-
Fototrend
Jó napom,rossz napom,gagyi a játék,hibás MM posztokat az OFF-ba kéretik posztolni,próbáljuk meg itt a játékkal / játékmenettel szorosabban összefüggő dolgokat megbeszélni!
Új hozzászólás Aktív témák
-
PR0JECTNR56
addikt
Sziasztok!
A játékhoz esetleg létezik meghívós kód? A magam részéről nemrég próbáltam ki a játékot és roppant szimpatikus, nem túl meglepő módon WoT-os közegből jövök összességébe véve már most jobbnak tartom az AW-t tőle béta fázisban.
Előre is köszönöm! -
PR0JECTNR56
addikt
Igen, tisztában vagyok vele, hogy nyílt hozzáférésű a játék, de akkor pontosítok: meghívókód alatt olyasmire gondoltam, ami a beváltott kódért cserébe némi kezdeti előnyt biztosít, arany/credit/premium tank formájában. Vélhetőleg ilyesmi még nem elérhető csak gondoltam rákérdezek.
(#4388) xAttilax: Természetesen érezni, hogy béta, de a szórakoztató értéke számomra sokkal magasabb és végső soron egy játéknak ez a célja.
-
PR0JECTNR56
addikt
-
PR0JECTNR56
addikt
válasz Diarmand #5140 üzenetére
Igazából, ami nagyon tetszik, hogy nincsenek technológiai oldalról hullámvölgyek annak ellenére, hogy béta verziós a játék (AW: 35-47fps), míg WoT-ban a szórás iszonyatos volt a fejlesztések ellenére (23-68fps).
Nincs arty one-shot menet közben, a WoT-os tapasztalatokkal meg elég sokáig lehet élni, lazítani és új tankot próba terepre vinni ott a PvE mód, alapból van 6. érzék és arty figyelmeztetés, nem kell semmilyen modot sem telepíteni, mert a térkép és sebzés panel is van, meg a célkereszt is rendben részemről, tetszenek a kis újdonságok és vannak még egyéb érdekességek pl. a saját bázis fejlesztési lehetősége és a különféle parancsnokok.
Továbbá már igénybe vettem a supportjukat is egy alkalommal, nem a legfürgébbek viszont nagyon korrekt és felhasználóbarát csapat voltak, szóval az is rendben volt.Felszerelésként csak a notebookom van, a szimulátorrajongók antikrisztusaként mindhárom játékot billentyűzetről játszom, továbbá kész skinek korrektúrájával és tökéletesítésével DiRT Rally-ban, teljesen egyéni szerzeményekkel pedig Project CARS-ban, ahogy éppen időm engedi.
Kormány+pedál kombóval persze jobb lenne valamilyen erősebb asztalin hajtani őket, de még nem szakadt rám a bank.Azt csak a szokásos, sajnos időnként mindkét fórum topikban fellángoló "rohadjon meg a WoT, az AW sokkal menőbb" és "a rohadjon meg az AW, ótvar WoT másolat" típusú fanboy rohamot előztem meg, status-reporton is állandóan ebből megy a cirkusz, iszonyat unalmas olvasni, nem irigylem a moderátorokat sehol sem emiatt.
-
PR0JECTNR56
addikt
válasz Diarmand #5192 üzenetére
Ez többnyire a notebook-os élet velejárója, egy asztalihoz képest elég sok időt igényel a lehető legszebb látvány/optimális futási teljesítmény kettősének összehozása és sokszor a gyártó részéről nem valami jól megoldott a hardver megfelelő támogatása driver fronton és ez stabilitás, fps és egyéb dolgok formájában köszön vissza, ha játékokat is szeretnél futtatni.
A Windows 10-el egyébként esetemben jobb lett a helyzet, de ez megint teljesen egyénfüggő.A bázis jelen formájában tényleg csak ilyen kis egyszerű, de tetszik az ötlet, hogy dobtak rá valami külsőt és nem csak az van, hogy elérted a hármas szintű Krumplipuffogtató rangot, ezért +4% xp bónusz a legénységnek és még érzék benne kihasználatlan kreativitási potenciált, amit gondolom még a fejlesztők az eljövendő időszakra tartogatnak.
Oculust-al már volt szerencsém a Project CARS-t kipróbálni, nagyon új élmény, de hétköznapokra egy sima FHD monitor, meg egy erősebb i5-ös asztali egy egyszerűbb kormány/pedál kombóval teljesen elég lenne.
A fanboykodást általánosságban értettem, személytől teljesen függetlenül, csak az AW megjelenésével ez elég várhatóan mindkét topikban generálhat parázs vitákat, amik elfajulnak és ez a megoldás tűnt jónak.
Mély összehasonlítást szerintem csak a logout hasábjain ejtenék meg, ott van lehetőség több szempontból és hosszasan körüljárni a kérdést és a fórum spammelése nélkül megvitatni mindent.Jelenleg egyébként az AW-t tartom jobbnak, ebben benne van az újdonság ereje, a csiszolt játékmechnikai elemek és az én hardveres környezetem számára kedvezőbb futási és technikai megvalósítás, ugyanakkor remélem, hogy a két játék közötti versengés pozitívan hat majd egymásra és a játékosok ebből profitálhatnak játékélmény terén mindkét tankos program esetében.
-
PR0JECTNR56
addikt
válasz Diarmand #5207 üzenetére
Ez már a kreatív osztály fantáziájára van bízva, hogy mit tudnak még berakni bázis fronton a játékba, de ami biztos, hogy az üres helyekre még érkeznek új épületek (a séma alapján haladva gondolom további százalékos alapú bónuszokat biztosítva).
Mondjuk tankmodulok terén nagyon nincs mit hozzátenni, mert szinte minden ott van az Upgrade vagy Service menüpontban, a lézeres távmérőtől kezdve a SLAT páncélzatig, szóval még a modern hadviselés eszközei ismeretében talán drone vagy egyéb, mondjuk PvE módban használható, a csata során 1 alkalommal lerendelhető háttértámogatás, pl. a játékos által megjelölt célterület módszeres rommá bombázása robotrepülőgép/tábori tüzérség/vagy bármi más által, esetleg a játékos különítmény egésze által felhasználható ledobott légi támogatás, lőszer és javító készlet keretében.
Vagy egy információs központ épület esetében pl. új másodlagos célkitűzések PvE módban, alacsony szintű épületnél csak low tier tankokra kis pénz és xp jutalommal, magasabb szintre fejlesztve pedig új tierek küldetései között nyílna meg és nagyobb bónuszokat biztosítana.
De ezektől egyébként tuti vannak jobb ötleteik is a fejlesztőknek.Szerintem kicsit fura és nem rossz élmény, de őszintén szólva a 3D-hez hasonlatos volt számomra, tehát hatalmas hype veszi körül, érdekes rövid ideig, de egy 60fps és 8x élsimítás kombónak én bármikor jobban tudok örülni.
Hát igen, szerencsésen megúsztuk ezt mindkét topikkal, szóval lehet tényleg belevágok egy kis logoutozás formájában, a lehető legobjektívebben megközelítve mindkettőt, bár még ezt megelőzően van most egy cikkem szerkesztés alatt más témában.
Ha Linkin esetében az "Armored Warfare: Milyen játék is ez ?" című videóról van szó, azt megnéztem, de az ő munkásságban egy elég lapos darab, sok benne a tévedés vagy az ismeret hiánya, csak olyan tessék-lássék módon van körüljárva a játék. Tényleg nem maga a véleménye gáz, hanem inkább az igénytelenség és a felületes tálalás.
-
PR0JECTNR56
addikt
Nem sok mindenről maradtál le, de ez lenne az.
-
PR0JECTNR56
addikt
válasz jano_77 #5231 üzenetére
Elég alap a játékoknál, hogy általánosságban a következő dolgok a leginkább gépigényesek a textúraminőségek mellett:
- árnyék, shader, dinamikus fények, HDR filterek
- élsimítások és időnként az anisotropic filteringA jó hír, hogy ezek nagy része minden értelmes összerakott játékban skálázható, tehát némi kísérletezést érdemes rászánni ezen általános ismeretek mentén haladva, mert a hardver szinte mindenki gépében más és tökéletes recept nem mindig akad.
Továbbá a google mindenkinek a barátja, szóval csak preseteket használva vagy tippszerűen beállítva igen jó eséllyel nem jön össze a lehető legszebb kép/jó futási teljesítmény hőn áhított egyensúlya.
Ennek tükrében Linkin az általa csinált beállítással végképp nem tudom mégis mire számított egy béta verziós játék esetében.[ Szerkesztve ]
-
PR0JECTNR56
addikt
válasz Kean_Sorbo #5253 üzenetére
Először a Chieftain mint az egyik legkönnyebben elérhető MBT a fejlesztési fában, majd merő véletlenségből érkezik a hír Type 59 tier 3-ba mint a harmadik dealer első bemutatandó tankja. Hát van humorérzéke a srácoknak az biztos.
[ Szerkesztve ]
-
PR0JECTNR56
addikt
A Type 59 legendás tank a WoT-ban, amikor bejött, olyan erős volt, hogy túlerőt is gond nélkül lehetett vele gyalázni, ráadásul egy kör után kisebb vagyonokat tudott keresni.
Később nerfelték és el is lett távolítva a megvehető prémium tankok közül, de még mindig egy elég jól használható és sok pénzt termelő közepes tank maradt, ráadásul nagyon különleges is a hozzáférhetetlensége miatt, szóval minden WoT-os álma, akinek nincs meg a garázsban.A Chieftain poén szintén hasonló, a WG jó ideje beígérte a Chieftain-t és egy csomószor visszakoztak és bénáztak, annak ellenére, hogy rengetegen várták és még most sem tudni mikor kerülne be pontosan, AW-ben meg az egyik legkönnyebben elérhető MBT.
-
PR0JECTNR56
addikt
Furcsa és vicces bug merült fel nálam az "Anvil" nevű PvE misszióban.
Amikor küldetés legvégén belép egy járművünk a cap körbe, akkor megérkezik az ellenfél utolsó páncélos támadása és az itt elhangzó narráció (amit a megbízó arab hölgy mond) szimplán beragad és folyamatosan ismétlődik egészen a kör végéig. -
PR0JECTNR56
addikt
válasz Kean_Sorbo #5875 üzenetére
Ha jól tudom egy ázsiai dealer lesz a 3., éppen ezért erősen bízok benne, hogy lesz Type-10 is a kínálatban majd.
-
PR0JECTNR56
addikt
Laptopom van, a mostanival éppen jól működik, kockáztasson a fene, köszönet azoknak akik bemerték vállalni.
Más dolog: a napokban tértem vissza duplázgatni a tankokat, volt egy kisebb kihagyás most AW fronton, a T-64 meg egészen kellemes kis gép, PvE módban is egészen használható ha jól helyezkedünk és tartjuk a csata ritmusát vele:
[ Szerkesztve ]
-
PR0JECTNR56
addikt
Hát jönnie is kell. Álcáznám már az egyébként teljesítményében gyengélkedő Sheridan helyére érkezett kis Bejglipanzert, ami viszont azt kell mondjam csodálatos, automata löveg, remek mobilitás, mókás ATGM lehetőségek, egyetlen apró negatívuma a fizikai kiterjedésében érhető tetten számomra, túl hosszú a Marder IFV alváz és kissé magas a torony (aminek forgási sebességén érdemes skillel javítani).
-
PR0JECTNR56
addikt
zozyk kollegának igaza van, mehet az SD kliens, a napokban volt újratelepítve a játék nálam, hasonló felbontáson játszom mint te (1366x768).
SD-vel semmivel sem lett csúnyább a játék, viszont 7-16 FPS-el több van mint a HD variánssal, meg nyilván a videókártya csere sem lenne hülyeség, ahogyan írtad is. -
PR0JECTNR56
addikt
válasz Patrick76496 #6535 üzenetére
Az adatlapodon lévő ROG lapossal tolod? Az utólagos váltás jó kérdés, a következő helyen ellenőrizd le, ha elindítod a mygames klienst a zöld play gomb jobb sarkában van egy lefelé mutató nyíl és elméletileg ott lehet váltani az SD/HD kliens telepítése között, ha nem találsz ilyet, akkor teljes újratelepítés fog kelleni a mutatványhoz (nekem a mostani friss telepítő engedélyezi az utólagos HD csomagra való lépést, szóval ha csúnya lenne a gépeden, akkor még semmi sincs veszve).
Bizony, egy kis optimalizáció még kell majd neki, de az alap elég jó amiből indulnak szerencsére. -
PR0JECTNR56
addikt
Megérkezett a Centauro (105mm) a garázsba, ez sem rossz gép, bár bizonyos szempontból gyengébb a saját szintjén mint az elődmodell (álca, fizikai méret, DPM, lövegsüllyedés, célzási idő), ugyanakkor a ROMOR páncélzat nagyon vagány dolog. <3
Összességébe véve egyébként itt is egy jó képességű páncélvadászról van szó, de mindenképpen óvatosabb és megfontoltabb játékot igényel minden téren, mint az 5-ös szintű előd.
Első vállalhatóbb PvP kör, abból az 4-ből amit futottam, még össze kell szoknom a járművel és jobban megfigyelni azokat a taktikai pozíciókat, ahonnan kíméletlenül lehet takarítani az adott pályát. -
PR0JECTNR56
addikt
-
PR0JECTNR56
addikt
válasz Angel1981 #6665 üzenetére
Én 11k után jöttem át és még annak ellenére is, hogy a 2.vh-s gépek közelebb állnak hozzám, a WoT (ahogyan írtad is) frusztráló játékmechanikai fogásai miatt az AW minden gond nélkül átvette a helyét.
A szimpla szórakoztatóértéke nagyobb, pont ez az oka annak is, hogy a 10+ éves rFactor 1 még mindig a kedvenc autós játékom, pedig idén is jelentek meg kihívói bőven (Assetto Corsa, Project CARS, rFactor 2), amelyek mindegyikét végigpróbálva jutottam arra, hogy mindennemű nosztalgikus bájt félretéve is az rF a legsokoldalúbb alkotás ebben a kategóriában.
De az AW-ra visszatérve, a normalizált RNG és matchmaking, az artyk helyretétele, a korrekt játékbeli jelzőrendszer, a legénységi rendszer, PvE mód, jóval kevésbé pay to win és kiegyensúlyozottabb játékmenet érzése, az egységesebb (és nálam részleteiben szebb) grafikai fellépés (a WoT színeit viszont jobban tartom, tank modellekben viszont az AW könyörtelenül elhúz).
Az értelmes szintkiosztást is megemlíteném (értem ezalatt, hogy alacsony tierben is érdekes tankok vannak, amiket magamtól is előveszek és nem azért, mert a nagyok viszik a pénzt és nem olyan "DW2 grind" jellegű vért izzadós fejlesztések mint a WoT-ban, hogy az adott soron 10 tankból, 4 teljesen vállalhatatlan 3 szódával elmegy, 1 jó és a sor végén lévő 2 kiválóért kínlódsz).Továbbá részletkérdés, de jobb ügyfélszolgálatos tapasztalatok és nem ez a fehér-orosz balkán hozzáállás a fejlesztők részéről, mint ami a WoT-ban: "ha nem tetszik akkor kussolj" még a teljesen jogosan felmerülő komolyabb játékmechnikai gondok esetén is.
Nyilván itt a saját érdekük, hogy haladjanak rendesen és figyeljenek a visszajelzésekre, de úgy érzem, hogy már rengeteg olyan nagyon bosszantó hibát javítottak, ami a WoT-ban bármikor megtalálható és ez éppen elég volt ahhoz, hogy egyértelműen ez legyen számomra a tankos játék. -
PR0JECTNR56
addikt
válasz Angel1981 #6698 üzenetére
"...hiszen itt a nulláról kéne kezdenie mindent - leszámítva azokat, akiket nagyon frusztráltak a WoT hibái, de nominálisan ez nem sok ember."
Értelmeztem az egész irományod még mielőtt írtam volna, ezért is került bele az enyémbe az, hogy:
"Én 11k után jöttem át és még annak ellenére is, hogy a 2.vh-s gépek közelebb állnak hozzám, a WoT (ahogyan írtad is) frusztráló játékmechanikai fogásai miatt az AW minden gond nélkül átvette a helyét."
Tehát tisztában vagyok vele, hogy számszerűleg, ahhoz az elhanyagolható statisztikai kisebbséghez tartozom, akiknél a WoT-al kapcsolatos általános elégedetlenség teljes cserét eredményezett.
Egyébként sem belekötés akart lenni, mindössze egy összefoglaló iromány, arról, hogy én személy szerint mit tartottam jónak vagy fontosnak ezzel kapcsolatban a játék jelenlegi állapotában.
Végezetül osztom a véleményed, nyilván nem fog mindenki átjönni játszani a már elhangzott dolgok miatt, részemről is peace.[ Szerkesztve ]
-
PR0JECTNR56
addikt
válasz scyllarus #6745 üzenetére
Amúgy egy átlagosan jó tank, leginkább az AW-s T-54 és T-62 között helyezkedik le, meg elég menőn néz ki.
Viszont észrevételek két PvE csata alatt:
- a Type-59 motorhang bugos bizonyos ráközelítésnél
- az artyk még mindig sokszor túlságosan is egy célpontra lőnek és nem vesznek tudomást a többiekről a pályán, ami kicsit fura
- a Centauro-nál a fix sebzés növelés a korábbi spec. képesség helyett jó ötlet (már csak egy kis lövegsüllyedés buff kellene)
- az új karácsonyi zene és bázis nagyon klassz
- szintén új bug, hogy a retrofit felszereléseknél elég gyatrán érzékeli a játék mit akarsz felrakni(#6746) Trentaro: Itt a karácsony a szeretet ünnepe és arra kaptuk, tehát megtartós.
[ Szerkesztve ]
-
PR0JECTNR56
addikt
A Hard mode tényleg nagyon acélos lett és az artyk is halálpontosak, a Hydra nevű hard missziónál az ellenséges spawn pontokon beérkező tankok száma szerintem túlzás, a spawn pontok elhelyezése meg elég aljas, mert kimondottan közelharcra szorítja be a teret, Centauro-val esélytelen lehozni, lövök kb. 9k-t és viszontlátás, HP-val nem lehet bírni azt, hogy több oldalról jönnek Terminator 2-k és társaik.
-
PR0JECTNR56
addikt
válasz jozefgucci1 #6864 üzenetére
Szóval ez egy 3 szakaszból álló művelet:
1. feltelepíted a Starter klienst (ez nagyjából semmire sem elég, tényleg csak nagyon az alapokat tartalmazza)
2. kiválasztod, hogy SD vagy HD csomagot telepítsen a játék (nyilván a géped teljesítményétől függően, itt jóval kisebb a különbség az SD és HD csomagok között látványt tekintve, mint a WoT esetében)
3. amikor leért a választott csomag és fel is települt, akkor lesz teljes a játék (és veheted át a Type 59-et is egyúttal, szóval szerintem ezt mindenképpen érdemes megvárni és addig valamit mást csinálni) -
PR0JECTNR56
addikt
válasz kislaszlo83 #6914 üzenetére
Öcsémnek van hasonló gépe, egy VGA csere sokat segítene, de leginkább az egész platformot kellene cserélni, klassz darab az E8400, de már jócskán eljárt felette az idő.
És ha maradnál Win 7-en akkor 64 bit legyen a következő. -
-
PR0JECTNR56
addikt
Akkor most, hogy a játékmechnika és a jövő nagy kérdéseit átrágta a topik, mesélje el nekem valaki, hogy milyen a BMP3.
-
PR0JECTNR56
addikt
válasz Franky74 #8845 üzenetére
1. futógörgők (ezek nyilván nem hajtottak, de torziós képességgel rendelkeznek.)
2. ez több néven is fut: láncfeszítő/láncvezető görgő (szintén nem hajtott, nem rendelkezik torziós képességgel sem, viszont mint a neve is mutatja beállítható vele a lánc feszessége attól függően, hogy mennyire van előre vagy hátra tolva.
modern harckocsiknál többnyire a jármű elejében van, megjelenése sokszor megegyezik a futógörgőkével - sorozatgyártás egyszerűsége és a cserélhetőség miatt -)2. lánchajtó kerék (hajtott, fogak futnak körbe rajta, nincs torziós képessége, többnyire hátul van, de sokkal általánosabb tény a modern járműveknél, hogy ott van, ahol a tank motorja is - modern extra ebből: Merkava, motor elöl, ezért a lánchajtó kerék is elöl, mert szívesebben buknak tankot, mint embert - (régebben persze itt is volt kivétel, lásd pl. 2. vh-s német tankok, motor hátul, lánchajtó elöl és egy szép nagy erőátviteli rendszer fut végig a tankon.)
3. ez több néven is fut: lánc tartó görgő/ lánc hordó görgő/ támasztó görgő, funkciója viszont egy, ami ránézésre is látszik, szóval ezt nem fejteném ki.
[ Szerkesztve ]
-
PR0JECTNR56
addikt
Új prémium tank érkezik a Merkava Mk.2B képében.
-
PR0JECTNR56
addikt
Várható újdonságok 3D modelljei az AW műhelyéből: K1, K2, T-15, IS-7, AMX 13/90, AMX 10 RC
-
PR0JECTNR56
addikt
Kb. az amit Kean Sorbo kollega már leírt, továbbá mivel kellőképpen sokoldalú, időnként TD módba is lehet vele váltani, mozgó célpontok ellen remek, gyorsan céloz, pontos és van ragyogó ROF is mellé kedvező álcával. Nekem az éppen aktuális kedvencem a játékban egyébként.
Retrofitek terén az enyém:
- Internal Hull Reinforcement (MK2)
- Gyroscopic Stabilizer (MK2)
- Intercom Systems (MK1)A parancsnok Sabrina Washington, legénység 3-as szintű, újratöltés idő 5.72s körül.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest