Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gabo91

    aktív tag

    válasz cintula187 #3275 üzenetére

    5. régiót takarítom, mocsárban vagyok éppen. nekem bejön figyi hogy változatos a környezet én beletudom élni magam :D
    az viszont nagyon pozitív hogy nem minden áron erőlteti rád a küldetéseket! Ezt úgy, hogy az egyik ültetvényes helye talán 2 küldetést csináltam meg mentem egy kis hegyi részre hogy van ott medál felveszem, leszállok a helivel rám támadnak, leöltem 2 embert majd jön a rádió hogy sorry de akit kerestünk már nem fog átállni informátornak mert kinyirtam :D totál véletlen csámborogtam a rejtekhelyére, ott volt meghalt ennyi nincs akkor ráderőltetett küldetés feleslegesen hogy nyomozz még azért utána. Mocsárban is volt hogy mentem talán fegyver alkatrészért és akkor szolt rádión a csajnak hogy találtunk egy tengeralattjárót mit tegyünk... és már adta is a küldetést. Mondjuk lehet hogy ekkora map már tul sok lesz...

    viszont amin nagyot néztem hogy a kockahálós drótkerítés kb mint a betonfal, nem lehet rajta átlőni... neee ezért buktam le :(

  • morfondőr

    addikt

    válasz cintula187 #3275 üzenetére

    Próbálj egy normális csapatot össze szedni és teljesen más lesz a játék! Egyedül persze, hogy monoton, mert a küldetések tényleg egysíkúak, de az adja az izgalmakat, hogy a csapattal hogyan tudjátok össze hozni, kitervelni és végre hajtani a dolgokat. Az átmenet nélküli ki-be ugrálós coop miatt feláldozták a kötött történetmesélést, ami részben érthető, mert ha lineáris sztori lenne, akkor hogy csatlakozna valaki, aki most kezdte ahhoz, aki már a sztori közepén jár? Így törvényszerű, hogy a küldetések egy kaptafára épülnek, hogy bármikor bárki csatlakozhasson a másikhoz. Szvsz lehetett volna egy single kampány és egy multi coop külön választva, de nem én fejlesztettem a játékot.

Új hozzászólás Aktív témák