Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Van remény?
[1000km EV hatótáv]B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
nagyúr
Legyen inkább teljesítményfelhasználás.
Az áram mértékegysége az Amper.
A teljesítmény az W.(Nem akarok nyelvtannáci lenni, de ha már számolgatunk mindenféle adatot, akkor legyen korrekt a megnevezés és a mértékegység.
Ahogy H. Béla mondotta egykoron:
"Kollégák, aki a mérőszámok után nem írja ki a megfelelő mértékegységet, az más sarlatánságokra is képes.")[ Szerkesztve ]
B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
nagyúr
Igen, az általános egyterűek 7 személlyel már rövidek csomagtartóban.
A régi Galaxy/Alhambra/Sharan voltak még relatíve elfogadhatóak eme téren, de azért már kompromisszumosak.
7 Személyes nagy csomagtartósokat már kisbusznak hívják, pl. Multivan. 4 gyerekes barátomnak (pontosabban feleségem barátja, az én barátnőm meg a srác felesége... ne tessék félreérteni, nem "termékkeveredés", hanem az én társaságom keveredett a feleségem társaságával, és így véletlenül két pár jött ki belőle , ők, meg mi... ) olyan volt, abban elfértek.B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
nagyúr
válasz Döglött Róka #234 üzenetére
Nem anonim volt a poszt, ott van, ki írta. Mivel én nem értek hozzá, így gondoltam hátha segítség egy olyan ember hozzászólása, aki vélhetően ezzel foglalkozik, teszteli, tesztelheti.
Én erről nem nyitok vitát.Az én autóm egyike sem eszi az olajat.
B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
nagyúr
válasz Döglött Róka #228 üzenetére
Nem feltétlenül.
[link]B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
nagyúr
válasz forumpista #213 üzenetére
Egész jó összefoglaló volt.
Talán az autós topikban írtak másik oldali megközelítést (a tiéd negatív oldalú), mely szerint olyat kell (érdemes) venni, aminek már ismertek a tipushibái.
Pl. gdi motor 100k kmnel kilyukad a hengerfeje. Tehát 99k km-nél magadtól vigyed megelőző felújítás-karbantartásra.
Pl. TSi motornál emlegetik a motórkódokat, hogy ez meg az már vehető xy évjárattól.S ezek után jöhet az, hogy a vizuális vizsgán átmegy-e.
(Mi is a fórumos tapasztalatok alapján vettünk egy 2013-as autót, ráadásul olasz, és egy éve szaladgál hibamentesen, pedig 200k km van már benne. Ettől még gyűjtögetünk, és tudjuk, hogy ha történik valami, akkor biza' meg kell csináltatni)
@#215HThomas
hogy egy autót nem megvenni, hanem fenntartani nehéz.
👍B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
nagyúr
Tényleg van akkor.
De ugh... ez nagy e-suv, ha sáros lenne, akkor azt hinném, hogy e-terepjáró.
Szubjektív, de borzasztóan néz ki. Árát már meg sem mertem nézni.A témaindító id7 sokkal szebb; persze nem is 7 személyes.
Az szerencse, hogy már nem kell a 7 személyes, ha a mostanit lecseréljük, akkor ilyesmi lenne a cél (akár használt is szóba jöhetne), ha megüti a kényelmi szintet, amit az S-Max hoz.#201LurkerSheik
vagyakat es presztizst vesznek nem racionalisan dontenek.
Azért vagyunk néhányan, akikre ez nem igaz, vagy nem teljesen igaz (ez utóbbi kategória az, amikor az asszonynak keres autót az itteni közönség )B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
nagyúr
Az utolsó S-Max hibrid motorral elvileg nem rosz.
És hát igen, az egyterű kategória kb. kuka.
Ha meg dízel S-Max, ott a utolsó 190LE-s elvileg Tiptronic a PowerShit helyett. (Monarpeter tudja a motorkódot is.)A mi EB-s S-Max-unk egyelőre jól van, jellemzően hosszabb utakra használjuk, 46k km van még csak benne és már 4.5 éves.
Pont akkor vettük meg, amikor még nem volt hibrid belőle, várni meg nem várhattunk, mert kifutottunk volna a kedvezméyes támogatott időből...
Mintha láttam volna 7 személyes EV-t régebben....
B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
nagyúr
válasz Döglött Róka #142 üzenetére
A rendes autó definíciója kéne hozzá, hogy ezt el lehessen dönteni.
B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
nagyúr
válasz adamssss #126 üzenetére
Ismerve a sw feljelsztési "agilis módszertan"-t, és annak a tényleges alkalmazását management elvárásokkal kiegészítve, hát meg lennék lepődve, ha ezt belevették volna. Illetve nem biztos, hogy kikerülték, csak másképp gondolkodtak.
Pedig maga a módszert jól lehet alkalmazni.Amúgy meg vol van ilyenkor a biztonságért felelős management?
Kockázatelemzés, FMEA ésatöbbi nagy szavak...Lehet, hogy úgy vannak vele, hogy annyi vezetési segéd van beletéve az autókba, hogy ezzel/azokkal már a kockázat minimálisra, vagy elfogadhatóra csökkent.
B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
nagyúr
Nem is igazán indexelnek...
De ez általános érvényű, nem e-specifikus.
Legyen az Suzuki... xyz... BMW... A fej meghatározza... pontosabban ami benne mozog, vagy épp áll.#68gyuszos
villanyautó tulajt, hogy mekkora barom volt, amiért elemes autót vett.
Ezt mondjuk még nem olvastam itt.B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
nagyúr
Nyilván apa-taxi a gyakoribb. Ettől még mindig nem tudom megvenni az e-autót.
Kb. A legolcsóbbat is 9 év spórolás után tudnánk megvenni, ha nem mennénk sehova nyáron, még egy kis nadrágszíj összehúzás, és ha akkor majd mai áron lenne... (Dacia Spring, 9M).
Tehát hiába akarnék kompromisszumot vállalni...B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
nagyúr
De az tiszta töltési idő. Nem láttam még dízelest, aki 20 percig tolta volna a lét az autójába (személygépkocsiról).
Én nem vagyok ellene, de racionalitás azt mondatja velem, hogy ha 1 autó 20 percig tölt, akkor a töltésre várók sora elég nagy lesz, így nem reális a 20 perc.
Persze ennél bonyolultabb a helyzet, de spec én 10 percet töltök nyaralásra menvén egy benzinkúton. Aztán irány tovább. Ha már 2-en várnak az e-töltőnél, akkor az már 40 perc, + az enyém is 20 lenne, az már egy óra.
Ez az én számításom.
Lehet, hogy az igazság valahol a kettő között lehet, és az is biztos, hogy több tényezős.Egy éve még röpködtek a videók, hogy nyugaton sem mindig működnek a töltők, nem tudom, hogy azóta változott-e a helyzet. Az biztos, hogy jobban előrelátónak kell lenni töltéskor, mint tankoláskor.
Ha nekem lenne e-autóm, akkor megtehetném (mert akkor lenne pénzem /banánra is/) azt is, hogy országon belül sima liba az e-autó, nyaralásra bérelnék egy Ford Galaxy-t. Problem solved.
No offense!
5k HUF-fért tankolnak a dízel autójukba...
Ez ugyanolyan sztereotip, mint ami ellen példát hozol fel. Illetve aki 5k-ért tankol, az nem hosszú távon használja, mondjuk egy 1000km-es nyaralási úton.@#26 Sza_Sa
Először is meg kéne venni.
Én simán vennék, mert a 2x15km napi munkába járáshoz, agglomerációs közlekedéshez ideális lenne (gyerekeket furikázni, amolyan apa-taxi-nak). De meg sem tudom venni, így nem is fogom tudni kipróbálni. Még ha ki is tudnám próbálni, akkor sem tudnám megvenni.B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
nagyúr
Nem lenne ez rossz, ha nem lennék maradi.
Meg ha lenne rá zsé. Első és eddig egyetlen új autónkért 6.3M Ft-ot fizettünk ki, kizárt, hogy tudnánk ennyit adni érte.Na persze ha nyernék a lottón, akkor szívesen kipróbálnám ezt a vonalat.
Legyünk zöldek (tudom, ott van benne, hogy ez nem cél), de csak az tud az lenni, akinek van mit a tejbe aprítania rendesen. Tehát a tömegek nem fogják tudni megfizetni ezt sem. Tudom, nem is mi (bérből és fizetésből élők) vagyunk a célközönség.
Az eleje egyszerű, szerintem pofás, és nem a motorháztető feléig felnyúló divatos cucc.
A külcsín úgy un-block tetszik.
Kicsit Toyota-ra emlékeztet a hátsó lámpa széle, de nem nagyon szoktam ilyenekkel foglalkozni.Ami sosem tetszett, az a kiálló/kitüremkedő tablet. Ez természetesen egyedi ízlés dolga.
A mindenérintős' szintén maradiságom miatt, de nem jön be (pedig egy-két telefon, tablet már járt a kezem között) - továbbra is baleseti forrást látok benne.Itt dobtam el a láncot: motorikusan állítható ülésekért 2 milliót kérnek
A "régi" egyterűekben ez 300k volt... majd 7x szorzó. És a VW-ra jellemző, hogy az alap ülései élhetetlenek 60km feletti távon.B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest