Új hozzászólás Aktív témák

  • jozsi252

    veterán

    válasz KTTech #9516 üzenetére

    Nekem 2017-es van (111LE), és én 5.3 környékével járok a melóhelyemre ami fele város (Pest) fele lakott területen kívül van. Szóval a fogyival nekem nincs gondom, bár a hibrid miatt biztos le tudnám ezt tornázni minimum 1literrel.
    De ha cserélnék is, akkor azért mert tetszik az új. Viszont egy kicsit felnyomták az árat az előző generációhoz képest. Városba persze kényelmesebb lenne a CVT.

    Amúgy a 125LE verzió rendelhető CVT váltóval. De az nem inkább a Multidrive S névre hallgat? Ami nem teljesen CVT, hanem olyan mint egy hidrodinamikus váltó meg egy CVT keresztezése?
    Kíváncsi lennék rá hogy milyen egy CVT-vel összehasonlítva. Úgyis megyek ma a szervizbe, végre azt a nyomorult kerékcsapágyam kicserélik, aztán megkérdezem.

    iPhone 13 Pro Max

Új hozzászólás Aktív témák