Új hozzászólás Aktív témák
-
Satan_Claus
őstag
Aki vegigmegy, pontot kap, de meg is erdemli

-
nervus
csendes tag
Ennyi volt a verseny? Az f@sza.
Nekem meg most se indul... Ha így fog folytatódni, feladom az egészet a picsába, nemigazbazmeg, hogy nem tud elindulni... -
smisa
őstag
bocs mindenkitől az első nagy balesetért

-
Ventur@
senior tag
1 kör felénél átváltott máshoz a játék, mire visszaváltottam hiába nyomtam a gázt nem mozdult az autóm
. Remek verseny volt
! -
Satan_Claus
őstag
Bocs a balesetert, nem tudtam kilepni

-
adyz.
aktív tag
Ez a rakás sz*r játék bekaphatja a f*szomat, úgy ahogy van, de úgy istenigazából.

-
nervus
csendes tag
Najó, most meg képtelen elindulni az rfactor....
Tegnap még ment tökéletesen, most meg észre se veszi, hogy megpróbálom elindítani...
-
zsomboor
tag
válasz
dzsavermadar
#3991
üzenetére
Na de mit?

-
Satan_Claus
őstag
2:37.485

-
Ted-Mosby
senior tag
A VB közleménye !!!
Fontos dolgok:
1. az időmérőt vágások miatt nem ellenőrizzük, de ha valakit feltartanak az a CHATSTOP megszűnte után a Bemelegítő edzés alatt jelezze
2. az időmérő alatt mindenki figyeljen a másikra, ha megsérül az autó inkább lépj ki, mint hogy bajt okozz a mögötted haladónak + lehetőleg ne tartsuk fel egymást,itt nincs hova lehúzódni
3. a verseny alatt is fokozott figyelem, itt nincs hova menni ha baj van
4. KIEMELT FIGYELMET FORDÍTANI AZ ELSŐ 90 FOKOS KANYARRA A HOSSZÚ EGYENESEK UTÁN !!!
5. ha a futam alatt annyira összetört az autó, hogy nehézkes az irányítás, akkor inkább lépj ki, mert a baleset okozásáért büntetés kiszabása várható
Köszönettel:
VB
-
Ted-Mosby
senior tag
Szóval TDI-sek:
- kb 20 L üzemanyag elég a 10+1 körre (teszteltem verseny körülmények között), a végén még marad is -
Über időt nem tudok neked mutatni, mert ahhoz sokkal többet kéne leonoznom. 3 kör alatt erre jöttem rá. Finom kis gép, az iszonyatos nyomaték miatt hasonlóképp kell vele bánni mint a bömössel (mármint hogy a gázpedállal óvatosan), bár amúgy a kettőnek semmi köze egymáshoz, de ez is elpörgeti a kereket, ami nem az erő ideális átvitele az aszfaltra.
Ráhúztam a Lacetti setupot (kivéve váltó), ez lett belőle:
3 kör után egy tök ismeretlen, teljesen más karakterisztikájú autóval/motorral talán nem olyan rossz. Ennél többet jelenleg nem akarok menni vele, mert nemsoká bajnoki futam, de azért na... (halkan jegyzem meg, hogy a bömössel is bementem már 40 alá, Roli!
)Egyébként ott van Ted ideje a leonnal 2:38,674.
Meggyőződésem, hogy gyakorlás kérdése minden pálya, autótól függetlenül. Lehet, hogy valamelyikhez kicsit több kell és előfordulhat, hogy némelyik autó tényleg nem annyira jó, d ez nem jelent 5+ másodpercet.

-
Ted-Mosby
senior tag
-
zodo
nagyúr
válasz
dzsavermadar
#3971
üzenetére
Vazze csak most nézem a felíratott.

Köszi JJ és mindenkinek aki hasonlót kíván!

-
zodo
nagyúr
válasz
dzsavermadar
#3971
üzenetére
Köszönöm Szépen!

-
zodo
nagyúr
válasz
N€T0X|N
#3959
üzenetére
Gratulálok Satan_Claus idejéhez!
Neuro
Örülők hogy mások sikereket érnek el, de a "siránkozás" csak egy dolog.
,de jó volna látnom egy ilyen über időt Leon-al is akkor elhinném hogy balfék vagyok és kussolnék.Csak a tisztán látás végett amit már többször említettem.
Nem tudom mi van a Leon-al a játék és annak beállításaival és mi nem , de például a Cruze-al 2 db mért kör után bármikor megyek, verda állítgatás nélkül 02:40-et.Hogy van ez?

Komolyan mondom, kikészít!
Leon-al ha megszakadok sem tudok 02:42-nél jobbat menni.
Gondolom így már érthető a siránkozás.
Az viszont tény hogy mindenki választhatott autót az elején (magamnak választottam, magamra vessek) csak hát így épp nem annyira érzem egyenrangú ellenfélnek magam, veletek szemben. -
Ted-Mosby
senior tag
at új patch nem autókat,csupán a módosított hdv fájlokat tartalmazza,amivel megoldódott a benzin probléma
-
Ted-Mosby
senior tag
válasz
Satan_Claus
#3949
üzenetére
megkaptam, de ebben a szezonban a gyári autóval kell menned,ha megfelel
ahogy néztem,amit elküldtél nem egészen tökéletes és a veh fájl sem -
zsomboor
tag
válasz
Satan_Claus
#3962
üzenetére
Grat!

Te hogy a pics@ba mész ilyen időt?????
kezdek egyre jobban félni tőled.....

Kár hogy oscherslebenben nem voltál még, egyedül "unatkoztam"(már amennyire lehet egy versenyen unatkozni) a 3. helyen egész versenyen, mert Neuro, és Dani messze voltak előttem, a többiek meg mögöttem....de te kb. ott lettél volna velem, ha máshol is így mész...

-
KaraDani
addikt
válasz
Satan_Claus
#3958
üzenetére
Na ez a csít billel ilyet, hát pf, gratula

-
válasz
Satan_Claus
#3958
üzenetére
Tessék emberek, így megy egy billentyűs kolléga, aki nem siránkozik, hanem tapossa a gázt és gyakorol: Practice, 180, 2:38,317 Grat neked is!
-
Satan_Claus
őstag
Kicsit puhitottam a seggen, es Dzsaver mar csak 12 ezreddel van mogottem, bar 45 lityivel mentem

-
KaraDani
addikt
-
JJános
addikt
válasz
#70869248
#3940
üzenetére
Direkt lassultam. Egyszerűen sokkol, ha felvezetőben amikor nyugodtan meek, és nem fékezek, hogyan tudnak egyesek előzni. Kiakadtam.
Aztán jobbra húztam, gáz le, és akkor volt kocc. De nem azon akadtam ki.Akkor írtam aztán, hogy ez még nem a verseny. Srácok legalább a felvezető körben ne előzgessetek. Hagyjon mindenki elég helyet a másiknak. Én az előttem levőre figyelek, és ha valaki nem tud távolságot tartani, és becsúszkál, attól én írtózok. Figyeljetek má!

-
zodo
nagyúr
válasz
dzsavermadar
#3948
üzenetére
Dzsaver!
Nem azért írtam hogy most ezen agyaljunk.
Poénból írtam, kínomban!(#3950) zsomboor
Erről van szó. Mivel nem állunk ki így nem kaptunk volna 3 kör hátrányt csak 2-őt.

-
zsomboor
tag
válasz
dzsavermadar
#3948
üzenetére
Azért nem egészen mindenkinél, mert a Seatoknak kevesebb kell...

-
dzsavermadar
senior tag
válasz
Ted-Mosby
#3946
üzenetére
Nem baj, hogy több etro-petro van, de fontos sem lett volna, hiszen kitárgyaltuk, hogy azonosak az esélyek mindenkinél.

Ha meg sok a sérülés a verdán, hiába van benzin, úgyis sokkal lassabban tud menni,
Vagy ha a váltóval/váltásokkal van gond, akkor sem hiszem, hogy igazán jó eredményt lehet elérni, úgyhogy ezen nem múlik a jó szereplés szerintem.

-
Ted-Mosby
senior tag
-
#70869248
törölt tag
válasz
KaraDani
#3939
üzenetére
Ez nagyon függ attól is ki hogy vezet...általában én eléggé használom a hátsó gumikat, mert különben leesik az ideális hőfok alsó értékére..vagy még alá.
hátsó kerékre meg hiába teszek összetartás, annak a pozitív hatása szinte a nullával egyenlő...viszont a negatív kapásból jelentkezik.
Szal inkább ahol lehet csúsztatgatom a hátsóját hogy melegedjen.
erről jut eszembe:JJ tegnap az volt a gond hogy a gyors kanyar után íven lassultál meg a felvezető körben...egyszerűen ott már nincs mit csinálni...ha lassan fordulsz, akkor inkább belül, mert aki meg tempóra számít az óhatatlanul belédküldi a festékét

Nem tud mit csinálni...pl. én sem villogásból megyek így-úgy a felvezkörben, hanem hogy a gumi hőjét felhozzam...pláne a hátsót.
Nem tudom én vertelek-e csomagtartón,...de ha nem én akkor akár én is lehettem volna.
...mindenképpen bocsi persze, csak nem számítottam rá hogy ott meglassulsz (ha én voltam).
kb. mint az üres körforgalomba való behajtásnál blokkol előtted valaki...fullra nem számítasz rá, és persze te vagy a hibás...de azért gondolsz magadba szépeket
...meg nem is jó érzés eltolni valakit. 
-
KaraDani
addikt
válasz
#70869248
#3937
üzenetére
Na én pont az elejét puhítottam, főleg a lassú csillapítást a bömössel, kicsit feljebb nyomtam a hátsó antirollt is, de nem nagyon. Bár nem is gondoltam, hogy pár kör alatt, a jó megoldást találtam meg, hogy eltüntessem az alulkormányzottságot. 228 volt így a legjobb első kanyarom, a Cuzzel 226-227 volt a top, a jelenlegi setuppal. (a sebességek minimumát írtam, nem amivel elfordultam, hanem ameddig leesett a legjobban)
Ted: így is lesz a 20 perc szünet a quali és a verseny között? Gondolom ellenőrizni nem fogtok, ha valaki tud vágni az meg is érdemli
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
#70869248
törölt tag
ja, egyébként király a menüzene

Általában kinyírok minden (bevevmozi+zene) hogy minnél gyorsabban töltsön be, de ez király nyugis zene...most is lent van tálcán a játék és csak szól végtelenbe'
grat annak aki betette
-
#70869248
törölt tag
válasz
KaraDani
#3936
üzenetére
Lenne időm bepróbálnám...de ebédre leszek elcsalva (két helyre is 'sszus
)
Az a gáz, mármint beállításilag, hogy a Bmw-nél full fel kell venni a hátsó merevítést, hogy viszonylag jól forduljon a gyors nagy sebességű kanyarokban...ennek több oka is van,..alapból azért ilyen mert nagy a gázos diffi zárása, ezért alulkkormányzott...de ha nyitok rajta akkor instabil a huplikon a kigyors és többet vesztek vele mintha gázelvéttel bebólintom a gyors kanyarban aztán overpower-l szűkíteni próbálok
Szal alulkormányzott a gyors kanyarban, ezért fel kell venni az anti roll-t hátul, ...és azt kell felvenni, mert ha a rugóval játszok rosszabb, ha lengéscsillapítókkal keménykedem megint rosszabb...az elejét meg nem nagyon érdemes puhítani, mert akkor bebólogat mindenhova és pláne csak a baj van a huplikon kigyorson.
Szal merevítem a hátulját...még ez adja a legsemlegesebb segítséget, és így el lehet fordulni az első kanyarban gázon, csak jól el kell találni az ívet...ami nekem nem sikerült a gyors körben
akkor kb. 234km/h-val fordul...ha elvezem a gázt akkor 222-224km/h, ha odaverem akkor kb szintén...attól függ mennyire verem oldalba.
Ehhez próbálgattam tegnap a kormányszöget...de nem találtam jó megoldást még.
Nem is nagyon erőltetem, mert ez nem Bmw pálya, tisztán látszik rajta...a csiki-csukit meg lehet játszani úgy hogy a hátulját kormányzom gázzal, de vannak olyan pályaszakaszok ahol nagyon lassan oldja meg a feladatot...és ha türelmetlenkedem akkor ziher óriási kormánytekergetés lesz belőle
A váltó is gond, konkrétan egy olyan hely van ahol muszáj magasabb fokozatban fordulni...még ha lomha is mint karosszék, mert ha visszaváltók olyat torpan mintha dizel lenne...onnan már kitolja magát és jó...és nem jelent sokat, talán két tizedet a két megoldása a pályarésznek különbségben, de olyan érzése van az embernek mintha Skoda 120-l fordulna...
szerk:Mindegy szeretjük a Bmw-t, nem bántjuk nyelünk nagyokat és előre a végtelenbe (...és tovább)
-
Ted-Mosby
senior tag
A VB közlemény !!!
Az üzemanyag problémák megoldására,mindenki töltse le az új patch-et és másolja be a játékba.Alaphelyzetben 100L/25 kör tankolási lehetőség.
Megtalálható a honlap letöltései között is.
-
#70869248
törölt tag
Új PB

2:36.4 a Bímerrel reggel kávé után a szerveren
replay:mediafire
...az elején sajnos odavertem a fullgáz jobbosban...ott buktam, de az a kanyar nagyon necces, és versenyen sztem nem is fogok ott állni a gázon sajna, pedig jó előzési lehetőség lenne
szerk: Roli ha bejött a beáll, privben mehet ez is, mert van rajta kis varia..
van időm lehet elkezdek festegetni, mert aztán meg lépnem kell

-
dzsavermadar
senior tag
válasz
N€T0X|N
#3929
üzenetére
Köszönöm!
Bár nem kellett volna ezért fáradoznod,de legalább kiderült, hogy valószínűleg a sérülések miatt nőtt meg nálam a fogyasztás.
Lehet, hogy elég egy ütközés az elején, és már nem elég a nafta?
Ez így legalább útmutató tud lenni mindenkinek,hogy erre is fokozottan kell figyelni.
Ha az időm engedi, ma én is mégegyszer megpróbálom, lehetőleg kevés koccal, és meglátom az eredményt.
Persze még más is közrejátszhat, pl a váltó beállítása és kezelése. Több alacsonyabb fokozat, vagy helytelen fokozat, gondolom nagyobb fogyasztást eredményez, ugyanúgy, mint a valóságban.
Ha túl "kihúzatjuk" a fokozatokat mondjuk, az is plusz fogyasztást okoz, plusz teljesítményt nem. Persze ez minden pályára érvényes.
-
#70869248
törölt tag
válasz
Satan_Claus
#3919
üzenetére

Láttam hogy jöttök, na ha azon a szűk helyen kanyar után nekiállok forgolódni akkor tutira telibevertek....szal tükör és maxigáz...végül is még szűken ugyan de maradt időm is, de erre a pályára lehet visszateszem a kuplung segítséget, mert ha lefullad a motor sz@r helyen, akkor 10mp mire beugrasztja a starter, és addig egy merő veszélyhelyzet vagyok...ki sem lehet kerülni annyira szűk a hely.
De a fő bajom volt, hogy ugye teszteltem a Leo FFB tuner-t, és kerestem a minél jobb beállt magamnak, ezért hol ilyen volt-hol olyan, volt hogy nem volt egyáltalán.
-
válasz
dzsavermadar
#3926
üzenetére
-
dzsavermadar
senior tag
válasz
N€T0X|N
#3924
üzenetére
Ez valóban gyakorlat, de csak 3 körön, onnantól meg elmélet.
Az én tesztem 11 körös gyakorlati mérés volt.
Rommá nem törtem, de volt néhány horpadás biztosan. Akkor erre nem figyeltem, mert nem gondoltam, hogy jelentősége lehet. Nem a törésre, hanem, hogy figyeljem, milyen mérvű a törés. -
KaraDani
addikt
válasz
dzsavermadar
#3923
üzenetére
Ebben igazad van, csak így más a leányzó fekvése, mert a mienk is ugyanennyit eszik. Úgyhogy az esélyek ugyanolyanok, lehet megyünk mind a 9. körben tankolni, a Seatok meg nyernek

De szerintem mindenkinek elég lesz, csak töltse tele mindenki.A garázst ne nézd, az tök hülye, a szerint pl. a ringen jó ha végig tudtam volna érni, közbe a tele tankal kb 15 kört lehetett menni.
-
válasz
dzsavermadar
#3923
üzenetére
Ööö nem azért, de amit mutattam az a gyakorlat, és nem elmélet, ott van feketén-fehéren. 45-literrel mentem ki, 3 kör után még van 35. Az körönként kiadja a 3.3-at...

Egyéb dolgok beleszámíthatnak, azt persze nem tudom mi van ha rommá töri valaki a kocsit.
-
dzsavermadar
senior tag
Én nem számoltam semmit, hanem mentem 10+1 kört és elfogyott a 44 liter.
Maradt 1 liter a tankban.
Gondolom itt nagyobb távon, más dolgok is beszámítanak.
Mondjuk a kaszni sérülése, megváltozik a légellenállás.
Egyre lassabb köröket mentem, mert már nem volt erő az autóban, illetve lehet, hogy erő volt, de a sérülések lelassították. Más az elmélet, és más a gyakorlat.
Ha nincs sérülés, akkor lehet, hogy bejön.
Ezen a pályán 10 kör sérülés nélkül elég nehéz. És sajnos a pici koccok is már számítanak.Hacsak nem számoltam el magam, és 11 +1 kört mentem.

Még ez is előfordulhatott. De a Garázs is így adja, hogy 44-45l /11 kör
A 43 literhez már csak 10 kört ad.
-
KaraDani
addikt
Nálam is

[link]15 literrel mentem ki egy felvezető + 3 gyorskör, és a célvonalon maradt 2 liter. XD is 3,23l-t ír átlagnak. Szerintem rosszul számoltatok valamit

-
KaraDani
addikt
válasz
dzsavermadar
#3917
üzenetére
Ja, én úgy értettem 44 literrel maradt 1 litered, arra mondtam hogy rakd bele azt az egyet még.
Ez viszont így gáz, mert eddig versenyen nekem mindig többet evett a gép kicsit mint teszten. Esetleg a pálya hosszára való tekintettel egy kört lecsíphetnénk a versenytávból. Mert ez így viszont nem fair, hogy az egyik autónak nem biztos, hogy elég lesz a tankja

Neuro meg én is megyünk most a Vectrával egy tesztet, az xd plugin századliterre pontosan kiírja, hogy mennyit evett a gép.
-
KaraDani
addikt
válasz
dzsavermadar
#3915
üzenetére
Nyomjátok akkor tele, ne centizzetek, 1 liter semmit nem számít az autó tempójában. Szerintem én is majdnem tele fogom nyomni hiába elég elméletileg 38,5 felvezető+10kör+levezetőre. (én megfutom mindig a levezetőt is
)Ez az utolsó verseny első kanyarja hát... Az örült jut eszembe róla visszanézve 3-an egymás mellett a féktávon, egy olyan kanyar előtt ahol 2 autó nem fér be egyszerre, és elfordultunk mind
Ha Roli nem áll félre lehet megérkeztünk volna 4 en egymás mellett 
-
dzsavermadar
senior tag
Az teljesen jó, hogy 4liter/kör.

Tehát 44 liter / felvezető + 10 kör.
Kipróbáltam, 1 liter maradt kb, amivel el tudtam még menni a hosszú, aztán két jobbos, és jön az emelkedő. Ennek az emelkedőnek a feléig, Elég kell, hogy legyen, különben tankolás, vagy leállás. Esetleg kannában benzin a kocsiban.
-
Ma esti replay csomag elérhető ITT.
-
zsomboor
tag
Na szóval, a tankolásnál azt írja h 4L/1kör
Már ha lehet neki hinni....
-
zsomboor
tag
válasz
N€T0X|N
#3901
üzenetére
Szerintem meg pont azért kéne 1x10kör mert így fény derül az üzemanyag problémára is....meg azért 2x5 körön nem fogjuk tudni hogy mire számitsunk a vége felé(gumikopás stb.)
De nekem mind1, én úgy se fogok végigérni 10 körön, örülök ha 1-et normálisan összerakok...
Közben dzsaver lenyomott 11 kört és éppen kifogyott az üzemanyag amint befejezte (ami rám nézve baj mert valamiért én többet etetek a géppel)
Új hozzászólás Aktív témák
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Jövő héten érkezik a Mate 80 széria
- Torrent meghívó kunyeráló
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Mini-ITX
- Milyen routert?
- Premier előzetest kapott az ingyenes Where Winds Meet
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Call of Duty: Black Ops 7
- További aktív témák...
- REFURBISHED - DELL Universal Dock D6000 (452-BCYH) (DisplayLink)
- Xbox Series S 512 GB + kontroller 6 hó garancia, számlával!
- Sanyo akkutöltő + 2 használható akku
- BESZÁMÍTÁS! Asus H370 i5 9600K 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700XT 8GB Rampage SHIVA CHIEFTEC 700W
- BESZÁMÍTÁS! MSI MPG Z490 GAMING EDGE WIFI alaplap garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest


. Remek verseny volt
!


VB
)








