Új hozzászólás Aktív témák
-
HSM
félisten
válasz
T.Peter #6875 üzenetére
Most hirtelen ezt találtam: "Lumen also comes with hardware ray-tracing, but most developers will be sticking to the former, as it’s 50% slower than the SW implementation even with dedicated hardware such as RT cores. Furthermore, you can’t have overlapping meshes with hardware ray-tracing or masked meshes either, as they greatly slow down the ray traversal process." [link]
A korábban olvasottak alapján konzolon megy a ray gyorsítás, de PC-n nincs meg hozzá az optimális működéshez a traversal shader. Erről írt Abu is [link] . Hiába tudná a PC-s RDNA2, ha jelenleg nincs hozzá PC-n API.
Hogy a frissen kiadott fejlesztői változat pontosan mit és mennyire használ, azt viszont nem tudom pontosan, de traversal shader még nincs a DXR-ben.
Új hozzászólás Aktív témák
- Nem növel telepméretet a Galaxy S26 Ultra
- Kézbe fogták az ultravékony Z Fold7-et
- EA Sports WRC '23
- Óra topik
- Milyen processzort vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- OLED TV topic
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Xbox Classic / Xbox 360
- További aktív témák...
- LG 34GS95UE - 34" Ívelt OLED / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
- Törött, Hibás iPhone felvásárlás!!
- Oppo Reno7 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- QNAP TS-870U-RP 8 lemezes Rack NAS
- AKCIÓ! HP Elitedesk 800 G1 USDT mini asztali számítógép - i7 4770S 16GB RAM 128GB SSD Intel HD
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest