Egyelőre ennyi,ezen kívül minden ok,egyre többet látni az utakon,olyan szinten lesz népautó,mint a gömbölyű Swift,ami nem baj,ez nem Maserati,kezeljük a helyén a dolgokat.. -
8th
addikt
válasz
f(x)=exp(x) #205 üzenetére
Senki sem szidta.
-
batai15
félisten
válasz
f(x)=exp(x) #205 üzenetére
ennyi
-
f(x)=exp(x)
őstag
Lehet szidni a Suzukit...de ezt akkor is jól összerakták!
-
batai15
félisten
Érdekelne hogy ezek a direkt nyomás mérők az áramot honnan veszik? Mivel nincs kontakt a kocsival csak rádión.
-
Thome
veterán
válasz
bajnokpityu #199 üzenetére
Most nem azért, de nem ezen fog múlni az életem. Havonta 1x megnézem a guminyomást, ha meg ránézésre lapos, már gurulok is el belepumpolni levegőt.
Eddig is megvolt a nép nélküle, ezután is meglenne, gond nélkül kiüttetném belőle. Na majd, amikor eljön az ideje és új autó vásárlás, addig nem rágódom ezen...
Új hozzászólás Aktív témák
- iPad Pro m2 11" hibátlan 2026.07.26. Apple Care + full dobozos
- BESZÁMÍTÁS! iPhone 16e 128GB Black - 100% akku - Apple gari
- BESZÁMÍTÁS! iPhone 14 128GB Red - 100% akku
- T14 Gen1 14" FHD IPS i5-10210U 16GB 256GB NVMe magyar vbill IR kam új akku gar
- XPS 15 9530 15.6" FHD+ IPS i7-13700H RTX 4060 16GB 1TB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Konzol felvásárlás!! Playstation 5, Playstation 5 Pro
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro Max 256GB Gold -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3510
- Lejárt a gyártói garancia? Mi tovább támogatjuk az IT infrádat!
- iPhone 12 Pro 128GB Pacific Blue - 1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3259,100% Akkumulátor
- iPhone 12 mini 128GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3399, 94% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest