Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Szia! Én úgy oldottam meg, hogy a Manifest fájlban az adott activityhez felvettem a következő attribútumot:
android:configChanges="orientation|screenSize"
Valahogy így kell kinézzen:
<activity
android:name="com.example.Start"
android:label="@string/app_name"
android:configChanges="orientation|screenSize">
<intent-filter>
<action android:name="android.intent.action.MAIN" />
<category android:name="android.intent.category.LAUNCHER" />
</intent-filter>
</activity> -
TheProb
veterán
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
Karma
félisten
-
SirRasor
őstag
Többszintű a probléma. 6-os androidból csak MIUI-t láttam, ahol konkrétan TE, mint felhasználó tudod rögzíteni azokat a futó alkalmazásokat, amiket szeretnél, hogy az android ne lőjön le.
1. egy mezei user nem fogja/tudja berögzíteni az alkalmazásodat
2. gyári marshmallownál lehet, hogy nincs is erre lehetőség az userek számára
És amúgy meg kipucol mindent bizonyos időkö...ja várjunk, lehet, hogy ezt csak a MIUI csinálja.Amúgy nem tudom. De rágugliztam, és elméletileg azt nem. Bár 2014-es volt a forrás, tehát 6-os androidnál megint kérdéses..
[ Szerkesztve ]
Make Love not war!
-
Karma
félisten
A
<tools:text>
taggel tudsz szövegeket írni az elemekbe úgy, hogy futásidőben nem zavar be. Azzal azért elég sok mindent meg lehet csinálni.Én egyébként úgy használom, hogy megírom az XML-t, közben a Preview-val nézem, hogy néz ki az eredmény.
“All nothings are not equal.”
-
vlevi
nagyúr
És természetesen visszafelé is működik. Designtime-ban beírod a szöveget, szélességet, satöbbit, és megnézed, az XML-be ez hogyan kerül bele.
Egy RelativeLayout pl. szinte szerkeszthetetlen designtime-ban, mert sosem ahhoz fogja a relatívot beállítani, amihez te gondoltad. Azt csak kézzel, az XML-be.
Harmadik dolog, hogy az automatikus kiegészítés egész jól működik, persze csak akkor, ha nagyjából sejti az ember, mit akar beírni. -
doc
nagyúr
meg is csinaltam, mukodik szuperul . van ket layoutom a ket kulonbozo elrendezessel
szepen ide-oda valtogat is ahogy forgatom az eszkozt
egy problemam van (illetve ketto):- az egyik fragmentben vannak edittextek, gombok meg egy numberpicker. a layout valtozasnal az edittextek tartalma megmarad, a numberpickere viszont mindig resetelodik. miert csinalja ezt, illetve hogy tudnam elkerulni?
- szeretnek a number pickernek egy default erteket beallitani az app indulasakor, ezt hol tudnam 'rendesen' megcsinalni? az Activity onStart-jaban hiaba kerdezem le a numberpickert id alapjan, nullt kapok :-/
-
disy68
aktív tag
Nálam free + unlock (akár IAP-pal), vagy ha az alkalmazás egyedi és tényleg hasznos funkciókat ad, akkor teljes értékű próbalehetőség pár órára, esetleg egy-két napra (ez funkcionalitástól függő) és utána meg kell venni.
“Yeah, well, you know, that’s just, like, your opinion, man.” — The Dude
-
thon73
tag
Csak vásárlói oldalról láttam, de soha nem néztem utána: az UNLOCK egy csomószor elfelejti, hogy unlockolva van, és netre kell kapcsolódni, hogy újra eszébe jusson. Baromi kellemetlen külföldön. Ezt biztos nem választanám soha.
Nekem legjobban a szétválasztott free és pro tetszik; ott pontosan lehet látni, hogy mit vettél meg.
(Szimpatikus a cool-reader megoldása, ami teljesen free, de vehetsz támogatói "programot" hozzá; ez kvázi az adomány helyett van. Persze ez nem fizetős a hagyományos értelemben.)
-
domel
tag
Azt szerettem volna valahogy megoldani, hogy ne induljon el párhuzamosan több runnable, ha többször nyomok a buttonra, de azóta rájöttem, hogy ha a runnable-t egy handler.removecallback-el kezdem, akkor nem lesz párhuzam.
Amúgy a Thread ID-jét nézve felesleges a külön szálból hívás, mert a runnable-nak úgyis új Thread id-je lesz, sőt ha a Thread run() ba teszek ciklust (postDelayed) akkor a második hívástól megszűnik a külön szál ID-je, de amúgyis kusza a helyzet, mert egy új Thread-ben nem lehet mondjuk egy TextView tartalmát megváltoztatni.. -
Karma
félisten
Van egy pár megoldása a problémának, mint ahogy a Play Store-ban lévő alkalmazásokban láttad. Van, amelyik hanyagolja a layoutolást, helyette SurfaceView-n végez saját renderelést; van amelyik a RecyclerView-hoz ír saját LayoutManagert (a gyáriak nem elegek).
A probléma csak az, hogy az összes nagyságrendekkel bonyolultabb, mint hogy bárki meg akarná publikusan osztani, ingyen, amikor hónapokon át dolgoznak rajta. Na meg nem is biztos, hogy jogilag megtehetik.
“All nothings are not equal.”
-
syler123
veterán
Hirdetések vannak a játékok alatt, pont ezért kérdéses hogy megéri-e fizetni a promotálásért. Mert gondolom többet kell fizetnem érte, mint amit én magam kiszedhetek a játékból hirdetéssel.
Tehát a kérdés hogy létezik-e olyan optimális beállítás, aminél ugyan fizetek a hirdetésekért hogy reklámozzák a játékaimat, de mégis pluszban jövök ki a játékaim alatti hirdetésekkel, még ha kicsi haszonkulccsal is.
Az aláírásomban vannak a játékok. Egyiket sem reklámoztam, amelyik sok emberhez eljutott az a Quick Math, mert reklám nélkül közel 5000 ember töltötte le és rendszeresen használják is rajta a hirdetéseket. Ez gondolom a címe miatt juthatott el több emberhez.
Pl lenne most egy ezeknél sokkal komolyabb játékötletem, meg is tudom valósítani, de sok munka lenne vele, pláne ahhoz képest hogy lehet semmi bevételt nem látok belőle utána.
[ Szerkesztve ]
-
syler123
veterán
Ezt nem tudom hol nézed, nekem hóvégi összesítőt ír. Amúgy 4-5k szokott lenni havonta, de az is csak 1 játék miatt, amii kb 1 nap alatt készült el, jobban mondva 1 délután Amivel többet dolgoztam az meg nem hozott semmit
Inkább fizetős játékokat készítesz? Esetleg érdemes lehet megpróbálni Windows Phone-ra? Az Ios lenne a legjobb, de azt nincs is mivel tesztelnem, meg oda megint kellene fizetni a Developer accountért.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen