Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Akkor nézd meg. Attól még nem lesz valami külső tér, mert a szabad ég alatt játszódik. Ezernyi trükk van, hogy épületekkel körbevedd a területet, és ezzel megteremted magadnak a zárt tér hatását.
#42790 tisztelturam : Attól függ, hogy szabványosan lesz-e implementálva bele a sugárkövetés. A legtöbb játékban a DXR-rel van ez megoldva, de az AMD-nek van egy zárt kiterjesztése a DXR-hez, amivel olyan dolgokat is elérhetnek a fejlesztők, amelyek még nem részei a szabványnak. Minden esetben a Radeon Rays 4.0-t lehet meghívni, ez egészíti ki a szabványt. Ennek két külön módja van, amiről itt egy rövid leírás:

Ha utóbbi kerül egy játékba akkor kap egy külön dll-t, lásd a Godfallban az "amdrtshadow.dll", ebben vannak a szabványból hiányzó részek, például egyedi BVH bejárás. Ha így lesz implementálva a Resident Evil is, akkor azt az NV nem tudja majd futtatni, tehát kell nekik egy külön szabványos implementáció, ami megkerüli a binárisan szállított dll részét a játéknak.Szimpla API interop valószínűleg alkalmazva lesz, de az a jobbik eset, mert az csak intrinsic lehetőség, tehát maga a shader nagymértékben szabványos, csak vannak olyan részei, amelyek az AMD dizájnján meghívnak egy beépített függvényt, és akkor gyorsabban fut. Így van alkalmazva az RT a Dirt 5-ben és az új WoW: Shadowlands frissítésben. Ezeknél a kódoknál a beépített függvényeket az NV ugyan nem éri el, de elég könnyű kezelni ezt a problémát, mert csak írni kell rá pár extra shadert. Emiatt az RR 4.0 szimpla API interoppal nem akkora gond, mintha tényleg egyedi BVH bejárásra használná a Radeon Rays 4.0-t egy játék. Intrinsic lehetőségnél csak kismértékben kell módosítani a kódot, hogy szabványos szinten is fusson. A Godfall esetében azért marha sok munka volt teljesen eltérő LOD kezelést implementálni, mert a flexibilis LOD-ot a DXR nem kezeli, tehát kidolgoztak helyette egy DXR-rel kompatibilis sztochasztikus LOD eljárást. Ennek hasonló az eredménye a memória terhelésére vonatkozóan, csak többet számol, mint a flexibilis LOD.
#42791 huskydog17 : Semmiféle exkluzív szerződés nem volt. A Godfallba egy olyan algoritmus került eredetileg a bejárásra, amit a szabványos DirectX Raytracing nem támogat. Nem megvalósítható az aktuális specifikációkkal a flexibilis LOD. E mellé implementáltak a szabványos kódba egy sztochasztikus LOD eljárást, amit már megenged a DXR. A memóriaigény tekintetében a flexibilis és a sztochasztikus LOD hasonló, csak utóbbi eljárás elvégzéséhez többet kell számolni.
#42796 Locutus : Nem véletlen. A 8 GB-os VRAM igényt már nem egy játék meghaladta az Ampere kiadása előtt. Azóta csak nőttek a lehetőségek, így lassan meghaladtuk a 10 GB-ot is. Ezzel pokoli nehéz mit kezdeni, de ezért vannak a grafikai beállítások. Ha elfogy a memória, akkor lejjebb kell venni a grafikai részletességet. Régen is ez volt a megoldás, és ma is.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Canon MILC: EOS R és M topik
- Ne várj sokat a vásárlással: drágulás a láthatáron
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Kuponkunyeráló
- Folytatja küzdelmét az Intel az NVIDIA (és az AMD) ellen
- Pötyi: 4. RETRO KONZOL ÉS SZÁMÍTÓGÉP BÖRZE - '25. november 16.
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- További aktív témák...
- AKCIÓ! DELL PowerEdge R630 rack szerver - 2xE5-2660v4 (28c/56t, 2.0/3.2GHz), 96GB RAM, 4x1G, áfás
- REFURBISHED - DELL Thunderbolt Dock WD19TBS (210-AZBV)
- 153 - Lenovo LOQ (15IRX9) - Intel Core i5-13450HX, RTX 4060
- Bomba ár! Acer Travelmate P215 - i5-8GEN I 8GB I 256SSD I 15,6" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! Ryzen 5 8400F / 32GB DDR5 / RX 7800XT 16Gb / 1TB SSD!
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest

