Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • deathcrow42

    őstag

    válasz hahakocka #70439 üzenetére

    A sima raszter egyszerűen nem életképes és nem skálázható, hacsak megint nem kezdik el az SLI/MCM szintet a következő generációkban. Ezért jött a DLSS és az AMD változata, az FSR.

    Az AMD ott bukott el, hogy megvalósításban az FSR borzalmasan nézett ki a DLSS-sel szemben. Emlékszem még HWU videókra kb. 2 évvel ezelőttről, ahol 15 játékban nem volt egy sem, ahol az FSR jobban nézett ki az akkori DLSS implementációnál, és többségben a DLSS érezhetően jobban nézett ki mozgás közben. Az FSR 4.0 vs. DLSS 4.0 videó jöhet megint a HWU-tól.

    Az, hogy 2025-ben is azt hajtogatja valaki, hogy csak a sima raszter számít az olyan szint, mintha valaki azt mondja csakis a benzin/dizel kocsi létezik a világon.

    Mondok egy példát: Monster Hunter Worlds - 30 fps natív raszter vagy kamuframes - natívval egyenlő 100 fps dlss/fsr 4.0. Meglepődnék, ha 5-ből akár egy ember is választaná a 30 fps-t ;] :P

Új hozzászólás Aktív témák