Új hozzászólás Aktív témák
-
bteebi
veterán
Azért szerintem bőven lennének olyan speciális helyzetek, amiknél nagyon sokan vakarnák a fejüket, vagy többé-kevésbé magabiztosan állítanák a hülyeséget. Ráadásul ugye időnként a KRESZ is változik valamennyit, és ezt 30-40 éves jogsi mellett nem biztos, hogy mindenki le tudja követni.
Bőven nem csak annyi a KRESZ, hogy betartod a sebességhatárt, a zebrán nem ütöd el a gyalogost, piros lámpánál megállsz, meg hogy kanyarodáskor/sávváltáskor indexelsz. (Monjduk ha legalább ezeket betartanák az emberek, akkor sokkal kevesebb baleset lenne.) De spec. ha csúszós útnál a soksávos kereszteződésben jönne egyszerre egy szirénázó tűzoltó, egy szirénázó mentő, meg egy villamos, miközben neked lenne elsőbbséged, de előtted épp egy gyerekeket szállító busszal balesetet szenvedett, sínen ragadt autónál pirosra vált a lámpa a körforgalomban, miközben a babakocsit toló kerekesszékes nyugdíjas-kismama már pont lelépett az úttestre a zebrától 51 méterre a forgalommal szembejövő Hajtás Pajtás elé, akin nincs bukó, a klipsze is laza, és akkor se használná a fékét, ha amúgy fogna, és azt kell eldöntened, hogy most akkor ki mikor merre hogyan menjen az emelkedőn, pláne ha nagy sebességgel hajt mögötted az új X6-osában a börtönből nemrég szabadult, alkoholtól és drogtól örömmámorban Messengerező Rezesová, nem feltétlenül evidens.
-
btprg
senior tag
Nem értem mit okoskodsz itt, ki a franc emlékszik ezekre a baromságokra hogy a kreszben milyen exception-ok vannak vagy nincsenek a random szabályokra, a gyakorlatban pontosan 0 jelentősége van a forgalmi vizsga után. A kresz értelmes embereknek lett kitalálva, nem digitális gépeknek vagy agyhalottaknak akik betű szerint be akarják tartani, pont ezért működik a közlekedés.
-
hokuszla
senior tag
Az amerikai nonprofit közlekedésbiztonsági szervezet, az Insurance Institute for Highway Safety (IIHS) 65 éves története során eddig főleg különböző törésteszteket végzett, ülések és fejtámlák biztonságosságát, vagy épp az autók tetejének erősségét vizsgálta. Most először készítettek jelentést az intelligens vezetéstámogató rendszerek minőségéről.
A teszteken „elfogadható” minősítésel átment a LEXUS LS rendszere, a Teammate with Advanced Drive, „marginálisan” épp elfogadhatónak bizonyult a General Motors Super Cruise és a Nissan ProPILOT Assist rendszere. Futottak még a BMW, a Ford, a Genesis, a Mercedes-Benz, a Tesla és a Volvo rendszerei, illetve a Lexus egy másik, kevésbé jól sikerült automata tempomatrendszere.
-
gabor7th
addikt
Ezekkel már annyi minden történt, hogy a "váratlan" jelző nem is kéne.
-
Alusky
senior tag
Végre tanul az AI és rájön, hogy szükséges a szabályok megszegése a biztonságos közlekedéshez.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Telekom mobilszolgáltatások
- SSD kibeszélő
- Suzuki topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Google Chrome
- Először égett le egy újságnál a GeForce RTX 5090
- Zeiss triplakamera az új Vivo V60-ban
- Google Pixel topik
- További aktív témák...
- Onkyo Integra A-8450 Amlifier
- Thermaltake Toughpower SFX Platinum 1000W
- Gigabyte B650M Aorus Elite AX ICE + 3 év garancia
- Sony DSC-HX300 digitális fényképező + 3 extra akksi + 8GB memóriakártya + Hama Star 700 állvány
- BESZÁMÍTÁS! LENOVO LOQ 15APH8 15 notebook - R7 7840HS 16GB DDR5 1TB SSD RTX 4060 6GB WIN11
- 122 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 - 4 év garancia
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch Series 9/Apple Watch Ultra/Apple Watch Ultra 2
- AKCIÓ! ASRock Z370 i5 8500 16GB DDR4 512GB SSD 2060 Super 8GB Zalman Z9 Plus Enermax 750W
- Xiaomi Redmi Note 9Pro 64GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- LG 27GS60QC-B - 27" Ívelt - 2560x1440 - 180Hz 1ms - AMD FreeSync - Bontatlan - 2 Év Gyári Garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest