-
Fototrend
TCL LCD és LED TV topic téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Piftuka
veterán
- Először is fontos elmondanom, hogy a kezdetek óta (1998) vagyok a UPC (immár Vodafone) előfizetője. Annyi féle kálváriát jártam meg velük, amit senkinek nem kívánok. Hidd el, nem kell bemutatni nekem őket!
Az viszont tény, hogy soha nem vállalták, hogy minden egyes, a piacon csak elérhető, CI+ kártyára felkészített televízióval működik a szolgáltatásuk.
A legutóbbi (egyben jelenlegi) tévém vásárlásakor erre is figyelnem kellett. A saját baráti körömben is volt olyan Philips, és LG tévé is, amely egyszerűen nem működött a UPC szolgáltatással.
Hiába az elmélet, amely szerint "elvileg minden 2010 után gyártott, CI+ csatolóval rendelkező" készülékkel működnie kell.
A UPC pedig soha nem vállalt garanciát erre. Sajnos ez a helyzet! Semmilyen törvény nem kötelezi őket arra, hogy "mindenáron", az összes lehetséges készülékkel garantáltan működőképes szolgáltatást biztosítsanak.
Márpedig amíg ez nem változik meg, addig ajánlott a felhasználónak olyan tévét vásárolnia, amelyre ők vállalják, hogy letesztelték a szolgáltatásukkal. (Minden egyéb esetben "lutri" a készülék beüzemelése.)
- A TCL ugyan "itt van", de nem olyan feltételekkel, amiket felsoroltam. Nyilván nem véletlen, hogy a Media Markt is megszüntette a termékeik forgalmazását. Számukra különösen fontos a megfelelő beszállítói, és szervizháttér.
Az pedig, hogy a Telekom hivatalos forgalmazó partnerként sem tudja eldönteni, hogy 5 év garanciát ad-e a tévéire, vagy sem... És hogy még a hivatlos szervizként megjelölt partnerük is a tévé dobozának megőrzését javasolja a "biztonság kedvéért" valami elképesztően amatőr dolog.
Az viszont tény, hogy nem erősíti a vásárlók bizalmát a cég termékei irányában.
S hogy miért van UPC is a tévék menüjében? Ne feledd, hogy a UPC nem csak Magyarországon működő vállalat; a szomszédos országokban is az egyik fő szolgáltató.
A TCL Europe pedig oda is szállít tévéket. Nem volnék tehát meglepve, ha mindez (a UPC integrálása a firmware-be) a szlovák, vagy a cseh, esetleg osztrák tévétulajdonosoknak volna köszönhető.
- Ami pedig a SONY szervizhátterét illeti.. .a válaszom: igen. Sajnos a rosszabbak közé tartozik, a Panasonic, és Philips garanciális szolgáltatásaival egyetemben.
Ám azért ne keverjük ide őket, mert egy "ezer éves", globális világcég, hazai hivatalos képviselete, a SONY Magyarország, a garanciális feltételeivel, disztribúciós láncával, képviselteivel messze magasabb kategória, mint az említett, magát hivatalos TCL partnernek tekintő "Gipsz Jakab 2010 Kft", az "őrizd meg a tévé dobozát" jellegű hozzáállásával.
Ahogyan fentebb is írtam, ez a márka ilyen szempontból még nagyon gyerekcipőben jár, és messze van attól is, hogy kijelenthessük: "megvetette a lábát Magyarországon".
Ahhoz a jelenleginél sokkal komolyabb jelenlét szükséges. (És nem ártana az összes típust sem behozni...)
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi 13T Pro 512GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- AM4 procik! Kèszleten több db! Kamatmentes rèszletre is! Èrdeklődj
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I5 12400F / RTX 3070 8GB / 32GB DDR4 / 1TB SSD
- Apple iPhone 14 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HP 14 Elitebook 640 G10 FHD IPS i5-1345U vPro 10mag 16GB 512GB SSD Intel Iris XE Win11 Pro Garancia
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest