Aktív témák
-
Telefonjaim, vásárlás időpontjával:
1. Siemens ME45 - 2001
2. Sony Ericsson T230i - 2003
3. Sony Ericsson Z530i - 2006
4. Sony Ericsson K800i - 2008
5. Samsung C3300K CHAMP - 2010
6. THL W7S (MTK 6589) (1/4GB) - 2013
7. Zopo ZP990 (1/16GB) - 2013
8. LG Nexus 5 D821 (2/16GB) - 2014
9. Xiaomi Mi A1 (4/64GB) - 2017.10
10. Xiaomi Mi 9T Pro (6/128GB) - 2019.11
11. Apple iPhone 15 Pro - blue titanium - (8/256GB) - 2024.07.17 -
Telefonjaim, vásárlás időpontjával:
1. Siemens ME45 - 2001
2. Sony Ericsson T230i - 2003
3. Sony Ericsson Z530i - 2006
4. Sony Ericsson K800i - 2008
5. Samsung C3300K CHAMP - 2010
6. THL W7S (MTK 6589) (1/4GB) - 2013
7. Zopo ZP990 (1/16GB) - 2013
8. LG Nexus 5 D821 (2/16GB) - 2014
9. Xiaomi Mi A1 (4/64GB) - 2017.10
10. Xiaomi Mi 9T Pro (6/128GB) - 2019.11 -
-
2023 wrapup wrap up játék idő összesítés
PS5: 286 óra
Switch: 299 óraÖsszesen 585 óra
Zelda 59 óra
Xenoblade 52
Astral Chain 26 -
2022 Róma költségek
Otthon fizetve
163k airbnb 4 éjszaka
8.5k utasbizti 2 főre közepes szint
50k repjegy oda wizz, haza ryan, csak 1 főre plusz kézipoggyász
total: ~221.000Ft
2022.09.16-17
5500 repter burger king 2db whopper menü
16 eur 2db buszjegy rome F. reptér -> termini
42 eur 2db colosseum kombinált jegy (forum romanum, palat. is)
4,76 eur kisbolt víz, stb
2,8 eur pékség, 3db kisebb süti
2.60 eur 2db cappuccino
1.5 eur róma terkep bódéból
19,94 bonci pizza, kb fél-3/4 pizza szeletekben
(national day miatt free tömegközlekedés ezen a napon)
total: ~40.300Ft
2022.09.18
11,7 reggeli, 2db panini, 1db corissant, 2db cappuccino
36 2db 72h tömegközlekedési bérlet bérlet
2,61 kisbolt víz
7 eur fagyi, egy közepes és egy kis méretű gelato
43,5 vacsi tonnarello: 2-2 deci bor, 2db lasagne, 2db panna cotta
total: ~40.300Ft
2022.09.19
10,3 eur reggeli: 2db panini szerű szendvics, 1db croissant, 2db cappucino
1600Ft online guide colosseum app-ban forum romanumra
3 eur kávé (2db cappuccino)
26 eur vacsi: 2db suppli, 2db porchetta, 2db coke zero
10 eur ajándék
5,9 eur ajandek
total: ~23.680Ft
2022.09.20
6.591Ft reggeli: 2db maritozzi, 1db canolli, 2db cappuccino
2eur 2db pisi
2583Ft 2db pekaru ebedre (pizza, sandwich szerű)
1.5 eur 1db 0.5L víz
17611Ft vacsi: sonka és mozzarella előétel tál, gnocci, tintahal, 2db narancslé
7350 ft ajandek
14 eur 2db repter buszjegy Ciampino reptérre terminitől
total: 35.835Ft400Ft HUF/EUR-al
SUM: ~370.000 Ft -
Ratchet and Clank future saga
1. Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction (PS3, 2007)
2. Ratchet & Clank Future: Quest for Booty (PS3, 2008)
3. Ratchet & Clank: A Crack in Time (PS3, 2009)
4. Ratchet & Clank: Into the Nexus (PS3, 2013)
5. Ratchet & Clank: Rift Apart (PS5, 2021) -
Ratchet and Clank ps3 play order
1. R&C HD Collection/Trilogy
2. Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction
3. Ratchet & Clank Future: Quest For Booty
4. Ratchet & Clank Future: A Crack In Time
5. Ratchet & Clank: Nexus -
God of War play order
Either go with the release order: 1 - 2 - Chains - 3 - Ghost - Ascension
Or with the chronological order: Ascension - Chains - 1 - Ghost - 2 - 3
My recommendation is to play them in release order except play 2 and 3 back to back (as 3 starts off exactly where 2 ends): 1 - 2 - 3 - Chains - Ghost - Ascension -
Chronological order
God of War: Ascension
God of War: Chains of Olympus
God of war
God of War: Ghost of Sparta
God of war ii
God of War III
God of War (2018)Release order
God of War (2005)
God of War II (2007)
God of War: Chains of Olympus (2008)
God of War III (2010)
God of War: Ghost of Sparta (2010)
God of War: Ascension (2013)
God of War (2018) -
Konzoljaim:
Sega Game Gear
Nintendo 64
PlayStation 1
Sega DreamCast
PlayStation 2
PlayStation 4 Pro -
-
smart home domoticz broadlink sh script python
//----------------------
Hello,
én a python parancsokat beleraktam .sh scriptekbe, és azokat hívom meg.
pl.:
TVKikapcs.sh tartalma:#!/bin/bash
python /home/root/domoticz/scripts/BlackBeanControl-master/BlackBeanControl.py -c TV_Kikapcsol
exit 0És ezt hívom meg domoticzban:
script:///home/root/domoticz/scripts/shell/TVKikapcs.sh
-
honda accord 7g 7gen típus hiba tipushiba típushiba 2.2 ctdi 2.2ctdi dízel dizel
- olajfogyasztás
- repedő leömlő
- klíma kompresszor
- kuplung munkahenger
- nyúló, szakadó vezérműlánc -
typeC ugreen kábel biztonság leég fake usb c usb a usb-a usb-c
Sima typeC-typeC kábel:
Ebben az esetben van egy szál, amin keresztül kommunikál a kábel két vége. Az egyszerűség kedvéért vegyünk egy töltőt meg egy telefont. A töltőbe dugott vége a kábelnek különböző ellenállásokkal tudatja a telefonba menő csatlakozó felé, hogy hány mA-tud leadni a töltő. 5V-on 56k, 22k és 10k-s ellenállás tartozik az 500mA, 1500mA és 3000mA-hez. A telefon a kábel végén észleli az ellenállást, majd ez alapján limitálja a telefon által felvett energiát. Tehát ha a töltő csak 500mA-t tud leadni, akkor a telefon nem fog tőle 3A-t kérni.
Sima usb port -> typeC kábel:
Ebben az esetben nincs az a szál, mint a typeC-typeC kábelnél, tehát a telefonhoz nem jut el az az információ, hogy mekkora áramerősséggel húzhatja meg a töltőt. Ekkor a telefon a lehető legnagyobb ampert próbálja kicsikarni belőle amit az ellenállás enged. Na már most, mivel a kábel nem tudhatja, hogy milyen portba fogod dugni, sima usb aljzatba vagy egy 3A-t leadni tudó QC chargerbe, ezért a biztonságos kábelek 56k-s ellenállást kell tartalmazzanak, hiszen csak így tudja garantálni, hogy ha egy sima USB aljzatba kerül a kábel, aminek a végén egy QC-s teló van, az ne akarjon 3A-t kirántani 500mA helyett.
A ugreen kábelbe 10k-s ellenállást került, ezáltal ha egy QC képes telót egy nem QC képes aljzatba dugsz, akkor meg fogja próbálni kirántani azt a 3A-t a teló/tablet akármi és le fogja égetni a portot, rosszabb esetben ki fog gyulladni.
Remélem nagyjából érthető a dolog
-
-
vám teher mentesség
Tisztelt Magyar Posta Zrt. Nemzetközi Kicserélő Központ!
A …………………… postai azonosítószámú, …………….. névre szóló ………………… országból rendelt csomag értéke szállítási költséggel együtt ……………., mely összeget a csatoltan megküldött PayPal/ banki igazolással igazolok.
Ez az összeg alatta marad a 2017 évi CLII. törvény az uniós vámjog végrehajtásáról szóló törvény alapján számított vámteher mentességi határnak, mely 2018 februárban jelenleg: 45,69 USD
A hivatkozott jogszabály 162.§. (5) bekezdése kimondja:
“(5) A vámhatóság által kiszabott, illetve visszautalandó, jogcímenként kis összegű, 10 EUR-nál vagy az ezzel megegyező, a 138. § (1) bekezdése szerinti árfolyamon átszámított forintösszegnél kevesebb egyéb terhek összegét – kivéve a jövedéki termék után kiszabott egyéb terheket – nem kell megfizetni, illetve visszafizetni. Az így meg nem fizetett összeget a vámigazgatási eljárás lezárásával egyidejűleg törölni kell, a vissza nem térítendő összeget pedig bevételként köteles elszámolni a vámhatóság.”A fentiek alapján kérem, hogy a …………………… postai azonosítószámú csomag vámkezelését, vámteher felszámítását mellőzni szíveskedjenek.
Tisztelettel, dátum, aláírás -
-
-
Blitzwolf F1 miniteszt
Elöljáróban annyit, hogy az átlagnál igényesebbnek vélem magam zene hallgatás terén, az autóhifi rendszerem igen korrektül össze van rakva, nem a falusi hülyegyerek stílusú düc-düc 5000w kéken villogó mélyláda vagy a gyári 16 hangszórós mély kiemelt, kusza hangképű rendszerek jelentik számomra a minőséget.
Banggoodról rendeltem, ötezer-párszáz forint volt akcióban, ehhez mérten nem is voltak hozzá hatalmas elvárásaim.
Színpadkép nyilván nincs, nem is elvárható ebben az árkategóriában. Dobozhangja van. A mély szekcióra még úgy ahogy azt mondom, hogy néha rendben van, de a közép és a magas tartomány egyáltalán nem vett meg. Rock zenére teljességgel alkalmatlan, szétesik a hangkép. Egy Adele, Alicia Keys, Beyonce egy fokkal jobb, de a dobozhangja miatt ez sem kifejezetten élvezetes. Magasabb hangerőn fülsértő a magas tartomány. Ezek után bepróbáltam egy Aviciit, gondolván hogy a basszusosnak hirdetett kütyü majd biztosan ezen brillírozik. Hát nem
Egy Avicii Pure Grinding siralmas, szerencsétlen képtelen leadni az alacsony frekvenciákat, de erre is számítani lehetett, hiszen méretéből adódóan ez fizikai képtelenség lenne. Következőnek egy kis Black Eyed Peas-t próbáltam ki rajta, itt jobb volt az alsó tartomány, de kopogósak a mélyek. Bejáratás után kicsit javult a helyzet.
Az üzemidő jó, 5 napja nyúzom napi pár órában és még nem kért töltőt. Az összeszerelési minőség is rendben van, nem recseg-ropog, szép fém házas, gumírozott gombokkal. Valamelyest vízállónak mondja a gyártó, zuhany alá még nem állítottam
Jár hozzá egy aux-aux kábel, egy usb kábel és egy kis akasztós biszembaszom. Könnyen és gyorsan párosítható mind telefonnal, mind számítógéppel, stabil a jel, akár több ajtón keresztül is jó a vétel, nem szakadozik a zene.
Összegezve, ha kisebb összejövetelekre keresel háttérzaj-forrást vagy fürdőszobába, napozáshoz, Balaton partra, irodába kompakt zajkeltőt, akkor 5-6.000Ft-ért szerintem jó vétel az F1. Házibuliba, házimozihoz, minőségi zenehallgatáshoz nem való és nem a hangereje miatt, mert az kifejezetten erős a kütyü méretéhez mérten.
-
Nexus 5 kijelző javítás
Bp. Váci utca LG kijelzocsere 35k
fagyalllo@mailbox.hu
-
7 gen 7gen civic típushiba honda
-----------------------------
7gen típushibák:- futómű kényes és az alkatrészek drágák
- 1.4-1.6 váltó nyelestengely csapágya elfárad
- 1.4-1.6 automata feszítő görgő, rövidebb élettartam, mint a korábbi generációknál, gyenge minőségü utángyártottak
- Fűtésmechanikában a hideg meleg állító bowden (manuális klímás) szétugorhat
- Központi zár motorok hullanak
- Kománymű kopogás, egyszer után lehet állítani
- Gyorsan kopó bőr (kormányon, váltó gombon), de a műanyag is gyorsan kopik
- 2.0 typer Jobb felső motortartó bak (hidros)
- Motortérnyitó kar törés (bowdennel együtt van)
- Projektor repedés (első lámpa), 3 ajtósnál főleg
- Kuplung pedál nyöszörgés
- Vezető oldali ülés lötyögés
- 1.7 Benzin szeret hajtókar csapágyasodni
- 1.7ictdi turbo geometria kokszosodás
- Hátsó ablaktörlő felrohadása
- A második, kontroll szonda meghibásodása, utána P0420-at dobál meg check enginet -
Tacsi kutya pisi -> hipo nem jo, ecet jo!
-
7gen 7gen civic honda ep1 ep2 ep3 es4 es5 típus hiba típushiba meghibásodás
Típushiba a magyar utakat nem bíró futómű, a váltóban a nyelestengely csapágy meghibásodása, a behaló kp zár motor, a lötyögő vezető oldali ülés, a nyüszögő kuplung, az elszarodó fűtésbovden és az utángyártott feszítőgörgők meghibásodása. Ezeket kell megnézni mindenképp vétel elött, egyéb baja nem igen szokott lenni. (Kivéve persze az usa coupe modellt, annak az 1.7-es motorja hajlamos a hajtókarcsapágyasodásra)
-
fényező lakatos zolynet honda topik
15. kerületben csináltattam a hátsó ív cserét és fényezést, meg persze üregvédelem. (2éve)
Varga László (fényező) 30-991-1157 ... egy olyan crx fórumostól ajánlotta aki nála csináltatja ha van valami a vassal, és ha neki jó, mert ő aztán nagyon igényes akkor nekem 100% hogy jó, és jó is lett amit csinált.
~100méterre van tőle a lakatos, mellesleg ő is hondás, de nem fórumos, szóval egy helyen minden. -
fényszóró beállítás
Ha kiég, megsérül vagy eltörik a fényszórónk és ki kell cserélni, akkor ezt otthon, házilag is megtehetjük, viszont ilyen helyzetben be kell állítani a fényszórót, különben könnyen a szembe jövő arcába világíthatunk az út helyett, ezzel magunkat és másokat is balesetveszélybe sodorva.
Miután kicseréltük a fényszórót, a következő a lépés az, hogy találni kell egy függőleges falat, ami mellett egy 8-10 méteres vízszintes, egyenletes, sík terület van. Álljunk úgy az autóval, hogy az autó hossztengelye merőlegesen legyen rá és annyira közel álljunk a falhoz, amennyire csak tudunk. Jelöljük be a fényszóróink középpontjait a falon, majd kössük össze őket. Tolassunk hátra kb. 10 métert úgy, hogy a fal merőlegesen legyen az autónkra.
Fényszóró beállítása
Ezután állítsuk be úgy a fényszórót, hogy a falra vetített vízszintes vonal kb. 10-10 cm-rel a bejelölt pontok magassága alatt legyen, a vonalakon található töréspontok pedig a jelölések alá essenek pontosan. Ez azért kell, hogy ne legyen se összetartása, se széttartása a lámpáinknak, hanem a fénynyalábok iránya párhuzamos legyen a kocsi hossztengelyével.A fényszóró házán általában rajta van a gyári előírás %-ban. Ha 10%, akkor 10 méterről 10-10 cm-rel kell alatta lenni a fénynek, mint a jelölés, ha 12%, akkor 12-12 cm-rel és így tovább. Az egész beállítás előtt érdemes ellenőrizni a guminyomást, illetve egy 70 kg-os embert a hátsó ülésre ültetni, hogy a normál állapotú, megpakolt kocsira végezzük el a szükséges beállításokat.
-
-
gumi felni et osztókör központosító gyűrű nyomtáv honda kerék civic
Szóval a pontos méretek:
Osztókör: 4x100
ET szám: 45
Agyátmérő: 56,1
Felniszélesség: 6J"Mikor kell kozpontosito gyuru?"
Ha lötyög a felni az agyon. Komolyra fordítva a szót, ha a felni központi furata nagyobb, mint amilyen a kocsidra kéne. Akkor kell, ha a felni középfurata nagyobb, mint az autó agyátmérője.
"Nyomtavszelesito mire jo?"
Tiszta dizájn, szerintem többet árt, mint használ. A kocsinak a futőműve fel van készítve egy bizonyos terhelésre, a nyomtávszélesítő pedig megnöveli a csapágyak terhelését - ráadásul ha túl nagy, és kilóg a kerék a kerékívjárat alól, akkor még büntetnek is érte...
"ET szám?"
Mint fentebb írtam, 45-ös az ET számod, ettől minimálisat el lehet térni. Ha nagyobb az ET érték mint a gyári, akkor a felni középvonala beljebb kerül, ha túl nagy, akár hozzá is érhet a féktárcsához/lengéscsillapítóhoz (ilyenkor lehet nyomtávszélesítőt használni, de ez inkább tüneti kezelés, mint megoldás). Ellentétes esetben, ha kicsi az ET szám, akkor a felni jobban kiáll, ezáltal hozzáérhet a karosszériához kanyarodásban, vagy akár egyenesben is.
"Honnan tudjam hany col szeles felni fer el?"
Ezt csak a tapasztalat tudja megmondani, tulajokat kell kérdezni, hogy nekik mekkora fél el. Első HSZ-ben van egy táblázat, amihez ha hozzáveszed a váltóméreted, akkor tudsz kalkulálni - neked is 205/50R16, oda 7-8 széles felnit ajánl.
-
ford focus mk2
Szétszedtük a turbót!
Megvan a hiba!
A kipufogó oldalon a négy lukacskából mind a négy átjárhatatlan volt, ahol az olajnak be kellett volna hatolni a tengelyhez, és itt csúnyán berágódott a tengely.
A szívó oldalon 1 luk nemvolt kokszos, és itt "gyönyörű" volt a tengely.
Tehát szart se ér a tizezrenkénti olajcsere, meg ilyenkor az öblítés!
8 kis tűhegynyi lukon múlik a csiga élete.
A jó itthoni gázolajtól rengeteg koksz kerül a motorolajba és ez megteszi hatását! -
VW Volkswagen B6 passat
"Nem ismeretlen jelenség, hogy százezres futásteljesítmény felett beadja a kulcsot a nagynyomású szivattyú és a kettős tömegű lendkerék (előbbi 400-600 ezres, utóbbi 170-250 ezres tétel), és a nagy (10 ezer kilométerenként 2-4 literes) olajfogyasztás, valamint a kisebb-nagyobb elektromos problémák is szerepelhetnek a bosszúságok listáján. "
Emellett a PD elemek is szeretnek megdögleni és akkor turbóról még szó sem esett.
Kihagytad, hogy az olajpumpa hajtasa szetmegy, es beall a motor.
-
Assetto corsa
Ne az appokra figyelj, hanem, hogy mit csinál a kocsi.
Ha váltás közben nem pörög fel a motor, akkor nem kell a kuplung se, ugyanígy igaz, ha magától gázfröccsöt ad, mert akkor az említett szitu áll fent. Füles váltónál nem nagyon tudok olyat, ahol nem így van, botszekinél szokott inkább az lenni, hogy kellhet leváltásnál kuplungolni is, illetve felváltásnál elvenni a gázt egy pillanatra. Nem tudom lesz-e AC-ben ilyen autó. Amelyik kézi - H - váltós, ott meg adja magát
ctrl+a = abs
ctrl + t = kipörgésgátló -
Assetto Corsa
Váltómodell kérdése. A WTCC autó amit felhoztál példának például egy szekvenciális botváltót használ, aminél nem kell kuplungolni.
Csak úgy nagy vonalakban, mert nem vagyok egy nagy műszaki ember, inkább szimulátoros szemmel nézve AC-s autókkal példának:
- Manuális H váltó ahol kuplungolni kell pl. BMW M3 E30
- Szekvenciális botváltó, nem kell kuplungolni, leváltásnál általában manuális gázfröccsre van szükség: pl a GT2-es BMW
- Automataváltó pillangófülekkel, semmit nem kell csinálnod elektronika végzi a gázfröccsöt (hallod is hogy magától reveli a motort), gázelvételt, csak nyomogatod a pillangókat, pl BMW M3 E92.
A játék ilyen téren rendben van csak azoknál engedi a H váltót aminél az is kell. Ami H váltós azt illene kuplungolni. De átengedi kuplung nélkül is gázfröccsel és gáelvétellel. Az életben is lehet így váltani, de pontosan el kell találni a rev rangeket, és nem tesz jót a kuplungnak. Elvileg később a játékban is roncsolni fogja az autót a kuplung nélküli váltás. Ahol nincs H váltó ott általában nem kéne kuplungolni, csak az a kérdés, hogy botszeki vagy pillangó és automatika intézi-e a gázfröccsöt avagy sem (ezt hallod). -
smiley
-
hangszóró recseg serceg
Valószínűleg a hangszóróddal lesz baj, de mielőtt kiszereled azért a biztonság kedvéért teszteld végig az egész láncot.
Szerencsére nem olyan bonyolult:
Először cseréld meg, az erősítőbe menő rca kábel bal-jobb oldalát. Ha a recsegés "átmegy" a másik oldalra, akkor a fejegység, vagy az RCA kábel a ludas.
Ha viszont továbbra is a jobb oldal recseg, akkor az erősítőn cserérld fel a hangszóró kimenetek jobb-bal oldalát. Ha a recsegés most a másik oldalról szól, akkor az erősítővel van valami gond.
Ha ezek is rendben vannak, akkor jön az, hogy átcseréled az első hangszórókat. Itt ugyanaz a helyzet, mint amit fent leírtam. Ha a recsegés most a másik oldalról szól, akkor irány egy hangszórójavító!
Ha továbbra is a jobb első recseg, akkor a hsz kábel, vagy esetleg a keresztváltó a hibás.
Végső esetben akár még a váltókat is átcserélheted. -
PiciPeti rendszere:
Sony 7750, Emphaser EA490, Audison BT2 RCA-val összekötve. Carpower Predator 6/4 kick, CDN2x váltó, DT284 magas, Cordial CLS 225el drótozva.
Hátul Signat RAM3 MKII + Roki P2 12" zárt ládikóban.
Tehát közép-felső közép kategória, de ezen már "zavaró" különbséget érzek. -
runner üreg alváz védelem
Látom tboy közben bemásolta, kis utánajárást követően az alábbi sorrend a tökéletes, hosszú távú alvázvédelem. Nyilván kérdés az autó értéke, hisz ez komolyabb munkát és anyagi befektetést jelent.
Ettől függetlenül a rozsdapassziválókban én nem bízom, ideig óriáig megfogják a korróziót, de utána a védőréteg még komolyabban hajlamos megindulni.
Ha, magadnak akarod csinálni szerezz be drótkorongokat flexbe, fúróba, majd csiszold meg fémig ahol rozsdás. Majd le kell alapozni, és fel lehet fújni a védőanyagot.
Dinitrol és Loctite termékek javasoltak. Előbbi jó középkategória, utóbbi felső, nem bitumen, hanem műanyagalapú. Tartós, gyakorlatilag tizenévig rugalmas, körömmel felkaparható bevonatot képez, így folyamatosan alkalmazkodik a hőmérsékletingadozáshoz (nem fog megrepedni).
Jah és a legfontosabb, h a létező összes üreget is ki kell fújni üregvédővel. Az esetek nagy részében a korrózió bentről indul kifelé. -
Winner_hun
-
Szlovénia , Bled túra kirándulás Honda civic fogyasztás fogyi
oda-vissza 1244 km , 81.22 liter benzin azaz 6.52L/100km
-
-
6 gen vti civic motorfelújítás zolynet
már úgyis többen is kérdezték, itt a teljes + kiegészített lista h mit kapott most meg:
acl race csapágyszett (tám- hajtókar - fekvő) 27000
szelepszárszimering szett 10000
olajpumpa (visszaküldve, gyári vissza) 18000 (rosszat kaptam, most postázom vissza)
npr 81.50 dugószett (gyűrű - csapszeggel) 35000
vezérlés gates-gmb-koyo, pollenszűrő 30961,2
gépműhely (Bejó) 86000
Imi munkadíj 80000
gyertya4 5600
nyeles tengely csapagy (ntn) 6000
váltóolaj 10000
gyári tömítések (szívósor,kipu tömítés,hf töm, szelepfedél, olajteknő, vezértengelyek(szimering), első-hátsó főtengely szimering) 66000
Eneos 4l 10w-40 + olajszűrő 7300
gyertya4 5600
összesen 369461,2+
bal alsó motortartó bak 8000
gyári vti kuplung 70000
jobbos kerekcsapagy ntn 20000 + munkadíj 8000 (a balost még februárban cserélve lett, köszönöm a remek úthálózatnak)volt alternatívám hogy mit vettem volna ha eladom, de még úgy is ennek az összegnek a minimum dupláját kellett volna rászánni (mert jött ám az is h miért nem adtad el) ....és ugye kezdődött volna elölről minden, futómű,fék,felni, kasznizás,...
így most egybe van a gép, örülök h így döntöttem [SMIL:/nevet/nod5.gif]
így most növeltem a magyarországi nem ledurrant vti-k számát [SMIL:/smile10.gif]azért ez még talán nem Emör 2.0 [SMIL:/nevet/spinrightfast.gif] (no offense, just jokin')
-
android app életciklus
-
monroe lengéscsillapító , gátló 12.000/db
http://m.mobilarena.hu/tema/milyen_autot_vegyek_2/hsz_94233-94233.html
-
Apró naplóbejegyzések
Aktív témák
- Milyen videókártyát?
- Lenovo Legion Go: a legsokoldalúbb kézikonzol
- Samsung Galaxy Z Fold7 - ezt vártuk, de…
- Diablo IV
- Samsung Galaxy Watch8 - Classic - Ultra 2025
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- World of Tanks - MMO
- OLED TV topic
- Hálózati / IP kamera
- További aktív témák...
- AKCIÓ! HP Elitebook 840 G11 üzleti notebook- Intel Core Ultra 5 135U 16GB DDR5 RAM 256GB SSD W11
- Dell Precision 5540 i7-9850H 32GB 1000GB Nvidia Quadro T1000 15.6" FHD 1 év garancia
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
- MacBook Pro 14" M3 Pro 18GB RAM 512GB MAGYAR BILL 1 év garancia
- LG 48B4 - 48" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest