Új hozzászólás Aktív témák

  • SityiSXT

    őstag

    Még egy érdekesség innen, az olimpiai faluból:

    2 hete user hozza a MacBookját, hogy nem indul a rendszer. Az OS X Lion van olyan okos, hogy saját hardvertesztje van, hát elkezdtem futtatni. Aztán gyanúsan megáll egy helyen, némi hallgatózás után megállapítottam, hogy a HDD kattog. Ezt szépen leírtam a szervíznek, futár jött, elvitte. Ma reggel írták, hogy tényleg a HDD a baj, most várnak egy újra. Visszaírtam nekik, hogy az hogy lehet, hogy én ugyanerre jutottam egy átlagosan nyüzsis napon mintegy 3-4 órányi tesztelés után, nekik meg ehhez két rohadt hét kellett - és semmi mást nem csináltak a naplózás szerint, mint megpróbálták feltelepíteni az OS X Liont...

    Tudom, ez most úgy tűnik, mintha ellenetek szólna, pedig nem - a kontár akkor is kontár marad, ha "presztízsmelója" van (Apple szerelgetés). Állítom, hogy egy átlag PC szervizes lényegesen többet tud, mint egy ugyanilyen Apple-ös.

    Ja, közben a user és a technikai igazgatója meg rajtam keresi a gépet...

Új hozzászólás Aktív témák