Új hozzászólás Aktív témák

  • Viktoár

    addikt

    Egy ideje be sem léptem a játékba, de ma megtörtem a csendet. :D Első csata, 15:1-re kikaptunk, jó kis kedvcsináló. :C

    Egyébként senki lásson bele többet mint ami. Ez egy ugyanolyan program mint a többi pc-s játék. Ugyanúgy emberek által készített programkódok sorozata, szkriptek, véletlenszerű lehetőségek amik előbb utóbb be is fognak következni. Irónikus módon a játék sokszínűsége miatt (mindenre rárakni a random faktort) már rég elvesztették az "irányítást" a játék felett.

    Sokan mondják és egyetértek velük hogy a játékosállomány a játék legnagyobb rákfenéje. De hogy a +/- 25% ami mindenre érvényes az miért kell, számomra rejtély. .A játékosok nem tudását nem a wg szabja meg, viszont a játékot még formálhatná jó irányba.

    Gondoljatok bele, a játékkal mindenféle korosztály játszik, kisebb-nagyobb tudással. Ez már önmagában egy akkora random faktor hogyha mindennek fix értéke lenne még akkor sem tudnád a csata kimenetelét megjósolni. Emellé még berakják az rng-t és ha éppen csak az egyik csapatnak dobál kicsit a generátor akkor sima 15:1.

    Egyszer érdekes lenne kipróbálni úgy a játékot hogy az rng-t letekerik vagy akár ki is veszik. A szopóág létező dolog mint az is amikor "adja" a játék. Mi lenne ha ezt a részét kihagynánk a játékból, legalább a tesztszerveren egy próba erejéig? :)

Új hozzászólás Aktív témák