Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Crytek #29121 üzenetére

    Amint nem lesz DX11-re támogatást elkezd jelentősen nőni a rajzolási parancsok száma, elvégre erre valók az új API-k. Nélkülük nem lenne ez lehetséges, ahogy a bemutató is prezentálja igen konkrét gyakorlati mérésekkel.

    A mikor az kiadótól függ. A Stardock ezzel a munkával kész. Az Ubisoft az AnvilNextet most írja át a root signature modellhez, tehát bármi, ami a következő generációs AnvilNext motort használja már helyből DX12-es lesz. Az EA esetében a Frostbite Teamet vezető Repi nagyjából egy éve mondta, hogy 2017 végén akarja dobni a DX11-et. Nyilván azért, mert át akar váltani az új modellre. Az ID tech 7 helyből Vulkan API-ra készül, visszafelé kompatibilitás nélkül. Mindegyik ilyen fejlesztés azt szolgálja, hogy sok lehessen a rajzolási parancs, és hogy skálázódjon a rendszer sok magon keresztül.

Új hozzászólás Aktív témák