Új hozzászólás Aktív témák

  • dzsavermadar

    senior tag

    válasz Ventur@ #4434 üzenetére

    A Cruze-nak és a Lacettinek alapból jó tartása van, és nagyon jó váltókombinációt ki lehet hozni belőle a fordulatszám, nyomaték függvényében.
    Ez kanyarokban, kigyorsításoknál, és a helyenként elérhető max sebesség elérésében óriási szerepet játszik. Mindez tized, század mp-ket jelent a pálya egy -egy pontján.
    Ezek összeadódnak, és máris megjelenhet akár 1-2 mp különbség is.
    Ezt nem az ujjamból szoptam, hanem a replay-ok elemzéséből, és a saját próbáim tapasztalatából.
    És még ott van a többi beállítás is.
    Most a "tudásról" nem beszélek.
    Most is azon próbálkozom, hogy Nürn-re egy váltót "eszkábáljak" a Vectrának, de nem megy.
    Nem azért mert hülye vagyok hozzá, hanem mert nem találok egyelőre egy olyan kiosztást, ami olyan jól működne a pálya bármely pontján, mint pl a Chevróké. Csak megközelíteni tudom, de ez máris alapból időlemaradás. Ehhez még hozzájön, hogy béna is vagyok, és az, hogy ezt a pályát nem szeretem, tehát gyakorolni sem fogok annyit.
    Valahol a hátsó régiókban majd elleszek. :D :R

Új hozzászólás Aktív témák