-
Fototrend
Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands
Új hozzászólás Aktív témák
-
Desy
tag
válasz
Kotomicuki
#3296
üzenetére
Nos, igen. Ezért van, hogy mindenhova helikopterrel járok, ahová csak lehet. Rajtaütés és gyors távozás, ha szükséges vagy teljes kiirtás. Amikor türelmesen levadászik az ember minden lényegit egy udvarháznál és kényelmesen besétálva az ajtó, belebotlik a teljes fegyverzetben díszelgőbe és még néhány társába az bizony bosszantó. De ilyen a torony lekapcsolás is pár helyen... minden tiszta és pillanatokkal később kiderül... tévedés!
Mivel én a brutális szinten tolom meg a tier... hát nincs panaszom az ellenfél mennyiségére ... kizárólag a stílusra és a tálalásra. Az viszont nonszensz. Abszurd és ingerlő.
-
simonl
tag
Sziasztok Srácok, a heti chellenge második fejezetében csak én nem lőhetek egyet sem a küldetés folyamán vagy a csapattagok sem?
Lázadók behívhatók? Ők lőhetnek?
Köszi a türelmes válaszokat. -
Kotomicuki
senior tag
Vagy az éppen akkor arra őgyelgő "fehér i" (ami mocskos hatékony, ha erről van szó) miatt kerül az ember észlelt állapotba és a bázis emiatt ébred föl. De megesik, hogy az unidad autóját eszi épp a fene oda, ahol konvojt vadásznék és kezdődik a soha véget nem érő erősítések özönlése és így soha nem jutok el a kamionig...
Tényleg nevetséges a gépi "társak" működése: lelőnek, erre mindhárom kiáll az útra, az egyik föléleszt, DE EGYIK SEM VISZONOZNÁ A TÜZET - hiszen parancsot erre nem kaptak..., csak a vezért szedték le... - , hanem meghalok megint, mert AZT AZ EGY NYOMORULTAT NEM KÉPES LELŐNI HÁROM és én sem tudok se fedezékbe ugrani, se lelőni a támadómat, mert az végig rám fókuszál - parancsot adni meg végképp nincs időm (tier one mód)!!!
Hihetetlen, hogy a lázadók is a karakterem mögött állnak föl és a tűzharcba sehogy se tudok beleavatkozni, mert amint kidugom a fejem, kapok egy fókuszt a fel sem derített ellenfelektől - drón és távcső elfelejt: csak a lázadók felderítése az adott területre, minden más időpazarlás tier one módban. Amit a main, vagy a parancsára a lázadók nem derítenek föl az láthatatlan marad, de az elméletileg számukra láthatatlant néha benyögig és megjelölik(!!!) a társak - no, nem tűzharcban, akkor kissé feledékenyekké válnak - , ill. olyan helyről szednek le ellenfeleket - de csak a main által is tisztán észlelhető célt!!! - , ahonnan az lehetetlen volna!
Nagyon kéne pár parancs vagy kapcsoló, amivel hatékonyabbá lehetne tenni a "társak" működtetését, mer' a mostani rendszer tényleg nyomása sincs az első részben alkalmazottnak (se)!
-
Desy
tag
válasz
s4hu|SyD^
#3293
üzenetére
"...folyamatosan özönlő ellenfelek, meg a visszatérő ellenfelek a bázisokra" ezt a formulát másik játékok is használják sajnos. Ilyen a "Far Cry" őrültködés... is. Elsőre beborul az ember agyilag, de aztán rájön arra, hogy az egyszer megalkotott kód sokszori felhasználása olcsóbb, mint új intelligencia felépítése vagy egy záró blokk használatának kitalálása és a megfelelő módon történő alkalmazása. Amikor itt annyi helikopterrel végzek amennyi nem hogy egy országnak, de még egy földrésznek sincs, az bizony ingerlő.
Igen... a patt helyzetek eléggé furcsák. Itt a játékosra van bízva, hogy lehetőség szerint vagy távozzon és véget érjen a helyzetre vonatkozó riadó vagy maradjon és folytassa a küzdelmet. Ami persze teljesen értelmetlen.Imádom, amikor a leszálló terület majdnem kisebb vagy szinte egyenlő méretű mint a helikopter.

Feljebb írta valaki, hogy előbb vagy utóbb de leáll a riadó... ez nálam eddig nem történt egyszer sem amíg az adott területen voltam. Mikor távoztam, leállt. Ez azt igazolja, hogy újra használnak kódokat, amiket nem tudnak vagy éppen nem képesek felülbírálni az értelem igénye alapján.
Ha egy szerzőnek az a játék, hogy csapj oda és fuss... akkor nem utal nagyon másra, mint amit "néhány" állam művel idegenben felhasználva a jóhiszeműséget és a befolyásolási képesség teljes skáláját.
Újabban előfordul, hogy kiszúrnak velem úgy, hogy nem lövik le az egyik vagy másik kijelölt felet és evvel indul a riadó. Vagy fut az ember, vagy marad és harcol. Az utóbbi esetében esélyes, hogy bekerül a végtelen hurokba.... -
Kotomicuki
senior tag
válasz
s4hu|SyD^
#3291
üzenetére
Nagyon hiányzik a társak megrenoválása az ubisoft részéről, mer' így nagyon lutri, hogy elérik-e a céltalan parancskiadás után a haszontalan szintjét, vagy sem...
Ha a vadászat van kiadva nekik, akkor elindulnak egy irányba, vagy szétszélednek, amerre ellenség van. Ilyenkor imádkozni kell, hogy a másik, 2-3 irányból ne érkezzen erősítés, fel nem derített, mer' akkor vége a main-nek.
Gyakran 1 (azaz: egy) ellenfél legyakja, feltartóztatja mindhármat, néha meg hárman kipucolják, egymást föl-fölsegítve a földről, az egész bázist (ha minimum a tornyok "megkezeltetnek" a játékos által - ez nagyon nagy és legyőzhetetlen mumusuk).
Az ellenfél használ gránátot, a csapattársak nem... (de a sniper SMG-ként is tudja használni a fegyverét, csípőből - kár, hogy gyakran, ennek ellenére is, kevéssé hatékonyan)
Ha már az ellen nehézfegyvereket is bevethet ellenünk, akkor legalább ők is kaphatnának egy-egy gránátvetőt, vállról indítható rakétát, mer' kissé "egyhangú", hogy mindent a vezérnek kell elintéznie: csak ő tud helikoptert, járművet, 2-3 ellenfelet/1,5-2 sec leszedni - és ha ő halott, akkor vége mindennek.
Továbbá, nem volna hátrány, ha a nehéz-géppuskáknak, vagy egyéb, általuk legyűrhetetlen akadálynak, nem szemből akarnának neki menni, vagy egyáltalán: nem is óhajtanának nekimenni...Sajnos, tényleg nagyon érződik, hogy a grafika majd elviszi a hátán ezt a multit is hozzáállással ugrott neki az ubi ennek (is?)!
Pedig, nagy igény volna egy színvonalas single-re! -
s4hu|SyD^
addikt
Engem a történet nem igazán hatott meg, a táj az gyönyörű, a lopakodás, mesterlövészkedés is jó. Animációk, mesterséges intelligencia, fedezékrendszer kanyarba sincsenek pl. a Division-höz képest. A folyamatosan özönlő ellenfelek, meg a visszatérő ellenfelek a bázisokra, egysíkú küldetések, mellékküldetések, borzasztóan idegesítő hibák. Ezek mind elérték azt, hogy én letegyem a játékot 50 óra előtt. Sajnos a Season Pass-al vettem meg és ki sem próbáltam egyik DLC-t sem.
Mikor 30 percet szánok a felderítésre, hogy megtervezzem a bázis lerohanását csöndben aztán játékhibák miatt 3x kell újrakezdenem akkor ott voltam, hogy Uninstall vagy sírok az Ubi-nak, hogy fizessék vissza az összeget, mert ezt így nem. Szeretem az Ubi játékokat, a nyílt világú játékokat egyenesen imádom, de kiadni egy olyan játékot, ami elveszi az élvezetet, mert nem hogy nem félkész, de jó ha az 1/3-a kész a játéknak és az is olyan amilyen. Én általában befejezek minden játékot, ezt nem sikerült és nem tudom, hogy mikor fogom rávenni magam.
Komolyan volt úgy, hogy 5-10 perc játék után ki kellett lépnem és mással játszanom, mert felidegesített. Márpedig én pont azért szeretnék játszani egy játékot, hogy relaxáljak, kikapcsolódjak. Erre ez elérte az ellenkezőjét. Ott vannak a konvojok vagy az ellenörző bázisok, betámadod őket soha véget nem érő felmentősereg jön. Kérsz autót vagy helikoptert erre olyan messzire teszi, hogy meg sem találod, vagy rád dobja vagy csúszik lefelé a hegyen. Kérnél lázadó erősítést erre beakadnak, társak be sem mennek az épületbe stb. Sok volt nekem. Fele-fele élvezet meg bosszankodás az úgy nem jó.
-
Desy
tag
válasz
s4hu|SyD^
#3291
üzenetére
... van, ahol a hegyről kell levinni a helikoptert. Körbe van vége elhárítókkal. Csinál az ember egy csapást, majd próbálkozik a lehetetlennel. A gond, hogy nálam visszakerült 1-több addigra, mire felértem a géphez és megpróbáltam lemenni vele. Talán lehet valami idő zóna amit nem jelöl ez a vacak vagy mi.... lehet, hogy kell egy nagyobb kört repülni a géppel árnyékban? Majd megkeresem a megoldását... mert az élmény is fontos nem csak a győzelem. És ugye itt nem ad semmit az elpusztult portékára. Ezért maradt a gyűjtögetéshez a csapda állítás illetve a minden konvoj megtámadása amibe belebotlok.... stílus.
A történet tényleges folyama meg marad a teljes felderítés után. Azt nem tudom, hogy itt "random" -e a fegyverzet terítéke, de a legtöbb játék manapság ezt teszi előtérbe nem a fix pontokat. Az, ha valami állandó, eléggé unalmas, mert elég rárepülni a kívánt célra és elmarad a kutatás meg a játék öröme.Nálam maga a játék a lényeg és nem a történet az isten...
-
s4hu|SyD^
addikt
Nevetség ja az egész szerezd meg a konvoly rész. Társak lőnek mindent, csak azt nem amit kéne, nem tudom miért nem lehet nekik kiadni parancsot, vagy kijelölni, hogy mit lőjenek. Meg az, hogy felrobban az egész teherautó, de azért te bejelölöd, hogy jó lesz az az égett kaja vagy elsősegély felszerelés, üzemanyag...

-
Desy
tag
válasz
Kotomicuki
#3284
üzenetére
.. hát ez az "alig sebzik" ez, nagyon jó. Reggeltől estig robogtam a majmaimmal 7-8 körbe a kamion után és lőtt mindenki de a nyamvadék felvezető kocsi sem akart pusztulni. Úgy a negyedik-ötödik kör után tudtam kilökni a záró kocsit az árokba. A hajsza során 2 x cseréltem járművet, mert teljesen leamortizálódott az enyém. Csörgött-zörgött romjaiban na és persze "ködösített", de azért még ment. Az igazi élményt az adta, hogy közbe még sokak bekapcsolódtak az üldözésbe de az én mihasznáim mindig mást lőttek, mint amit éppen kellett volna. Ezért is tarthatott sokáig. Végül sikerült belökni a folyóba.... megvolt a boldogság.
Ezért használok inkább helikoptert a lehető legtöbb akcióhoz vagy 50-est és gyorsan lezárom az ügyet.
-
XeeN
senior tag
Én Desert Tech HTI-vel futkározok, hangompítóval lövöldözök mindent. Heli fix one shot, sima járművek szintén, a Mummer és a Heavy néha kettő. Az is igaz, hogy t16-on vagyok, T30-as fegyverekkel. A hangtompítós skill hatásosságán mi is sokan gondolkodtunk, de nem jutottunk dűlőre az után sem, hogy valamelyik előző patchben elvileg javították... Most a hetis MK17 lvl0-ás fegyverrel futkosok, szigorúan hangtompítóval, és nincs ellenfél. Egy-két lövés mindenki és minden.
-
Kotomicuki
senior tag
A HTI-n én sem használok hangtompítót, inkább távolabb megyek, ha kell a lövés utáni, további lapulás - mivel azzal sem lesz olyan csöndes, mint ami nekem kellene (és amúgy sem szeretem a NEM félautomata puskákat, mert nem lehet velük elég gyorsan újrázni egy esetleges mellé után). Ezt a puskát másra nem is nagyon használom, mint a helikopterek és a konvojt kísérő járművek leszedegetésére.
Lehet, hogy az átütési érték lesz annyival kisebb, hogy amiatt kell a 2. löket - ennek csökkenését, mintha nem adná vissza az a skill sem. -
sheep
addikt
válasz
Kotomicuki
#3284
üzenetére
Van egy olyan skill ami semlegesíti a hangtompító kisebb sebzését. Namost én úgy vettem észre hogy ez nem működik. HTI puskával figyelhető meg a legjobban, hiába van meg a skill, ugyanúgy csak levett hangtompítóval lehet egy lövésből egy járművet leszedni.
Amúgy nálam a drótkerítés átlöhető, párszor adtam már fejlövést azon keresztül. -
Kotomicuki
senior tag
Meg a repülőtérnél, ahol van szikla az ugratáshoz, ott is megfogja a többtonnás gépeket a drótkerítés - az ugratással a beton alapzat fölött éri el a jármű teste a kerítést, de ez sem számít.
Sz'al, sok-sok ilyesmi maradt benne a gémbe - pl. amit írtam is már: egy infúzióállvány és egy tolókocsi megfogta a karakterem, emiatt nem tudtam elfutni és ott haltam... - , ami nagyon el tudja venni az ember kedvét a "JÁTÉKTÓL"! Tipikusan a mai kor "divatjának" felel meg ez a tákolmány is: félig se kész, de már nem egy, fizetős DLC is van hozzá a piacon!Nálam nem szoktak feltűnni az adott területen lévő kulcsfigurák, amikor még csak az alkatrészekért/pontokért koslatok és emiatt betévedek egy-egy olyan helyre, ahol majdan meg kéne jelenniük - csak a fehér felkiáltójeleket "szedegetem" az adott területről...
Hát, a minél csöndesebb fegyverek használata nem hátrány, ha még van/lehet ellen a közelben - a HTI-ven >=150 méterről lehet lövöldözni, azt már nem hallják meg, ha nincs is rajta "elcsöndesítő", de azzal együtt sem érdemes a bázis közelébe menni, mer' azzal is nagyon hangos tud lenni egy, még nem észlelt ellenfélnek...
Tier one módban meg amúgy is rakni kell a sebzésre - csak legyen hozzá elegendő alapanyagod - , ha nem akarsz egy tár/legyilkolt ellenség szintre lecsúszni: tehát, megint "csak" a csöndesség(+ átütés) számítana igazán, mivel itt meg már abszolút nem éri meg rambózni: egy idő után a nehézségi szintet úgy is feltolja a legmagasabbra és 1 lövéstől halsz...
Ahogy haladsz előre a szintekben, úgy csökkennek a fegyverek értékei - nem csak tier one módban - és erősödik az ellenfél is! De különösen tier one-ban a járműből/-ről való járműpusztítást el lehet felejteni, mer' egy idő után már alig sebzik a társak, ütközések (és a beépített fegyverek) azokat, pedig a 4 pötty + a kitűző is megvan hozzá: gyakorlatilag lehetetlen egy konvojt ezzel a módszerrel, ami pedig a játék elején még jól működik, megállítani és kifosztani! -
gabo91
aktív tag
válasz
cintula187
#3275
üzenetére
5. régiót takarítom, mocsárban vagyok éppen. nekem bejön figyi hogy változatos a környezet én beletudom élni magam

az viszont nagyon pozitív hogy nem minden áron erőlteti rád a küldetéseket! Ezt úgy, hogy az egyik ültetvényes helye talán 2 küldetést csináltam meg mentem egy kis hegyi részre hogy van ott medál felveszem, leszállok a helivel rám támadnak, leöltem 2 embert majd jön a rádió hogy sorry de akit kerestünk már nem fog átállni informátornak mert kinyirtam
totál véletlen csámborogtam a rejtekhelyére, ott volt meghalt ennyi nincs akkor ráderőltetett küldetés feleslegesen hogy nyomozz még azért utána. Mocsárban is volt hogy mentem talán fegyver alkatrészért és akkor szolt rádión a csajnak hogy találtunk egy tengeralattjárót mit tegyünk... és már adta is a küldetést. Mondjuk lehet hogy ekkora map már tul sok lesz...viszont amin nagyot néztem hogy a kockahálós drótkerítés kb mint a betonfal, nem lehet rajta átlőni... neee ezért buktam le

-
simonl
tag
Sziasztok, az miért van, ill. hogyan lehet orvosolni:
megcsinálom a heti challenge aktuális első feladatát az elvárásoknak megfelelően és mégsem "adja be", számolja el vagy jegyzi a játék.
Pontosítva: Stock drop küldetés, kill nélkül drónnal felrobbantom, az animáció megjelenik, hogy sikeres a küldetés, de az érte járó challenge pontokat nem. -
Desy
tag
válasz
morfondőr
#3279
üzenetére
...hát igen. Ízlések és akciók. Ezek a hatalmas dömperek nem igazán viselkednek normálisan, de van másik járgány is ami nagyon menő és roppan tetszetős. Habár sok esetben nincs választás de némi gyakorlattal minden megvalósítható az ugratástól a csúszkálásig. Valójában én a helikopter híve vagyok és a legtöbb helyre, akcióba avval járok ahová csak lehet. A víz fölötti 5-10 méteres repülési magassággal sincs problémám és az ötvenes mindent kiszed megfelelő távolságról ... mi is kell még ennél több a boldogsághoz? Egy remek háttér, kevés leakadás és amit soha nem fogok érteni... miért jelennek meg a semmiből a tiszta/tisztított terepen az új bakák? Ez is bosszantó és ez az, ami miatt a játék jelentős részben tervezhetetlen. Spontán. Talán még igénytelen is lesz ettől... és csak az épületek meg a környezet emeli ki kissé.
-
morfondőr
addikt
válasz
cintula187
#3275
üzenetére
Próbálj egy normális csapatot össze szedni és teljesen más lesz a játék! Egyedül persze, hogy monoton, mert a küldetések tényleg egysíkúak, de az adja az izgalmakat, hogy a csapattal hogyan tudjátok össze hozni, kitervelni és végre hajtani a dolgokat. Az átmenet nélküli ki-be ugrálós coop miatt feláldozták a kötött történetmesélést, ami részben érthető, mert ha lineáris sztori lenne, akkor hogy csatlakozna valaki, aki most kezdte ahhoz, aki már a sztori közepén jár? Így törvényszerű, hogy a küldetések egy kaptafára épülnek, hogy bármikor bárki csatlakozhasson a másikhoz. Szvsz lehetett volna egy single kampány és egy multi coop külön választva, de nem én fejlesztettem a játékot.
-
cintula187
addikt
Most így 10-20 óra játék után elmondhatom, hogy ennél monotonabb és ötlettelenebb játékélményem rég volt. Talán a tényleg a watch dogs 1 rosszabb volt. A táj szép. Tetszik a fegyver customization (nem mintha lenne valami látszata) de a küldetések rém unalmasak. Még megnézem, hogy a kiinduló ponttal szomszédos régiók hoznak -e valamit, de ha csak már típusú flórát akkor ez nálam ennyi volt.
-
s4hu|SyD^
addikt
válasz
VincentVG
#3273
üzenetére
Hát az AC is küszködött, a legutóbbi Syndicate elég jól futott már és nekem nagyon bejött, Watch Dogs 2-őt megvettem, Season Pass-t is nekem nagyon bejött az is, viszont eszi a gépet rendesen. Első rész is megvan de azt nem játszottam sokat.
Ez a Wildlands meg próbál mindent más játékokból venni, de látszik, hogy főleg a tájra feküdtek rá és ez más kárára ment. A táj viszont tényleg gyönyörű, de ennyi. Egy ideig el lehet bohóckodni a küldetésekkel, mesterlövészkedéssel, lopakodással, de szerintem nagyon egyhangú lesz. Plusz engem nem nagyon mozgatott meg a történet, így lényegében nem sok motiváció van az előrehaladásra, se a skillek, vagy a fegyverek nem vesznek arra rá, hogy keményen nekiálljak játszani. Őszintén szólva nem egy nagyon egyedi alkotás, ez persze az én véleményem.
-
VincentVG
senior tag
válasz
s4hu|SyD^
#3272
üzenetére
Köszi neked is az infot.
Jó ezt tudni és szomorú is. Valahogy úgy voltam ezzel, hogy az AC sorozat és a Division után már azért van egy minimum szint amit hoz egy Ubisoft játék. Nagy csalódás volt a watch dogs (meg is vettem) és ez is.
És nem érdekel h ekkora a világ, akkor legyen fele ekkora de minimálisan optimalizálva.
Ultragáz h nincs olyan beállítás ahol nem drop-ol be... -
s4hu|SyD^
addikt
válasz
VincentVG
#3271
üzenetére
Sosem volt normálisan stabil fps. Egyes területeken hozta a 60-at folyamatosan, volt ahol dobálta 30 körülire. Konzolhoz képest sokkal jobb, meg szebb is a grafika. Nincs ez optimalizálva rendesen, de már nem is lesz. Nem divat manapság. Viszont én is azt vettem észre, hogy jobb is az, ha a very high-on vagy ultrán játszod, mert sehol nem nyersz vele annyit.
Animáción javítottak valamit, de Division-höz képest még mindig nagyon béna. Ahhoz tudom csak igazán hasonlítani, mert látszik, hogy abból építkezik az egész animáció.
Nem tudom már hanyadik patch jött ki már lassan ott tartunk, hogy a patch-ek mérete akkora, mint a játék. Én már nem várok csodát, hogy majd nekiülnek és pikk-pakk mindent kijavítanak meg beletesznek. Szerencsére van olyan, amit már javítottak vagy beletettek. Attól függetlenül még mindig nagyon sok a hiba és a bugyuta megoldás.
-
gabo91
aktív tag
válasz
VincentVG
#3263
üzenetére
szia. törekedni szoktam én is hogy inkább stabil élvezhető fps meglegyen. Azt vettem észre hogy itt pont hogy fel kell tolnom mindent very high-ra ultra-ra árnyékot, élsimítást 16x-ra mert így 40-50 között van (olykor beesik de 35megfogja) viszont ha kikapcsolom az árnyékot, ragyogás élsimítást leveszem stb stb akkor meg 30 a plafon de kegyetlenül laggol a kocsi szinte irányíthatatlan.
3 terület van eddig, most fogok végezni a 4-el. Egyre jobban tetszik, küldik egy kaptafa az tény, viszont:
imádom hogy ennyi ruhát belepakoltak és szabadon lehet öltözködni, álcaruházat mindig a terephez igazítható. próbálok csendben messziről, majd közelebb lopózva takarítás. sniper ghost warrior tanulhatna tőle, kalap szar az ehez képest lopakodásban. dron nagyon bejön, (watch dogsbol átemelték) vannak gyerek betegségei a játéknak, pl ejtőernyővel ha földet érsz akkor kell kb 3 másodperc mire feláll, elég idegesítő mert jobb lenne ha lehetne egyből gugoltatni. vezetsz vagy lősz kocsiból :/ csapattársak néha elcseszik a meglepetés előnyét.
Bétában a mozgás főleg a mászás olyan tesze tosza volt, (divisionban létráknál volt egy ideig ilyen, látszik hogy rá épül) most 100ból 95 alkalommal gond nélkül simán mászik. minden magaslati helyre felmegyek onnét feltérképezem a helyet távcsővel, majd dron és takarítás
imádom, nem gondoltam volna hogy így bejön majd.
Tény viszont hogy most mindent kitakarítok megnézek, de 1x végigjátszós számomra, félek végére nehogy nagyon monoton legyen. Annyira hangulatos mikor este beütsz egy kokain ültetvényt majd végeznél előtte jön az erősítés, és hoppá jobb lesz innét menni futás be a bozotba, le a hegy gerincen végig.... csapattársak (offlineba tolom csak) meg van aki ott fekszik van aki meg kullog utánnad
változatos a táj is, Nem azért de látványban a Rockstar tanulhatna most, divisionnál ráfogták hogy csak az utcákra kell koncentrálni, nem túl nagy terület, ez viszont hatalmas és szép változatos.
#3262) illest309 köszönöm a választ
-
Kotomicuki
senior tag
De van, hogy egyszer csak nem hív több erősítést az unidad se és csönd lesz. Ehhez van, hogy lövöldözni kell egy ideig, de van, hogy viszonylag hamar az első erősítések levadászása után bekövetkezik. Nem nagyon találtam összefüggést a beérkező erők ledarálásához szükséges idő hossza és az erősítéshívás megtörténte, vagy meg nem történte között - akár a már halott unidad is hívhat erősítést, miközben a közelben nincs másik, még élő társa.
Nagyon kaotikusnak érzem ezt a rendszertelenséget...A lopakodás mindig az első, nem talált lövésig tart - vagy az első, fel nem derített ellenfél megtalálásáig!
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
Jah, és a Fallen Ghosts DLC számomra játszhatatlan: nem tudok se úgy lopakodni, hogy ne vegyenek észre, se nem úgy lőni, hogy sorozatban eregessem a "fejeseket" (ami amúgy is "haszontalan", hiszen mindig hívnak új egységeket az elesettek helyére)...
-
Desy
tag
... talán igen, talán nem. Úgy tűnik, hogy a torony megléte-hiánya csak némileg csökkenti-növeli az utánpótlást. Ahogy láttam, egymást hívták az egységek... és felvonult a teljes légi bemutató és járműpark addig, amíg el nem hagytam a körzetet. Minden fegyvert felhasználva törekedtek a kiiktatásomra megállíthatatlananul. Időnként 5-6 madárral a levegőben eléggé megnehezíti az eltűnés lehetőségét mert időnként szinte mindenen átlátnak... házon, erdőn, sziklán. Érdekes mutatvány....
...csak hogy a dlc varázst is "dicsérjem".
-
Kotomicuki
senior tag
Ehhez viszont meg kéne oldani a hullák mozgatásának a lehetőségét is... (az is lehetséges, hogy a hullák korai (és véletlenszerű) eltűnésével a motort szeretnék tehermentesíteni)
Azonkívül nagyon sok, kiábrándító hiba, vagy bele nem tett effekt van a játékban, amitől kissé gagyinak érződik a játék (mint tac' súter), ha nem csak a grafikára koncentrál az egyén:
- Még mindig rengeteg hely van, ahová be lehet, akár végérvényesen is szorulni - a társaknak is.
- Nagyon nehézkes, különösen akcióban, a társak megfelelő irányítása - szerintem: pár opció hiányzik is a repertoárból, ill. sok dolgot nem megfelelően akarnak (ha akarnak egyáltalán) elintézni a fiúk.
- A barát-ellenség felállás/mikor, minek néz ki/álcázza magát az adott egyén a játék motorjának sem (mindig) tiszta...
- A felborult/összetört bútorok/tárgyak zaja nem ingerli az őröket.
- A fegyverek adatlapján szereplő "értékek" nagyon nincsenek összhangban egymással, vagy a játékbeli "valósággal".
- A törésmodellek nincsenek (jól) kidolgozva: olyan dolgon át lehet száguldani, amin nem kéne és vica versa (pl. egy tolókocsi és egy infúziótartó állvány megállítja a játékos karakterét és elmozdíthatatlanok).
- Nálam a Blackhawk pár métert felugrik indításkor, ill. a leszálláskor is hajlamos felugrani a levegőbe és összetörni, felrobbanni (ezzel elrontva a missziót)Sz'al, ameddig eljutottak a grafikával az dicséretes, de most már peccseljék a még hiányzó-hibádzó dolgokat - és ne DLC-ként akarják majd azokat eladni nekünk.
-
dvd24
senior tag
Hát igen, úgy lenne jó, mint az MGS V-ben: ha riadó van és nem iktattad ki a kommunikációt akkor jön az erősítés végtelenül, de ha kiiktattad akkor csak halljuk ahogy hiábavalóan kérik az erősítést

Vagy a másik dolog a holttestek "managementje": vagy mázlink van és eltűnik magától mielőtt észrevennék, vagy észreveszik és riadó. Jó lenne, ha nem tűnnének el és figyelni kéne arra, hogy elrejtsük a tetemeket.
-
Desy
tag
...olvasva a hatalmas rajongást én nekem messze nincs akkora tetszési indexem mint sokaknak. Nem találtam az utóbbi években olyan játékot, amelyik esetében ne estem volna ki a térképről tucatszor.
Szerintem eléggé idegesítő, hogy végtelenül tolja az egyre több és egyre erősebben felfegyverzett katonákat riadó esetén, ami mindig 4. szintű és szinte akár hány órán keresztül lehet tolni - amíg a töltény kitart - vagy amíg be nem dobja a játékos a "törülközőt"
-
VincentVG
senior tag
szia, a mozgás is javult? érzetre vagy animra is?
én is még a bétánál engedtem el, pedig nagyon vártam, de az anim és a frame dropok miatt kihagytam.
de azóta is nagyon várom h legyen valami free trial lehetőség és akkor adnék még egy esélyt..
(asszem PS4en most volt 5 óra free trial, remelem lesz PC-n is és nem csúszok le róla..) -
gabo91
aktív tag
sziasztok!
Tegnap kezdtem el a játékot, hatalmas csalódás nekem pozitív irányba
Bétával játszottam, rengeteg lagg, teszetosza mozgás/mászás jellemezte, öröm látni mennyit javult 
Lopakodásba nagyon ellehet merülni.Mindkét DLC is megvan, a menüben ha simán a főszálat kezdtem el, akkor ha végzek vele utána beadja majd a térképre a DLC-ket, vagy menüből külön kell elkezdeni?
-
Kotomicuki
senior tag
válasz
retroid
#3258
üzenetére
Ha a játék megvételére gondoltál, akkor nekem ezt az oldalt ajánlották, ill. van még a magyar összesítő oldal, amin nézelődhetsz.
-
retroid
senior tag
Most hol akciós a legolcsóbb?
-
Garsza
veterán
Helló! Closed beta meghívója van valakinek? aki meg is hívna engem.
-
Madoc
veterán
válasz
Kotomicuki
#3252
üzenetére
Ne haragudj, milyen első részről beszélsz?
-
Kotomicuki
senior tag
válasz
s4hu|SyD^
#3251
üzenetére
Hát, akkor az tovább növeli a "játékidőt", ha még a légvédelmet is újra és újra le kell vadászni /belépés...

Pedig, reméltem, hogy legalább a pontok rájuk költése után "észhez térnek" a társak, mer' amúgy tényleg hajlamosak a semmittevésre és lazsálásra, mellélövésre, ellenfél meg nem találására... (bozótba és sziklák közé való, végleges beakadásra)
Az első részt még én is élveztem a legnehezebb fokozaton, de azóta eltelt egy kis idő és megöregedtem!
Ezért nem bánnám az annál lazább játékmenetet, ha nem volna benne ennyi gebasz és (fölösleges) ismétlés (konvojtámadás és lázadótámogatás - amik közül a tornyosakat meg sem tudom csinálni...
), mer' a táj, annyira nem érdekel (nem kis túlzással: az má' jó volt az első részben is), ha egyszer a taktikai lövölde volna a fő dolga - amiben meg eléggé harmatos a gém.
Olyan "játéknak" jó lesz - persze, csak nagyon akciósan megvéve - , amit elő-elő vesz az ember, ha vmi másra vágyik, mint a mai MMO-k. Csak kár, hogy olyan nagy helyet foglal a lemezen! -
s4hu|SyD^
addikt
válasz
Kotomicuki
#3250
üzenetére
Hát el kell, hogy keserítselek, mert minden újratöltésnél "újraélednek" a légvédelmi lövegek meg egyéb ilyen nyalánkságok, ahogy az ellenséges bázisok is benépesednek újra idővel. (lehet ezen változtattak már azóta, nem tudom)
Sokszor kibeszéltük már itt mennyire bugyuták a gépi társak és, hogy az ellenség intelligenciája sincs a toppon. Sajnos a térképre meg a gyönyörű tájakra lett a hangsúly fektetve a többi meg úgy össze lett csapva. Sokáig szórakoztató a játék. Nálam 50 óránál kimerült és be sem fejeztem. Jó a lopakodás, jó a mesterlövészkedés, unalmasak a küldetések, mellékküldetések számomra, nincs súlya annak, hogy milyen fegyvert használsz pl. A legelső fegyverekkel is végigviszed a játékot, sok skill után meg már könnyű is. Én HUD nélkül legnehezebben játszottam, de úgy sem volt valami nagy kihívás. Most már van Tier lehet, hogy más az egész, de így 3-4 hónappal kiadás után már nincs kedvem megnézni.
Rengeteg a hiányosság a játékban, amit talán idővel javítanak. Csak hogy úgy kellett volna kiadni alapból...
DLC-k meg na, vicces.
-
Kotomicuki
senior tag
válasz
polgi803
#3249
üzenetére
De ez is csak akkor működik hatékonyan, az első pár térkép után (ahol meg még kevés az ilyen jármű), ha olyan pontok vannak elköltve rájuk, amikre, akkor még, a vezéren is nagy szükség volna.
A rakétás védelem meg egyre durvább lesz... Remélem, hogy a C4 örökre elhallgattatja ezeket az indítókat és nem kell újratöltésenként/elhalálozásonként lecsapni rájuk.Ha legalább ketté lehetne szedni a csapatot, és megmondani nekik, hogy innen és innen mesterlövészkedjenek, de még azt sem...
Már az első részben is külön képernyője volt a csapatmenedzsmentnek, itt meg még azt is elspórolták!
Nem mondom, ha szorul a hurok, akkor nincs idő cifrázni, de azért a bevetések előtti "összebeszélést" nem kellene mellőzni.
...és ehhez tapasztalt katonák segítsége és tanácsai után jutottak el...
Amúgy, nagyon jó fejek a csapattagok: meglátnak olyan dolgokat, ami fizikai képtelenség onnan, ahol állnak és megtalálnak olyan utakat is, amiken a játékos nem tud átvágni (lejöttek ott, ahol én meghaltam a zuhanástól és újraélesztettek: így lett meg a G28).
A történetszál küldetései elég változatosak, ha eltekintünk attól, hogy csak lopakodni, vagy csak harcolni kell, de ezt a monoton konvojvadászatot már nagyon unom, hogy legyen elég alapanyag a fejlődéshez, ill. a lázadók fejlesztése se tölt már el oly lelkesedéssel, mint az első napon.
Igaz, kétszer annyi térképen gyűjtöm a "kékeket", mint amennyin csinálom a fő szál küldetéseit, de még így is kevésnek érzem a kiosztható pontokat.
Meg a fegyverek és azok kiegészítői sem gyűlnek oly gyorsan, mint kellene: még mindig az RPK-74 a legjobb romboló eszközöm, pedig már 3+3 térkép megvan - mindegy neki, hogy autó, helikopter, vagy a tábor túlvégén a mesterlövész: szedi őket azonnal és újratölteni sem sokszor kell (ha a beosztottam tudna vezetni, miközben én szedhetném ezzel a konvojt...
). Hiába van meg a top 5-ben lévő legjobb géppisztoly és mesterlövész puska, ha kiegészítők híján még nem jobbak az alapdolgoknál - 20-as tár egy rohamfegyveren... -
polgi803
őstag
válasz
Kotomicuki
#3248
üzenetére
Erre egy relatíve használható dolgot szoktam csinálni amennyire megoldható, még, ha előbb sokat is kell kajtatnom utána...Vagy fegyverzett autóval, vagy fegyverzett helivel megyek mindenhová...az megoldja 90%-ban feltéve ha nincs föld levegő rakéta...mert ugye autón helin aztán minden és mindenki lő mindenkire és a bénázásra kevesebb lehetőség van.
-
Kotomicuki
senior tag
Nem tetszik a csapattagok irányítása/irányíthatatlansága, mert csak egynemű parancsokat tudok kiadni nekik, "és, ha, akkor"-t nem, ill. csak egyféle parancs lehet érvényben egy időben, ami az első rész agresszívitás-állításának a hiányával eléggé karcsú, mint lehetőség!
Ráadásul nagyon is igényelné a játékmenet a csapat kézen fogva való vezetését, amit harc helyett lehet csak elvégezni! (vagy parancsot ad és ekkor ezért hal meg a játékos, vagy búvóhelyet keres magának és akkor a csapattagok halnak meg ezalatt)
Miért nincs olyan funkció, ha a vezért támadás éri, akkor be-/lerohannak (lehetőség szerint a lázadókkal megerősítve) és nem csak a felcsernek kinevezett mozdul a végén, amikor már a horda legyűrte a main-t - ez különösen aknavető, minigun és mesterlövész vegyítésekor tud "szórakoztató" lenni... (gyakorlatilag game over, mer' csak meghalni jönnek - és "holtan" nem is lehet parancsot kiadni, vagy azt módosítani...)
Az meg a másik, hogy félpasszív fedezetként sem tudom beállítgatni őket, vagy legalább az egyiket leválasztani, hogy előremenetelkor a hátamat /oldalamat védje, miközben a maradék fedez bennünket (ha ezzel nem riadóztatja a hordát, vagy csak azok riadóztatása után kezd el kiiktatni - ízlés szerint beállítva: és, vagy, csak az egyik-, mindkettő aktív).
"Megállj, mer' utasítást adok az embereimnek" meg nincs a játékban...Nagyon jó volna, ha már ennyire kell az irányítás, akkor a táblagépén megrajzolhatná a csapatának a játékos, hogy mikor, merre és hogyan és ezek variációját, mer' enélkül nagyon fejetlen/esetlen csürheként megy a "támadás", különösen, ha az eredeti "tervbe" (azaz, a vezér beoson, vagy lemesterlövészkedik mindenkit) hiba csúszott!
Tudom, tudom: multizzak és akkor ilyen nincs!
Sajnos, az első részben is, amit nagyon szerettek volna "utolérni", komolyabb lehetőségek álltak a játékos rendelkezésére a csapat kezelésére, menedzselésére mint itt!
Így nagyon is hiányzik egy normális single játékmenet, mer' most vagy egy óvodáscsoportot kísérek (állandó jelleggel: "Ne nyúlj hozzá!", "Zárkózzatok föl!", "Ne piszkáld az orrodat!"...), vagy ráuszítok három kismalacot a nagy kondára, aztán lesz, ami lesz (mint taktikai shooter, '17-ben)... -
polgi803
őstag
válasz
Kotomicuki
#3246
üzenetére

-
Kotomicuki
senior tag
válasz
polgi803
#3245
üzenetére
Hali!
Ugyan én még nem rohantam annyira előre, de az első térkép tiszta és másik 2-be is belekezdtem - én naiv, gondoltam, összeszedek némi fegyverhez valót..., de 3 tartományból sem jön semmi értelmes kiegészítő: még mindig az extra RPG-74 a legjobb puskám (csak ezért megéri megvenni a SP-t) és a karakterem is eléggé nyamvadt maradt.
Sz'al, át kéne utazni másik tartományokba és ott intel-gyűjtéssel kezdeni, ahogy azt kell, hogy beinduljon a főszál küldetéssorozatának azon tagja - szvsz. -
polgi803
őstag
Sziasztok!
Mit kell csinálni ha az első 2 ember minden küldetése kész van és mennék tovább de mind locked-en van? Nem tudom folytatni...valamit rosszul csináltam?
-
VTom
veterán
válasz
s4hu|SyD^
#3241
üzenetére
Közben megtaláltam, hogy ingyenes lesz, köszi

Tegnap toltam kb. háromnegyed órát, de eégsz értelmes emberekkel dobott össze, nem volt köztük rambo.
Meg is tetszett. De persze benne van, hogy jönnek a trollok. Mondjuk szerintem a multija miat nem sokan vogják játszani ezt a játékot, arra vannak jobbak. -
s4hu|SyD^
addikt
Tudtommal az alappal kéne lennie, normális esetben ugye úgy jelenik meg a játék, hogy benne van. Én attól tartok, hogy olyan lesz itt a PvP mint a CO-OP, hogy jön a sok kemény gyerek rohangál lövöldöz aztán aki meg lopakodni akar az bukja az egészet. Sajnos pl. Watch Dogs 2-ben is az vágta tönkre sokszor a CO-OP küldetést. Hamar rájöttek, hogy az nem működik.

-
pruzsi
őstag
-
spank0309
tag
Szerintem most úgy viselkedik a heli mint egy drón, nekem nem jön be egyáltalán úgy kellett volna csinálniuk, hogy w, s-el döntöd előre hátra a gépet, a, d-vel forgatod a saját tengelye körül a hátsó rotorral ctrl shift maradhatott volna tolóerőnek. Én még csak most vittem ki 115%-ra a sima ghostot most kezdtem a narco-t elég gta 5 érzésem van,, vicces. Kíváncsi leszek a fallen-re. Most jutott el a játék oda hogy kellően nehéz ha bekapcsolod a tier-t, brutális, kiszállsz a kocsiból azonnal meghalsz.
-
macy
addikt
Szerintem valami brutál fos lett az irányítás, vagy én nem találok valamit. Ezt a billegős vackot ki találta ki? Szét lehet egyáltalán nézni repülés közben vagy már csak fordulásra használható az egér? Egyedüli pozitívumnak az oldalazást látom, de a régi irányítás mellett sokkal élethűbben viselkedik a heli. Tegnap haverral nyomtuk, ő vezetett és néztem ugye kívülről. Próbáljátok ki, egyszerűen nevetséges ahogy mozog.
-
D4M13N
aktív tag
Kaptam mailt hogy bejutottam a closed beta pvp dologra
-
-
s4hu|SyD^
addikt
Title update 6
-
pruzsi
őstag
Üdv!
Most vettem meg a gemet,ha valaki gondolja vegyen fel pruzsi.grammato nick néven megtalál. -
morfondőr
addikt
A Wildlands-el van gond, vagy a Wach Dogs 2-vel? A driver hotfix a WD2 hibáját javítja, semmi köze a Wildlands-hez. Ha azzal van gond, akkor JohnDevilt kérdezd, bár nekem azt monda, hogy semmi módszer nem segített neki, pedig a support-al is beszélt már, több nap kísérletezés után egyszer csak rápróbált és elindult.
-
kris75
aktív tag
-
kris75
aktív tag
Üdv!
Nekem is ez a probléma jött elő a GRW nél
pontosan hol találni azt a frissítést?
Üdv
Krs -
Johndevil
csendes tag
válasz
ScomComputer
#3219
üzenetére
Nem, semmit! Indítani akartam a játékot, amikor kiírta, hogy van új frissítés. Rányomtam, hogy töltse le és telepítse. Megcsinálta, aztán indításkor ezt a hibaüzenetet dobta. Minden más Uplay játék működik rendesen.
Tegnap frissítettem az Nvidia drivert, ezután a Watch Dogs 2 nem akart indulni. Leszedtem, visszaraktam az előző verziójú drivert, azzal egyből indult. -
Johndevil
csendes tag
válasz
ScomComputer
#3217
üzenetére
Köszönöm a tippet! Már próbáltam vagy 3x. Semmi eredménye.
Az a durva, hogy a többi Uplay játék megy simán... -
Johndevil
csendes tag
válasz
xPraetoriaNx
#3215
üzenetére
Kipróbáltam, átmásoltam az egész Wildlands könyvtárat egy másik meghajtóra. Így bejött ez az opció. Rányomtam, megadtam neki a helyet, de semmi! Visszamásoltam az eredeti helyére, szintén semmi. Ugyanúgy hibaüzenettel kidob!
Más ötleted nincs, hogy mi szaródhatott el? -
Johndevil
csendes tag
válasz
xPraetoriaNx
#3213
üzenetére
Szia!
Lehet hogy én vagyok vak, de én nem látok ilyet sehol. Elmagyaráznád, hogy hol is van ez pontosan.
Köszi a segítséget! -
Johndevil
csendes tag
Sziasztok!
Valaki találkozott olyan esettel, mint én? Tegnap indítani akartam a játékot, kiírta, hogy van új letölthető frissítés. Rányomtam, letöltötte (7,7GB), telepítette. Indításkor ezt írta ki: unable to locate uplay pc. please reinstall uplay pc. Újratelepítettem a Uplay klienset, de semmi...
-
spank0309
tag
Srácok! Végre nehezedik a játék?
-
buci30
addikt
Nem ide..
-
kovacsroli
senior tag
Sziasztok,
Ps4-en tarija 00014 hibakod hogyan orvosolhato? -
s4hu|SyD^
addikt
válasz
Lac-coo
#3205
üzenetére
Senki nem beszélt lerohanásról, nekem a nagy bázis csak a felderítése legalább 30 perc, behatolási pont, melyik őrjáratot iktassam ki, hol hová menjek be ez mind idő. Attól függetlenül nem nehéz, és még csak nem is alkalmaztam olyan trükköket, amik kihasználják a bugyuta MI-t. Aki akarja, úgyis kitalálja.
-
Lac-coo
őstag
Majd valaki mutassa meg hogy rohan le olyan tul konnyen egy unidad bazist legnehezebb fokozaton, hud nelkul.....

-
s4hu|SyD^
addikt
válasz
spank0309
#3201
üzenetére
Táj gyönyörű, világ hatalmas, szeretem a lopakodást meg a mesterlövészkedést. Küldetések laposak. Mesterséges intelligencia béna, nem sok minden lehet csinálni a játékban, újra meg újra ugyanazok mennek. Tipikus Ubisoft meg egyéb játékokból összegyúrtra sikeredett ez. Be sem fejeztem a játékot, DLC-k meg hát na inkább hagyjuk. Bánom, hogy a Gold-ot vettem.
Öltözködésnek semmi súlya nincs, a legelső fegyverekkel is végigviheted az egész játékot. Legnehezebb fokozaton is túl könnyű, HUD nélkül is. Ennyi részemről.
-
spank0309
tag
Mi a helyzet srácok? Nagy a csend, hogy érzitek csalódás volt a game? Túl könnyű volt részemről. Véleményeket várok. Én már egyszer leírtam.
Új hozzászólás Aktív témák
- Mobil flották
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- Trollok komolyan
- Garancia kérdés, fogyasztóvédelem
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- PH! Szakszervezet
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- OLED TV topic
- További aktív témák...
- Ryzen 7 5800X3D + Strix B550-A + 32GB Corsair Dominator + RX 7900 XTX NITRO+ 24G + 1200W 80+ plat
- HP ZBook Fury G8 - RTX A3000 - ajándék dokkolóval és laptop hűtővel
- Heatkiller Tube 100 D5 - full extra
- Gigabyte AORUS 17 - i7-12700H - RTX 3070 Ti - 32GB RAM - 1TB M2 SSD -FHD 360H- eredeti csomagolásban
- DDC Pumpa kiegészítők: top, bottom (hűtőborda), tartály,
- Dell Precision 7560 - Intel Core i9-11950H RTX A4000 32GB 1TB SSD FHD
- BESZÁMÍTÁS! ASRockB450M R5 5600X 16GB DDR4 512GB SSD STRIX RTX 2070 SUPER 8GB GameMax Aero Mini 700W
- BESZÁMÍTÁS! Xiaomi Mi 2K 27 165Hz IPS QHD 1ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- 2 db (130 / 131) - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4080
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő





![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)













