Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
noPublicFG #1 üzenetére
Legrosszabb esetben bérelnek gépet az MS-nél. Mivel per játék alapon ez eléggé kis adatmennyiség, így nem tart sokáig sem. És mivel per játékra koncentrál a dolog, így az eredmény jobb lesz, mint bármilyen univerzális megoldás.
#6 Busterftw : Pont ez a lényeg, hogy ne legyen ugyanaz. Van a saját játékod, és arra tréningelnek specifikusan. Gyorsabb, és a minősége is jobb, mert specifikusan célirányos a megoldás. Ahogy zooly írja az általános modell nagy problémája, hogy sosem tökéletes a minősége, mert az hiányzik belőle, amit te egyénileg egy specifikus modellnél meg tudsz tenni. Célirányosan a problémára tréningelni a neuronhálót. Ezt sosem fogja megadni egy univerzális modell, tehát a minőségi szint csak egyedi modellel lehet tökéletes.
-
zooly
aktív tag
válasz
noPublicFG #1 üzenetére
Az ilyen kicsi-gyors halozatok a treningezesehez nem szukseges tobb tizezer gpu-s szornyeteg. Vesznek nehany erre alkalmas gepet, vagy lehet berelni is sok helyen, nem csak a MS-tól.
Új hozzászólás Aktív témák
ph Bár a kooperatív vektor képesség sok dologra használható, mégis az FSR, XeSS és DLSS kiváltására irányul a legnagyobb figyelem.
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest