- sidi: Samsung Deskmaster 386s/20n
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- urandom0: Aki használ/használt Giten kívűl más verziókezelőt, mesélne róla?
-
Fototrend
Mielőtt kérdeznél valamit olvasd el az alábbi Téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Piftuka
veterán
Ebben a hozzászólásban leírtam minden fontos vonatkozó jogi tudnivalót.
Kiegészítés: azért sem érdemes a "garancia biztosítást" választanod, mert abban, a garanciális szolgáltatás (biztosítás) +3 évére vonatkozóan már lehet (sőt, van is) olyan kitétel, hogy abban az időtartamban már nem viheted a forgalmazóhoz a terméket, csak a szervizen keresztül, neked kell intézned mindent.
Sőt, olyan is lehet benne, hogy a "10 kg-nál súlyosabb/rögzített bekötésű" termékek esetében megszűnik a vonatkozó fogyasztóvédelmi jogszabály által számodra biztosított "háznál javítás + ő költségükre el- és visszaszállítás" lehetősége.
Magyarul: a +3 év során, ha meghibásodik, viheted a terméket magad be a szerviz központjába, úgy, ahogyan tudod és akarod, a saját időd és költséged terhére.
-
Technoman
őstag
Az idevágó jogszabály a következőt mondja ki: a garanciális idő alatti meghibásodásnál a 10 kg feletti eszközt az adott gyártó, vagy a vele szerződésben lévő (márka)szerviznek kell a fogyasztótól beszállítani, ha az adott helyszínen nem tudják megjavítani. Helyszínit, tudtommal a Samsung szokott csinálni, állítólag még a kijelzőt is kiviszik neked. A másik véglet a Pana, ott minden piszlicsáré ok miatt beviszik (ezeket a fővárosra értem, vidéken nem tudom hogy dolgoznak) Tehát NEM neked kell bevinni.
Ugyan ez igaz az MM-ben vásárolt garira is (a legnagyobb biztosító áll a szerződésed mögött, az Aegon) A 3./4./5. évben -azaz esetünkben a 2 éves gyári gar. lejárta után- a meghibásodott készüléket, -mint egy karambol esetén is- be kell jelentened a megadott számon. Az MM-ben nem is fognak veled foglalkozni, hisz nem az ővék a szolgáltatás. Ők ebben az esetben, csak a közvetítő szerepét játsszák. A biztosító a vele szerződésben álló szervizzel javíttatja meg a a TV-det (ez sok esetben az Oktogon Szerviz Kft. szokott lenni, tehát nem minden esetben a márkaszerviz)
Hogy a gyártói, kiterjesztett Sony-s garinál ez hogy van, nem tudom. Ezt nem kérdeztem meg.
Szerintem ugyan úgy kell lennie, mint az alapnál, hisz itt is a gyártóval állsz szerződésben, függetlenül attól a ténytől, hogy ezért te fizettél (ezt igazolja az a tény is, hogy a régebbi Pana 5 éves gar promóciók is -bár az ingyé' volt- de ott is a Panasonic Mo. Kft szerződött partnere szállította el a TV-t)
Mindkettőnek van előnye és hátránya, ezt neked kell eldönteni. Pár hsz.-el feljebb írtam pár sort ez ügyben.Piftuka
Ma csökkentette az Mm online egy kilóval (!) a TV-t (KD65-XH9096) Szerintem lesz ez még olcsóbb is. Ha tippelnék, akkor idénre talán meg lesz a 350K ár is a 65"-osnál. (én is erre várok) -
hozelujiz
tag
Az 5 éves hivatalos Sony jótállást válaszd inkább.
Viheted a legközelebbi Sony szervizbe...
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S25 FE - fenséges, felejthető vagy felesleges?
- Path of Exile 2
- Íme, a One UI 8.5 újításai
- Android felhasználók OFF topikja
- Yettel topik
- BestBuy topik
- Apple iPhone 17 Pro Max – fennsík
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Formula-1
- Továbbfejlesztette az SP szériás, kompakt tápegységeit a Lian Li
- További aktív témák...
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 128GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3285
- Telefon felvásárlás! Samsung Galaxy A15, Samsung Galaxy A25, Samsung Galaxy A35, Samsung Galaxy A55
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro 128GB Space Black -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3590
- Intel Core i5 3470 confidential Ivy bridge Quad Core
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 Pro 128GB Sierra Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3389, 94% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest