-
Fototrend
A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.
Új hozzászólás Aktív témák
-
GhostLead
tag
Hali! Irtad hogy a katonáknak segitettél a játékban. Azok nem katonák hanem a Freedom frakció! Tudod van benne DUTY ők a kötelességiék (fekete egyenruha) és vannak a FREEDOM frakciói (terep szinű egyenruha)! Egyszer állj az egyik oldalra és utánna a másikra mindkettő elég buli! Én 3x végitoltam! 5 befejezést láttam
-
#96302336
törölt tag
Talán azt, hogy jó
Én is többször végigjátszottam, és az az igazság, hogy ott van a nagybetüs HANGULAT.
De a haverokat viszont nagyon megosztotta. Nem volt középút, vagy utálták, vagy imádták.
Én nem vettem észre akadozást, miután felment az első tapasz. Pedig akkor GTS-el játszottam. Igaz, az 640-es volt. -
válasz
VinoRosso #1693 üzenetére
A vörös erdő előtt lehet kétszer is. Az út mellett valahol van egy faház, ott is tudsz segíteni (vele szemben nem messze van egy kis falucska is), aztán ott az army warehouses (hadiraktárak vagy mi), no ott is lehet nekik harcolgatni és az az oldal melléd áll majd, de állítólag nem ajánlott egyik oldalra sem állni, ergo ne harcolgass egyikkel se.
Ott az út melletti faháznál segíts neki és elég lesz az örömből. -
VinoRosso
veterán
No igy már viszont lehet mégsem bug amit irtam, hanem direkt csinálták. Az a baj, hogy magyarosítással játszomk, és emitaa lehetnek félreételmezések. Pl a battery artifact az ugye azt jelenti hogy elem, de én nem igy értelmeztem, hanem elemet- ként. Igy már értem, hgoy miért viselkedek úgy mint egy elem, ami feltöltődik, amikor belesétélok 5 ilyen artifaccttal az elektromos anomáliába. Csak akkor azt nem vágom hogy 1,4es patch-csel mért nem ment másoknak?
-
VinoRosso
veterán
Katonéknak segiteni? Milyen küldetés ez, én még ilyennel nem találkoztam, engem a katonák alapból lőnek, nem adnak küldetést! Ahogy sejtem ez a dragunov a vörös erdőben van, akkor. Ott van egy magasles, a kanyar előtt, onnét lőnek is mesterlövész pistával, az lenne a dragunov? Előtte van egy csóka aki aknavetővel butul.
-
VinoRosso
veterán
válasz
Calibos #1685 üzenetére
ez nem swap, vagy legalábbis ha van 2 giga memóriád és úgy is akadozik a játék akkor nem a swap miatt akad. töltenie kell valamit a vinyóról( ami egyébként beférne a memóriába csak valamiért alapból nem töltik be, csak bizonyos események bekövetkezésekor pl a pályán átlépsz egy bizonyos határvonalon ) de nem azért mert megtelt a memkó, vlaszeg tömörített fájlokból dolgozik a játék, és ezeket csomagolgatja ki ilyenkor.
-
válasz
Calibos #1689 üzenetére
Engem annyira magával ragadott a hangulata, hogy már észre sem vettem a megakadozást. Addig szívtam sokat, amíg az új nv driver volt fent és rengetegszer kékhalálozot. A 162.18-as driverrel végleg megszünt a kékhalál, viszont az akadozás megmaradt. Király játék, ezt (is) nézzük el neki, bárcsak mindegyik ilyen hangulatos, változatos, izgalmas lenne.
-
foxboro
tag
válasz
Calibos #1685 üzenetére
Szia! Én nemrég kezdtem el, most a Keresd meg a Vezetőt küldetésnél vagyok. Néha megakad 2-3Mp-re, fagyni nem fagyott eddig...bugok, textúra hibák vannak, ezekről olvastam a korábbi hozzászólásokban. Alapverzió, patch nélkül, magyarítva. Gép:X2 4200+, Asus A8N-E, Asus x1950 Pro 256MB, 2GB Ram, XP. Hát ennyi röviden... Csáó!
-
Calibos
addikt
Swappelés és a bugok meg vannak még?
Vagy már ennyira kihalt a topik hogy válaszoljon valaki -
válasz
foxboro #1681 üzenetére
Jellyfish, Stone Flower, Nightstar, Wrenched, Gravi, Goldfish, Stone Blood, Meat Chunk, Soul, Droplet, Fireball, Crystal, Thorn, Crystal Thorn, Urchin, Sparkler, Flash, Moonlight, Slime, Slug, Mica, Battery, Kolobok, Mama's Beads, Pellicle, Spring, Doughboy
Ez az összes, ezekről leírát a Google-ben találsz.
Hivatalos oldalról 4db
Egy pár innen is
Az általam talált ritkább artifact-ekA két legritkábbnak a Kolobok-ot és a Doughboy-t mondanám, ezek nagyon elrejtve vannak (ne kérdezd hol...).
-
Calibos
addikt
Pár hónapja nem jártam a topikba azóta nem is foglalkoztam vele.
Patchek azóta javítottak valamennyit a játékélményen? -
foxboro
tag
válasz
3psilon #1677 üzenetére
Szia! Tegnap este nyomtam a game-t, találkoztam a dokival, de artifactokat amiket írtál, sajnos nem találtam....pedig átkutattam minden zugot... Tudsz valami linket vagy leírást, amiben az artifact-ok csokorba vannak szedve?(név,kép,tulajdonság) angolul is lehet.
Innen a csaposhoz kell mennem, vagy vissza a Vezetőhöz Cordonba?
Üdvözlet!
Tetszett az írásod a logout-ban, találó gondolatok... -
qdak
addikt
válasz
VinoRosso #1665 üzenetére
ahol találtam dragunovot: (ez sima dragunov! az svu az a bullpup rendszeru változat!!!)
segitettél v mi katonáknak a lázadokat leverni, ahol vagy ott sziklák vannak jobbrol balrolmenned kell továb egyenesen, ujjra lázadok,mignem van 1 barikád ahol véget ér ez h csak 1 fele lehet menni jo sokan vannak. baloldalt fenn 1 vadászlesben 1 katona dragunoval
ha arra mész tovább ott tele van a hely kutyákkal és itt jön az a küldetés h meg kell álitanod v mi antannát v mit, itt halucinállsz 1 csomo dolgot kutyák szörnyek stb. remélem kibogozod h hol volt majd ha megjön a stalkim akkor csinálok print screent -
3psilon
aktív tag
válasz
foxboro #1676 üzenetére
Kérlek. Először keresd meg a vezetőt.
Az odaküld Agroprom Sewersbe, ott van egy folyosó, amin egy elektromos anomália halad egy irányba. Azon átmehetsz, ha van Batteryd meg megfelelő öltözeted, vagy, a másik oldaláról megközelítheted - egy lépcsőházban kell felmenni, át egy zöld savas tócsán.
(ja, és ne gyilkolj mindenkit végig, elég ott kijönni, ahol bementél)De megéri. Ott egy Moonlight, a lépcsőház tetején Flash.... stb. Ne hagyd ki. A csatornákban találsz még Fireballt, meg egy Urchin nevű tüskés sugárzásvédő cuccot ami nélkülözhetetlen. Ha elsőre nem lelted volna meg.
Fegyver? Hát, ugye Wild Territory óta van Trs301 vagy mi, azt használd, AK-t kidobhatod. Kell még egy ismétlő shotgun valahonnét. Majd az Army Warehousesnál van GP37, az a legjobban használható fegyver a játékban, ott lesz bőven, meg ne vedd. A többi pl. Tunder meg hasonlók nem olyan jók, nehéz hozzá a lőszer.
Remélem segítettem
Lásd a Logout cikkemet. -
foxboro
tag
Sziasztok!
Állóképesség növelő artifactokat merre találok? Keresd meg a Vezetőt küldtésnél járok...
A továbbiakban melyik fegyver lesz a leghasználhatóbb, és hol lehet majd megtalálni őket?
Üdv Mindenkinek! -
válasz
foxboro #1669 üzenetére
Részlet az első hozzászólásból: "A beállításokat, mentéseket, screenshotokat a C:\Documents and Settings\All Users\Megosztott dokumentumok\STALKER-SHOC\ mappában tárolja a játék."
Ott kéne lennie a régi mentéseknek is... Ha letörölted, akkor már nem hozod vissza... de ha valahova elmentetted, akkor csak be kell másolni a mentéseket ebbe a mappába a megfelelő helyre.
-
foxboro
tag
Sziasztok! Csak nemrég álltam neki a game-nek, mert most készült meg az új gépem. Kérdésem: X16-ból bementem Sahkarov-hoz, vettem SEVA-overállt, visszamentem a csaposhoz a dokumentekkel, útközben állandóan nő a sugárzás(injekció után is), már untam, hogy mindig injekciózni kell, ez így marad a játék végéig? Távcsövet a karabélyokra vásárolni is lehet?
üdv Mindenkinek! -
válasz
3psilon #1658 üzenetére
6-7 tiszta találatú fejlövés persze hogy elviszi a túlvilágra, de a fegyver hibáiból fakadóan nem lehet mindig tiszta találatot végrehajtani... ez a bajom nekem igazából
Belátom azt is, hogy realisztikus, mert a való életben sem lehet olyan pontosan lőni, hogy 300 méterről lelődd a fán ücsörgő madárból kipottyanó sz@rt... mind1 végül is... én vagyok a béna úgyis...
-
ÓÓ ne nekem mondd...
qdak-nak
ő is tudta... 2007.04.02.
és ő is tudta 2007.04.03.
és régebben még én is emlékeztem rá...Egyébként most elindítottam egy kicsit, de ez a Yantar valahogy nem tetszett... Kiléptem fél óra kaszabolás után
magánvélemény: Igazából engem a játékban az zavar, hogy számomra nagyon nehéz volt. Most is az. Pedig a legkönnyebb fokozaton játszottam vele, és olyan szinten nehéz, hogy (nem haltam meg soxor amúgy) két tárat kell beleereszteni valakibe, hogy megmurdáljon... A snorkok nem halnak ki sosem... A Bloodsucker 3 tárat megemészt, mire megmurdál...
A zombie stalkerek egyenesen elpusztíthatatlanok (50-100 méterről) 2 tárat lőttem bele és csak úgy halt meg (pedig rá célzok (sőt egyenesen a fejére)) de a fegyver szórása akkora, hogy 2méterről sem pontos...
Jó tudom én vagyok a béna, mert eddig nem volt egyetlen olyan FPS játék sem amit VeryEasy-nél nagyobb szinten végig tudtam volna vinni, de azért ez akkor is irreális, hogy ennyi golyót zabálnak... Legalább ha könnyűre állítom, akkor legyen már könnyű.Senior tag lettem...
-
Amikor az X16-os dokumentumokat elvisszük a csaposhoz, akkor kapjuk többek közt azt a küldetést, hogy találjuk meg a vezetőt, aki a kordon pályán lesz. Amikor beszélünk vele, akkor elküld minket, hogy keressük meg strelok titkos búvóhelyét, ami agropromban lesz, ahol már játrunk egyszer (a csövön kellett felmászni). Ott szólít minket a doki streloknak.
Ha ezeket megcsináltuk, akkor megjelenik pripyatban a hotelos küldetés, ahol aztán megtaláljuk a dekódert, ami nyitja az erőműben az ajtót.Csak így kaphatunk True ending befejezést.
-
3psilon
aktív tag
Szerintem nem rossz az az utolsó teleportos pálya. A vége kicsit már uncsi volt, de csak mert nehéz fokozaton toltam, és ugye úgy nem lehet csak úgy átgázolni mindenkin
Az exoskeleton sokat segít.Azért méltó legutolsó pályának, mert ez már a végső Nagy Harc, az utolsó lehetőség, hogy túléld az egészet, és sikerüljön, amire mindig is vágytál. Hogy örökre eltöröld ezt a borzalmat, ami ezene a helyen létrejött.
-
kimaradt? ez az egyik True ending...
Ha a kőhöz mész (Wishgranter), akkor ott 5 féle False (hamis) befejezés vár... Ha nem arra felé mész, hanem az erőműben a lezárt ajtó felé elkalandozol (kell hozzá a Dekóder Pitypang-i hotelből...), akkor ott kezdődik csak a Móka!
Egy öreg fickóhoz lehet eljutni (ilyen hologrammszerű) aki elmondja, hogy ki is az a Stalker csávó... és felajánl két lehetőséget... vagy csatlakozol, vagy nem (ebből adódik a két True ending...
Ha nem csatlakozol hozzájuk, akkor jön az a teleportálgatós rész.
Ahhoz, hogy a dekódert megszerezd, először beszélni kell ezzel, aztán azzal, aztán amazzal és után kapod meg a "Find the Decoder in Pitypang" küldetést... aztán indulhatsz a Zatttomerőműbe
(Nem emlékszem már a nevekre, h kivel kell beszélni, mert kb. fél éve nem játszottam a játékkal...)
-
vagamo
őstag
válasz
#31757056 #1650 üzenetére
Kár, hogy az erőműben(nél) a pály nagyon rövidre és Lineárisra sikeredett! A végén az a tranport pája, meg 1 nagy f@szság! Abszoéút nem illik az addigi játékmenetbe! Szerintem a programozók, már nagyon unták és gyorsba ki kellet már valamit adniuk 2 éves csúyzással! Na mindegy az erőműig kiváló a game!
-
VinoRosso
veterán
hát nem tom, én már egy katonai páncélruhában megpakolva +20% golyóállósági artifacttal, meg 1000 lőszerrel is eléggé unalmasnak találom néha a játékot. Lelőni nem nagyon tudnak volt hogy egy tárat belémlőttek és alig ment le csík az életemből, meg elég gyorsan kiosztom midnenkinek ami jár, és elfogy az ellen. Bár már a végén vagyok, szal itt végül csak a gyilkolászás a lényeg.
-
Tegnap kiprószáltam ezt a trainert:
Trainer 11 for S.T.A.L.K.E.R.
WORLD WIDE Version
Patch 1.0003Hát ez k@rva jó. Be is nyomtam az örök élet + no limit lőszer csítet. Szétírtottam mindenkit vazze.
-
vagamo
őstag
[OFF] Dativus fordító szerint
[OFF]Foltozz 1,0005 a próba közül
Foltozz 1,0005 hírt
Most most megerősítik ezt, hogy folt, 1,0005, múlva kipróbálva, hacsak nem valami gond van a folttal, látni fogjuk azt elég hamarosan.
Ez a folt végül hozzáad egy ellenlábas svindler eszközt cserkésző vadászra.Igaznak bizonyul hogy Clear Sky ki fogja szabadítani a következő tavaszt, és az a folt, 1,1 freeplayvel, ugyanilyen idő körül kitűzik őt.
IgroMir idehozott néhány hírt. néhány fő:
-- folt, 1,0005, utolsó vizsgáztató szakaszokban van
-- GSC tervezi, hogy fogságból kiszabadítsa Clear Sky egy második előzetesét hamarosan
-- foltozd a 1.1-et, freeplayvel, és Clear Sky amit mindkét határidőt rögzített tavaszra
-- Clear Sky használni fogja 9 DirectX-at és 10 DirectX-at
lényegesen AI Clear Skyben improvedTegye össze aki tudja
Webfordítás:
1.0005-öt foltoz meg hírekEz most konfirmált, hogy foltozz meg 1.0005-öt van tesztelő, hacsak nem a folttal van néhány probléma, látni fogjuk azt hamarosan csinosítani.
Ez a folt végül összead egy anti eszközt a lesvadász számára csap be.Ez szintén konfirmált, hogy Clear Sky ki fogja bocsátani a következőt a tavasz és az freeplayjel*() foltoznak meg 1.1-et beütemezik ugyanarról az időről.
IgroMir hozott egy kevés hírt. Itt van egy kevés hálózat egy:
- 1.0005-öt foltoz meg van végső tesztelő színpadokban
- GSC azt tervezi, hogy hamarosan kibocsátja Clear Sky egy második utánfutóját
- freeplay, és Clear Skyvel 1.1-et foltoz meg mindkettőt beütemezik Springnek
- Tiszta Sky használni fogja DirectX 9 és DirectX 10
- AIT Clear Skyben jelentősen javítják[/OFF]Olyan jókat lehet röhögni ezeken a szövegeken!
[/OFF]
-
[I]Patch 1.0005 in testing
Patch 1.0005 News
It's now confirmed that patch 1.0005 is in testing, unless there are some problems with the patch we will see it pretty soon.
This patch finally adds a anti cheat tool for stalker.It is also confirmed that Clear Sky will release the following spring and that patch 1.1 with freeplay is scheduled at about the same time.
IgroMir has brought some news. Here are some main ones:
- patch 1.0005 is in final testing stages
- GSC is planning to release a second trailer of Clear Sky soon
- patch 1.1, with freeplay, and Clear Sky are both scheduled for Spring
- Clear Sky will use DirectX 9 and DirectX 10
- AI in Clear Sky is significantly improved[/I] -
VinoRosso
veterán
Ne érts félre, mert ez az egyik kedvenc játkom úgy, hogy alapvetően nem szeretem az fps-t!:-) Én csak arra akartam célozni, hogy a fejelsztők lehet hogy nem a pontosságukról lesznek híresek. Minden játékban vannak bugok, és az jellemzi is a fejlesztés minőségét. A hatékonyságát meg az, hogy mennyi idő alatt sikerül összehozni ennyi bugot. ( egyébként valószínűnek tartom, hogy azért csúszkált ennyit a játék bevezetése, mert még több bug volt benne, amivel már játszhatatlan lehetett...)
-
#31757056
törölt tag
-
AMD!4ever
őstag
Sziasztok!
Elakadtam ebben a játékban,segitsetek léciOtt ahol kikel kapcsolgatni a Pszi irányitós akármit(X16-os labor) ahol a zombik is vannak,miután megtaláltam GHOST-ot és elvettem a doksikat,merre kell kimenni?
Bolyongok már orák ota,ott pl ahol lejöttem a liftnél a létrákon ott nem lehet felmenni. -
válasz
chokeee #1620 üzenetére
Én is többször babrálgattam már az elején. Aztán egyszer nekiültem a játéknak és való igaz, minél többet játtszol vele, annál érdekesebb, izgalmasabb, magávalragadóbb lesz. Volt, hogy úgy fostam már, hogy abba kellett picit hagynom a gémet. A grafika pedig gyönyörű és élethű.
-
Anthony28
őstag
Nem tudjátok megmondani hová mentődnek a mentések alaphelyzetben és milyen kiterjsztésben?Újra kellene raknom.
-
Bubanc
aktív tag
sziasztok, tudna valaki küldeni nekem mentéseket, mondjuk x-18 labs-ig??
elszált a rendszervinyóm, uh oda a jó kis mentéseim, és most hosszú szünet után vinném tovább a gamátköszi előre is a segítséget
-
chokeee
aktív tag
szekptikus voltam ezzel a játékkal mielőtt belekezdtem, de be kell, hogy lássam, hogy egy abszolút profin összarakott és kidolgozott alkotással van dolgunk (és itt most a bugoktól eltekintve, hiszen az minden játékban van)
különleges atmoszférája van és minél tovább játszik az ember vele, annál jobban felcsigázza az egész sztori.
az is igaz, hogy a motorján is lehetne még mit javítani, de aki kellően erős géppel rendelkezik, annak a grafikára sem lehet egy csepp panaszs sem. -
lsc
nagyúr
válasz
chokeee #1615 üzenetére
Hali
A szövetségiek bázisán ha bemész a "fő" épületbe, rögtön balra van egy fegyvermester.Az ö küldetésében /öld meg a vérszopókat a faluban, v. valami ilyesmi/ ez lesz a jutalmad. Amúgy találtam már az X-18-ban és a szabadságiak bázisán is.Volt úgy, hogy 3 volt belőle.
-
Mr. Green
tag
válasz
VinoRosso #1600 üzenetére
A soti bug nekem is szemet szúrt, eléggé durva
. De mivel a stalkerban a soti nem vmi praktikus, ebből kifolyólag nem is használtam 1xsem, így engem ez nem nagyon zavart. Azt nem tudom dudod-e hogy amikor pl. átmész egy másik egységbe, akkor gyakran kapsz ilyen feladatokat, hogy pl. segíts a stalkereknek megvédeni a.... ott csak azt kell csinálni hogy quicksafe utánna quickload és megvan csinálva
. Az 1.0004-nél tuti nem működik, az 1.0003-nál nem tom, én annak idején jöttem erre rá amikor 1.0001-es javom volt fent.
-
Vannak helyek ahol tényleg ki lehet "szökni" anélkül, hogy szétb*#/&na a sugárzás. Hiába, a készítők sem lehetnek mindig elég figyelmesek. Két favorit helyem is van, ahol ki lehet szökni, bár az egyik nagyon nehéz.
Az egyik a már említett Yantar. Itt nemcsak hogy ki lehet menni, de átváltozhatunk szellemmé és átjárásunk nyílik... a földbe
Kép
A másik hely Rostokban van, a vasútállomás mellett. A Rostok és Yantar között lévő úton van egy kis aluljáró (sok zombival meg burning anomáliával). Nos az a fölötti szabad térre lehet egy kis ügyeskedéssel kijutni. A kritikus fa, ami segít a bejutásban
Visszatérve a fejlesztőkhöz... Jó játékot raktak össze, de mint minden játékban, ebben is vannak apró hibák.
Néha a collision elszáll és akkor jönnek az ilyenek.
Aztán van, amikor jól sunyiskodunk, bújunk, óvatosan haladunk előre, és akkor az AI is megbolondul picit és egy helyre tömöríti az embereket (aztán ott persze halomra lehet őket lőni).
Van, hogy a textúrák is máshogy kerülnek elhelyezésre... Lásd a példát.De azért mégsem mondom a fejlesztőknek, hogy .!.., inkább megköszönöm nekik, hogy egy jó kis játékot dobtak össze.
-
Mr. Green
tag
Nekem az 1.0004-es van fent, és ahhoz képest még mindig elég sok bug megmaradt. Pl.: a ledobott tárgyak ugyanúgy eltünnek a föld alá, azért fel lehet őket venni némi ügyeskedéssel, de ez roppant idegesítő. Ahhoz képest hogy a gama több mint fél évtizedig készült, eléggé sok hiba van benne. Sajnos sok ember kedvét elveszik ezek a naon idegesítő stabilitási gondok, az engem pl nem "érdekel" ha lefagy, de sajna az esetek 90 %-ában hiába nyomok akármilyen bűvös billentyűkombinációt, cseszik rá, indíthatom újra agépet pff.. Mindenképpen ráférne egy 1.0005-ös jav is.
-
VinoRosso
veterán
ja meg azt nem is irtam, hogy amikor ki kellett volna kapcsolnom a második agyszüpürcsölőt, nem mentem le a tornyokhoz, hanem egyből Pripyatba léceltem, és egyből teljesítettnek vette a be nem fejezett küldetést. Pedig kiváncsi lettem volna, hogy mi van akkor, ha a többiek nem tudnak utánam jönni.
-
VinoRosso
veterán
nem én bugokról beszélek. Normál esetben nem kéne kimászkálni a plájernek a pályáról. De a bárban pl simán ki lehet menni. Mielőtt átmennél a legelső hídon a kordon felől ahol a kutyák vannak, balra el kell menni a dob aljánál, és ahol a domb meg a kerítés találkozik, ott ki lehet ugrani a kerítésen túlra. Aztán meg lehet kerülni az egész cókmókot és be lehet jönni a vad terület felől is akár, vagy leeshetsz a semmibe a pálya végénél.
-
True
aktív tag
válasz
VinoRosso #1603 üzenetére
Nem ez az egyetlen játék, ahol ha GOD módban kószálsz ki olyan helyekre, ahová normális esetben semmiképp, az igy fest... Lehet még jobban akadozna a game ha a "normál esetben" nem látható dolgokat is feltexturáznák... Én Chernobylban térképeztem fel igy a csőhálózatukat...
-
VinoRosso
veterán
válasz
Killer01 #1601 üzenetére
akkor jól sejtettem hogy bug. 1.3assal felfele tolja a csíkot meg a %okat nem lefele. De csak akkor ha rajtad van 4 vagy 5 elem artifact. Én 6ot találtam, de elég nehéz beszerezni ennyit. Olyan lehet ez mint a slug artifactos bug.
Azért látszik hogy ukránszki kollégák csinálták a gamét.
Nem vall nagy igényességre, hogy a pálya szélén található objektumoknak azt a részét, ami a pályáról nem látszik, nem textúrázták fel. Nem tom hogy azt gondolták e hogy úgy se látszik, vagy ezzel akartak spórolni? 0123456789101112yantar csőrendszere1yantar2
Volt hogy meghaltam, aztán mint a rágógumi, úgy nyúlt szana széjel a testem, miközben eltűnt körülöttem a pálya, majd a végére megint összeálltam, és lebegtem a semmiben.
Meg voltak mélyenszántó tagok 1234567
Az előbb említett tesszallációs probléma és ugyanott más fegyverrelEmberek furcsa helyeken:
Apropó nem tudja valaki ennek az ajtónak a kódját a vörös erdőben?:-)
Új hozzászólás Aktív témák
- Egyéni arckép 2. lépés: ARCKÉPSZERKESZTŐ
- Netfone
- Keretmentesít a Galaxy S25 FE
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Milyen videókártyát?
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- BestBuy topik
- Azonnali játékos kérdések órája
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...
- Azonnali készpénzes Intel i3 i5 i7 i9 8xxx 9xxx processzor felvásárlás személyesen / csomagküldés
- AKCIÓ! Apple MacBook PRO 15" 2018 i9 32GB 500GB 560X 4GB notebook garanciával hibátlan működéssel
- Bomba ár! Dell Latitude E7450 - i5-5GEN I 8GB I 256SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max
- Motorola E40 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest