Új hozzászólás Aktív témák
-
Reggie0
félisten
válasz
Dare2Live #60 üzenetére
Azert a merci is hiv vissza. Lasd A-class borulasos sztori. Mondjuk egy motorhazteto-zar elegge egy egyszeru mechanikai szerkezet, azt nehezebb maszatolni, szemben pl. egy bmw dizel kigyulladasos dologgal, ahol meg a jeleneleg elfogadott magyarazat a jelensegre is elegge bizonytalan labakon all.
-
Reggie0
félisten
"A visszahívás hivatalosan 1 849 638 darab járművet érint. A problémát az okozza, hogy vezetés közben kinyílhatnak a motorháztetők a 2021–2024-es Model 3, Model S és Model X, valamint a 2020–2024-es Model Y járműveken."
De legalabb a 24-es mar nem nyikorog annyira
-
Reggie0
félisten
válasz
Dare2Live #35 üzenetére
Mondjuk a merci mar vagy 20 eve gagyi faberakasos nagypapa-autok, egy-ket sportos modellt leszamitva. Nekik meg amugy is elmegy a recsego belter, mert nem hallanak jol, es a gagyi illesztesek, mert nem latnak jol. Egyetlen egy komoly vezetesi elmenyt kell tudniuk produkalni, hogy autopalyan 4.5 litert egyen 70-el haladva.
-
Reggie0
félisten
válasz
Dare2Live #32 üzenetére
Pl. az igenytelen fillerbszo dizajn. Mondjuk a marketingesek annyiban tenyleg ugyesek, hogy a szetsporolt belteret minimalista jelzovel nagyon jol lenyomjak az emberek torkan.
#50 k-adi: Amugy igen, a supercharger is nagy dobas volt az elejen, ami miatt kelendo volt. De meg kell hagyni, foleg a kezdeti idokben, a tesla hajtaslanc es akku+menedzsment szinvonala baromi jo volt, erosen kiemelkedtek, azt leszamitva, hogy nem volt rajtuk fek. De amitol izgi az elektromos auto, abba kemenyen beletoltak a fejlesztest. Viszont ma ebben nem akkora az elonyuk, amiert az emberek beletorodnenek a szappantarto mobiltelefon belsobe.
-
LordX
veterán
A Tesla töltője NACS név alatt szabvány lett, és rengeteg új EV-t ezzel adnak el - amelyik cég még nem használja, az is már bejelentette, hogy fogja. Szóval a töltőhálózat már nem előny a Tesla mellett. (Első blikkre önlábonlövésnek tűnhet hogy szabványt csináltak belőle, de csak ingyen pénz kell nekik - egy szövetségi törvény 7,5 millárd pénzt allokált töltőhálózat kiépítésre, de csak szabványos csatlakozókkal....)
Ezzel párhuzamosan megjelent a piacon jó pár "luxus" EV, ami a Model S és X konkurenciája (jó sok Polestar 2, Lucid Air, Ford F150 Lightning, Rivian R1 szaladgál már errefelé, és végre a BMW és Merci EVk se izzadságszagú muszály valamik mint az első próbálkozásaik), nem csak a Nissan Leaf és társai az opció annak aki megteheti.
-
Egyáltalán nem tetszik, mikor egy cégvezető pártpolitizál. Akkor lépjen be a pártba és kész.
-
k-adi
nagyúr
Az embereknek nem a tesla belseje tetszik, hanem a muszaki parameterei es az ara nagyobb elonyt jelent, mint amekkora hatrany a belseje.
A tesla-t a tesla töltőhálózat miatt veszik.
Most meg azért csökken, mert már lecsengett a kezdeti Tesla hype, aki akart, már vett.
A beltér minőségbeli javulása pedig már ideje volt, annyi panasz érkezett rá, hogy nem volt képük nem odafigyelni rá most már.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
Na ja. "Egyesekével".
"Ennek ellenére volt legalább egy információ ellenőrzés"
Az volt. Az már egy más kérdés, hogy mi volt az arcodba tolva minden irányból, és kik voltak az első nyögés után elhallgattatva.
Nem túlzás, még finoman is fogalmaztam. Viszont az határozottan szórakoztató volt, mikor Musk beszántotta a munkaerő ~80 százalékát. Volt pislogás, csak az a kár, hogy ezt a dolgot vagy 5 évvel korábban meg kellett volna lépni, de túl sok volt hozzá a babzsák, meg a sarlókalapács.
"nem volt ennyi bot az oldalon."
Az lehet, de ukrán-orosz háború sem volt, ahogy szanaszét szankcionált Kína sem. Meglehet, hogy összefügg. Amúgy YouTube ugyanez.
-
judas13
veterán
Tesla lehetséges ügyfelei már azért is elkezdtek elfordulni a márkától, mert Elon Musk vezérigazgatónak nagyon megosztó a személyisége.
Emiatt töröltem a Twitter fiókomat. Nem sok, de ennyit tehettem ezügyben. -
tibaimp
nagyúr
Mikor rájönnek a kapitalista cégek, hogy nem lehet folyamatosan növekedni....és egyből elkezdenek pánikolni...
-
Nem vagyok benne biztos, hogy a főnöknél keresendő a hiba. De ha belegondolunk, k unalmas, ha az egész utca tök egyformán néz ki.
Nekem a Tesla személy szerint nem tetszik. Hyundai és az emlegetett Genesis érdekesebb. Tessék odatenni magát az amcsi gyártóknak is végre! Hol maradnak a Lincoln, Cadillac modelljei?? (A belteret kiemelném a Lincoln esetében, hiszen a benzinesnél is nagyon kívánatos dolgokat készítettek mega TV nélkül!) A Fordot nem említem, mert nekik van pár elektromos modell, de azért nem futottak be. A Mustang E-Mach bukta volt az elégedettlen vásárlókkal. Na ezt kifejezetten sajnálom, mert jól van összerakva. -
hemaka
nagyúr
Nem csak a tesla nem fogy, az elektromos autok kozul kb. egyik sem. En az egyik nemet premiumnal vagyok, 20 eladott autobol ha 1 tisztan elektromos, akkor elegge felfele kerekitettem. Marpedig egy heten minimum elmegy ennyi auto.
-
Dare2Live
félisten
Jelenleg is vannak "pémium" mercik... de az eqs vonal... na hagyjuk is.
Én smucig vagyok vagy/és nem keresek eleget ehez a kategóriához de ha választhanék 101% hogy BMW vonalon vennék vszeg egy M5öt.Lehet a teslak belterét, muskot... nem szeretni, de minőségre a teslak 2024ben teljesen rendben vannak, összességében ha nekem EVt kellene vennem nagy esélyel tesla lenne. Performance 3as vagy LR Y...
-
Noukoum
veterán
Én nem alkalmaztam, csak felhoztam egy másik hülye példát a kollégáéhoz.
Az embereknek nem a tesla belseje tetszik, hanem a muszaki parameterei es az ara nagyobb elonyt jelent, mint amekkora hatrany a belseje. Azaz fintorogva meg ez a racionalis dontes kis penzbol.
Erre azért van valami forrás is ugye? -
Noukoum
veterán
Hasonló érv mint hogy x autó szebb y autónál, csak mert x autó kapott ilyen meg olyan díjakat.
esetleg részletezhetnéd neked mi tetszik benne és miért látod szépnek a Teslák belsejét.
sokaknak bejön a letisztult minimalista design, a túlcsicsázott agyonkomplikát faroknövelő belsőkkel szembenHátha megvilágosodunk.
erősen kétlem -
azbest
félisten
Gazdasági válság, olcsóbbat keresnek.
A más gyártók eladási százalékai meg viccesek, nullához konvergáló forgalmat könnyű többszörözni. Ha kettő helyett négy autót adnak el, már az 100% növekedés, de ettől függetlenül még csőd.Kalifornia államból akar elköltözni az emberek 40%-a? Onnan költözött el az utóbbi 2-3 évben 400k ember?
Persze, hogy csökken a kereslet.
-
paatrick
őstag
Nem kell nekem megállapítani, mert vannak erre hozzáértőbbek, akik egész évben azzal foglalkoznak hogy minden létező autót kipróbálnak, így van némi rálátásuk a témára:
[link] [link]Valahogy a Teslát nem látom közötte....
De minimális szépérzékkel rendelkező emberek is nyilván látják hogy az nem szép a többivel összehasonlítva. Ugye? -
paatrick
őstag
Vedd hozzá az utóbbi hónapok híreit, miszerint az elektromos autó tulajok kb fele már inkább visszaülne hibrid benzinesbe, az elektromos autók eladásánál nemhogy hiány van és várni kell rá, hanem több mint 3 hónapnyi autó van készleten. Ez nem csak Tesla hanem, általánosan elektromos.
-
btprg
senior tag
Nem akarom védeni a teszlát, mert akkor se kéne ha ingyen adnák, de nem lehet hogy az ő csökkenő eladásai még mindig többek, mint a többinek a növekvő eladása? Százalékokban volt megadva, nincs kedvem utánanézni a konkrét számoknak, de ha a teszlánál a 17%-os csökkenés 100 ezerről 83 ezerre történt, a többinél meg a két számjegyű százalékos növekedés mondjuk 1000-ről 1300 darabra, akkor még mindig nincs akkora katasztrófa a teszlánál
-
angyalpc2
aktív tag
Szimplán telítődött a piac.
Meg nyilván az se volt túl jó opció, hogy más multi cégekkel kartellezve kirugdostak pár 10-100e programozót IT és egyéb szakembert, mert nem akartak az irodába vissza menni.
Trump nyerése után már Texas-ba akar átköltözni. -
vzozo
senior tag
Mekkora szintű Musk-gyűlölet kell ahhoz, hogy ma eddig is egy anti-Musk, és most is egy anti-Musk cikk van kint a főoldalon, miközben egy random (nem-Muskhoz köthető) vírusirtó frissítése romba döntötte a fél világot...
-
dangerzone
addikt
Legalább most rájönnek a Teslánál, hogy nem elég nagy innovatív újításként a beállítható finghang. Az emberek idővel többre vágynak.
Amúgy egy autó belseje lehet visszafogott, letisztult, mellette szép. De a Teslának, legalábbis a Model 3 -ban, amit vezettem, nem sikerült ezt meglépni. -
paatrick
őstag
Miért lenne szubjektív? Ha én a szőke lányokat szeretem akkor attól még meg tudom mondani a barnákról, vörösökről, feketékről is hogy szép vagy nem.
Szépségben mindig van egy standard, ahhoz viszonyítva mondod hogy szép vagy nem.
A Teslák belseje semmilyen szempontból nem szép. Oda van bva egy lassan monitor méretű tablet, 0 környezeti integrálással, ótvar gagyi kormánnyal. Ennyi a beltér. Ebben mi lenne a szép?
-
Victoryus
addikt
Műszerfal nélkül nagyon béna az egész kocsi. Ha lenne pénzem akkor se venném meg. Kollgénak van, tizenvalahány milla volt. Abból veszek 1 maxos Dustert és tankolom évekig.
-
A szépség szubjektív, az anyaghasználat a highlandnél, és a most forgalomba álló Y-nál pedig minden csak nem silány.
Valószínűleg más van a lassulás mögött. Valószínűleg az amit a cikk is ír hogy az emberek egy része a PHEV felé fordult.(nincs teslám, valószínűleg nem is lesz, és kifejezetten unszimpatikus Musk, csak szeretem a tényeket)
-
joghurt
addikt
Épp most állíttatta le az olcsó EV-s projektet. Miről is beszélünk?
-
Alusky
senior tag
Ha valaki azért nem vesz meg egy autót ami amúgy tetszene neki, mert a főni a gyárnak az most épp konzi, jövő évben meg libsi lesz, attól függően hol kényelmesebb neki, hát az egy balfasz.
Drága, nem tudja azt amit az emberek akarnak vagy ami be lett nekik hintve, megtelt a fanatikus vásárlóréteg udvara és a kisebb vásárlóerő következik, ez mind csökkenéssel jár.
-
kisharsany
aktív tag
Rájöttek az emberek, hogy a silány minőségű szappantartón kívül is van élet?
Új hozzászólás Aktív témák
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Facebook és Messenger
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Hetekig bírják töltő nélkül a Huawei sportórái
- OLED TV topic
- Gyúrósok ide!
- A processzorba integrált hűtésen dolgozik a Microsoft
- Androidos tablet topic
- Olcsó, gasket mountos klaviatúra a Logitech égisze alatt
- További aktív témák...
- LG 65BX - 65" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready!
- Xiaomi Redmi Note 10 Pro 128GB // Számla+Garancia //
- 136 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4080
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro 128GB Black Titanium -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3499
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 9700X 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest