Új hozzászólás Aktív témák

  • kelzsoca

    félisten

    válasz t.imi #415 üzenetére

    Csak hogy tiszta legyen, a WayteQ készülékek szervizelését a WayteQ végzi a telephelyén, az országos szervizszolgálat az Elektrodoki többnyire csak begyüjti a készüléket, és azt továbbítja a szerviz felé, ha hardveres probléma áll fenn, a szoftveres problémákat ők is meg tudják oldani. (pl: operációs rendszer nem indul újra kell telepíteni)
    A szervizelés akkor tart 2 hétig vagy tovább, ha Media Markt, Extreme Digital és társai helyeken adjátok le a készüléket, mivel ezen helyeken nem mindennapos a szállítás, értsd: 1 héten 1x vagy 2x küldik ki a partnerek felé a problémás eszközöket, ugyanez igaz visszafelé is, így már hamar össze is jönnek a hetek. (2-3 hét)

    Miközben a készülékek az esetek döntő többségében ténylegesen a szervizben csak pár napot töltenek el.

Új hozzászólás Aktív témák