Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • seawolf570

    aktív tag

    válasz F4Zi #11938 üzenetére

    Szerintem érdemes kipróbálni a Shift 1-et mod-al, teljesen más, bár az AI-hoz nem nyúltak, az maradt ugyanolyan ostoba mint volt (folyamatosan neked jönnek, mintha roncsderbin lennél. Inkább csak Hot Lap-ozásra jó. Ha rászánod magad és be tudsz szerezni egy eredeti Forza DVD-t (ha jól tudom a 3 kell) és berakod a DVD meghajtóban, akkor az abból kivett és a Shifthez átalakított autókat is tudod használni (elég sok autót átvettek onnan). Ezeket az autókat ugyanarról az oldaról tudod leszedni, ahol a mod van, de csak akkor tudod kicsomagolni a RAR fájlokat ha van eredeti Forza DVD-d. Egyébként az X-Box 380 exkluzív Shift Ferrari pack is fent van hozzá és feltehető (ahhoz nem kell a Forza).

    A Shift 2-höz tudomásom szerint nincs mod, azt érdemes megvenni eredetibe (fillérekbe kerűl már) és letölteni a Legends ingyenes DLC-t, az egész játékban az a legjobb.

    Gigabyte GA-MA790FXT-UD5P, AMD Phenon ll™ X4 B50 BE , Alpenföhn Himalaya, 4 x 2G A-DATA DDR3 1600 GS v2.0, Sapphire HD 6950, Gainward GT 220 (Physx), Chieftech 550 AB-A

  • proci985

    MODERÁTOR

    válasz F4Zi #11938 üzenetére

    Egyben van gumi fizika, kettőt nagyon nem kell piszkálni. PCn a legends pack ingyenes, azt mindenképp szedd le, hatalmas móka. Kb a régi NFS Porsche, csak jobb fizikával és egy picit gyengébb tuning lehetőségekkel (értsd, nem porsche katalógusos upgradek vannak). GTR Evohoz képest picit más a fizika, de szerintem elég minimálisak az eltérések elite módban, főleg a leszorítóerő modellezésében van eltérés. Gyakorlatban: Nordschleifén az első dombon kb 20km/hval gyorsabban lehet felmenni CCXel a Shiftben anélkül, hogy kitörne a feneke, mint GTR Evoban. Egyébként kb 10-15secen belüli köröket tudtam menni a két játékban egymáshoz képest.

    Ja igen: Kormány mindkettőhöz kell, de az ebben a topikban evidens.

    [ Szerkesztve ]

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

Új hozzászólás Aktív témák