Új hozzászólás Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
válasz
Superman
#6267
üzenetére
háát sok oka van

..engem zavar a bekapcsolt segítség, másfelől tudod milyen volt a PH!ETCC csapat...olyan nem lesz még egy
Rá kellett jöjjek, és amíg magamban belül azt keresem, addig csak zavarok másokat a szőrszálhasogatásaimmal
...tudom.
Meg van a magam vaskalapos nézete a szimezésről, a pályaív tisztelete, a versenyzéshez való hozzáállás,,mittomén elég sokrétű.
Szal inkább csak beköszönök ide is oda is. De emlékezned kell, ez így volt régebben is, volt hogy Nascar ment pár futam erejéig az SG-s csapattal, volt hogy GTP, vagy LFS, vagy GPL...meg ki tudja még mi.
és persze a PH!-s futamok, ETCC-Megane-Porsche..stb.
Jelenleg csak hobbizom a szimekkel, NetKar...vagy bármi ami kihívás és élvezhető
...tudod mindig mániám volt a vigyorgós vezetés.
Szal nem tudom elkötelezni magam egy bajnokságban, és akkor meg csak kárnak vagyok
Igazából iRacing-zni kellene, Alex-l Sanzik-kal, Ingy-vel,..veled...szal jó csapattal, de még nem vitt rá a lélek hogy befizessek
-
#70869248
törölt tag
Sup:
itt a videó...két kört kell menni, aztán az egyik lassító után egyenesen kell menni a balos helyett...itiner után mentem mert nem volt időm betanulni, és a navigátor hangját szvsz hangosítani kellene...de qva nagy élmény az ziher.
...Lada-val botváltózva kuplungolva az igazi, de azt fraps mellett most nem vállaltam be..videó:
youtube -
#70869248
törölt tag
válasz
Superman
#6205
üzenetére
Sup. Tudod hogy elég régóta nyüstölöm már ezt a játékot, de komolyan mondom ma olyan élményben volt részem általa, amit már régen éreztem

hasonlóan meghatározó mint a GTP-s Man sziget mondjuk...és ráadásul te a környékről vagy...
holnap csinálok róla videót, valami szenzációs...meg még egy hangot kell felkevernem....és 'ssza meg hogy a replay-ben nincs navigátorhang, de sebaj felveszem real time, inkább megyek kicsit lassabban
na csak várjad, behalsz akkora...
-
#70869248
törölt tag
válasz
Satan_Claus
#6191
üzenetére
sztem húzd le az rFactor Lite-t
[link]
aztán csak dobáld bele a pályákat, moddokat, plugin-t amit akarsz...és ziher hogy nem akad össze a ligamoddal. -
#70869248
törölt tag
válasz
Mityu_76
#5630
üzenetére
engedi sajnos.

meg lehet moddolni hogy nehéz legyen (nehezebb), de általában nem használják mert lassabb lesz tőle a köridő.
A valóságban is elég egy gázelvét a felváltáshoz, te is megcsinálhatod csak nagyjából érezni kell mennyi.
Egy könnyített blokknál ahol hamarabb esik-kell a fordulatszám egyszerűbb, az utcai autón felesleges.Ami nagyobb szívfájdalom (nekem) hogy a visszaváltást is megteheted kikapcsolt automata kuplung mellett anélkül hogy kuplungolnál....itt mondjuk annyi van hogy egy jól megírt clutch nyomaték és leváltási idő mellett az RWD meg tud táncoltatni féktávon simán. De a legtöbb moddnál erre nem igazán figyelnek.

Az FWD-nél szinte semmi nincs akár kulisszásan akár szekvenciálisan váltasz nyugodtan dughatod vissza kuplung nélkül féktávon...én mondjuk mindig rúgom a gázt ha visszaváltok, szal az sem kerül semmibe..talán használ is,..de a lényeg hogy nem igazán büntet a játék.
Meg lehet írni úgy egy moddot hogy rákényszerítsd....pl. magasra blippeled a gázt váltásoknál, és a motor fordulatszámhoz kötött elhasználódását ehhez igazítod, és a különböző kopásokat...de ehhez már társaság is kell aki így vezet....mert különben itt mindenkinek 1 kör alatt elfüstölne a motorja.
Ott van az F1 '79 mod, ott figyelni kell erre. be kell melegíteni a gumit, és ha nem használod jól az autót akkor tönkremegy.
..persze ehhez be kell kapcsolni a mechanikai hibákat meg kikapcsolni a vezetési segítségeket..stb. -
#70869248
törölt tag
Már nem is tudom ki említette a Real-Time Racing-t...mivel tavaly próbáltam utoljára, így ma belenéztem, tényleg nem rossz, eddig csak Monteiro Seat-ját próbáltam, az egész jól viselkedett alap beállon.
Nincs sok idő fent (mindjárt mutatom), szal ha valkinek van kedve, akkor mehet kis hotlaps

..másra amúgy sincs idő, mivel délutános vagyok...hétvégén meg beszögelik a mellem, meg a nyelvem (újra), és ünnepeljük (mittomén miért
) -
#70869248
törölt tag
válasz
zsomboor
#5148
üzenetére
helyes

Ebben a videóban az tetszett meg hogy nincs benne semmi rájátszás, én is blippelek, tudom mikor 'vetődik a kapus a fotósoknak'....de itt a srác szépen ment az iRacing-s Mustang-gal is...kiengedte ahogy kell, tapadáshatáron semmi gáz csak kigurulta...szal szép, és aztán bevállalta a GTL-s Capri alatt hogy nem blippel...illetve blippel, de nem kuplungol visszaváltásnál.
Láttam már sok látvány footwork-t,de ez tetszett.
Olyan mint a valóság...ott sem mindig állnak a gázon...sokszor simán elgurulják a tapadáshatárt.Szal aki így vezet, az mindegy hol megy a mezőnyben, tisztelet és alázat...lehet hogy UFO ligában utolsó lenne, de mindenki elismeri az ziher.. mert szimezik.

-
#70869248
törölt tag
na mire megjöttem megoldódott

örülök...azért még köszönj be egyszer privátban hogy működik-e ez a plugin zökkenőmentesen, mert én szkeptikus vagyok azért
Zsomboor: billeseknek videó:
youtube
Pedig GTL...azaz rFactor korai motorja, és így annyira nem szükséges a pedálkezelés, de azért példás.
Végül is ez a szimezés lényege, nem a nyélgázon száguldozás.
...bár minden elismerésem a buttonvirtuózoké, de az igazi feeling itt rejtezik.
-
#70869248
törölt tag
A plugin-ről kellene többet tudni, mit csináltatsz vele?
..csak mert nekem nem különösebben világos, hogy mi a probléma, a plugin elhasználtan tartja a motort?
Mert egyébként minden betöltésnél friss blokkot kapsz, az elhasználódási érték minden pályára lépésnél nullázódik, szépen le lehet nullázni a motort a futamra, de ahhoz hogy ez használható legyen el kell érni hogy minden kiállás-visszaállás után a gyengébb motort töltse be..egyre gyengébbet.
...na mindegy, sztem nem megvalósítható, de nem tépem a számat, inkább mond el mi a lényege a plugin-nak, mert attól függ minden.szerk:
Én talán inkább olyan megoldással próbálkoznék, hogy a ligatagok minden futam előtt jelentsék be, milyen erőforrással akarnak indulni, új avagy használt, és csinálnék 3 engine-t, egy teljesen jót, egy használtat, és egy lepukkantat.
A szervert hozzá lehet igazítani, a hdv-nek stimmelnie kell és kész, egyébként meg a ligatagok taktikázzanak hogy hogyan akarják felhasználni az így specifikált motorokat....van akinek nem fekszik a pálya, nem tudott gyakorolni eleget..vagy mittomén, az oda ellőheti a közepesen használtat...mert természetesen némi logikát kell tartani, azaz a full lehasználtat csak akkor kapja meg az adott versenyző ha használt már közepesen elhasznált engine-t is, és értelemszerűen a közepeset is csak akkor vetheti be, ha ment már legalább egy futamot.
...a másik megoldás zűrösnek tűnik nekem, de persze a plugin-től sok minden függ.. -
#70869248
törölt tag
válasz
zsomboor
#5103
üzenetére
A gumisírást sajnálom, az állat

bürrög meg sír ahogy kell. Nordschleife-n Aremberg előtti dombos balosban valami hajtépés átereszteni, nyélen nem is megy el, kell neki egy gázelvét, de akkor aztán a pokol jön el
lobog a hátulja...gyakorlatilag az első kerekeken egyensúlyozol és már ott is a féktáv a jobbosra..Nord' amúgy is egy para jól elküldve, de ez bár elég lassú autó, mégis ász...annak ellenére hogy FWD, jól szórakozom vele
na megyek betequlazom, mert beteg lettem egy autó hátsó ülésén töltött 6 órától
(bár király volt az ziher) 
-
#70869248
törölt tag
válasz
Dragbajnok
#4999
üzenetére
privbe megy majd hamarosan minden.
Az alap kasztni és a felfüggesztés van terítéken...egy turbós engine és hozzávaló gears kell majd...de a jelenlegi is megteszi, úgy is a hang a lényeg...ez a kettő fixálva lesz az összes kistengelytávú FWD-nél, csak végáttételt lehet változtatni majd mint a mostaniban (majd látod), hogy a turbó töltését egyszerűen (és hihetően lehessen hozzá állítani), a nagyobb tengelytávúak magasabb turbónyomással mennek majd...de egyenlőre a Focus-Golf-Honda Civic TypeR és a Peugeot 308-s van munka alatt.
....viszont kellene ez a hang:
[link]...ha más nem lesz megveszem hogy a fene enné

...a jelenlegi is jó turbó hang (inside, mert az outside az elég ramaty), de közelébe nem ér ennek.
Eddig amiket néztem mindenhol jól vizsgázik a futómű, de még lehet kicsit jobban lobogtatni...jelenleg azért ilyen mert ezek az autók csak a kart jellegű pályákon lesznek némi előnyben pl:(te jó ég ezt 4 éve hegesztettem
)
A Monza tipusú, F1 tipusú pályákon hátrányban lesznek...
Ezért háromkerekeznek (bár szvsz az összes FWD kell hogy háromkerekezzen, lévén náluk a hátsó keményebb az alulkormányozottság ellen, míg az RWD-nek a hátsó puhább a hajtott kerekek tapadása miatt..
Szal jön majd a priv, kb. estére, mert most bebonyolódtam nőileg
-
#70869248
törölt tag
Na pont ez az a mod ami olyanná teszi a játékot mint a glow effekt...amiről volt szó. a Turismo Carretera rFactor-ra épülő játékával jött.
Sirály, de egy jó beállítás nagyban függ a gépedtől.
SG-n Alex (Alexease) az rFactor fórumban volt egy jó beállítása, vagy majd rákérdezek nála, nagy (és jó) koponya. -
#70869248
törölt tag
válasz
N€T0X|N
#4569
üzenetére
...ha nem értesz hozzá, akkor hogyan formálhatsz véleményt? ...hogy jelentheted ki hogy ..hogy is írtad, valahogy így - ...ezt a bughalmazt akarjátok felrakni a szeróra..? -
Az embert a véleménye is minősíti, ill. annak megalapozottsága.
..
Én nem magyarázom agyon a döntésem, tudom hogy mindent meg lehet magyarázni, ..csak nekem pl. nem kell
rossz döntés, volt azt hittem (talán) hogy a PH!-s autóverseny szellemisége éledt újra, és végül is csak tévedtem.
Nem kell ez a -nem kell semmit megmagyarázni-, meg a 'diktatúra' félig viccbe ágyazott igazsága, ha nem értek valamihez akkor kérdezek, vagy csöndben vagyok, de nem fogalmazok meg bántó kritikát, alap viselkedésforma.
Szal mint írtam itt be is fejezem, és maradjunk a -további jó versenyt- zárásánál
-
#70869248
törölt tag
válasz
N€T0X|N
#4551
üzenetére
Nekem tök mindegy, egy mondatból frankón lejött mi is a felállás:
"..Aki faros autót akar az érje be a bömössel, mivel más amúgy sincs a WTCC-ben."..és én ezzel a felfogással nem vállalok közösséget, mert a nulla...mondom nulla toleranciát mutatja.
..mert lehet segítséget használni, mert ezért-azért, mert lehet így menni, meg súly nélkül mert ezért azért, megmagyarázzuk,...de aki faros autót akar az érje be a Bömössel....köszi.
Lehetne megoldást keresni, más modellt más autót...vagy kb. két kattintással megoldani a 'bug'-t...ahogy az aszfaltba logó gumikat is mondjuk.
De persze semmit nem muszáj, ha az ember ezt elhiszi magáról.
Szevasztok, további jó versenyt. -
#70869248
törölt tag
válasz
N€T0X|N
#4533
üzenetére
Na kb. annyi mint a Focus-nak.

Nekem nyolc felőlem ki is maradhat, értem hogy mire gondolsz, vagy felőlem berakhatunk más Merga-t is...idő van még.
De hogy 1 RWD legyen az kicsit gáz....bár nem is az, hanem meg hogy ezt ennyivel könnyedén le is tudjátok.
Mert le lehet szrni mások mit szeretnek, de szvsz nem érdemes.
Oké nektek tökéletes az FWD, én örülök neki...de ha csak két ember van a ligában aki szívesen vezetne RWD-t akkor nekik is járhatna választási lehetőség...ha meg több akkor pláne.
..és a WTCC rokonságot meg nem kellene erőltetni amíg ennyi segítséggel, és a valós versenyektől eltérő rendezéssel kerülnek placcra a futamok......egyébként amennyiben ez a Merga idegen a sorozattól akkor a DTM Merga-t nem is értem hogy kerül szóba...
szerk: Szeva Drag'

-
#70869248
törölt tag
válasz
00roli00
#4520
üzenetére
Jó...

Majd holnap átírogatom hogy lehessen használni...de sztem Ted-k átdolgozzák még, szal ez csak olyan mókázós lesz
Nyugodtabb lett valahogy mint a Bömös, legalábbis mivel azonos fizikát tettem alá így a Brno-i beállt betöltve nagyon kezes...olyan mintha nehezebb lenne mint a Bömös, de ez érzetre rendben is van, mivel laposabb.
De mivel a fájlszinten nem számol mást a prog mint a Bömös-nek, azaz a felfüggesztése, hdv-je, gumija uaz mindkettőnek, ezért gondolom az elemek pozíciója miatt lehet, mert azért bizonyos dolgokat nem lehet a hdv-ben átírni egyik autóról a másikra.
Nürburgring-n pl. a 110-s AI idejét nem tudtam Mercedes-szel megverni, pedig gyengébb volt a Bömös-m idejénél...kicsit módosítani kellene a beállításán.
Majd beteszem alap HDV-nek ngyjából a Brno-i beállítást, azzal egy kisgyerek is elvezeti szvsz jó tempóban..
-
#70869248
törölt tag
Lökdösni addig jó amíg a másik a pályán marad, és a lökdösésnek vannak íratlan szabályai...főleg íratlan szabályok.
lökni úgy lökünk, hogy a másik pont annyit veszítsen amennyi nekünk kell....ha lehet nem lökjük az autója sarkát, mert nagy eséllyel kipördül, a legjobb ha telibelököd a sárvédőjét éppen annyira hogy elrontsa a féktávot, és beférjél neki.
Ennél csak rosszabb lökések vannak...de még azok is tolerálhatóak...a lényeg hogy 40km/h sebességkülönbséggel jöjjön létre, és ne olyan indíttatásból hogy 2 autó hosszból kifékezem a másikat...
Mert azok általában akkor jönnek csak össze ha jelentős tempókülönbség van...egyébként általában törés a vége.
-
#70869248
törölt tag
válasz
KaraDani
#4501
üzenetére
tyűű most én a Merga-t hajtottam offline versenyeken a Bömösök ellen

Csináltam kategóriát a két autónak hogy választhatóak legyenek aztán huss...király
Azon gondolkodom hogy gyors megírom ez alá a mod alá is aztán letölti aki akarja bepottyantja és lehet rá csinálni játékot...már csak template-t kellene hozzá, de az szerintem nem lesz, elég sokáig kellett vadászni magát a modellt is, template az ziher hogy csak a sajátja van....az meg szöszölős, és részletes festést nem lehet rá tenni..
inkább csak színeket. -
#70869248
törölt tag
válasz
KaraDani
#4493
üzenetére
szép...így is kell menni ezen a pályán...bár sztem egy helyen még mehetne jobban is az FWD...és még egy helyen látok még benne időt.
Szvsz a íves döngetőre nyitó szakasz neked elférne visszaváltás nélkül is, ott én is korrigálásból váltottam vissza a gyors körön, és aztán a sikán elbírna egy nagyobb belépő sebességet.
De ezt is inkább csak érzem a körön, nem biztos hogy így van, jó kör volt, grat!
Majd ha kialszom rápróbálok
...bár én már így is túlteljesítettem a tervet 
-
#70869248
törölt tag
válasz
00roli00
#4448
üzenetére
Két igazán kivételes hátsókerekes ellenfél lehet...Mercedes és Bmw, a só és a bors

De nálam pl. a jövő hét is össze van rakva...várj:
-Alfa 156 és ennek az Xtreme változata FWD
-Audi RS4 alap és sport (kicsit szárnyasabb) FWD
-Audi TT FWD
-Bmw V8 RWD
-Bmw Z4 RWD
-Bmw Xtreme változat RWD
-Chevy Lacetti és Xtreme változat FWD
-Chevy Cruze FWD
-Honda Accord FWD
-Honda Civic TypeR FWD
-Fiat Linea FWD
-Ford Focus és Xtreme változat FWD
-Subaru Impreza FWD
-Lexus RWD
-Peugeot 407 FWD
-Mazda Rx8 RWD
-Mercedes LS65 RWD
-Mitsu' Lancer Evo 9 FWD
-Nissan GTR RWD
-Rayzor FWD
-Renault Megane és Xtreme FWD és RWD
-Seat Leon TDI és Xtreme FWD
-Skoda Octavia FWD
-Vauxhal Vectra FWD
-Volkswagen Golf 5 FWD
-Volkswagen Sirocco FWD
-Volvo S60 RWD
-Volvo S80 FWDeddig...és a felének a fizikájával sem vagyok kész persze, csak bent vannak a játékban, a terv az lenne hogy egy két kategóriás Endurance moddot összerakni, ahol a kicsik is egyenfizikával mennek, és a nagyok is egy osztállyal feljebb, de szintén azonos fizikával.
...és akkor irány Nordschleife, Le Mans...stb.
Csak hát persze elég nagy szöszölés kell, de amikor kedvem van szívesen 'csölök vele
..de már azon gondolkodom hgoy 3 kategória lenne az ilyeneknek mint a Suzuki Swift, Mini, Skoda Fabia...stb. -
#70869248
törölt tag
Ted
Sztem megvan a Merci...

-
#70869248
törölt tag
válasz
KaraDani
#4403
üzenetére
csodálkszó?

egész éjjel dolgoztam....ez már mindig így lesz???!
Nem kértem én soha sokat, egy darab másfél milliárdos lottónyeremény átmenetileg elégedettséggel töltene el.....itt vagyok már mittomén mennyi éves aztán még egy Ferrari-m se volt, komolyan keresek egy nagyobb tömegű követ és belevetem magam legközelebbi folyóvízbe lett légyen az akár milyen sekély én belefúlok mert minden csak elhatározás kérdése szokta mondani a művelt körtetestű semmittevő...
pfff...és ki megy ma éjjel megint dolgozni..naszabadagazda ki más mint én a társadalom pillére....hogy roh@&#..még jó hogy bele nem léptem pföj
szerk: na ez inkább menjen offba..
-
#70869248
törölt tag
válasz
N€T0X|N
#4389
üzenetére
HamárHomár
-Dezenével a NurgeBurge karika 8 óra éjszaka után...hangulatban kábé a zenével voltam egyenértékű

JJ ez egyébként nagyon így van, hisz saját idő és energia, csatalkozva vagyok...vagy hogy is akarja mondani

-
#70869248
törölt tag
válasz
Ted-Mosby
#4398
üzenetére
Esetleg lenne mód arra hogy legalább két hátsóhajtású kocsi legyen választható?
valahonnan kiemelni egy Mercedes-t mondjuk....és akkor igazi márkacsata lehetne...kis só és fűszer
Lehet hogy innen is megközelíthető, teszem azt 'Amcsi' vasak, rizsrakéták, olaszok és szépek, németek és ellenfelek...stb.
De ezek csak ötletek, viszont a Bömös-t nagyon megnézném ha már készközeli állapotban van, ha lehetséges....én bírnám a 7 sebes váltót is egységesen, igaz bele lehet veszni, viszont cserébe jól el lehet osztani, és akár lehet 5 sebes is..ki hogy szereti (upgrade ini)
-
#70869248
törölt tag
Ne legyen bosszantó...a középmezőny ugyan olyan értéket képvisel mint az eleje, hidd el..vagy higgyétek el. Egyfelől mert minden játékos értékes, és a jó szórakozás az elsődleges, másfelől mert a csata ott is csata.
..és ahogy 'Dani-val beszéltük a szerveren, egy-két kivétellel mindenki középmezőny valahol...van ahol dicsőség hátul szerepelni is, teszem azt LFS A ligában,..ott már az nagy szó ha nem a B-ben mész.
De erre több példát is tudnék mondani, mindez attól függ ki mekkora megmérettetésnek teszi ki magát, ha egy nagyon erős ligába mész, akkor számolni kell azzal hogy az elejében már überidőket mennek. Ahhoz pedig autóismeret, beállítási ismeretek, és ritka tehetség kell.
Ahogy írtam, mi egyszer feszültünk egy pályán (Road Atlanta) kb. 14-n, morzsoltuk a századokat, aztán jött Kiss Norbi és több mint 1mp-vel elvert minket. demoralizáló volt, de jó is.
Ő pl. az UFO kategória bárhol indul, legyen az nemzetközi vagy hazai élmezőny,...vagy akár a Spanyol túrakocsi bajnokság, vagy a hazai Clio-Seat kupa amit megnyert.
De voltam olyan futamon is NR2003 GTP moddal ahol másfelet mértek be közém és az eleje közé, mert hihetetlenül levett szárnyakkal mentek időmérőn Monza-ban, aztán a futamon kiesett szinte a komplett eleje.
A 'béna' szónak nincs értelme, oka néha igen, de az előfordulhat bárhol a mezőnyben, egy versenyszitu rossz megoldása is bőven lehet bénaság, mert a hajmeresztő és zseniális manővert egy hajszál választja el az égbekiáltó hülyeségtől
Meg ismerek olyan szimest is, aki középmezőnyben autózik a körideje alapján, de zseniálisan versenyez, fineszes, és stabil mint gép.
Vele csatázni élmény...nagyobb élmény mint mondjuk szólóban menni az elején.....ez absz. saját vélemény, de annak kellően megalapozott. -
#70869248
törölt tag
Az egységes fizika viszonylag egyszerű (lásd a WTCCEX-t), de ha ténylegesen igényesen akarjátok megcsinálni, akkor azért meg nem
mert kell hogy különbözzön...van aminek muszáj is, mint pl. a kerekek pozicionálása, de ez kiterjedhet a benzintank elhelyezésén túl még sok mindenre...és akkor tényleg különbözni is fognak meg ugyan olyanok is lesznek 
Nekem is van egy ilyen cuccom, teli van pakolva autókkal, de ritkán van időm szöszölni rajta.
Tökéletesen egyforma nem lesz az biztos, hiszen a .pm is meghatároz, és aztán még sok minden ha odafigyelősen van megcsinálva. -
#70869248
törölt tag
válasz
KaraDani
#4335
üzenetére
attól függetlenül adok szívesen,majd, Roli-t nézd meg, ott az igazság.
Viszont az is igaz hogy ha másképpen vezetünk akkor nem sokat ér a küldött beáll...amennyire tudom Roli-nak sem jön be az én setup-m.
Na örülök hogy nem jött le gázosan amit mondtam, tényleg így gondolom.
-
#70869248
törölt tag
válasz
KaraDani
#4332
üzenetére
Na most kellemetlen helyzetbe hozom magam, de megmondom kerek perec, mert szokásom az ilyen..

Szal majd ha Bömössel versenyzel, és márkatársak leszünk akkor minden további nélkül....amíg az FWD csapatát erősíted addig ez nem lehetséges
szívesen dolgozok ki beállítást más autóra, de itten mostan elvekről beszélünk
A Bmw...vagy a hátsóhajtás nem lehet eredményesség kérdése, oda születni kell.
-
#70869248
törölt tag
hát mese nincs, időmérő köröket kell menni a versenyen mert ezek a fránya gumik nem akarnak elkopni az elsőhajtáson

Filóztam mi legyen, próbáljak meg keményen menni, de aztán inkább mondom egyszer csak elfogy az a gumi...azért amikor belecsúsztunk a '46-s időbe ott elszégyelltem magam és kicsit jobban nyomtam
jó kis bevezetés volt, éreztem hol vagy gyorsabb 'Dani, azt igyekeztem levédeni, de néha a nagy védekezésben visszaesett a tempó
-
#70869248
törölt tag
válasz
KaraDani
#4283
üzenetére
Itt egy videó, Ingy és JuanG munkájáról, ketten is mennek rajta...láttam életben is ahogy kenik..
-Drift Revolution
Ezt meg Juan-tól, akire mindig emlékezni fogok
[link]..mondom ha gondolod, írok Ingy-nek, és akkor dumáltok...ahogy írtam, az életben is driftel (asszem Sierra-val), a játékban meg a videó önmagáért beszél (pedig nem könnyű az a mod)
-
#70869248
törölt tag
válasz
N€T0X|N
#4279
üzenetére
A 100-s AI használta Roli Bömösét, a 120-s nem rakott be Bímert,...több offline-t meg nem akarok nyomni, mert csak a benzin fogyasztást néztem meg.
De felszalad a szemöldököm a 40-s időktől
...még a PH! ETCC ligában röhögtünk nagyokat az F1C ETCC modban a 120-s AI úgy porolt a sóderágyban hogy utol nem lehetett érni
..egy röhej volt 'szus
...ahol nem bírt pályán maradni, ott előre a végtelenbe tökön-babon át.. -
#70869248
törölt tag
válasz
N€T0X|N
#4277
üzenetére
basszus mentem egy offline versenyt 120-s AI ellen....tudod miket mennek?! '40-s időket

egyszem Bmw-nek rakott be 20 FWD ellen....és brutál hogy elmennek az egyenesben a Chevy-k.
Remélem a Ph! mod 2.0-ban egységes motor váltó van, mert piszok bosszantó hogy a lökött AI a rosszabb kigyorsával letolt az egyenesben..
Nézd egyszer meg, nem gyenge
piszok karcsú voltam a 44-s időmmel, vért izzadva sem tudtam pontot menteni
-
#70869248
törölt tag
válasz
N€T0X|N
#4262
üzenetére
Akkor dob el így (a játékban) ha nem szűken fordulok, kicsit a rázón. Mert ha szélesen fordulok akkor ziher leesek ugyan így...és onnan már csak a kármentés van, mert aztán dobál minden ami arra jár, rázó-fűfabokor-hupli..én meg esek-kellek még az itthoni hokedlimen is

Ma én nem vezetek,..azért nem megyek fel szerverre...rápróbáltam egy új beállítással de annyira bizonytalan vagyok még a tegnapi/mai ünneplés után, hogy még talán rókáznék is ha menni kellene
-
#70869248
törölt tag
válasz
dzsavermadar
#4254
üzenetére
Nem vitázom
, én engedném.
Aki a pit-ből hajt ki annak amúgy is figyelnie kell...villog is neki a kék lámpa. és alul a vonalon látja hogy ki jön az egyenesben....lehetőleg ne is hajtson ki így se úgy se ha jönnek, mert 60-nal poroszkál, miközben mindenki beesik 140-l mögé...pont ez történt amikor kijöttem Satan elé a pit-ből...én hibám volt maximálisan.
Sztem minél kevesebb dolga van a VB-nek annál jobb...belső íven soha nem lehetett fehér vonalat átlépni, de külsőn számtalanszor engedik...Hockenheim/Monza..De végül is mindegy, megoldható a kör a fehér vonal átlépése nélkül is persze.
-
#70869248
törölt tag
válasz
N€T0X|N
#4251
üzenetére
Megmondtam hogy '44 elejét fogtok menni

..de most azt is megmondom hogy Brno-ban nincs sansza az FWD-nek...az a milyenk lesz hátulhajtottaké

..ott nem gáz az 5 sebes váltó, és hogy Q agilis a kerékvetőkön, azon a széles pályán (ahol már keresztbe-hosszába gyalogoltam, ittam,..és majdnem aludtam is

-
#70869248
törölt tag
válasz
dzsavermadar
#4248
üzenetére
Én arra szavazok hogy lehessen átlépni akár négy kerékkel is, ...egyrészt akkor nem kell ezzel foglalkozni hogy ki hogy csinálta, másrészt ez egy amúgy is macerás pitkijárat...annak kell majd figyelnie aki kifele jön a pályára, ha csak két kerékkel lehetne átlépni a fehéret akkor is oldalbaverhetik.
...meg az első kanyarhoz ez az ív illik, el lehet fordulni a fehéren belül is, de így szvsz jobb.szal sztem hagyni érdemes.
-
#70869248
törölt tag
Sztem akkor lehetne ha a sima WTCC2010-l mennénk...a ligacuccal szvsz nem, de mivel fizikában ez gyakorlatilag megegyezik az alap moddal, így ez csak formai kérdés.
..ha jó pálya van én megyek ilyenekre szívesen, amúgy is tesztelnem kell ezt azt...egy a lényeg hogy legyen szabad Bmw
-
#70869248
törölt tag
válasz
N€T0X|N
#4246
üzenetére
de ezek mind lassítanak...az összes segítség lassít, én úgy tudom hogy a TC pl. rengeteget.
...valami másfél másodpercről hallottam egy átlagos pályán...talán az SG-n olvashattam, én nem tudom mert az egy dolog hogy bekapcsolja az ember hogy kipróbálja, de arra rá is kell állni stílusban, mert másképpen kell bánni az autóval...az meg már sok idő egy ilyen dologra nálam.
Szal lehet hogy valójában gyorsabban lehet menni, de én úgy tudom hogy csak lassítanak. -
#70869248
törölt tag
válasz
KaraDani
#4244
üzenetére
bszki nem a szint a lényeg
...ha nem élvezed akkor minek ez a lényeg, pusztán a köridő lófüty. ..nekem már az is nehéz ha nagy néha F1-s moddal megyek, hogy átálljak pillangóváltóra.
Na végre Satan is teker, már nagyon kijárt neki...nem gondoltam volna hogy billel lehet ilyen gyorsan menni, mint amiket a pályára tett időket....rá is kellett néznem a kerekére az egyik gyakorláson hogy tényleg billezik?! ...és tényleg
Nord'...pfff nagy kedvenc, bár már régen mentem ott bármivel is, iszonyat hosszú pálya, és ott összerakni egy olyan kört amivel elégedett is vagy..sssz. -
#70869248
törölt tag
-
#70869248
törölt tag
válasz
KaraDani
#4232
üzenetére
Mondtam én hogy FWD pálya...na, míg az ember bulizik, addig elverik
...jaj, nem is írok többet mert tiszta részeg vagyok..csk linkelem a videót mert az tegnap elmaradt...:
kis Brno-i vigyorgás a Vimeo-n -
#70869248
törölt tag
válasz
#70869248
#4215
üzenetére
De én mostanában ha van időm Brno-ban kenem a gumit, valami élmény nulla szárnnyal...a váltó még nincs kidolgozva, és telibeszárnnyal jobb időket megyek, de ahogy rakja a 'ggét ezen a széles pályán az valami bitang élvezet, teliszárnnyal hajlamos kisodorni a pályájól, de nulla szárnnyal centizhetem a rázót már az apex előtt mert tudom hogy oda teszem a hátulját ahova akarom...és közben végig mászik az autó...jáhájj ha valakinek rossz kedve van hát üljön be a Bömösbe és hajrá.

KaraDani:
Az, sok mod is hajlamos megfordítani, nem igazán foglalkoztam vele hogy miért, mert annyira észrevenni, hogy automatikusan áthuzza az ember pluszba vagy mínuszba, ahogy megérzi. -
#70869248
törölt tag
válasz
KaraDani
#4214
üzenetére
nem tartok még azoknál sajna, de a helyedben kipróbálnám az elsőkerekes moddokat,
pl. Octavia Cup, ..vagy akár még az S2000-s Peugeot-t is...nem mindegyik jó...de szinte mindegyik jobb mint a játék alap FFB-je.
Első kerekesnél is más...nekem az alap Leo's FFb is jó volt amikor a WTCC Opel-t néztem..de őszintén megmondva, unalmas-nak tartom az FWD-ket, egy jól megírt mod...mint mondjuk az Octavia az bizonyos pályákon jó tud lenni...sőt az alap rFactor FWD-k is, de ahhoz igazán jó pálya kell, mint mondjuk Knockhill, vagy Knutstorp, ezek minden autóval vigyorgós pályák. De igazán én AWD vagy RWD párti vagyok, másképp kell menni velük mint az előlhajtásos autókkal, és az pont nekem való
Szal bármit ajánlok, ami nem az alap FFB..legyen az a Leo vagy a Real Feel FFB, mind jobb mint az alap....sőt ha én ligát indítanék (de nem
) akkor a Grinding Tranny Mod-dal és H váltózva indítanám ..mondjuk a Historix moddal
...mert az igazi élmény. -
#70869248
törölt tag
Roli
ezt húzd le:
-Leo FFB
a két fájl mehet a plugins könyvtárba.
aztán ezt húzd le:
Leo FFB tuner
ezt mondjuk az rFactor könyvtárába...vagy ez is mehet a plugins-ba.
elindítod..
Itt (szvsz) válaszd ki a DRM Porsche (vagy a Bmw is jó), dupla katt rajta, aztán aktiváld...ki fogja írni hogy betölti a Leo ffb-be, és akor onnan indítsd el a játékot....majd meglátod, sztem sokkal jobbak a visszajelzései a force feedback-nek.
-
#70869248
törölt tag
válasz
KaraDani
#4195
üzenetére
Látod, nekem pl. 27 a játékban.
Elfordulok vele bárhol, csak persze szokni kell, meg nagyon nem mindegy...régebben még a Momo-val 18-n használtam...az is jó volt, csak beleszaladtam a pedálhibájába
Az mekkora gáz volt, nyomtam neki mindenhol, és másodperceket buktam amiért fogott a fék végig...ssszzz nem kicsit voltam kiakadva
-
#70869248
törölt tag
válasz
00roli00
#4177
üzenetére
ááá, az idő egy dolog, én arra értem, hogy ha egy pályán sokat kell használni a rázókat, akkor az FWD-t simán beakasztod és nyomod, míg a hátsókerekesnél hiába akasztod be az első kereket...sőt jobb ha nem akasztod
, mert szinte biztos hogy a hátsó ki akar majd törni.
..de hát tudod te is pontosan, teszem azt Brno-ban biztos hogy jobb lesz, mert ott ritkán kell használni a rázóköveket, nekem most csak egy helyen ugrik be ahol befigyel...de ezzel az autóval még nem mentem ott. -
-
#70869248
törölt tag
na hát én ezt nem privben írom, mert többféle választási lehetőséget látok.
Szal szerintem, ha kihagyjuk technikai probléma miatt akkor mindenképpen olyan pálya kerüljön a helyére ami technikailag tuti kifogástalan, kipróbált pálya..egyrészt egy fél hét nem igazán alkalmas kitesztelni egy pályát, másrészt nagyon melléfogni már nem lehet vele.
Szal alappálya:
-Toban bármelyik verzió
-Birmingham bármelyik verzió (long-sprint-indy)
-
vagy eseteg:
-Brands Hatch...mivel ez hagyományosan közel áll a túraautókhoz.
.Goldenport...mivel grafikailag szép, és egy jól kipróbált pálya.
-Mid-Ohio..mint ligapálya elég kipróbált...vagy bármilyen egyébként ligák által kitesztelt pálya ami biztos hogy nem okoz meglepetést.
-
#70869248
törölt tag
Ellenvélemény...a szimben aztán pláne előfordul hogy elcseszed, a való életben teli van mindened az autóval, a szaga, a rázkódása, a hangja, és körbe mindenhol....itt nem érzed a fenekeden ahogy elindul, nem látsz normálisan, és teszem azt a Bömösnél már az is gáz ha nem hallasz, mert nagyrészt fordulatból következtetsz arra hogy most elindult az autó...pedig aztán amit ki lehet hozni az rFactor hamiskás FFB-jéből az ki van hozva nálam, jelez a kormány is, de én már előbb hallom.
Szal simán el lehet cseszni...és ez a gumifizika messze van a valós gumifizikától, itt a tapadás visszanyerése az egyenlőre gyerekcipőben jár
Az életben mással kell küzdeni az igaz, de a gumifizika az ott jobban van megoldva
-
#70869248
törölt tag
válasz
N€T0X|N
#4097
üzenetére
sztem az egy necces kanyar...véleményem szerint kerékkel a rázókövön kell lenni, így valahogy:

De lehet nem kellene szigorúan venni, mert ott sok lecsúszás lesz..nem direkt vágás (sztem amúgy sem nagyon lehet ott nyerni), hanem egy elrontott féktáv után odacsúszik valaki, ha óvás lesz akkor érdemes nézni hogy mi történt és hányszor...egyszeri alkalom, illetve rendszeres, könnyen előfordulhat hogy ott már valaki csak beimádkozza valahogy az autóját, de nem tudatos.
-
#70869248
törölt tag
sry...én még most is részeg vagyok, szal talán nem kellene bepróbálnom a futamot

-
#70869248
törölt tag
válasz
KaraDani
#3939
üzenetére
Ez nagyon függ attól is ki hogy vezet...általában én eléggé használom a hátsó gumikat, mert különben leesik az ideális hőfok alsó értékére..vagy még alá.
hátsó kerékre meg hiába teszek összetartás, annak a pozitív hatása szinte a nullával egyenlő...viszont a negatív kapásból jelentkezik.
Szal inkább ahol lehet csúsztatgatom a hátsóját hogy melegedjen.
erről jut eszembe:JJ tegnap az volt a gond hogy a gyors kanyar után íven lassultál meg a felvezető körben...egyszerűen ott már nincs mit csinálni...ha lassan fordulsz, akkor inkább belül, mert aki meg tempóra számít az óhatatlanul belédküldi a festékét

Nem tud mit csinálni...pl. én sem villogásból megyek így-úgy a felvezkörben, hanem hogy a gumi hőjét felhozzam...pláne a hátsót.
Nem tudom én vertelek-e csomagtartón,...de ha nem én akkor akár én is lehettem volna.
...mindenképpen bocsi persze, csak nem számítottam rá hogy ott meglassulsz (ha én voltam).
kb. mint az üres körforgalomba való behajtásnál blokkol előtted valaki...fullra nem számítasz rá, és persze te vagy a hibás...de azért gondolsz magadba szépeket
...meg nem is jó érzés eltolni valakit. 
-
#70869248
törölt tag
ja, egyébként király a menüzene

Általában kinyírok minden (bevevmozi+zene) hogy minnél gyorsabban töltsön be, de ez király nyugis zene...most is lent van tálcán a játék és csak szól végtelenbe'
grat annak aki betette
-
#70869248
törölt tag
válasz
KaraDani
#3936
üzenetére
Lenne időm bepróbálnám...de ebédre leszek elcsalva (két helyre is 'sszus
)
Az a gáz, mármint beállításilag, hogy a Bmw-nél full fel kell venni a hátsó merevítést, hogy viszonylag jól forduljon a gyors nagy sebességű kanyarokban...ennek több oka is van,..alapból azért ilyen mert nagy a gázos diffi zárása, ezért alulkkormányzott...de ha nyitok rajta akkor instabil a huplikon a kigyors és többet vesztek vele mintha gázelvéttel bebólintom a gyors kanyarban aztán overpower-l szűkíteni próbálok
Szal alulkormányzott a gyors kanyarban, ezért fel kell venni az anti roll-t hátul, ...és azt kell felvenni, mert ha a rugóval játszok rosszabb, ha lengéscsillapítókkal keménykedem megint rosszabb...az elejét meg nem nagyon érdemes puhítani, mert akkor bebólogat mindenhova és pláne csak a baj van a huplikon kigyorson.
Szal merevítem a hátulját...még ez adja a legsemlegesebb segítséget, és így el lehet fordulni az első kanyarban gázon, csak jól el kell találni az ívet...ami nekem nem sikerült a gyors körben
akkor kb. 234km/h-val fordul...ha elvezem a gázt akkor 222-224km/h, ha odaverem akkor kb szintén...attól függ mennyire verem oldalba.
Ehhez próbálgattam tegnap a kormányszöget...de nem találtam jó megoldást még.
Nem is nagyon erőltetem, mert ez nem Bmw pálya, tisztán látszik rajta...a csiki-csukit meg lehet játszani úgy hogy a hátulját kormányzom gázzal, de vannak olyan pályaszakaszok ahol nagyon lassan oldja meg a feladatot...és ha türelmetlenkedem akkor ziher óriási kormánytekergetés lesz belőle
A váltó is gond, konkrétan egy olyan hely van ahol muszáj magasabb fokozatban fordulni...még ha lomha is mint karosszék, mert ha visszaváltók olyat torpan mintha dizel lenne...onnan már kitolja magát és jó...és nem jelent sokat, talán két tizedet a két megoldása a pályarésznek különbségben, de olyan érzése van az embernek mintha Skoda 120-l fordulna...
szerk:Mindegy szeretjük a Bmw-t, nem bántjuk nyelünk nagyokat és előre a végtelenbe (...és tovább)
-
#70869248
törölt tag
Új PB

2:36.4 a Bímerrel reggel kávé után a szerveren
replay:mediafire
...az elején sajnos odavertem a fullgáz jobbosban...ott buktam, de az a kanyar nagyon necces, és versenyen sztem nem is fogok ott állni a gázon sajna, pedig jó előzési lehetőség lenne
szerk: Roli ha bejött a beáll, privben mehet ez is, mert van rajta kis varia..
van időm lehet elkezdek festegetni, mert aztán meg lépnem kell

-
#70869248
törölt tag
válasz
Satan_Claus
#3919
üzenetére

Láttam hogy jöttök, na ha azon a szűk helyen kanyar után nekiállok forgolódni akkor tutira telibevertek....szal tükör és maxigáz...végül is még szűken ugyan de maradt időm is, de erre a pályára lehet visszateszem a kuplung segítséget, mert ha lefullad a motor sz@r helyen, akkor 10mp mire beugrasztja a starter, és addig egy merő veszélyhelyzet vagyok...ki sem lehet kerülni annyira szűk a hely.
De a fő bajom volt, hogy ugye teszteltem a Leo FFB tuner-t, és kerestem a minél jobb beállt magamnak, ezért hol ilyen volt-hol olyan, volt hogy nem volt egyáltalán.
-
#70869248
törölt tag
esetleg van valakinek a Leo ffb tunerhez jó beállja?...le kell lépnem csajozni, és kb 80-t kellene letesztelni

-
#70869248
törölt tag
Roli
kicsit nagyobb (15) hátsó anti-roll, és 3 egységgel puhított bump és dumper értékek segítenek a beállításomban..ha egyáltalán fekszik neked az én vezetési stílusom persze.
2:37.2 az elérhető idő vele, gyors mentem vele egyet szerveren a hotlaps miatt.
Bmw powa'!
-
#70869248
törölt tag
válasz
KaraDani
#3881
üzenetére
Én folyamatában láttam..még ETCC-ből amikor még volt FWD ás AWD-s Audi is

Láttam ahogy átalakul, ahogy próbálták az FWD gumimelegedését redukálni/ellensúlyozni mert a Bímerek mindig megették őket a verseny végére, szal már nem tudom kiragadni csak az egyik szabályváltozást..számomra ez már csak így van és marad
Jelenleg inkább BTCC-t nézek, de a két Norbi és Gabi miatt szurkolok a WTCC-ben is,...bár személyes kedvenc Kiss Norbi, mindhárommal volt szerencsém versenyezni szimekben, de Kiss Norbi az akkora aduász mint szél...az Astra kupa óta drukkolok neki

-
#70869248
törölt tag
válasz
KaraDani
#3879
üzenetére
A súlyozás körüli mizéria, aztán a repülőrajt...mind a két rajtot nem merték elvenni, mert az nagyon átlátszó lett volna, de az egyikre repülőrajtot tettek hogy nehogy már a hátsókerekes jobban el tudjon jönni rajtnál..
A szép idők még az Alfa-s idők voltak....ott még szép kűzdelem zajlott, a Seat-l már nem (szvsz)
-
#70869248
törölt tag
válasz
KaraDani
#3875
üzenetére
Vannak pályák amik soha nem lesznek jók az RWD-nek az FWD-vel szemben, egyszerűen azért mert ha az FWD hajtott kereke eldobódik na bumm, féktávon sok minden nem történik mert hiába csúszna le az ívről, a fékek megfogják a hátulját és akkor lehet fékkel fordulni.
Nagy sebességnél meg tök mindegy FWD vagy RWD, mert nincs kraft ami eltolná a s'ggét a hátsókerekesnek.Az RWD-nek viszont ha eldobódik a hajtott kereke akkor elkönnyűl és megforog, ha visszaér az aszfaltra megtekeri az autót a forgáskülönbséggel. Ez van...egyedül a gumikezelése sokkal jobb, de ezt pont leszrják a WTCC-ben....amúgy is az FWD-nek kedveznek...naná abból gyártanak többet.

Láttam évek alatt hogy nyomták a Bmw-t, egyszerű üzletpolitika ami az FIA-nál ment WTCC szabályalkotásnál..sajnos.
Pedig nem szabad elfelejteni, hogy klasszikus versenyautó előlmotor-hátul hajtás, annál már csak a középmotor hátul, vagy összkerékhajtás jobb... -
#70869248
törölt tag
-
#70869248
törölt tag
válasz
dzsavermadar
#3871
üzenetére
Én úgy terveztem egyenlőre Andy Priaulx gyári Bmw-jével mennék.
Roli
Megnéztem a bömössel, itt egy 2:39_1-s replay
setup nincs, mert csak ki akartam próbálni magas spring-l, és azzal ennyi, de elég izgága...látszik is a meneten...és sztem a legalacsonyabb szárny kell, hogy a gyors kanyarokban kicsit elinduljon a hátulja...
gondoltam hogy lepuhítom az elejét, de előtte megnéztem felrugózva, úgy mennyire gáz, mert lehet megéri magas rugókkal és alacsony bump és dumper értékekkel menni.
Nem tudom, szal setup még nincs az a lényeg.
-
#70869248
törölt tag
válasz
#70869248
#3866
üzenetére
Ja meg nem is mondtam hogy már múlt héten megjelent a NetKar Pro legújabb verzája, amit már nagyon vártam, mert végre RWD kasztnis autó került bele.
...aki nem tudná mi a NetKar, az sürgősen pótolja, mert az egyik legjobb fizikával rendelkező szim:
-[link]
Zseniális alappályákkal, most már esővel...már alig várom hogy lássam
-
#70869248
törölt tag
válasz
Ted-Mosby
#3858
üzenetére
oksa. vettem...nem mondom hogy ma este be is esek...mert egy hétig semmi, de majd gyors ránézek, ha nem okoz különösebb gondot, akkor elkörözgetek a végén is szívesen.
KaraDani:
Én kb. 3 éve nyomom a G25-l kézi váltóval (H elrendezésben, nem ám csak tologatjuk
)
..és gázfröccsölök mellé féktávon, de azt kell mondjam sok modnál teljesen felesleges, pl. az F1 'történelem' vagy mi videómnál a '79-s formula-nál ki hallatszik rendesen hogy tartom a fordulatot féktávon, de ennél a Bímernél szvsz pl. felesleges, mert kikapcsolt blipnél is elég stabil féktávon (bár hosszabb a féktávja mint az FWD-nek...ez visszajönne 20 kör alatt az elsőkerekesek gumikopása miatt, de sprinten be tudják osztani sajnos
)...ahol meg a huplik zavarnak be, ott nem igen segítene a féken tartott gáz sem 
-
#70869248
törölt tag
Man szigetet most néztem, emlékszem milyen volt végig menni rajta első alkalommal versenytempóban, nagyon nagy munka van a pályába, minden tábla, minden épület ott van ahol az életben volt...amikor mentem a hegyen rendesen elfogott a szomorúság hogy mennyien haltak meg ott.
..és aztán lefele már egy megkönnyebbülés...de eszelős döngetés jellemző az egész pályára. -
#70869248
törölt tag
Mit találtam(!)...belépni már nem tudok, de nem is tudtam hogy még megvannak:
Dailymotion/b-type
-30+ autószámú videó (rFactor/TVR)
-Isle of Man 27km-s pálya (rFactor/valami formula)
-Essington-i Formula Nippon verseny a PH!-s ligával (RIP JuanG
)
-F1 1967 (GPL)-1976 (rFactor)-2006 rFactor
-és Bathurs rFactor F'79 Morricone-Metalica zenével, megbuherált kamerakezeléssel
Ez utóbbi direktben, mert ezzel mennyit szórakoztam annak idején bsszaus

-[link]szerk: ment is aláírásba..nem ám megen elmarad

-
#70869248
törölt tag
válasz
dzsavermadar
#3699
üzenetére
valszeg uabban a számú garázsban vagytok a veh szerint.
érdemes olyan pályát választani ahol tök sok garázs van kialakítva, és lehetőleg sorban legyenek a versenyzők garázsai.
Nem vagyok az otthoni gép előtt, nem tudok semmi közelebbit segíteni, ez viszonylag ritka probléma...de egy moddot össze kell fésülni sokféleképpen az ziher. -
#70869248
törölt tag
válasz
Satan_Claus
#3590
üzenetére
....hát ahol a sima WTCC 2010 megy oda fel lehet csatlakozni.
Én most egy hétig nem leszek gépnél, de utána csinálok játékot, aztán körözhetünk, de még 2mp-t szorítsál lejjebb a Bmw-vel.
-
#70869248
törölt tag
válasz
Satan_Claus
#3587
üzenetére
még puhítsad azokat a gumikat

Új hozzászólás Aktív témák
- Autóhifi
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Nintendo Wii
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- További aktív témák...
- Gamer PC - R7 5800X, RTX 3070 és 16gb RAM + GARANCIA
- Gamer Pc - Ryzen 7 3800X, RTX 3060ti, 16gb RAM
- Acer Nitro 5 Gamer Laptop - 15,6 FHD IPS 144hz/ i7 10750H/ 32GB RAM/ RTX 3050Ti/1,5TB SSD
- Lenovo Thinkpad T14 G3 Golyóálló Üzleti Érintős Laptop 14" -50% i5-1250P 12Mag 16GB/512GB FHD+
- Samsung Odyssey G9 49" Oled 240Hz G-Sync, FreeSync VRR Gamer monitor Eladó
- HIBÁTLAN iPhone 14 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3527, 100% Akkumulátor
- Gitárerősítő Boss Katana 50
- Apple iPhone 16 Pro Max Desert Titanium Titán dizájn, Pro kamera, 120 Hz ProMotion,90%,3 hó gari
- Dell Precision 3571 4G LTE i7-12700H 32GB 1000GB FHD RTX A1000 4GB 1 év teljeskörű garancia
- HIBÁTLAN iPhone 14 256GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3242
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest











