-
Fototrend
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dayco
tag
Sziasztok. A nálam tapasztaltabb Alisok tanácsát kérném.
Rendeltem egy terméket, éppen akciós volt, ingyenes szállítással. Pár nap múlva írt az eladó, hogy nem tudja ennyiért elküldeni, mert járvány van meg pandémia meg rendelési vám magasabb lett és ej de szomorúak vagyunk sajnáljuk meg satöbbi, de fizessek már rá még egy kicsit. Ha nem akarok fizetni, akkor mondjam le a rendelést (cancel order) és válasszam "other reasons" vagy "stocking period does not meet the buyer's expectations"
Én visszaírtam neki, hogy márpedig én ragaszkodnék hozzá hogy küldje el az eredetileg kiírt áron, már korábban is rendeltem tőle és akkor semmi gond nem volt, ha nem küldi el az eredeti feltételek szerint akkor meg megveszem mástól, más se nagyon adja drágábban. (a koronavírus meg már tombolt 2 nappal ezelőtt is) Nem hatotta meg őket, aztán sajnálkozó elnézéskérős körmondatos stílusról átváltott 1-2 szavas flegmára, meg azt írta hogy nincs is nekik, nem is tud küldeni belőle... pedig ez nyilván nem igaz, mert most is hirdetik, csak már drágábban.
Szóval lemondtam a rendelést, de azt jelöltem indoknak, hogy "The seller raised the price of this order." - nem tudom számít-e ez neki valamit, remélem igen. Elfogadta.
Igazából néhány dollárról lenne szó, meg tényleg meg tudom venni más eladótól is ugyanazt, de én még ilyennel nem találkoztam, és bosszantó.Lehet ezt valahogy jelenteni, lecsillagozni vagy bármit, hogy nem volt korrekt az eladó, vagy ez teljesen általános és rendelés után is nyugodtan árat emelhet az eladó bármilyen kamu hülyeségre hivatkozva?
-
-
Dayco
tag
válasz nyisziati #38735 üzenetére
Köszönöm a válaszaitokat, hasznos volt. Jó lett volna benyomni neki valami negatívot feszültséglevezetés képpen, de mindegy, nem ugrálok, elengedem.
"megint fölöslegesen töltöttem időt azzal, hogy megkeressem a több száz egyforma ár közül a még annál is olcsóbbat, mert az meg nem küldte el"
- egyébként pontosan erről van szó, jól írod.
Keresek egy másik eladót, ez meg kapja be a kis kínai nyalókáját. -
Dayco
tag
Sziasztok. Van (több) 03.31-i rendelésem, amit ezidáig nem kaptam meg. A vásárlói védelem a napokban járt le. Dispute-ot indítottam, erre az eladó bemásolta a nyomkövetést, ami szerint a rendelésem 04.23 óta Hungary Airporton van. Azt akarja, hogy zárjam a dispute-ot és várjak. Na most ha zárom, és nem hosszabbítja meg a Purchase Protection-t, akkor buktam a cuccot ha nem jön meg, ugye? És ha az egész nyomkövetési szám amit küldött kamu? És ha meghosszabbítja, akkor még tudok később is ugyanerre hivatkozva dispute-ot indítani? Én azt írtam neki, hogy inkább most a pénzem kérném vissza, de ha megjön a termék természetesen kifizetem neki újra, de ő csak azt hajtogatja hogy zárjam a dispute-ot mert jön az, várjak még néhány hetet.... Ha nem zárom, akkor dönthet az eladó javára az Ali?
Köszi. -
Dayco
tag
Köszönöm a válaszodat, ismét okosabb lettem.
Azt hogy a védelmi időt meghosszabbítaná, én értettem félre, azt nem akarja, csak ezt: "Please close the dispute first and wait" - de gondolom ha ezt teszem és mégsem jön meg, akkor bukó van, hiszen "Finished" a rendelés...
SY13716072890 a másik SY13716072885 számú egyébként, mindkettő utolsó bejegyzése: 23 Ápr 2020 07:00 Hungary, Arrived at destination country airport
Van még két napjuk a dispute-ból, aztán remélem visszakapom a pénzem.
Van egy ilyenem is: S00000129152241, szintén 03.31-i rendelés, de itt nem válaszol semmit az eladó, bizonyára ez is valami kamu tracking number lehet. -
Dayco
tag
Sziasztok. Kisebb értékű elektronikai terméket vásároltam Aliexpressről, amely 15 napon túl de 90 napon belül meghibásodott. Mivel dispute-t már nem tudtam indítani, ezért felvettem a kapcsolatot a kereskedővel üzenetben. A hibát jól láthatóan, egyértelműen levideóztam és ennek alapján kértem az eladót a termék árának visszafizetésére. Az eladó azonban folyamatosan csak 2-3 naponta válaszol, akkor is csak valami totál semmitmondó-semmitérő egymondatos használhatatlan választ ad, mintha csak valami robottal beszélgetnék kb (pl. olvassam el a termék leírását stb.) Én folyamatosan megtartottam az illedelmes kulturált hangvételt. Az eladó nagy forgalmat bonyolító kereskedő, és egyébként a termék leírásában is szerepel hogy 1 év garanciát vállalnak rá.
A kérdésem az lenne, hová fordulhatok következő lépésben a visszatérítés érdekében, mert ilyen érdektelen eladóval még soha nem volt dolgom. Paypalon fizettem, de ezt a lehetőséget hagynám utoljára, ha lenne más is. -
Dayco
tag
Köszi, visszaküldeni semmiképp nem szeretném, mert hasonló esetben jártam már úgy hogy azt is figyelmen kívül hagyta, csak szenvedhettem a postával is még (+annak a visszatérítésével) - és még a rossz termékem is elveszett. Szetintem itt is hasonló törtenne mivel teljesen passzív az eladó.
Ez azért eléggé rossz, hogy tehet ilyet bármikor az eladó hogy gondol egyet és nem törődik a garanciával, én meg még egy negatív értékelést sem tudok már neki írni, se jelenteni se semmi.
-
Dayco
tag
Sziasztok!
Alexpressről rendelnék 300 USD és 560 USD-os termékeket, midkettőnél ez van írva:Free shipping
From China to Hungary via AliExpress Standard ShippingIlyen drága dolgokat nem rendeltem még sohasem innen. A postán milyen költségekre számíthatok?
-
Dayco
tag
Köszönöm a korrekt választ, pont az összefoglalóban említett 150€ miatt tettem fel a kérdést.
Azt nem értem még, hogy ott van, hogy "Price includes VAT" . Ha mégegyszer ki kell fizetnem az áfát akkor azt hogy kapom vissza?
2. Ilyeneket írnak még:
*1.TAX:Our the price is not include the any tax. Customs fee and Taxes are the buyers responsibility, we seller cannot control it and will no be responsible for this, please kindly note about it before you place the order.
*2.Remote area : the price is not include the dhl remote area charge , if your place is remote area in dhl, you need to pay more 40usd remtoe area charge, if you don't pay it, seller won't ship it by dhl. -
Dayco
tag
Sziasztok. Full refundot kaptam egy termékre (mert nem küldték el), aminek jelentős részét kuponokkal és kedvezményekkel fizettem. Volt benne BF kupon, store kupon, 20/4-ek, játékból származó kupon, coins, promo kód, minden...
A kuponokból semmit nem kaptam vissza. Erre tényleg semmi esély, és megreklamálni sem érdemes, hogy legalább a hosszadalmas játékkal szerzett kupont vagy bármi mást belőle újra fel lehessen használni? Buktam vagy 30$ kupont? -
Dayco
tag
Sziasztok. Alin, vennék egy 715 USD-os terméket. EU raktár, Includes VAT. Mikor mennék a Checkout-ra, ez az ár átvált 698 EUR-ra (még alá is írja, hogy ez kb. 771 USD), így kellene kifizetnem. De ez így sokkal több... Ez miért van?
Még sosem találkoztam ilyennel, mióta az eszemet tudom USD-ben fizettem Alin mindenért. -
Dayco
tag
Bocsánat. Erről a termékről lenne szó: https://www.aliexpress.com/item/1005007548519432.html
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Vivobook Pro N580VD 15.6" FHD IPS i7-7700HQ GTX 1050 16GB 512GB NVMe magyar vbill gar
- Google Pixel 8A 128GB Porcealin, Bontatlan, Új, 0 Perces, Független, 1 Év Garancia
- MSI Z370-A PRO
- SSD többféle, sata 2,5"
- Apple Watch Ultra 2 49mm Black Titanium Black TL M/L, Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Apple Garancia
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest