Új hozzászólás Aktív témák
-
00roli00
aktív tag
válasz
Satan_Claus
#4498
üzenetére
Ha össze tudok rakni egy normális köridőt, megkapod. Egyelőre alappal nyomom, csak a féket és a váltót babráltam.
-
Ventur@
senior tag
válasz
KaraDani
#4492
üzenetére
Bamme dani, hova sietsz ennyire
? Lassan ott tartunk, hogy tolatva jobb időt fogsz menni, mint én előrehaladva. Szóval lassíts, mert nem akarok hétvégén 1 kör hátránnyal futamot befejezni
.([lelki_terror]Bár ha van Isten, akkor rajt után valaki szépen az elől lévőkbe rongyol és kiestek a fenébe...végre
.[/lelki_terror]) -
00roli00
aktív tag
válasz
Satan_Claus
#4496
üzenetére
Zabolátlan mint a vad ló.
Csak b tudja betörni. 
Szép idő Dani.

-
Satan_Claus
őstag
Elkezdtem baratkozni a BMW-vel, de egyelore eleg baratsagtalan

-
#70869248
törölt tag
válasz
KaraDani
#4493
üzenetére
szép...így is kell menni ezen a pályán...bár sztem egy helyen még mehetne jobban is az FWD...és még egy helyen látok még benne időt.
Szvsz a íves döngetőre nyitó szakasz neked elférne visszaváltás nélkül is, ott én is korrigálásból váltottam vissza a gyors körön, és aztán a sikán elbírna egy nagyobb belépő sebességet.
De ezt is inkább csak érzem a körön, nem biztos hogy így van, jó kör volt, grat!
Majd ha kialszom rápróbálok
...bár én már így is túlteljesítettem a tervet 
-
KaraDani
addikt
1 KaraDani Scuderia Ferrari WTCC Team PHWTCC,Chevrolet Cruze Practice 219 2:11,665 2:11,665 03-márc.-2011 12:11 DE

-
Mai replayekkel frissítve.
-
Ted-Mosby
senior tag
kösz KaraDani és dugojancsi

betettem azért a többi videó közé ide
Valencia -
KaraDani
addikt
válasz
00roli00
#4483
üzenetére
Már a Mátrix rendezésére is felkértek, de lemondtam, mert ilyen babérokra nem török, meg anyukám azt mondta, hogy egy tizenéves gyereknek ez túl nagy teher suli mellett
Amúgy meg az azért került oda az a logo, mert amikor elkezdtem affter effectset használni a macaui videónál, ez volt az első tutorial amit kipróbáltam, és annyira megtetszett, hogy muszáj volt belerakni 
dugojancsi: nem gond, én feltöltöttem, aztán amikor már láttam mennyi ideig akar konvertálni, sejtettem, hogy ajajj itt baj lesz. Aztán amikor megláttam a végeredményt, rögtön a delete gombra ugrott a kezem, hogy így nem
Még ha realtime betöltené, akkor azt mondom, de gyorsabban lejön zipelve felrakva normális minőségben. -
KaraDani
addikt
válasz
Ted-Mosby
#4480
üzenetére
Méretben kéne kisebb, vagy felbontásban? Ha kell megcsinálom szívesen, mond meg a paramétereket. Foo fighterst, sajnos nem ette meg semmi, és azt már nem akartam cserélni a Roli vs Satan részt teljesen arra vágtam
De ha valakinek van még videomegosztó tippje jöhet.
Megavideora pl. felment ugyan de úgy átkonvertálta, hogy valami 600*3xx es felbontást csinált, meg olyan bitrátát a videonak meg a hangnak is, hogy a video hányadék volt, az audio meg összevissza recsegett. A fél órás betöltési időről meg nem is beszélve.Roli: az a lényeg
A többi a szokásos. -
JJános
addikt
Kiszórt a szeró.

-
00roli00
aktív tag
Gyyááá, nagyon jó lett ez a vidi is,gratula.
Volt adok-kapok rendesen,mint egy igazi futamon.El is tárolom gyorsan. ![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
KaraDani
addikt
válasz
00roli00
#4473
üzenetére
Hát tényleg jó FFB kérdése lenne ez a súly dolog. De egy szervós utcai autó kormányát se túl nehéz tekergetni. Versenyautós tapasztalatom sajnos nincs
Úgy menj, ahogy neked a legszimpatikusabb, meg várd meg b-type véleményét is szerintem, azért rutinosabb, és a kormányunk annyira nem áll szerintem távol a G25-től, hogy ne lehessen mérvadó a véleménye. -
KaraDani
addikt
válasz
00roli00
#4471
üzenetére
Már elég régóta így használom (kb. 2 éve), így a legélethűbb. Ha belegondolsz egy rendes autóban sem tekeredik magától állóhelyben középre a kormány. Menet közben meg az FFB dolga, hogy ezt megoldja elméletileg. Mondjuk FFB-t is alacsonyan használom +25% most reel feel pluginnal. De amúgy ez lehet tök egyéni preferencia is, pl. lakótársam G25-el nem használ FFB-t de centering force-t meg igen, ő valamiért így szereti, mondjuk felfogni nem tudom miért, de jól megy vele

-
KaraDani
addikt
Bocs Roli csak most olvasok vissza. Részemről overall effects strenght 105% többi nulla, enable centering spring: pipa 0% értékkel. Report combinated pedals: nincs pipa. Allow game to adjust settings: pipa.
-
KaraDani
addikt
Videó Videomegosztóra nem tudtam feltuszkolni, akit érdekel gondolom úgyis letölti.
-
JJános
addikt
válasz
dugojancsi
#4465
üzenetére
Hát én!

-
YakQzA
tag
Jelentem kicsit belehúztam PB terén!

-
Satan_Claus
őstag
válasz
Satan_Claus
#4462
üzenetére

MEg aztan jon majd az Avensis is

-
00roli00
aktív tag
Dani ha vagy légyszi írd le a profiler beállításod,thx. Konkrétan a kormány középre húzása érdekelne.
-
smisa
őstag
nem akarok beleszolni de a heti pályán csak az dönt hogy kienk hogy sikerül az ucso sikán átvágása

-
JJános
addikt
válasz
dzsavermadar
#4449
üzenetére
Választás bősége is gond.
Mert vegyük példul akinek ótója van. Az gondol mindenképpen arra tipusra, példul mint te Dzsaver, és példul, mint Mityu.
Aztán van a kedvenc autó, ami a tipusok tipusa. Nálam a Chevrolet. Ferrari.....és még van egynéhány.
Aztán van a kedvenc versenyzőm autója. Abból is van pár.Példul Sumi most merciben ül. Mindegy akárhányadik, akkor is.
De azért meg kell találni majd. Aztán azzal mindent megtenni.
Go!

-
válasz
dzsavermadar
#4454
üzenetére
No utánajártam kicsit, 2010-ben volt ugyan egy győzelme a Vectrának, de azon kívül elég szarul szerepelt a BTCC-ben, maximum 5. helyig jutott, de inkább addig se. Szóval a mod (vagyis a kocsi) készítője lehet, hogy nem csinálta rosszul a dolgát, mert a valóságban sem túl eredményes a gép, úgy látszik.
-
#70869248
törölt tag
válasz
00roli00
#4448
üzenetére
Két igazán kivételes hátsókerekes ellenfél lehet...Mercedes és Bmw, a só és a bors

De nálam pl. a jövő hét is össze van rakva...várj:
-Alfa 156 és ennek az Xtreme változata FWD
-Audi RS4 alap és sport (kicsit szárnyasabb) FWD
-Audi TT FWD
-Bmw V8 RWD
-Bmw Z4 RWD
-Bmw Xtreme változat RWD
-Chevy Lacetti és Xtreme változat FWD
-Chevy Cruze FWD
-Honda Accord FWD
-Honda Civic TypeR FWD
-Fiat Linea FWD
-Ford Focus és Xtreme változat FWD
-Subaru Impreza FWD
-Lexus RWD
-Peugeot 407 FWD
-Mazda Rx8 RWD
-Mercedes LS65 RWD
-Mitsu' Lancer Evo 9 FWD
-Nissan GTR RWD
-Rayzor FWD
-Renault Megane és Xtreme FWD és RWD
-Seat Leon TDI és Xtreme FWD
-Skoda Octavia FWD
-Vauxhal Vectra FWD
-Volkswagen Golf 5 FWD
-Volkswagen Sirocco FWD
-Volvo S60 RWD
-Volvo S80 FWDeddig...és a felének a fizikájával sem vagyok kész persze, csak bent vannak a játékban, a terv az lenne hogy egy két kategóriás Endurance moddot összerakni, ahol a kicsik is egyenfizikával mennek, és a nagyok is egy osztállyal feljebb, de szintén azonos fizikával.
...és akkor irány Nordschleife, Le Mans...stb.
Csak hát persze elég nagy szöszölés kell, de amikor kedvem van szívesen 'csölök vele
..de már azon gondolkodom hgoy 3 kategória lenne az ilyeneknek mint a Suzuki Swift, Mini, Skoda Fabia...stb. -
válasz
dzsavermadar
#4449
üzenetére
Na de a váltó szoros összefüggésben van a motorral, amiről pedig tudjuk, hogy nem annyira jó a nyomaték-/teljesítménygörbéje, mint pl. a Chevyknek.
BTCC-ben amúgy mennek (vagy csak mentek?) Vectrával, meg kéne nézni milyen eredményeket ért el. -
JJános
addikt
válasz
Ventur@
#4450
üzenetére
Hát ha stabilan tudom hozni a 15 eleje köröket, és te nem javulsz, megkergetlek!

Azért este is hoztam magam. Az első futamon 4. a másodikon 3. lettem.
Azt hiszem, hogy a rendelkezésre álló erőimet jól használom fel, mert a köridőim alapján soha nem végeznék ott, ahol.Gatyót felkötni!

-
Ventur@
senior tag
(#4441) b-type:
csicsás egy szekér, de így kép alapján ezt az autót futamon a Taktaharkány - Boston - Peking útvonalon kell megkerülni, mert akkora batárnak tűnik
. Vectra sem egy kispolák, de ez még így - kép alapján - is ráver egy kört
.(#4445) JJános: Ejjha JJ na szépen odapirítottál
. Majd ha leszel - na meg én is - este mutasd meg tesztfutamon mit tud az a koreai/amcsi csoda
. -
dzsavermadar
senior tag
válasz
N€T0X|N
#4446
üzenetére
Nyilván én csak a saját autómmal elért tapasztalataimat tudom elmondani, és a setupoláshoz sem értek, meg kezdő is vagyok ebben a témában.
Csak a váltó kérdés, az egy hétköznapi dolog,
és nem kell hozzá marha nagy szakértelem, vagy gyakorlat, elég egy kis hozzáértés.
Összességében nem tudom, hogy rosszabb-e más autónál a Vectra, ilyet nem is mondok.
Lehet, hogy egy hozzáértő, gyakorlott simes ott robogna vele az élen köztetek.
00Roli
A választás "bősége" is gond?
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
válasz
dzsavermadar
#4444
üzenetére
A lacettiben meg szar a fék.

Azt aláírom, hogy a Vectra lehet, hogy rosszabb összességében, mert én nem tudtam vele ugyanolyan jó időket menni, bár meg se próbáltam setupot variálni rá és ez a Hondára is igaz, vagy a Pözsóra - de azzal senki se megy - de pl. a Leónra nem.
#4445: szerintem ideje lenne kivenned azt a fékezés rásegítést, mert az keményen visszafog ám!
Most ugye az aktuális modról beszélünk?

-
dzsavermadar
senior tag
Csak egy konkrét példa az elemzésemből. Nyilván nem végleges, de példának jó.
Nürn-ről szól, Lacetti vs Vectra.
Az egyik kigyorsításos szakasz előtt, a kanyarból ugyanabban a fokozatban a Vectra 5 km-el gyorsabban jött ki, mint a Lacetti.
A következő fékezési pontnál a végsebesség már 10 km plusz volt a Lacettinél szintén ua. sebesség fokozatban ( 6.).
Már féltávon megvolt az 5 km plusz, 3/4 távon a 15 km plusz.
A váltások helyében volt kis eltérés.
Ezek mind időt jelentenek ugye, és fontos, mert a vizsgált szakasz a pályának mintegy kb 1/4-1/5 része
Na, a Vectránál még nem találtam olyan váltót, ami mondjuk akármilyen variációban felvehetné ezzel a versenyt.
Most mindegy, hogy kisebb gyorsulással, nagyobb sebességgel, vagy fordítva. Nincs!!!Most csak beszélünk róla, és nem reklamálok ám. Félreértés ne essék!!!
-
válasz
dzsavermadar
#4440
üzenetére
"Ez hozná az egyenlőséget."
Mármint az egyenlő lehetőségeket. Bizosan nem lenne két egyforma váltó (mármint az egyéni beállításokra gondolok) akkor sem, ha ugyanazok lennének az autók.

Még ha 100%-ban ugyanaz lesz a fizika a 2.0-ban még akkor sem lesz minden egyforma, hiszen a modellek különböznek, ha más nem tengelytáv/túlnyúlások tekintetében, amire azért figyelni kell (pl. gumikopás miatt).#4442 sz'al akkor a videót varázsoltad ilyenre.

-
#70869248
törölt tag
Ted
Sztem megvan a Merci...

-
dzsavermadar
senior tag
válasz
N€T0X|N
#4439
üzenetére
Persze, hogy én sem arra gondoltam, hogy ugyanaz a kiosztás kell a másik autóba, (írtam előbb, hogy az autók saját fájljai különböznek) hanem hogy lehessen olyan kiosztást találni, amivel hasonló jól tud működni, mint pl. a másik.
Ez hozná az egyenlőséget.
Természetesen a fizikából eredően kompromisszumokra van szükség, mert olyan tényleg nincs, hogy mindenhol mindent tudjon.
Azt azért tudjuk, hogy sebesség / gyorsulás egymás kárára megy, illetve a fokozatok nyújtása, rövidítése összhangban is kell, hogy legyen lehetőleg, mert amit nyerhetünk egy adott helyen, azt máshol akár duplán elveszíthetjük.
És ez fordítva is igaz. Pályafüggő.
-
válasz
dzsavermadar
#4435
üzenetére
Eleve ott kezdődik, hogy más motor van a Chevyben, tehát nyilván nem illik a Vectrára ugyanaz a váltókiosztás, mert a mienk valamivel lentebbről húz normálisan (bár nem kell annyira kipörgetni).
Olyan váltókiosztást nem mindig egyszerű találni, ami jól működik a pálya bármely pontján, jelenleg az enyém sem tökéletes, de igyekszem úgy babrálni, hogy a kritikus pontokon, illetve a legtöbb helyen jól tudjon kilőni a kocsi kanyarból és persze egyenesben is legyen erő. -
smisa
őstag
Emberek kérjetek béta kulcsot az RTR-hez most szabin vagyok kiprobáltam és ÁLLAT király
ezt kellene tolnunkB-Type te a 1.2 verziót probáltad
-
Ventur@
senior tag
válasz
dzsavermadar
#4435
üzenetére
Sejtettem én, hogy itt van a kutya elásva, csak hát kellett a bizonyosság
. Egyébként meg nem vagy béna szerintem. Azért az a Valencia 8. qualy időt sem csak összeimádkoztad
(az, hogy a futamon nem úgy jött ki a lépés, már egy másik történet
).Nurnburgringen én egyelőre ott tartok, hogy sikerült a 2:15,850, de ami fontosabb, hogy a tegnapi tesztfutamon is tudtam a stabil 16 körüli időket menni, szóval ez már nekem jó jel
. Még kicsit csiszolok a következő napokban a verdán, aztán hétvégén bevetem a titkos rizst és majd levillogok mindenkit az útról
. -
00roli00
aktív tag
válasz
dzsavermadar
#4435
üzenetére
A bömöst nézzétek meg légyszilégyszi, thx.

-
dzsavermadar
senior tag
válasz
Ventur@
#4434
üzenetére
A Cruze-nak és a Lacettinek alapból jó tartása van, és nagyon jó váltókombinációt ki lehet hozni belőle a fordulatszám, nyomaték függvényében.
Ez kanyarokban, kigyorsításoknál, és a helyenként elérhető max sebesség elérésében óriási szerepet játszik. Mindez tized, század mp-ket jelent a pálya egy -egy pontján.
Ezek összeadódnak, és máris megjelenhet akár 1-2 mp különbség is.
Ezt nem az ujjamból szoptam, hanem a replay-ok elemzéséből, és a saját próbáim tapasztalatából.
És még ott van a többi beállítás is.
Most a "tudásról" nem beszélek.
Most is azon próbálkozom, hogy Nürn-re egy váltót "eszkábáljak" a Vectrának, de nem megy.
Nem azért mert hülye vagyok hozzá, hanem mert nem találok egyelőre egy olyan kiosztást, ami olyan jól működne a pálya bármely pontján, mint pl a Chevróké. Csak megközelíteni tudom, de ez máris alapból időlemaradás. Ehhez még hozzájön, hogy béna is vagyok, és az, hogy ezt a pályát nem szeretem, tehát gyakorolni sem fogok annyit.
Valahol a hátsó régiókban majd elleszek.

-
Ventur@
senior tag
dzsaver: A korábban írt Cruze vs. Honda dolognál arra próbáltam választ találni, hogy a Cruze-al miért tudok olyan időt menni, amit a Honda-val eddig egyszer sem tudtam elérni
. Igaz a tegnapi tesztfutamon végre begyilkoltam 16 alá a rizsrakétát
. Viszont még így is messze vagyok a Cruze-is időmtől, de elég erről ennyi.Az tuti, hogy köv. idényre váltok. Kell az újdonság
. Eddig nálam a Leon TFSI és a 308 az esélyes. Mindkettő iszonyat harap és mocskos jól lehet alapbeállítással is terelni őket. Ha most kéne választanom, akkor a 308-at kérném
.Neuro: Talán a nogripen vagy az rfactor centralon láttam, hogy van valami dx9 mod ill. valami textura pack, amivel ilyen fényesebb-csicsácsabb kinézetet lehet rávarázsolni, de kéri a vasat azért hozzá
. Nem tudom pontosan már melyiken láttam
. -
dzsavermadar
senior tag
Érdekes téma.
Itt valszeg sokan tudjátok már, hogy nekem a PC egy rejtelmekkel teli felderítetlen világ.
Mint egy "újszülött", próbálok egyre több mindent megérteni, felderíteni belőle.
Úgy 10 éve került a kezem alá először PC. Onnantól csak a saját tapasztalatszerzéssel jutottam előre.
A ti segítségetekkel, az utóbbi majdnem egy évben jócskán többre jutottam.
Én elég idős korban kerültem kapcsolatba a számgépes(autós) játékokkal (kb 4-5 éve).
Most itt veletek a szimulátorok közelébe is kerültem. Tapogatózva haladok, és nagyon figyelek. Sokszor a logikát, és az egyéb területen szerzett tapasztalatot próbálom használni az itteni dolgok megítélésében. Néha segít, néha baromság.
Ez alapján gondolom, hogy az egész szimulátorozás(vagy bármely PC-s játék) ott kezdődik, hogy kedve legyen az embernek hozzá.
Következő lépcső a "tehetség", "érzék". (kinek melyik játékhoz)
Nagyon fontos tényező a "felszerelés".
A gép "tudása", a monitor, a játékvezérlő, és a saját környezetünk nagyon meghatározó.
Ezek utáni lépcsőfok a hozzáértés ezekhez a dolgokhoz, és a gyakorlás. Ha mindennel "összeszokunk", értünk hozzá, akkor jöhet a megmérettetés.
Itt még belép, hogy az adott játékban mióta, és mennyit játszott valaki.(játék tapasztalat)
Ekkor jön el az a pont szerintem, hogy akinek az előbb említett bármiből minden megvan, annak az eredményei is jobbak tudnak lenni, mint akinél ezek hiányosak.
Természetesen nem egyenértékűek ezek a dolgok. Van aminek a hiánya kevésbé befolyásoló tényező, és van olyan, ami bizony meghatározó.
Néhány hiányát, a sok-sok gyakorlással ki lehet küszöbölni. Van amit persze nem.
Talán még idetenném, nem nagy súllyal az életkort, és testünk fizikai állapotát.( fáradtság, reflex, gondolkodásmód, hozzáállás, életmód, lelkiállapot, stb)
Ezekből tevődik össze, hogy ki van a sor elején, és ki hátrébb.
A mostani játékunkra is úgy vélem, hogy mindez ráillik. Bizonyítja mindezt, a jelenleg is fennálló körülbelüli "sorrend".
Én is jobban örülnék, ha legalább maga a játék teljesen egyenlő feltételeket biztosítana.
Gondolok: azonos autó, azonos setup. Vagy legalább azonos autó.
A setuphoz én sem nagyon értek, de igyekszem megtanulni.
Pont itt jöttem rá, hogy még az azonos setup is, autónként másképp viselkedik, és ez az autók saját fájljaiban keresendő.
Ha már "szívünk" szerint választottunk autót, akkor el kell fogadnunk.
Én élvezni akarom a játékot, nem török babérokra, jól érzem magam itt veletek, úgyhogy ami van az nekem megfelel, csak beszélek róla, mert az is hozzátartozik az ittlétünkhöz.
"a versenyzés nem csak a győzelemről szól"

-
JJános
addikt
válasz
KaraDani
#4428
üzenetére
Gyakorlatilag ugyanezt csinálom, de nem állok neki setupolni, mert nekem ez nem megy.
Inkább arra törekszem, hogy megleljek minden lehetséges centit a pályán.Bárkinek a setupjával eddig tudtam menni. b-type bmw-hez, Neuro bamboo-hoz, de sorolhatnám. Még Ted megosztott setupjával is jót mentem.
Ezt fejtse meg valaki.Remélem az új autók közül olyant tudok választani, akik pilótái között lesz olyan, aki tud setupolni. Mert sajnos annyira nem értem, hogy sanyi.
A TDI nekem nagyon bejönne, azt már most megmondom. De mentem minden autóval, és a többi is tetszett. A cruze-t azért választottam, mert a nézete kényelmesebb volt.
Most már tudom a nézeteket simán lehet állítgatni minden autón.Célkitűzéseim gyakorlatilag megvalósultak. Versenyenként reálisan 1 pontot szerettem volna. Hát ez megvan. Innentől a pontszerzés a cél.
Maximáisan bele vagyok ölégedve a PHWTCC-be. Még mindig szerelmetes vagyok beléjje.

-
KaraDani
addikt
Minden autónak van egy alap setupja, minden pályára azt tölti be.
Én úgy állok neki egy pályának, hogy ezen az alap setupon beállítom a kormányszögemet (vagy hogy van magyarban nemtom), mert anélkül nem tudok értelmesen menni ugye. Leveszem a benya mennyiségét 4-5 körre elegendőre. Kimegyek a leghosszabb egyenesben gyorsan beállítom a 6. fokozatot, többit nagyjából hozzá. Majd körözök amíg nem lesznek stabil körök kb fél másodpercen belül, nem megy már szinte csukott szemmel a pálya. Nem olyan pályaismeretről van szó, hogy tudom milyen kanyar jön, hanem ugyanúgy be is tudom venni kétszer egymás után nagy átlagban. Ha ezt a szintet elértem, akkor állok neki setupolni, ez előtt semmi értelme, mert nem tudsz összehasonlítani két kört. Lassan apránként, állítok egy valamit kimegyek vele pár kört, amíg el tudom dönteni, hogy ez jó volt-e vagy sem. Majd vissza garázs, ha jó volt mentés, ha nem elvetés. És így tovább. Ez azért elég sok körbe tud kerülni. Folyamatában gyakorlatilag a Setup Your Car in 21 steps gudieot követem. Természetesen némi kihagyásokkal, mert tudom már nagyon jól, hogy mi az az autón amihhez nem szoktam nyúlni, mert az alap setupban a legjobb nekem.
-
Ted-Mosby
senior tag
én nem mondtam, hogy Te vagy a hibás
kinek ennyi, kinek annyi ideje van gyakorolni
csupán csak arra gondoltam a TDI sem rosszabb bármelyik más autónál a mod-ban
ha emlékszel én is cruze-val kezdtem,mégis jobban bejött a seat, eddig nem csalódtam és csak azért megyek majd Lada-val, hogy megtapasztaljam mi is a különbség a benzin és a gázolaj között

azt hiszem ha lesz harmadik szezon és a mod-ban akkor is benne lesz a TDI, akkor újra azt választom
-
zodo
nagyúr
válasz
00roli00
#4410
üzenetére
Hát már te is kezded.

(#4411) Ted-Mosby
Ok akkor én vagyok a hibás és nem az autó.
Azt megnéznéd vagy rá s vághatod, hogy az tényleg úgy van ahogy fentebb írtam hogy minden pályára ugyanazt a beállítást kínálja fel?Tudom hogy te ügyes vagy ezért lettem a csapattársad.

(#4412) N€T0X|N
Sajna ma sem mentem egy árva kört sem és a futamra sem tudtam menni, de mostantól nem piszkálok semmit a verdán aztán kiderül.
(#4413) Ted-Mosby
Új módban a biztonsági autó, sofőrje leszek.

(#4415) JJános
Az ha jól tudom akkor olyasmi (lehet hogy az elődje) mint a Force Ex-em csak nincs rajta annyi programozható gomb ha egyáltalán van rajta. Anno mikor kerestem az enyémet akkor jókat olvastam róla, de gondolom ki kell fogni mert már nem mai darab.
-
Ted-Mosby
senior tag
-
Mai replayek feltöltve.
-
JJános
addikt
Logitech Wingman Formula force kormányra licitáltam a vaterán.
Ha valaki tud infót erről pls. -
Nem azért mutattam az időt, hogy azt biztonyítsam, hogy nálad jobb vagyok.

Viszont összemérhető a saját Lacettis időmmel, ami épp' hogy csak jobb. Pedig azt a kocsit már mondhatjuk, hogy jól ismerem, a TDi meg eléggé más világ. Viszont túl nagy különbségeket nem állítottam rajta a Lacettihez képest és mégis autózható lett/maradt. Erős a gyanúm, hogy te nagyon olyasmihez és/vagy úgy nyúlhatsz hozzá, amihez nem, vagy nem úgy kéne. Mert ahogy néztelek néha, nem láttam nálad semmi olyat vezetéstechnikai szempontból, ami különösebben hátráltató lett volna az időre nézve. -
Ted-Mosby
senior tag
Neuro-val kell egyetértsek Csapattársam

NEM AZ AUTÓ A HIBÁS !!!
kevés a gyakorlás
én is ugyanazzal az autóval megyek, mint Te és nézd meg a különbségeket
nem vagyok jobb "sofőr", mint Te, de a gyakorlás nagyon sokat számítmár említettem korábban, hogy nekem viszont az a beállítás jön be amit a játék alapból felajánl, Valencia-ban és most is azzal megyek , csak a fordulatszámot húzom fel 4800-ra , máshoz nem nyúlok
lehet, hogy az a hiba, hogy sok mindent állítasz és sokfelé és valószínű rossz iránybaszerintem jó autó a TDI, csak "érteni" kell a "lelkéhez"
a jó megoldás tényleg az, ha jól emlékszem még Horcsa is írta
ELŐSZÖR MEG KELL TANULNI A PÁLYÁT !!!!
(ez legalább 100-150-kör, ha új és ismeretlen Neked a pálya)
addig felesleges állítgatni bármit is,ha már csukott szemmel is tudod, hol kell fékezni és kanyarodni, na akkor lehet a futóművet és a rugókat stb... állítgatni
és az hogy most 2:13-mat vagy 2:15-öt mész pl Nurburgon az egy dolog
de ahogy megnézed az eddigi futamokat 5. vagy 8. helyről is lehet az elsők között végezni
türelem, kitartás és odafigyelés kérdése az egész
pl Monza : 6. helyről 2.
pl Macau : utolsó helyről(15mp várakozással) 5.Időeredmények:
Brands Hatch
...
4.Ted-Mosby-----1:39,360Hungaroring
....
2. Ted-Mosby-- 345 kör---- 1:58,368Monza
...
5.Ted-Mosby-- 220 kör----2:03,594Nuerburg
....
5. Ted-Mosby---146kör-----2:13,750Oschersleben
....
3. Ted-Mosby---246kör-----1:39,213 -
zodo
nagyúr
válasz
#70869248
#4362
üzenetére
"Ne legyen bosszantó...a középmezőny ugyan olyan értéket képvisel mint az eleje, hidd el..vagy higgyétek el."
Nem forr fel az agyvizem, ne így értsd.
Hátul is szeretek fair csatát vívni (nekem ez a fő adrenalin) csak jobb lenne elől tenni.
Amúgy sok múlik az adott kocsin és annak beállításain adott pályán amit nemsokára Neuro-nak is megemlítek.
Nálam úgy néz ki jelenleg hogy a kocsi választásom még csak csak elmegy, de a hozzávaló setup sehogy se akar összeállni. Talán még nem voltál köztünk amikor többször felhoztam hogy bármelyik másik autó gyári alapbeállításával 2-3 kör alatt ( pályaismeret ?) bő másodpercet verek magamra akár melyik pályán a Leon-hoz képest aminek alapbeállításával még a pályáról is leesek ha nem óvatoskodom ami ugye nem egyenlő a versenytempóval.
Csak ennyi és nem a nyerési vágyamat akarom kielégíteni csak csatázgatni akár hátul akár a középmezőnybe, de egyelőre örülők ha végig megyek.
Talán majd a következő szezonra felszívom magam.
(#4371) N€T0X|N
Szép csata!

(#4372) N€T0X|N
Gondolhattam volna. Gr szép idő!
Mint fentebb említettem nem mondom hogy nem kell gyakorolni de tegyük hozzá hogy nagyban függ a kocsitól és annak beállításaitól a jó szereplés.
Sajna béna vagyok magamra szabni a verdámat hiába olvasom és tesztelem az "ezeregy beállítási segédlet kódexét".
Tegnapi futamon pl. a Valenciára tákolt beállításomat emeltem át és csak két gyors kört mentem az időmérő előtt.(#4373) smisa
Mázlista.
Majd mesélj róla, milyennek találtad!
(hátha érdekel valakit)(#4380) Ventur@
"Nem lehet autót váltani idény közben mi
?"Szerinted én már nem váltottam volna!

Amúgy ami a másik verdával ment időt illeti a sajátodéhoz képest, hát.... én is emiatt szívok, de volt idő ill. lehetőség választani a bajnokság előtti időszakban.(#4382) dzsavermadar
Szerintem meg minden beállítás eltérő a mostani módban is.
pl. azt se értem hogy miért mindig ugyanazt az egy azaz egy nyamvadt gyári beállítást ajánlja fel az össze pályára.
Szóval csak csak bosszantó.
Ha már sim akkor legyen sim, Szerintem.(#4384) dzsavermadar
"Egyszerűen sehogy nem lett jó. Valami mindig rossz volt benne.
Más autó váltója viszont remekül működik, és a változtatások is jó beállításokat hoznak."
Itt tartók most a Leon-al.
Véletlenül se nyúlók bele olyan beállításba amire már azt mondanám hogy hoppá ezt kerestem. Mint mindig más autók alapbeállítását hoznám fel amikkel már élmény az az autózás, mert ha kell húz ha kell motorfékkel kanyarodok nem kell satuznom ami 120 fokra nyomja a gumit, kanyarokban nem darálja a gumit egyszóval kezes és még nem is setupoltunk rajta.
Leon-al meg minden egyes kanyarban várom mikor ficcen le a felniről a gumi mert hallom ahogy nyírja az aszfalt, motorfék ill. motor teljesítmény vissza kettő padlógáznál vajon mi?
(#4397) Ted-Mosby
Csapattársam ez már most jól hangzik és előre is köszi a rengeteg belefektetett idődet az új mód elkészítésébe!

Egyelőre nincs különösebb kérésem az új módhoz csak az egységes fizika és beállítási lehetőségek.
Kasznit úgy sem nézegetem, verseny közben. -
JJános
addikt
Elképzelem már a következő autókat. Jujj de fogom élvezni.
Csak lesz olyan a csapatban aki csinál setupot.
Aztán rajzolni az íveket cépen.
Most is sokszor azon kapom magam, hogy nem én irányítom az autót, hanem az autó engem.
-
#70869248
törölt tag
válasz
KaraDani
#4403
üzenetére
csodálkszó?

egész éjjel dolgoztam....ez már mindig így lesz???!
Nem kértem én soha sokat, egy darab másfél milliárdos lottónyeremény átmenetileg elégedettséggel töltene el.....itt vagyok már mittomén mennyi éves aztán még egy Ferrari-m se volt, komolyan keresek egy nagyobb tömegű követ és belevetem magam legközelebbi folyóvízbe lett légyen az akár milyen sekély én belefúlok mert minden csak elhatározás kérdése szokta mondani a művelt körtetestű semmittevő...
pfff...és ki megy ma éjjel megint dolgozni..naszabadagazda ki más mint én a társadalom pillére....hogy roh@&#..még jó hogy bele nem léptem pföj
szerk: na ez inkább menjen offba..
-
#70869248
törölt tag
válasz
N€T0X|N
#4389
üzenetére
HamárHomár
-Dezenével a NurgeBurge karika 8 óra éjszaka után...hangulatban kábé a zenével voltam egyenértékű

JJ ez egyébként nagyon így van, hisz saját idő és energia, csatalkozva vagyok...vagy hogy is akarja mondani

Új hozzászólás Aktív témák
- Itt a Microsoft szörnyprocesszora, ami 132 maggal tarolhatja le a felhőt
- Munkanélküliség
- Motorola Edge 70 - többért kevesebbet
- Vicces képek
- Milyen processzort vegyek?
- sziku69: Szólánc.
- Sweet.tv - internetes TV
- Szombathely és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Mini PC
- Futás, futópályák
- További aktív témák...
- Gamer PC - R7 5800X, RTX 3070 és 16gb RAM + GARANCIA
- Gamer Pc - Ryzen 7 3800X, RTX 3060ti, 16gb RAM
- Acer Nitro 5 Gamer Laptop - 15,6 FHD IPS 144hz/ i7 10750H/ 32GB RAM/ RTX 3050Ti/1,5TB SSD
- Lenovo Thinkpad T14 G3 Golyóálló Üzleti Érintős Laptop 14" -50% i5-1250P 12Mag 16GB/512GB FHD+
- Samsung Odyssey G9 49" Oled 240Hz G-Sync, FreeSync VRR Gamer monitor Eladó
- HIBÁTLAN iPhone 12 Pro 256GB Graphite - 1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3283
- AKCIÓ! HP Victus Gaming 16-S0017NH 16 notebook - R5 7640HS 32GB DDR5 1TB SSD RTX 4050 6GB WIN1
- Xbox Series S 512GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B450 Aorus Elite R5 5600X 32GB DDR4 512GB SSD RX 6700XT 12GB ZALMAN S2 TG 750W
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 128GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3887, 100% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Bamme dani, hova sietsz ennyire
? Lassan ott tartunk, hogy tolatva jobb időt fogsz menni, mint én előrehaladva. Szóval lassíts, mert nem akarok hétvégén 1 kör hátránnyal futamot befejezni
.







Amúgy meg az azért került oda az a logo, mert amikor elkezdtem affter effectset használni a macaui videónál, ez volt az első tutorial amit kipróbáltam, és annyira megtetszett, hogy muszáj volt belerakni 
De ha valakinek van még videomegosztó tippje jöhet.
![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)





