PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Új hozzászólás Aktív témák
-
KaraDani
addikt
Régebben amikor F1-ben egyféle kemény és egyféle lágy keverék volt egész szezonra, akkor egyértelműbb volt, kicsivel 110 fok felett volt az üzemi hőfoka keménynek és lágynak is (pár fokkal eltért), ha jól emlékszem az F1C s időkre
WTCC meg GT-nél én is úgy tudom, hogy 85-95 elméletileg. Az más kérdés, hogy a jobban terhelt első keréknél szinte lehetetlen 95 alatt megmaradni egy csomó pályán itt.
Új hozzászólás Aktív témák
Aktív témák
Új fizetett hirdetések
Üzleti előfizetők hirdetései
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5600X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3070 8GB Rampage SHIVA A-Data 650W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- iKing.Hu - Apple iPhone 14 Stílusos megjelenés, megbízható teljesítmény
- Apple iPhone 14 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HP 14 Elitebook 640 G10 FHD IPS i5-1345U vPro 10mag 16GB 512GB SSD Intel Iris XE Win11 Pro Garancia
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
WTCC meg GT-nél én is úgy tudom, hogy 85-95 elméletileg. Az más kérdés, hogy a jobban terhelt első keréknél szinte lehetetlen 95 alatt megmaradni egy csomó pályán itt.
