Új hozzászólás Aktív témák

  • Fitzgerald

    veterán

    A bétához képest talán tényleg stabilabb picivel a framerate. Viszont egyenlőre semmilyen lényeges pozitív változást nem vettem észre. Ugyanazok a hibák, hiányosságok, mint eddig.
    Néha másodpercekre megfagy a kép (csak ez a játék csinálja, béta is csinálta), volt egy force close is.
    Az AI borzalmasan hülye. Az egyik, általam kiszabadított rebel konkrétan elütött egy SUV-vel, amivel elhagyta a helyszínt. Nem zavartatta magát, egyszerűen keresztülhajtott rajtam, meghaltam, ő meg ment tovább.
    Az enemy AI sokszor akkor sem vesz észre, ha féloldalasan áll neked, és csak pár méterre vagy tőle. Máskor viszont óriási távolságból is képes kiszúrni.
    Civilek is ütöttek már el úgy, hogy csak álltam az úton, tehát nem hirtelen kerültem a jármű elé valahonnan.
    Elüt az ember, megáll a nyakamon az autóval, és áll. Nem tolat hátra, áll. lol.
    A vezetési modell, a járművek irányítása továbbra is borzalmas.
    Olyat is láttam, hogy egy civil autó az úton maga előtt tolt egy kartell tagot vagy 100 méteren át, és csak utána halt meg a forma.
    Azt hogy repetitívek a mellékküldetések már sikerült megemésztenem, az összes hasonló UBI játékban azok.
    Coopban a sztori küldetések biztosan szórakoztatóak lesznek, ma este szerintem már felnézek.
    Hogy valami jót is írjak: bár arcból kevés a választék, millió féle ruha, fegyver mod van a játékban. Úgy látom már kezdéskor jóval több ruhához, kiegészítőhöz lehet hozzáférni mint a bétában, pedig abban sem volt kevés cucc.
    Tehát az összes nyílt világú UBI-játékhoz hasonlóan ebből is hiányzik a "Rockstar-touch", amitől egy open world játék igazán szórakoztató lehet hosszú távon. A részletekre nem figyeltek oda. Legyen minden nagy, legyen mindenből sok receptet követik egyenlőre.
    Kíváncsi vagyok a többi területre és sztori küldetésre, hogy mennyire lesznek érdekesek, változatosak.

Új hozzászólás Aktív témák