Új hozzászólás Aktív témák
-
t72killer
titán
válasz
tordaitibi #17 üzenetére
Ezt sajna egy szétszedhetetlen hőventinél meg tudom erősíteni
. Azt is csak kicsit takarítani kéne, de ahhoz törnöm kell.
-
-
-
-
-
bambano
titán
válasz
tordaitibi #21 üzenetére
azért jó itcafe-t olvasni, mert mindig olyan vicces hsz-ek vannak...
-
vicze
félisten
válasz
tordaitibi #21 üzenetére
Elnézést elmegyek sajnálni a "becsületes" márkaszervizeket...
-
-
-
válasz
t72killer #14 üzenetére
Szerinted egy teljesen mezei hajszárítóba, kenyérpirítóba etc. miért raknak pl. 7 sima csillagfejű csavart, a 8. meg eltolt thorx vagy imbusz, 6,8,12 foggal csak eltolva azaz nem megy bele csak a saját célszerszáma? Meg van a 3szög,, 2 hornyos és még pár fajta.
Vagy nemes egyszerűséggel szakítófejes a csavarokból 2 és ennyi, nem tudod roncsolásmentesen szétszedni.
Pedig csak a bevitt hajat akarod kitakarítani egy amúgy még 10 évig működő hajszárítóból.Lehet ez nyugatabbra nem divat, és lassan nálunk se lesz, csak ez erősíti a fogyasztói társadalom minden hozadékát, a szemét hegyekkel bezárólag.
Egy hajszárítót ha beviszel a hulladékudvarba, ki fogja azt recyclingelni mikor a 70%-a műanyag, a többiből se sok használható? Globálisan csak hajszárítóból évi hány 10-100millió hajszárító végzi a szemétbe? -
-
nebancsa
senior tag
Kötelezően ingyenesen kellene biztosítani a diagnosztikai szoftvereket az autógyártóknak, miután az a javítás/karbantartás része kell, hogy legyen! Sőt, az autó tartozékának kellene lennie, mint a pótkeréknek!
-
Mosógép-szoftverhiba-panelcsere 80.000
Kombicirkó-szoftverhiba-panelcsere 100.000-140.000
Stb. stb. Javítási lehetőség nulla, semmihez nincs dokumentáció, a márkaszerviz csak cserél, magát a szoftvert meg megszerezni csak kicsit bonyolultabb mint betörni a NASA-ba.
Ehhez képest az autóipar még frankó is, legalább van diagnosztika és van javíttatási lehetőség mert motor vagy chassis komputert nem mindennap cserélnek. Az ár...? az annyi amennyi, egy indexizzót nem cserélhetsz már ki mert csak szakszerviz, mindenre rá kell tanítani a can bust meg a komputert.
Az árak az egekbe, egy bit átírása, egy lehalt eprom cseréje az egyébként 500 alatti tétel, vagy egy felprogramozott mikrovezérlő pár 100Ft. De nincs javítás. A gépek meg mennek a kukába, pedig 500Ftból még 5-10 évig működhetnének, de csak a szemetet gyarapítják.
Pl. nyomtatók, semmi baja de leiltott, mert elérte a beépített számláló az értéket, kuka.
Telefon, vagy rootolsz és megpróbálsz kicsit önálló életet élni, egyre nehezebb, én próbálom de ellehetetlenítik, vagy tudomásul veszed hogy téged ural az eszközöd és nem te vagy a gazda+azt is tudják, mikor voltál pisilni.
Különösen nagy értékű blabla. Persze, jogilag igazuk van, ez kb. olyan mint a másolt cd volt. Rá is haraptak azonnal szervek.
Csak azt felejtették el hogy anno egy audio cd pl. 3000Ft, ebből maga az előadóművész kapott 200-400Ft-ot. Hol is van a többi?
Mitől ennyi egy autódiagnosztikai szoftver, aminek a célja hogy az adott márka autóit javítsák a segítségével? Basszus ingyen kéne adni! Mivel ha az adott autóhoz kell, akkor azt jelenti hogy bedöglött a kocsi.
Undorító már ez az egész világ úgy ahogy van. -
t72killer
titán
Az autógyártókat ki fogja elkaszálni, hogy külön pénzt kérnek alapfunkciók módosításáért? Hibaüzenetek értelmezéséért, ok nélkül beragadt hibaüzik törléséért?
Vagy használjanak valami nyílt szabványt, vagy tessék a kocsi mellé adatkábelt és szoftvert adni alapszolgáltatásként.
-
btprg
senior tag
+1
Disznóság, hogy egy végletekig agyonbonyolított szemetet árulnak, és akkor még azzal is lehúzzák a szervizeket, hogy ezekért a programokért fizettetnek velük egy halom pénzt. Egyes prémium autóknál nem is az van, hogy megveszi a szerviz a programot, és aztán használja ahogy akarja, hanem olyanok vannak, hogy egy hibakód kiolvasása a szoftverrel x euró...
Remélem majd észhez térnek a vásárlók, miután sokan szembesülnek vele, hogy az 500 ezres javításból 100 ezer volt az alkatrész, 100 ezer a munkadíj, a többi meg a szoftveres lehúzás, és áttérnek olyan márkákra amik nem csinálják ezt.
-
Diagnosztikai SW-ért ennyi pénzt elkérni azért elég mocsok húzás, és gondolom itt még az sem játszik, hogy elmész a konkurenciához. Egy pillanatig sem fogom sajnálni a csődbe menő autóipart.
-
bambano
titán
mit keres itt a nav???
-
saril
senior tag
Amúgy nem ő az egyetlen, bár biztos sokan besz@rtak most
klón kábelek mindig is voltak, és mindig is lesznek! Az eredeti kábeleket meg sokszor majdnem annyiért adják mintha legálisan megvennéd valahonnan...
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S22 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- új akku Ár/ÉRTÉK BAJNOK! Dell Latitude 5330 i3-1215U 6magos! - 16GB 256GB 13.3" FHD 1 év garancia
- billentyűzetek - kiárusítás - Logitech, Corsair, ASUS
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T490s - i5-8GEN I 8-16GB I 256SSD I 14" FHD Touch I Cam I W11 I Gari!
- BESZÁMÍTÁS! Apple Macbook Pro 16" 2019 i9 64GB 1TB 5500M 8GB garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest