Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • CNS

    csendes tag

    válasz hevizms #13480 üzenetére

    Kedves Fórumtársak

    Miközben belelendülnétek a pontatlan információközlésbe, majd az ezutáni hangulatkeltésbe szeretném tisztázni az alábbiakat:

    A ConCorde korábbi tabletjeihez a hivatalos honlapunkon közzé tettük (és teszük) a kereskedelmi forgalomba kikerült készülékek firmware frissítéseit.
    Ebben a viselkedésben elsők voltunk hazai viszonylatban!
    Most is megtalálható a 7.1, 7020, 7030, 10.1 készülékekhez a vonatkozó FW tartalmak.
    A 7015 esetében más és más a 97IPS esetében is.
    Itt ugyanis IMAGEWTY imagek vannak aminek frissítése a LiveSuite programmal lehetséges.
    Ez azonban nem ingyenes, ennek liszenszjogát vállalati környezetre nem lehet liszenszálni.
    Ezt nem mi találtuk ki így, ez az Allwinner sajátossága.

    Mit tudunk tenni?
    1, Ha van még GB-s tablet, a központi szervizben, ill. szerződött partnereinknél frissítjük adott készüléket díjmentesen

    2, kitesszük az IMEGAWTY formátumú képfájt és rábízzuk a felhasználóra, hogy warezoljon (?)

    Ez a második illetve a folyamat nem etikus, hivatalból nem kivitelezhető.
    Ráadásul mi van akkor, vagy ki is a hibás ha egy rossz kulcsfájt tartalmazó "talált" programmal a frissítés 3%-on megáll és emiatt romlik el a tablet.
    A Livesuite ugyanis nem ellenőriz csak tölt.

    Ezért javasoltuk oldalunkon( és javaslom itt is), például az itt reagáló fórumtársnak is tettük, hogy nem kell ezért felutazni Budapestre.
    A készüléket el lehet küldeni tetszés szerint: postán, csomagküldővel, futárral címünkre (ennek feladási díja az ügyfelet terheli) és cégtől,biztosítástól függően 400-1500 Ft.
    Mi a szervizben végrehajtjuk a frissítést ( garanciálisan) és visszaküldjük futárral a tulajdonosnak. Ennek feladási díját pedig mi fizetjük.

    Köszönöm figyelmetek.
    cnspna

  • kelzsoca

    félisten

    válasz hevizms #13480 üzenetére

    Ha a frissítés otthon nem végezhető el, az valószínűleg azt jelenti, hogy speciális, a végfelhasználó által nem kivitelezhető módon történik, és mint minden ilyen jellegű frissítés kockázattal jár, tehát könnyen lehet hogy a végén egy használhatatlan eszköz lenne a kezedben.(és vihetnéd szervizbe)

    Ettől függetlenül, én egy ideig biztos használnám a gyári 2.3-as rendszerrel, és ha olyan lehetőség adódna, akkor vinném csak be egy esetleges szoftverfrissítésre a szervizbe.

  • zedok

    őstag

    válasz hevizms #13480 üzenetére

    Valószínűleg azért nem bízzák a felhasználóra mert még mindig nagyon sokan elrontják.. :))

Új hozzászólás Aktív témák