Új hozzászólás Aktív témák

  • _ak_

    addikt

    Sziasztok,

    újabb kérdés lenne. Ugyan nem néztem még utána, de jelen esetben többet ér, hogy ha esetleg valaki tapasztalatból tudna ajánlani.

    Egy olyan kész rendszerre lenne szükségem, ami már, ha nem tévedek, egy CRM szerűség lenne.

    Kb. 1-2 tucat tagot kellene menedzselni, a regisztrálástól kezdve, a céges események létrehozásán át, az arra való jelentkezésig. Persze ez egy kicsit részletesebben.
    A tagoknek egy csomó egyedi mezője van, mikor regisztrál, milyen tagságban van, hosszabbítási kérelem, egyes mezőket a tagok is tudnak szerkeszteni, más mezőket csak az adminisztrátorok.

    Ilyesmi az eseménynaptár is. Pl. üzleti és tagsági találkozó időpontok létrehozása, arrra való jelentkezés (pl. a tagoknál ez is plusz infó, hogy melyiken vett részt)

    Így hogy leírtam már én is jobban értem.
    Manuális regisztrációt követően, a tag hozzáfér egy esemény naptárhoz, ahol jelentkezhet és létre is hozhat bizonyos eseményeket. Látja a saját profilja részleteit és egy kivonatot a többi tagról.

    Adminként meg kb. menedzselhetnek mindent, létrehozhatnak és jóváhagyhatnak eseményeket stb.

    Merre lenne érdemes elindulni?

Új hozzászólás Aktív témák