-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
izomman1
senior tag
-
-
Márton
nagyúr
válasz izomman1 #7351 üzenetére
Milyen kábel, milyen plusz szenzor? Elég nekem a kettő.
Panellakásban nem fogok rohangálniSzóval van itthon karesz?
proci985: neked hogy néz ki a gyakorlatban az "eldobja a szenzort"?
Jön a kellemes hangjelzés, és rövid időre elmozdul a virtuális kéz?Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
#54625216
törölt tag
Az igazat megvallva - bár ez a problémádon nyilván nem segít - nem az oculus sara az inkompatibilitás, hanem a szutyok usb chipset gyártóké, akik képtelenek az usb 3 szabványnak megfelelő chipsetet tervezni.
Azaz az oculus nem azért ajánlja a fl1100-as kártyákat, mert az a kedvencük, hanem mert azon ritka chipsetek egyike, ami tényleg eleget tesz az usb 3 szabványnak.
Sajnos az egész PC iparágra jellemző, hogy a szabványokat laza ajánlás szinten kezelik, a lényeg, hogy minél hamarabb rákerüljön az alaplapra az új csatlakozó, mert akkor +1 színes matrica a dobozon, a többivel meg vergődjön a user vagy az alkalmazás készítője. Pontosan tudják, hogy nem a chipset brandje sérül a silány minőség miatt, hanem a szoftver, os, pc vagy max. az alaplap gyártójáé.
A komolyabb brand gyártók (apple, dell és hp pro szériák, stb.) pont ezért olyan háklisak a beszállítóikra, mert egy hibás alkatrész a végén a nekik okoz majd százmilliós nagyságrendű arcvesztést nem a beszállítónak.
Na az oculus is egy ilyen klasszikus arcvesztéses történetbe futott bele. És igen, ha a brand oldaláról nézzük, az oculus talán jobban járt volna, ha - legalább opcionálisan - pci-usb kártyát is mellékel a rifthez, bár ennyi erővel az összes usb eszköz gyártójának is ezt kellene tennie.A rángatózás (amikor az egész világ néha arrébb ugrik pár centit) amúgy tipikus szenzor hiba, akkor csinálja, amikor az egyik szenzor elveszti a kapcsolatot a géppel és a tracker egy pillanatra azt hiszi, hogy a kontrollpontok takarásba kerültek. Amikor aztán érzékeli, hogy nem megy a szenzor, korrigálja a tracket így a világ megint arrébb ugrik, de közben a szenzor visszakapcsol, ezért megint újra állítja magát, és így tovább.
Sajnos tényleg az a leggyorsabb és legegyszerűbb megoldás, ha amazon.de-ről rendelsz egy inateck kártyát. Nálam a 4 portos kártya kényelmesen ellátja a hmd és a két szenzor támogatását.
Szvsz jobb az elején benyelni az extra kiadást, mint hónapokig csökkent játékélménnyel kísérletezni, mert amikor már mindent kipróbáltál, a végén úgyis meg fogod venni. -
hang es kidob a menube, aztan utana nem is talalja meg magat. mondjuk en az elolapi csatlakozoval probalkoztam az NZXT 630om.
nezd, en is szakmabeli vagyok, de ez ilyen. egyebkent az egyetlen dolog amiben jobb a Vive az a kovetes (bar harmadik kamerat az Oculushoz is lehet venni viszont meg ugy se annyira stabil, minden masban a Riftet hozzak ki jobbnak).
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Raymond
félisten
Ez is a kompromisszum jegyeben van igy. Ugyanaz a ket display, de a lencsek masok ezert a Vive-nal ahol jobban nagyito klasszikus fresnel lencsek vannak picit nagyobb a FoV de az SDE is, mig a Rift-nel ahol nem nagyit annyira a custom lencse kisebb a FoV de az SDE is kisebb.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Márton
nagyúr
válasz Raymond #7358 üzenetére
Így van
Rám a látószög valószínű nagyobb hatással van, mint az SDE.
Brutál volt a víz alatt, ahogy a bálna elúszott mellettem és a perifériás mezőben is szinte olyan volt a dolog mint élőben. Ez kell majd Rift2-nél is 4k/szem minőségben.Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
-
kiskuplung
őstag
Márton problémája hamarosan megoldódik, úton az új kártya.
Viszont akkor én feldobnám azt a témát az év végén esedékes Doom VFR-ről, ugyanis a sajtósok szerint Vive exkluzív lesz, leginkább a Zenimax és az Oculus viszonya miatt.
Kérdésem a következő: létezik már most olyan app Steam-en, ami csak és kizárólag Vive-on hajlandó elindulni és rendesen működni? Létezik ilyen hogy if (RIFT_DETECTED) then Quit(); ?
Én kipróbáltam pár appot ami a Steam szerint csak Vive-ot támogat, és minden további nélkül működtek. Igaz, néha kicsit furcsán álltak a kezeim VR-ban Meg értelemszerűen más gombokra hivatkozott, mint amiket a Touchon végül meg kellett nyomni, de ez szerintem megszokható.
-
Raymond
félisten
válasz kiskuplung #7356 üzenetére
Megneztem a Doom 3 BFG VR mod-ot. Nagyon jol meg van csinalva. Az osszes letezo mozgasi lehetoseg benne van, van stick turning, onward style (a kezed iranyaba), teleport lehet snap turning allithato mennyit. Lehet kezet valasztani a fegyvernek, lehet valasztani hogy a kez latszodjon-e vagy csak a fegyverek esetleg az egesz test is latszodjon. A scale szerintem jo. A texturaknak kell majd egy high-res pack, de igy is jo ahogy van, legalabb megvan a "classic look" Ha a jatek a standard Steam konyvtarba van telepitve akkor a mod telepitese next next next es meg a talcara is tesz egy icont amivel egyenesen VR-ben indul a jatek.
Amik nincsenek megoldva az a cutscene, ott a kamera odaugrik ahova a fejlesztok megalmodtak cinematic-nak, de ezt tul lehet elni.
(#7361) kiskuplung - Egyszerre irtunk
[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Dyingsoul
Topikgazda
válasz kiskuplung #7342 üzenetére
Egyébként az Inatek kártya is ott van az összefoglalóban, nem véletlenül.
A Delock-ról illik tudni, hogy a legalja minőség Tesco alattira kell gondolni. Ettől függetlenül nekem is van Delock kábelem de nem Rifthez hanem egy noname kütyühöz.Szerk: még most olvasgatok vissza, de a legjobb az lenne, hogy ha a Delockot neten vásároltad akkor küldd vissza 14 napos elállás lehetőségével élve és rendelj egy Inatek-et.
[ Szerkesztve ]
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
válasz Dyingsoul #7363 üzenetére
StarTech PEXUSB3S44V amit meg mondanak, hogy nagyon jo (4 controller egy kartyan), viszont nem minden hazzal kompatibilis es brutalisan draga. elvileg a kettes vezerlo is jo belole ami azert lenyegesen olcsobb.
----
latoter egyebkent kutatasi cikkek alapjan az egyik olyan dolog ami elegge erolteljesen korrelal a rosszullettel, tehat ez is lehet az oculusnal ok (kutatok bizonyos teruleteken elegge rafekudtek a hordozhato VRre mert nagymertekben leegyszerusiti az ember eletet). viszont a grid mar joval kevesbe latszik, mint mondjuk a DK1es idokben.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
painkillerx
tag
Sziasztok, pár napja elkapott a hype, hogy vegyek egy VR szemüveget. Konkrétan Oculus Riftet. Nagyon sok kérdésem lett de sokat megvalaszoltak a videók, fórumok.
Elsősorban csakis iRacingre használnám. Meg különböző autó szimulátorokban.
Mostani konfigom i5 6600 + 760gtx + 8gb ram.
Graf. kártyát gondolom cserélnem kell egy 1060 6gb-ra ha magas grafikan akarok stabil 90 fpst.(esetleg 970 ha találok olcsón)
Alaplapom Gigabyte H170N-WiFi és itt jön a kérdés, hogy lehetséges bekötni az elülső es hátsó usb portokra egyszerre? Van olyan széles az elágazás a kabel végén? Elől van 2 szabad 3.0as, hatul csak 1db és a type-c 3.0 is szabad. Az lenne a legjobb, ha egy type-c hubra tudnék kötni 2-3 kabelt.Az oculus+touch bundleban 2 szenzor van. Sim racing-re kell 2 szenzor? Vagy 1 is elég?
-
Fehercsoki
aktív tag
válasz painkillerx #7365 üzenetére
Ha csak a HMD-t használnád akkor elég 1 szenzor is, nekem most úgy van, hogy hátulra van bekötve a HMD (hdmi és usb3), az egyik első USB3 csatlakozóba pedig a szenzor (a szenzoroknak külön kábele van, nem csatlakoznak a HMD-hez). Hub-ot szerintem ne használj, valószínűleg nem menne vele, viszont lehet kapni olyan átalakítót ami USB C-ről A-ra alakít át. Egyébként a Touch Bundle ugyanannyi mint a sima, szóval mindenképpen a Bundle-t érdemes venni, akkor is ha nem használnád ki.
[ Szerkesztve ]
-
Márton
nagyúr
-
kiskuplung
őstag
válasz Dyingsoul #7363 üzenetére
Gondolom azóta végigolvastad, hogy fel sem merült bennem, hogy probléma lehet, mert a 2 db alaplapi USB3-mal simán megy a két szenzor, az általam jónak hitt Delock-ra meg a HMD van dugva. Lassan fél éve használom így...
Amúgy most már nyilván utólag okos kapitányként, lefuttattam az Oculus compatibility checkert, és persze egyből kiírja, hogy ez a VIA-s kontroller nem lesz jó
Ezt, hogy ez a Delock ilyen szar, nem is gondoltam volna. Árban ugyanannyi mint ez az ajánlott Inateck, szóval nem hittem volna Tescos minőségnek... Nagyobb dolog vásárlásakor szoktam jobban körülnézni, de erre a kártyára iponon senki nem panaszkodott, de ezek után beírom oda is a fórumjába, hogy ha valaki Rift miatt vennék, akkor ne tegye.
Érdekes amúgy, tegnap olvasgattam még, és külföldi fórumonok fejtegetik, hogy is van ez, hogy bár mindegyik kontroller USB3-as, mégse teljesíti a specifikációt, és mivel az emberek 99%-a csak a sávszélesség miatt veszi, fel sem tűnik neki, hogy kispóroltak belőle valamit. De mit is? Mit használ az Oculus, amit egy ilyen egyszerűbb chip nem tud?
@Raymond: nagyszerű Az exkluzivitásra nem tudsz mit mondani?
-
válasz kiskuplung #7368 üzenetére
bandwith egy dolog, latency es foleg stabilitas egy masik.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Raymond
félisten
válasz kiskuplung #7368 üzenetére
Excluzivnak excluziv, de hogy ez mit jelent azt a megjelenes elott nem tudjuk. Ahogy lattad a csak Vive-osnak jelolt jatekok a Steam-rol is mennek a Rift-el, mindig az iranyitas a kerdeses csak. Lehet hogy nem passzol a Touch-ra a felosztas es nehezebben jatszhato vagy a szogek nem ulnek es furan allnal a kezedben a jatekban fogott targyak. Olyan hogy kimondottan csak Vive-al hajlando elindulni csak a Googge Earth VR volt, de az is meg lett oldva egy-ket napon belul egy kulso patch-el.
Ami itt bekever az a Zenimax es az Oculus nem eppen felhotlen baratsaga. Az is hogy egyaltalan keszulnek ezek a jatekok az egesz jogi hercehurcanak koszonheto, a kovetkezo korben a Zenimax szerintem meg akarja mutatni hogy igenis nagy erokkel benne van a VR vilagaban. Buktak sokat azon hogy semmi ilyen iranyu tevekenyseget nem folytat a ceg es akkor felmerult hogy mirol is beszelnek hogy a fenyes jovot ellopta toluk a Facebook? Egyebkent visszakerestem valamit par napja mert emlekszem hogy olvastam valahol de nem talalom. Arrol irtak hogy az egesz FO4 es Skyrim VR tamogatas gyakorlatilag egy VorpX wrapper/implementacio. Tehat az lesz ami mar most is van, gondolom azert csiszolnak picit a scale-en es mozgason, de technikailag a meglevo jatekba lesz ez beleekelve, ugyanugy mint a mostani VorpX megoldas. Nem lesz kulon speci VR verzio. ar hogy nem talalom hol volt, de ismerve a Zenimax-ot es a Bethesda technikai kepessegeit egyaltalan nem lepne meg ha igy van.
Szoval hogy felaldoz-e a Zenimax penzt azert hogy direkt blokkoljak nem Vive HMD-vel a jatekot majd kiderul. Ha arra jatszanak hogy meg par szaz milliot kisajtolnak a Facebook-tol akkor siman hagynak azt az apropenzt amit a VR jatekokkal keresnenek rajta. Amit szinten megcsinalhatnak az az iranyitas - ugy van megcsinalva hogy a Touch-al ne mukodjon rendesen. Ez mind felesleges lenne ugy igazabol, megoldhato minden foleg egy olyan ismert motorral mint a Gamebryo.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
Oh, nem mondom hogy nem kulon lesz arulva, arrol volt szo hogy technikailag egy VorpX implementacio. Fogtak a VorpX-et (gondolom megegyezes/penz fejeben) es azt implementaljak egy wrapper-en keresztul (gondolom hogy legyen egy sajat layer is). Aranylag nehez lenne kiadas utan titokban tartani igy majd kiderul mi van. Ha tenyleg az akkor kell nekik valami maszlag hogy "VorpX mert ez a legjobb megoldas az ilyen cimekre, de nem sima VorpX hanem a csucs szakerto munkatarsaink a vegletekig optimalizaltak hogy a felhasznaloknak idealis elmenyben legyen reszuk, bla bla bla".
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
#54625216
törölt tag
válasz painkillerx #7365 üzenetére
Ha még sosem próbáltál riftet, akkor nagyon ajánlott, hogy látogass el valahova és próbáld ki, hogy Neked való-e, mert páran csalódtak benne, akik nagyobb felbontást, jobb grafikai minőséget vártak. Van, akinek attól jó egy szimulátor, hogy az összes elsuhanó fűszálat tűélesen látja, másnak fontosabb, hogy a szimulált világ beszippantsa magába és valóban úgy érezze, hogy egy igazi autóban ül.
A VR az utóbbiaknak való.
Szvsz a Te esetedben is egyszerűbb lenne, ha kapásból inateck kártyát is rendelnél a rift mellé. Így garantáltan nem lesz gondod a kompatibilitással és bármikor, ha egyéb usb eszközt kell csatlakoztatni a géphez, nem dobja hanyatt magát a rendszer.
Hubokat felejtsd el, mert azok egy port sávszélességét osztják szét több port felé, a szenzoroknak pedig a maximum kell.
Szimulátorokhoz elég az egy db. szenzor, de szvsz adj esélyt a touchnak, mert sokan vettek riftet kizárólag autószimulátorhoz vagy elite-hez és a végén rendesen rákattantak a touch-os játékokra is. A másik, hogy ha másnak is meg akarod mutatni (haverok, gyerekek a családban, nagyi ), a touch-os játékok első próbálkozásra sokkal jobb "wow" élmény nyújtanak, mint a szimulátorok, amikhez kell némi gyakorlás, hogy igazán élvezni tudja az ember.
További tanács, hogy telepítéskor ne számíts plug and play élményre, azaz szánj egy hétvégét a rendszer beállítására, tesztelésére, próbálgatására (beleértve "a hogy rakd a fejedre a hmd-t" problémakört).
A VR nem egy sima monitor vagy videokártya, hogy bedug, telepít és működik, hanem bedug, telepít, kalibrál, rendszer hisztizik, user anyázik, szenzort pakolgat, kalibrál, elindul, akadozik, újra állítgat, kalibrál, akadozik, újrakalibrál, jó. Aztán hmd felvesz, életlen, szíjakkal babrál, most jó, elfordítod a fejed, megint életlen, szíjat arréb rak, most jó. Azaz kell egy kis idő, amíg minden a helyére kerül.
Pozitívum, hogy csak az elején kell szívni vele és ha kialakítottad magad körül a kis VR szobádat, és kitapasztaltad a rendszer működését, akkor már nem lesznek meglepetések. -
Dyingsoul
Topikgazda
Na igen... anno első bejelentéskor arról volt szó, hogy VR DLC lesz a FO4-hez... gyakorlatilag ezért vettem Season Pass-t, ennek ellenére külön címként jön. Így én is elvárnám, hogy teljes natív támogatás legyen benne. Mondjuk így, hogy megvan a FO4 a DLC-kkel nem fogom megvenni még egyszer ugyanazt VR-ban max majd valami akciózással de 60 eurót nem fogok érte adni pedig az egyik kedvenc franchise-om a Fallout...
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
Raymond
félisten
válasz #54625216 #7374 üzenetére
"próbálgatására (beleértve "a hogy rakd a fejedre a hmd-t" problémakört)."
Ezt megint kiemelnem, mert fontos. Ha rendesen a fejen van a HMD akkor 100% olyan mintha ott lennel. Forogsz es olyan mintha "eloben" forgnal valahol. Ha nincs rendesen felteve akkor elojon a warping - torzitas - a kep szelein ahogy mozgatod a fejed. Picit olyan mintha tul nagy FOV lenne egy FPS jatekban beallitba es a szele torzit. Addig kell alligatni (fel le az arcon es donteni a vizszintes tengely menten) amig ez el nem tunik, mert ez is hozzajarul ahhoz hogy szedules es fejfajas lesz a vege.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Dyingsoul
Topikgazda
válasz Raymond #7370 üzenetére
A FO4 implementációjáról nem találtam sokat, de a Skyrim VR-ról megosztott E3-as tapasztalatok eléggé lehúzóak.
Nagy kár lenne, ha egy AAA fejlesztő nem tudna normálisan lefejleszteni egy VR címet, ugyanakkor blama is. Egyébként ha ennyire nem megy a már meglévő motor VR-osítása, akkor miért nem hagyják a fenébe a régi címeket és adnának ki egy új engine-n alapuló új játékot? A kérdés természetesen költői, mindenki tudja a választ.- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
#54625216
törölt tag
válasz Raymond #7370 üzenetére
Szerintem ha a Zenimax csak azért adja ki a VR verziókat, hogy bizonyítsa, hogy Carmack és a Facebook megkárosította őket, akkor tutira mennie kell a játékoknak rifttel is, különben oculusék azzal védekezhetnének, hogy lám a két rendszer nem is kompatibilis egymással és a Zenimaxra hárulna a bizonyítási kényszer, hogy pedig de.
A "vive exkluzív" matrica pedig az USA-ban már elég, hogy alávágjanak a rift eladásoknak, mert ott sokkal kevesebben patkolják a rendszerüket, mint nálunk, azaz ha valamit hivatalosan nem támogatnak, akkor a legtöbb usert nem érdekli, hogy kisebb bidzsizéssel menne az nála is, inkább nem kockáztat, így nem kell beépíteni a rift letiltását a játékba ahhoz, hogy elriassza a rifttől a fallout fanokat.
A nagy kérdés a VR verziók minősége lesz. A vorpx réteg szvsz annyiban érdekes csak, hogy megállnak-e az eredeti vorpx szintjén, mert úgy a perben már rá lehet fogni, hogy VR, vagy igyekeznek használhatóvá is alakítani. Ha az egész nem több, mint alibizés és maga a VR élmény gagyi lesz, azzal végül is a saját brandjüket rombolnák, ami hosszabb távon több kárt okozna nekik, mint amennyi pénzt le tudnának húzni a Facebookról. -
csip
csendes tag
válasz Dyingsoul #6631 üzenetére
Pimax 4K élménybeszámoló vol 2.
Sikerült összehergelni a Kinect360 kameráját a SteamVR-al (Driver4VR szoftverrel, ingyen próbálható, párezer forint a fizetős), annyi volt a titok, hogy legalább 2 méter távolság és jelentős fénymennyiség kell neki hogy lásson rendesen. Positional tracking kiválóan működik. Közben megjött a Zotac GTX 1080 mini is, War Thunderben minden maximumra rakva (kivéve az antialiast, mert az csak FXAA) kiválóan hasít, semmi röccenés. Elite Dangerous szintén, szóval a kicikínai srácok jó munkát végeznek a renderer optimalizálással (folyamatosan fejlesztik ugyanis). Néha elveszti a kapcsolatota videokártya a headsettel a gép bekapcsolása után, ezt egy HDMI és USB ki-be dugdosással viszonylag gyorsan lehet orvosolni. Screen door effekt gyakorlatilag nincs, de ezt már írtam korábban, a hozzá adott fülesek is elég nagyok és szépen is szólnak (mostanra vettem a fáradtságot, hogy felrakjam őket), viszont mikrofon már nincs hozzá. Utánhúzásnak, ghostingnak, meg amiket jórészt írogatnak az LCD miatt én nyomát sem éreztem, szerintem ez elég jelentősen videokártya és oversampling függő lehet (nálam nincs oversampling beállítva, minden 1.0 mindenhol). SteamVR szépen felismeri, Vive játékok problémamentesen futtathatók.
És akkor most a negatívumokról.
Az IPD beállítás egy merő hányadék, ez az "állítsd a két keresztet egymásra" szerű dolog végül azzal végződött, hogy tükör előtt tolómérővel megmértem a pupillatávolságom és innen legalább nagyjából el tudtam indulni, hogy mennyiről kelljen állítsak (ebben ugye egy darab panel van, tehát nem fizikai az IPD állítás hanem szoftveres). Órákig szenvedtem vele így is, valamint ha nem sikerül rendesen beállítani akkor negyed-fél óra játék után a látótér közepe elkezd homályosodni (gondolom a szemfáradás miatt) és arra a napra lőttek a VR-nek. Amúgy is elmondható, hogy 2-3 óránál több használat iszonyatosan elfárasztja a szemet ezzel a headsettel, a DK2-vel például nem tapasztaltam semmi ilyet (pedig az is egypaneles).
Kényelmetlen a headset. Konkrétan laposorrú kiskínaiakra van tervezve, és nyomja az orrom a műanyagház. Ezt majd megpróbálom orvosolni vastagabb szivaccsal a káva körül, szerencsére cserélhető, de akkor is...
Maga a kábel elég rövid, az ülő dolgokhoz még elég (bár néha már itt is voltak hosszproblémák a Kinect360 2 métere miatt) de egy roomscale az elég felejtős. Azért majd kipróbálom valahogy, mert van Razer Hydrám is a fiók mélyén.
Az egyik headstrap tartója (bal oldalt) egyszer csak konkrétan kicsavarodott, amit vissza lehetett csavarni minden probléma nélkül ugyan de azért az összeszerelési minőség, hát na...
Összességében azt tudom elmondani, hogy aki főleg ülő játékokat, szimulátorokat szeretne játszani, annak kis macera után nagyon faja kis cucc egy driver4VR illetve valamilyen az által kezelt eszköz beszerzése után a positional tracking miatt, aki meg roomscale VR élményt szeretne az inkább kerülje el. Mivel nekem az előbbi opció van ezért én elégedett vagyok vele, mert a gyermekbetegségei ellenére fényévekkel jobb, mint a DK2 volt. Szintén hasznos tulajdonsága, hogy tud Vive, Oculus és Extended Display módban is működni, ami ezt a "csak erre a headsetre adtuk ki" dolgot nagyon elegánsan kiküszöböli a játékok esetén. Úgyhogy Fallout4 VR és Skyrim VR welcome, addig REZ Infinite megy ezerrel
-
Raymond
félisten
Na, valamire csak jok lesznek azok az MS platform VR HMD-k is $299 (csak HMD) es $399 (plusz kontrollerek) aron
"Microsoft is also announcing a partnership that may come as a surprise: games built for Valve's SteamVR platform will run on and be compatible with the Windows Mixed Reality headsets. This means that there's an existing library of software that'll work on day one."
[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
kiskuplung
őstag
Srácok, ez a Lone Echo valami zseniális. Azt kívánom, sose érjen véget....
Ezt láttátok már? [link]
Direkt az érdekes részre raktam a timestampet.
2,5x2,5 méteren lehet kavarni benne, de egy ügyes trükkel mégis egy hatalmas labirintusban érzi magát a játékos. Egészen zseniális -
Ombi5
őstag
Udv. Megjott az oculus packom, es tegnapi tesztelgetes ami nagyon zavart, hogy parasodik a lencse belul. Tavolsagot nem lehet allitani, hogy ne legyen olyan kozel vagy cserelnem kell covert rajta?
Dirt Rally-nal ,ha csak a szemuveget dugom ra a gepre,akkor tudom majd vele hasznalni minden gond nelkul,nem rinyal az erzekelokert ?
[ Szerkesztve ]
-
Márton
nagyúr
Kijelző fényerőt lehet állítani valahol? vagy csak én vagyok bamba és nem találom?
Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
#44630784
törölt tag
Legalább egy szenzornak működnie kell, mert az érzékeli a hmd mozgását.
A párásodás valószínűleg azért van, mert nem jól vetted fel a hmd-t. Ha túlságosan benne van az orrod, akkor befele fújod a párát.
A hmd "szakszerű" felrakása:
- kilazítod az összes szíjat
- ha a hmd kábelén a hurok, ahol a hmd-hez erősítették túl feszes, akkor húzd lazábbra, mert a feszes kábel hajlamos az egész hmd-t balra húzni
- felveszed a hmd-t a fejedre
- a hátsó háromszög alakú részt lehúzod egészen a nyakszirtedig (sokan csak a fejtetőig húzzák, az nem jó)
- fel-le állítgatod a fejeden a szemüveg részt, hogy éles legyen a kép (legjobb a kalibráló célkereszted nézve csinálni)
- ha éles a kép, akkor behúzod a felső szíjat
- behúzod az első szíjakat, hogy stabilan álljon a fejeden a szemüveg, de ne túl szorosra, mert úgy egy idő után fejfájást okoz
- ha eléletlenedne a kép, akkor kicsit még mozgatod a fejeden a hmd-t és utánaigazítod a szíjakat
- beálltod a visszintes lencsetávolságot, hogy a függőleges vonalak is élesek legyenekÁltalában a felső szíjat nem kell többet állítgani, ha rajtad kívül más nem használta a riftet, az elsőket és a hmd kábelt felrakáskor néha újra kell húzni, ha elmászna az élesség.
Ha jól raktad fel a hmd-t, akkor a kép közepe éles, a szivacs alsó része felfekszik a pofacsontra és az orrod kilóg a szemüvegből. -
Raymond
félisten
válasz #44630784 #7387 üzenetére
Jo leiras! Annyit tennek hozza hogy ha az IPD mar biztos be van allitva akkor az elsseget erdemesebb a Home-ban allitani, jobban latni mindent. A masik hogy dontheted a HMD-t a vizszintes tengely menten. Ha mar megvan hogy a milyen magassagban legyen az arcodon es azon nem kell allitani akkor dontheted picit a HMD-t ha megfogod ketoldalt. Mint egy monitoron ahol van Tilt funktion. A masik dolog a warping, ezt erdemes eliminalni: [link]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Uzi74
senior tag
Ebay-en 400 Eur -ért is ott a szett, igaz csak németországi szállítással
[link] -
Dyingsoul
Topikgazda
Nagy köszi az élménybeszámolókért, mentek az összefoglalóba! Egy dologról nem írtál: a FoV-ról. Mennyire érzed azt, hogy egy doboz van a fejeden? Akkor lenne érdekes még egy összehasonlítás, ha egy riftet vagy vive-ot is kipróbálnál. Esetleg, ha a jövőben lesz rá még módod, akkor mindenképp írd meg milyen azokhoz képest.
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
-Solt-
veterán
www.smart-bus.hu
-
PEXUSB3S42V talaltam egy ilyen StarTechet. Ugyanannyiba kerul mint az Inatech 4 portos, de pciEx4 es ket host controllerje van es csak 35 eur. van belole egyebkent egy 4 vezerlos is, de az kiepitestol fuggoen 100/120 euro es az gyakorlatilag overkill hacsak az ember nem 4 szenzort akar az oculus riftre kotni.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
warcat
veterán
Fallout 4 VR And Skyrim VR: Quakecon Hands-On Impressions
Más:
Oculus boltban meg van 2 játékbundle szept. 4-igRift Essentials Pack: $59.99
The Climb
Raw Data
Superhot
Apollo 11 VRRift Summer Hits Pack: $89.99
The Mage's Tale
Rick and Morty: Virtual Rick-ality
Job Simulator
Arizona Sunshine[ Szerkesztve ]
EA: It's in the crate!
-
válasz Raymond #7394 üzenetére
a 4 portos varians elvileg stabil
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Raymond
félisten
válasz proci985 #7396 üzenetére
Lehet en latom rosszul, de nem nezted be az arakat? A kettot amit linkeltel - a mostani 115eur az elozo pedig 135eur (nem 35). A legolcsobb amit ott van es nem VIA az ez lesz: [link] De ezen mas vezerlo van mint a ket dragabbikon.
[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...