Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz gbors #8685 üzenetére

    Az erőforrás tényleges elzárásához nagyon ritkán nyúlnak a mai driverek. Profil nélküli játéknál nem is alkalmazzák.
    De az elzárás nem is szükséges ahhoz, hogy gond legyen. Önmagában az is baj, hogy a driver feladatai szimplán futnak a program mellett. 2006-ban már készültek olyan driverek, amelyek 2 szálat is futtattak és ma az 5-7 szál az általános. A fejlesztőknek ezzel az a baja, hogy ha még nem is zárják el az erőforrást, akkor is összeakadnak a programszálakkal, és a driver annyira feketedoboz jellegű rendszer, hogy semmilyen lehetőség nincs a működését normális keretek között kontrollálni.
    Ezért alakult ki az az igény az új API-knál, hogy ne legyen kernel driver. A DX12-ben ugyan lesz, de az csak egy fail-safe dolog, vagyis csak azt biztosítja, hogy a program lefagyásától ne fagyjon le az operációs rendszer. Valójában nem fog erőforrást elvenni, mert tényleges számítást nem csinál majd.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák