Új hozzászólás Aktív témák
-
Shadowbull
addikt
De, a Merci (és a BMW) L3 rendszeréről beszélek.
"ami nem tud sávot se váltani..".
Hogyne tudna. Nem azért nem vált sávot mert nem tud, hanem azért nem vált sávot, mert jelenleg L3ban tilos. A járművek minden további nélkül képesek rá, lásd a BMW L2+ rendszerét, ahol a jármű felajánlja, ha úgy értékeli hogy szükséges, a sofőrnek meg elég belenézni a megfelelő oldali külső tükörbe, a jármű végre is hajtja.
"gyakorlatilag egy sávtartó l3 autópályán"
Hülyeség. Az adaptiv sávtartók (amik léteznek már vagy húsz éve, jóval régebben mint ahogy a Tesla egyáltalán autót gyárt) nem önvezető rendszerek, nem veszik át a vezetést és ezzel a jogi felelősséget. Az L3as rendszerek viszont átveszik, ezért jogi és műszaki értelemben is önvezetők.
Az FSD nem az.https://marharepaszerint.blogspot.com
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Párban járnak az Intel Arc B580 VGA-k az ONIX háza táján
- TCL LCD és LED TV-k
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Milyen routert?
- Háztartási gépek
- Poco X6 Pro - ötös alá
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Mikrotik routerek
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest