Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
dzsavermadar
#1923
üzenetére
"Én arra gondoltam, hogy az élen lévőkre kéne valami fékező, nem a hátul lévőkre,"
Pontosan erről van szó.

ésszerű keretek között, nem pedig durván, lefékezni őket
Természetesen.

Ez a Balatonring meg egy ótvar pálya. Táblák alig látszanak, van ahol nincs is. Nagyon nehéz a távolságokat is felmérni, mert mindenhol ott az a hülye fehér homok(?).
-
Hát nem tudom, szerintem nem kéne súlyokat pakolni azokra, akik amúgy sem elöl vannak. Én nem választanám el ennyire élesen a bill/kormány játékosokat, de ezt fentebb már leírtam.
Dzsaver a "túl jó" vonatkozást úgy értettem, hogy aki jó, az bár valóban megérdemli, hogy nyerjen, de ezáltal a többiek közelebb kerülhetnek hozzá. Ha valaki sorozatosan hátrébb kerül a súlyok miatt, akkor arról viszont idővel le fognak azok kerülni pont emiatt, tehát nem lenne folyamatosan "lefogva" a játékos. Ennek a célja némi - viszonylag kicsi, de ez súly kérdése, amit ki kell tapasztalni, szerintem kezdjük az igazi mértékekkel - esélykiegyenlítés, nem pedig a jók ellehetetlenítése (ezzel magam ellen is beszélnék folyamatosan).
Ennek megfelelően elképzelhető, hogy egy jobb billes játékos is annyira előrekerül, hogy ő is szépen megkapja a kis puttonyt.
Szerintem ne vegyük teljesen külön se a pontozást, se semmit, hanem a kettő (pontozás) létezzen egymás mellett (ahogy korábban írtam). Legyen egy összesített, meg egy "gyári" és egy "privát".
-
Szeretném jelezni, hogy a szabályzathoz egészen 15-ig hozzá lehet szólni, javaslatokat lehet tenni (amik elbírálásra kerülnek, annál megfontoltabban, minél többen támogatják).
Készülőben van a 9. pont teljes reformja, és a túl jó játékosokra is keresünk "ellenszert" (a korábban is említett súlybüntetés). Tehát aki folyton nyer, és a bajnokságban is első helyen lesz, azt valamiképp kompenzálni fogjuk, mint az igaziban. Megvan már a megoldás a pontos nyomonkövethetőségre, hamarosan tesztelés alá kerül a cucc.

-
válasz
Syrius XIX
#1913
üzenetére
Természetesen nincs gond. Sajnos a történtek nem mind látszanak a fórumban, mert játékon belül kezdődött az egész, ami naplózva van ugyan, de azt hiszem mindannyian túlléptünk a veszekedésen, és jobb, ha nem boncolgatjuk a múltat.
A játék Windows 7 64 bites operációs rendszeren is kitűnően fut, nem tudom nálad mi lehet a gond.

Mindenesetre a kompatibilitási mód, ha jó, akkor örvendetes, nincs egyéb teendőd. A jövőben csak egyre több előnye lesz a korszerű operációs rendszernek, ez ne aggasszon. -
Kisebb-nagyobb tecnhikai hiba történt, a hotlaps nem akar beröffenni. Szerencse, hogy késő este van, remélem, aki nem bír aludni, az is kibírja holnapig (már a megoldás felé vezető úton vagyok).
-
Egy gyors szerver restart.

-
válasz
dzsavermadar
#1898
üzenetére
Én tudom, hogy ez van benne, hiszen én írtam.

Azért vettem fel a lapot, mert úgy értelmeztem, hogy ez egy építő jellegű javaslat. Gyakorlatilag a szabályzathoz nem nagyon szólt hozzá soha senki, és amíg van lehetőség a módosításra, nyitottaknak kell lennünk az ötletek fogadására, ha már végre érkeznek ilyenek.
-
Közérdekű közlemény: A szerverátállás megtörtént. Most már a PH WTCC MOD 1.2 fut a gépen. Lehet jönni kipróbálni, megnézni a kocsikat stb.

DE!
Ne feledjétek, hogy a szabályzatnak van egy ilyen bekezdése:
"A játékosok patch formájában megkapják mindenki autóját (a közös használat végett), azonban szigorúan tilos a sajáton kívül bármely versenyszámban bárki más autóját használni! Aki más autójával indul versenyre, azonnal kizárásra kerül a szerverről."
Jó gurulást az elsőknek, még jobbat a lemaradóknak!

-
A Brno teszt futam végeredménye a következő:
Gratulálok a csapatnak, mert az ütközésdetektáló rendszer egyetlen játékos-játékos ütközést sem detektált (ez nem jelenti feltétlenül azt, hogy nem is volt, de csak kis koccanások)!

-
Mai bajnoki menet betöltve. 18:55-kor kezdjük az időmérőt, ahogy eddig is. Ebben továbbra sem történt változás. Természetesen az ez előtti gyakorláson a megjelenés nem kötelező senkinek, ahogy eddig sem.
-
Nos, én kivontam magam a grid topicból, innentől nem követem figyelmemmel a történteket. Nem akarok egy **** miatt rossz szájízzel gondolni a játékra, mert azt szerettem, szeretem.
Indult ott egy szavazás, VV jól elkapta a lényegét. Aki játszi GRID-et, arra kérem vessen rá egy pillantást. Aztán meglátjuk mi lesz a végeredmény. -
válasz
dzsavermadar
#1844
üzenetére
Nem bírom abbahagyni a röhögést... Motor változtass pályát (humorista
)! 
-
-
A szervert határozatlan időre leállítom. Az ismételt indulásról tájékoztatást adok majd itt!
-
Az eddigi tesztfutamok alapján, kiemelnék néhány dolgot, amire jobban kell egy kicsit figyelni mindenkinek, de legalábbis többeknek. A szabályzatból idézve:
A PH! WTCC TEAM futamok időmérő edzésén, és a futamokon tilos a nyilvános chat használata...bajnoki futam bemelegítőjében a vb-ken kívül más nem írhat a chatre!
Ez azt jelenti, hogy se kérdőjelek, se "ok" se semmi nem kerülhet a chatre. Ha valami gáz van, a vb-k/admin majd jelzi, és megteszi a szükséges lépéseket, tájékoztat. Ha valakinek problémája van, az így járt, emiatt nem "szemeteljük" össze a chatet. Ezért van most már az, hogy a futam előtt 25 perces gyakorló indul az éles jelszóval. Ha valami gond van, ott kiderül. A késés magánügy, meg az is, ha valaki nem találja a gázpedált.

A kicsúszott, padlógázzal továbbhaladó, másokat veszélyeztető játékos jelentős büntetésben részesülhet.
Ez azt hiszem egyértelmű. A futamok előtt kereken egy hét lesz a gyakorlásra, szóval remélhetőleg mindenki betanulja annyira a pályát, hogy önhibából nagy kicsúszások nem is lesznek.
Tilos a versenypályákon műszaki meghibásodáson kívül egyéb okból megállni.
Chatelni nem a pályán kell.

Tilos a rajtnál más autót meglökni, kilökni, sérülést okozni.
Erre is fokozottan kell figyelni.
Kanyarban az választhat ívet, akinek a kanyar bejáratánál az autó orra előrébb van. A hátrébb lévő versenyző köteles igazodni ehhez
Ez azt jelenti, hogy szabályos haladás esetén, ha az előrébb haladó autó már kanyarodik, akkor nem vágunk elé, főleg nem úgy, hogy őt ezzel hirtelen manőverre kényszerítjük. Természetesen a helytől függően mellé be lehet menni, és neki is kell figyelnie, hogy ilyenkor ne szorítsa le a másikat. De ha nincs elég hely, a hátsónak fékezéssel kell alkalmazkodnia.
mindkét autó egyszerre érkezik a kanyarba, mindkét versenyzőnek fokozottan kell figyelnie arra, hogy az autók kontaktus nélkül el tudjanak fordulni egymás mellett
Magyarul ne szorítsuk le a másikat. Erre nem mentség az, ha az egyik kocsi hátrébb van, és az első "nem látja" azt.
Asszem ennyi.

-
Jogos, odaírtam a magyar verziót is (nálam pl. nincs magyar fordítás mindenhol).
Ha te kicsúsztál és megelőznek, akkor nincs semmi teendő, így jártál. Mivel a visszatérést úgy kell alkalmazni, hogy másokat ne akadályozz a pályán, ezért ha egymás mellett is van a két autó, neked kell igazodnod, akkor is ha a kicsúszás előtt még nem volt melletted a másik autó. És mivel utánégető nincs a kocsikon, na meg a szabály (most már) azt is kimondja, hogy pályán kívül tilos előzni, ez fékezést jelent.

A büntetéseken nem sokára lesz változtatás, az nem végleges, csak egy rögtönzött agymenés részemről. Volt már fentebb rá példa, hogyan fog kinézni a dolog, de amint véglegesedik írni fogunk róla.
-
Megváltozott a szabályzat 8/b pontja! Kérek mindenkit, hogy figyelmesen olvassa el (az egész szabályzatot, ha még nem tette volna meg).
Kérdés esetén ne habozzatok feltenni az(oka)t! -
-
válasz
N€T0X|N
#1797
üzenetére
Bambuszrakéta amúgy durva dolgokra képes jól bekalibrálva. Azt javaslom mindenkinek, hogy egy pályán a beállításokat a gumival/kerékkel kezdje. Nem tudom, hogy a futamon Feri gumija rossz beállítás miatt fogyott el, vagy a Leon ennyire ledarálja a Hungaroringen, vagy a vezetési stílus (ezt nem hinném, mert hasonlóan mentünk), de az biztos, hogy a jó beállítás egyrészt jó tapadást eredményez, másrészt kevésbé is kopik a tappancs.

-
Végig gyorsabb voltam (nagyképűség nélkül), de több helyen is keményet kellett fékeznem, hogy ne szálljak feri seggébe (ezért ért be minket Smisa ismét), ezért maradtam le néha kicsit jobban. Sokszor szar ívet választottam inkább, mert féltem, hogy nekimegyek, de az is igaz, hogy nem egyforma íveken megyünk. Talán a visszajátszáson azért látszik, hogy próbáltam vigyázni, végül semmi komoly kontakt nem történt. Persze a végén átmentem agresszívbe, nem egy helyen volt 30 centi a két kocsi közt, meg hát enyhén meg is toltam itt-ott (bár az nem volt szándékos).

Ha Feri gumija nem fogyott volna el, nem biztos, hogy el tudtam volna menni (sőt, szinte biztos, hogy nem, mert nem hibázott nagyot egyszer sem), de megizzasztott (szó szerint) így is rendesen.
Amúgy én továbbra is használom az alacsony segítségeket (blokkolásgátló, kipörgésgátló, stabilitás). -
-
válasz
dzsavermadar
#1785
üzenetére
Szépnek szép...

-
válasz
Ted-Mosby
#1783
üzenetére
A pontozást illetően fentebb már pedzegettem, mi az álláspontom, most kifejtem jobban. Én úgy gondolom, hogy egyrészt vezetni kéne a mindenkori állását a bajnokságnak, billentyűtől és kormánytól, meg egyéb vezérlőtől függetlenül (szerencsére csak ez a két típus van).
Másrészt vezetni kéne a helyezéseket a megfelelő típusnak megfelelően. Két kupa lenne, a M4d részéről is említett gyári (kormányos) és privát (billentyűs) csapatoknak.
Én azt gondolom, hogy ne gyári és privát legyen, hanem bajnoki és privát.
Ennek megfelelően aki az első lesz a bajnokságban, az viszi a bajnoki kupát.
Az összesítettben legjobban teljesítő billentyűs (logikusan a pontokból is neki lesz legtöbb) pedig megkapja a Privát kupát. ha egy billentyűs nyeri meg a bajnokságot, akkor mindkét kupa az övé, ugyanakkor ha egy kormányos, az nem befolyásolja a Privát kupa kiosztását a legjobb billentyűsnek.
Tehát tulajdonképpen pontoktól függetlenné tenném a kupát, csak a helyezéstől függene, és pontlistából csak egy összesített lenne, amiben mindenki rajta lenne. -
válasz
N€T0X|N
#1772
üzenetére
Smisa, szavad nem lehet.
Elrontottad a kanyart és én úgy mentem el melletted, hogy legalább egy méter volt a két kocsi között. 
Az elején a tumultus kicsit necces, de nem vészes. Adyz jött be középre, kicsit meglökött közben engem, majd ahogy beért feri mögé, Smisa nekiment a seggének, emiatt ő nagyobbat lassult mint a féktől, ezért toltam meg Smisát. De végülis semmi komoly nem történ, senki nem sérült, vagy esett vissza.
Utána még van egy vagy két kocc, de nem súlyos. Az egészet minden szemszögből nem néztem végig,szóval a többit nem tudom.
Ted... ha már kiszedted ezeket a hsz-eket, a minimum az lett volna, hogy linket csinálsz belőlük! Apró kis meló ennyi hsz esetén.

-
-
A szerveren a teszt futam elindult. Jelszó a privátban Ted által kiküldött!
25 perc edzés, 30 perc időmérő, 5 perc bemelegítés, és 10 kör verseny a Hungaroringen! Sok szerencsét mindenkinek! -
válasz
Syrius XIX
#1767
üzenetére
Mindent a maga idejében, a megfelelő helyen, az elvárható stílusban. Azt gondolom ha ezt mindenki betartja (és betartotta volna korábban), akkor nem lesz probléma se most, se később.
Én is, Ted is, Dzsaver is keményen dolgozunk azon, hogy a dolgok jók legyenek. Semmit nem dönt el egyetlen ember, többek között a módosuló szabályzatról is meg fogunk kérdezni benneteket is. Kérdést, javaslatot mindig lehet tenni. Az első mondatomra utalnék itt vissza: a maga idejében, a megfelelő helyen, az elvárható stílusban. Ebben az esetben a válasz is természetesen meg fog felelni a formai követelményeknek, hiszen emberek vagyunk, játékosok, akik jó hangulatban akarnak valamit közösen csinálni. Ilyen egyszerű.A továbbiakban Ted biztos úr fogadja korábbi eseményekkel kapcsolatos kérdéseidet.

-
-
Ha lement a tavaszi, és lesz utána következő bajnokság, az már biztos, hogy BMW-vel nevezek!

-
válasz
Ted-Mosby
#1731
üzenetére
Ömm, ezt a mappanevet remélem nem automatikusan fogja generálni, illetve átírható lesz, mint egy "normális telepítőnél" mert ilyennel a szerveren a hotlaps el fog szállni (emiatt tűntek el korábban minden restart után az idők).

M4d ha jól értettem nem azt írta, hogy a pontozást változtassuk meg, csak azt, hogy két külön kupa legyen, ami végülis a pontozástól valamelyest független, hiszen abból úgyis látszik melyik billentyűs, illetve kormányos hogyan áll helyezést illetően a bajnokságban.
Az első billentyűs, aki mondjuk a bajnoki összesítettben a harmadik lesz, az kapja a P kupát (vagy akárminek is nevezzük majd), ha meg mondjuk meg is nyeri az egészet, akkor mindkét kupát viszi. Ha teljesen külön pontozást csinálnánk, akkor ezt nem lehetne (bár lássuk be, erre tényleg kevés az esély billentyűvel, de a lehetőség adott
), pedig hát a valóságban is lehet. Más kérdés, hogy ott kb. eltapossák az újoncokat, szegény Norbi is kapott mindent, de mégiscsak rookie champion lett. ![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
Na eltettem magam holnapra. Készüljetek holnap a Hungaroringen mérjük össze a csal... ööö az autóink képességeit!

-
Na ja... de kizárólag versenyen szoktam a pörgést, máskor szinte soha...

Pl. az első bajnoki teszt futamon, Curitibában rögtön 2 szép kicsúszást is összehoztam. Biztos lesz még az éles veresenyeken is hasonló.
Most néztem csak milyen szépet startoltál a versenyen.
Csak a szarháziak nem engedtek el...

-
Igen, ez egy járható út, hogy akkor legalább egymás mellett legyenek a csapatok autói. Csak Smisa elkezdett hülyülni kicsit, és beállt mellém, ezért jutott eszünkbe, hogy mi lenne, ha így nézne ki a hivatalos garázs

De esélyes, hogy a játék ezt nem szereti ebben a formában. De majd Ted biztos úr kiokoskodja a tutit.
Ted én már tutin láttam olyat, hogy bevágott mellém valakit, de hogy az mitől jutott eszébe, azt nem tudom...

adyz a garázsfestés szerintem pályafüggő, de amúgy poén lenne.

-
Hát ilyen komoly pörgést ritkán alkotok, de néha csak összejön.

Ted: az jutott közben eszembe, hogy nem biztos, hogy jó ötlet ez, mert mi van az olyan pályákon, ahol nem is fér be két kocsi a boxba egymás mellé?

Bugosan láttam már amúgy két kocsit egy garázsban, Brands Hatch-ben. Na hát ott elég hülyén nézett ki...
-
Napi újdonság:
Azt ugye mindenki tudja, hogy a bajnoki futamok vasárnap lesznek, a teszt futamokkal ellentétben, amelyek mindkét hétvégi napon futnak jelenleg.
Felmerült egy olyan ötlet, hogy használjuk ki a szombatot is, és így a bajnoki előtt egy nappal mindig futnánk egy próbaversenyt is. Ilyenkor úgyis mindig többen vagyunk, mint hétköznapokon és jobban összeszokna a csapat a közös versenyzéshez az adott pályán. Ennek megfelelően tehát szombaton is beállítanám a szerót 18:30-as kezdéssel próbafutamra (minden szabállyal, jelszóval satöbbivel az élesnek megfelelően), de természetesen ilyenkor se pontok se büntetés nem kerülne kiosztásra.
Ted biztos úr rámondta az igent, de kíváncsi lennék mások véleményére is.

-
-
Mivel mindenki lelépett, a szerót lelövöm, csinálok róla ma éjjel egy teljes mentést. Reggel indítom el ismét.
-
Van szerencsém bejelenteni Smisa csapattársamat, akivel megalakult a Pro eXtreme Motorsport szerény nevű csapat. Egyedüli Lacettis teamként fogunk riogatni mindenkit a versenyek során, reszkessetek ha megláttok minket a pályán! Különösen a japó roncsok tulajai!

Remélhetőleg Smisa nem fog elfelejteni nevezni, mert azt sajnos nem tudok helyette...
Ja Smisa bocsi, hogy nem köszöntem el, épp híreket olvastam.

-
Háttőőő... az én csapatnevemen már nem nagyon lehet változtatni, mert én leadtam Tednek a kocsit mindenestül.
Ettől még persze lehetünk egy csapat, igaz semmi közös nem lesz se kocsiban se csapatnévben.

Amit tudok az ez:
Név: Smisa
Rajtszám: 77
Autó: Chevrolet Lacetti
Csapat: Playboy Pro eXtreme Racing ?
?
Irányítás: Logitech MOMO Force (?)Kérdőjeles részeket pontosítani kéne, és akkor Ted vagy én be tudlak írni a honlapon is a listába, illetve módosítom a veh fájlodat a csapatnévvel.
-
Valaki gurúnyi nem gyün?

-
válasz
dzsavermadar
#1648
üzenetére
#1645 első mondata
-
válasz
dzsavermadar
#1643
üzenetére
Ha az eredetinél nincs ott, az azért lehet, mert a windows úgy van beállítva, hogy ne mutassa az ismert fájltípusok kiterjesztéseit (mondjuk a .veh mióta általános kiterjesztés, azt nem tudom...). Ebben az esetben nem kell odaírni, mert az átnevezéssel, másolással, akármivel, nem vész el. De ha teljesen újat kreáltál, akkor természetesen a kiterjesztés hozzáírásával együtt kell elmenteni.
-
A rétegek nem kavarnak be. Rossz formátumban mentetted az ablak textúrát. Ez kell neked.
Néha olvassátok el, mit írtam 2-3 hsz-szel fentebb. (célzás Tednek
) -
Az alap autótesten kívüli fájlnév-elnevezés a következő, bemutatom a saját példámon keresztül, bár már adyz leírta (meg korábban Ted is), de írok mellé még egy apró magyarázatot is, biztos-ami-biztos.

neuro.dds - az autó fő festése
neuroExtra0.dds - a belső névtábla a középkonzolon
neuroExtra1.dds - az első szélvédő belső nézeti képe
neuroRims.dds - felni festése
neuroWindow.dds - az ablakok és szélvédők külső festéseAzt nem tudom, hogy a mappanévnek (ha külön mappában van, mint pl. az enyém, ha nincs akkor nem kell foglalkozni vele), amiben az egész van, és a veh fájlnak milyen néven kell szerepelnie, de az egyszerűség kedvéért célszerű ugyanazt megadni, mint magának a fő dds-nek (na meg így tuti jó), tehát nálam neuro.veh és az egész a chevrolet alatt egy neuro mappában van elhelyezve.
-
válasz
dzsavermadar
#1617
üzenetére
Ékezeteket nem nagyon szereti a játék, a hotlaps nem is tudja megjeleníteni, én nem javaslom azok haszánlatát.

-
Csak hogy minden és mindenkinek tiszta legyen, így néz ki egy veh fájl (az elején a //-es részt nem másoltam ide, mert azok csak kommentek, nem befolyásolják az alább levő dolgokat):
DefaultLivery="neuro.dds" - itt írod be a saját kocsid skinjének a fájlnevét (azt, ami maga a kocsitest skinjét tartalmazza - minden mást beolvas magától)
HDVehicle=2007_Chevrolet_Lacetti.hdv
Graphics=2006_Chevrolet_Lacetti.gen
Spinner=2006_Chevrolet_Lacetti_Spinner.gen
GenString=1 // Used to generate GMT names in *.gen file
Sounds=2006_Chevrolet_Lacetti_Sounds.sfx
Upgrades=2007_Chevrolet_Lacetti_Upgrades.ini // Vehicle upgrades information
Cameras=2006_Chevrolet_Lacetti_cams.cam // Defaults to cams.cfg in UserData directory
HeadPhysics=headphysics.ini // Affects driver eyepoint only
Cockpit=2006_Chevrolet_Lacetti_cockpitinfo.ini
AIUpgradeClass=WTCC-2010Ezt a dőlt részt egyszerűen ki kell másolni egy meglévő veh fájlból - olyanból, ami a te autótípusod. Valószínűleg nem kell foglalkozni vele, ha az eredeti működött.
//////////////////////////TEAM HISTORY AND INFORMATION///////////////////////////////////////////
Number=82 - a versenyző rajtszáma
Team="Biohazard Pro XT" - A csapat rövid neve, ez fog megjelenni a játékban, amikor a garázsban írja a neveket
PitGroup="Group9" - ez nem tudom mi
Driver="NEUROTOXIN" - a pilóta teljes neve
Description="NEURO #82" - a pilóta rövid neve, ami az autó választáskor látszik
Engine="1998cc 4 Cyl. inline 16V" - ez csak az autó infóknál látszik, nem feltétlenül kell
Manufacturer="Chevrolet" - ugyanaz mint az előző
Classes="WTCC-2010" - FONTOS! Mindenki ezt írja ide!FullTeamName="Biohazard Pro eXtreme Racing" - a csapat teljes neve, ez szerepel pl. a webes listában
TeamFounded=2010 - csapat alapítási éve, csak a kocsiinfóknál látszik
TeamHeadquarters="Hungary" - csapat székhelye, csak az infóknál látszik
TeamStarts=1 - passz, nem fontos
TeamPoles=0 - passz, nem fontos
TeamWins=0 - passz, nem fontos
TeamWorldChampionships=0 - passz, nem fontosCategory="WTCC 2010, Chevrolet Lacetti" - A WTCC 2010 maradjon az elején, és utána írd be a kocsi típust, vesszővel és szóközzel!
-
válasz
dzsavermadar
#1615
üzenetére
Az elején a kommentes rész után.
pl.:DefaultLivery="neuro.dds"
Az összes többi nevet az alapból kell generálni (amit itt beírtál), ahogy adyz már leírta. De azokat már nem kell beleírni sehova, beolvassa, ha megtalálja őket. A linkelt autóknál minden működött, szóval ezzel nem is kell foglalkozni.

Ezen kívül, amit ki kell tölteni a fájlban, azt korábban linkelte Ted egy kimentett képpel. Az alapján kell beírni a dolgokat, mert ha ugyanaz van kétszer, akkor esélyes, hogy nem fog látszani az egyik skin (de ezt nem próbáltam ki).
A honlapon leírtam mely részeket kell kitölteni:
- number (rajtszám)
- team (csapat rövid neve)
- driver (versenyző játékban megjelenő neve)
- description (ide szintén a versenyző játékban megjelenő neve kerüljön)
- fullteamname (a csapat teljes neve)
- teamheadquarters (csapat székhelye - ország)
- category (WTCC 2010, autó típusa)Feltételezve, hogy egy meglévő WTCC-s kocsi veh fájlját vetted alapul, mást nem kell átírni benne.
-
Nah... locsolom fel samponos vízzel Brands Hatch aszfaltját. Gyertek amíg nem csúszik mindenhol!

-
Ne töröld ki. Később még jól jöhet, bár amúgy nem tudom mi lehet a "nem használt", mert mindegyik ott van valamiért.
(ami meg tényleg felesleges - pl. az előre megadott rajtszámok - az kis méretű)
Illetve ha létrehoztál új réteget, azt törölheted, bár én azok többségét is csak kikapcsoltam, hogy ne jelenítse meg. Hátha egy régi ötletből faragok valami újat, és akkor könnyebb dolgom lesz, mintha elölről kezdeném.
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen okostelefont vegyek?
- Arc Raiders
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- One mobilszolgáltatások
- ASZTALI GÉP / ALKATRÉSZ beárazás
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- További aktív témák...
- Bontatlan iPhone 14 (128 GB) (rendelhető)
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 12400F 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE B650M R5 7600 32GB DDR5 1TB SSD RX 9070 16GB NZXT H700 Cooler Master 750W
- HIBÁTLAN iPhone 12 mini 64GB Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3452,100% Akksi
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro 128GB Black Titanium -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3870, 100% Akksi
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest





)!
miatt inkább fékeztem.
![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
Csak a szarháziak nem engedtek el... 


