Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • subaruwrc

    félisten

    válasz Kroni1 #919 üzenetére

    mivel jobb esetben ez adja az előnyt nem tudom ki fog neki állni kiadni a beállításait.

    általánosságban úgy kell beállítani a gépet hogy minden helyzetben kiszámítható és kezes maradjon, ezt ugye leírni könnyebb mint megvalósítani.
    az elsődleges lényeg szerintem az hogy minden egyes paraméternek kell tudni a magyar megfelelőjét valamint hogy az autónak melyik részét állítja pl egy toe in vagy egy coast vagy egy caster.
    ezek tudta nélkül csak a zavarosban lehet halászni.

    minden gépnek van egy alapbeállítása, én személy szerint azzal szoktam futni pár ismerkedős kört,majd azok tapasztalatai alapján kezdek el belenyúlni,szinte mindenhova egyszerre,mivel tudom mi mit állít, nem szoktam egyesével szöszölni és beletenni mindegyik változtatásba 5 mért kört mert akkor egy gép tesztje két hétig tartana.

    amik szerintem meghatározzák a kezelhetőséget azok a futómű bump / rebound értékei ( porschenél ez fix )
    az első hátsó kerék dőlése ( camber ) illetve a gumi nyomása, a stabilizátor értékek ( roll bar ), a futómű keménysége ( porschenál ez is fix ) ezenkívül a diffi jó beállítása ( lock, coast, preload ) mert ezek mind mind meghatározzák a kigyorsítási,fékezés alatti, és kanyar közbeni tulajdonságokat. ezeken kívül minden pályának van egy saját karaktere, szóval ha mindenre ki akarnék térni, 18 ezer karakter lenne ez a hsz.
    nagy vonalakban elől -4.0 , hátul -2.8-3.5 camber, 175-180kpa gumi nyomás kiindulásnak jó a porschehoz, majd ezek után lehet az első hátsó toe in- toe outtal játszani ízlés szerint, ja és a roll bar nem árt ha puha hátul, különben nagyon pattog a segge.

Új hozzászólás Aktív témák