Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • g0n21

    senior tag

    válasz hallador #199439 üzenetére

    Veled jó beszélgetni!

    Mondjuk nem nekem, de valakinek biztos... :U
    Szerintem ha megpróbálsz afelé nyitni, hogy az óra árak egyáltalán nem magyar pénztárcára lettek kitalálva, akkor talán (!) megérted amiről beszélek.

    Az átlag órás, akiről nem tudunk semmit 12ezerért csinálja. Kúl. Ő egy standalone órás, isten tudja milyen eszközparkkal, meddig tud nyomáspróbázni, milyen tömítések vannak nála, ha szükség van rá, satöbbi.

    Szuper dolog, hogy egy egyemberes műhelyben meg lehet valamit ennyiért csinálni valamit. Ahova én járok, és nem márkaszerviz, ott is legalább 20-25e egy 2824-2. És nem azért, mert éhes, hanem mert a szervizelés egy fokkal bonyolultabb, minthogy leírjuk azt az 5 folyamatot, amiből áll; + 12k szerviz ár mellett nem fog fenntartani egy több fős céget.
    Aminek te ekézed az árait, az pedig egy cég, ahol a recepcióstól a könyvelőn át a beszerzőn keresztül az órásokig ki kell termelni a rendesen kifizetett bérüket.
    Igen, a te/ti /barátod szempontjából egy tök kellemetlen helyzet, hogy a Tissot márkaszerviz a felsorolt dolgok miatt nem tud 12 ezer forintért szervizelni. És ne azt nézd, hogy milyen típus, hanem hogy milyen werk.

    Tény, hogy a "maszek" órások olcsóbban dolgoznak, mint a hivatalos szervizek. Én se járok hivatalos szervizbe, mert nekem is sok, és nem minden esetben érzem azt, hogy megéri annyi pénzért oda vinnem.
    Csak attól, hogy annyiba kerül egy szerviz, mint az óra valamikori értéke, nem kell azt gondolni, hogy a világ szemét, csak végig kell gondolni a működési folyamatokat.

    Mivel látványosan nem akartad megérteni amit írtam az autós példával, ezért inkább nem próbálom elmagyarázni, mert tényleg semmi értelme. Céges autó, az... elképesztő.

    [ Szerkesztve ]

    Kronometer.hu // nick: Gonzi // JLC Master Control 2,1m // Rolex Datejust 41 126300 3,2m // Rado Captain Cook 42mm 650e //

Új hozzászólás Aktív témák