PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Keresés
Új hozzászólás Aktív témák
-
KaraDani
addikt
Régebben amikor F1-ben egyféle kemény és egyféle lágy keverék volt egész szezonra, akkor egyértelműbb volt, kicsivel 110 fok felett volt az üzemi hőfoka keménynek és lágynak is (pár fokkal eltért), ha jól emlékszem az F1C s időkre
WTCC meg GT-nél én is úgy tudom, hogy 85-95 elméletileg. Az más kérdés, hogy a jobban terhelt első keréknél szinte lehetetlen 95 alatt megmaradni egy csomó pályán itt.
Új hozzászólás Aktív témák
Aktív témák
Új fizetett hirdetések
Üzleti előfizetők hirdetései
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max
- Xiaomi 14T Pro 512GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- 129 - Lenovo Legion Pro 7 (16ARX8H) - AMD Ryzen 9 7945HX, RTX 4080 (ELKELT)
- Azonnali készpénzes Apple Macbook Air felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- Eladó 2db Pixel 7
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
WTCC meg GT-nél én is úgy tudom, hogy 85-95 elméletileg. Az más kérdés, hogy a jobban terhelt első keréknél szinte lehetetlen 95 alatt megmaradni egy csomó pályán itt.
