Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • neilszab

    őstag

    válasz RECSKA #7093 üzenetére

    Igen, emlékszem itt ebben a topikban is voltak régebben nagy viták abból, hogy ha egy alapvetően ABS-sel operáló és azzal együtt is lemodellezett GT3 versenyautó alól "mesterségesen" kivesszük az ABS-t, akkor azzal arcon köpjük a fizikai engine-t és az úgy már nem is "szimuláció"... :B

    Mi már lefutottunk 2-3 komolyabb sok-sok résztvevős tesztkupát ezekkel a gépekkel, ahol ezeket a dolgokat is igen alaposan leteszteltük és a saját tapasztalaton alapuló véleményünk az volt, hogy ha kivesszük az ABS-t a GT3-as gépek alól, akkor pont úgy fognak viselkedni mind egy GT gép ABS nélkül és nem borul tőle össze a "Mátrix", nincsenek fizikai anomáliák. Innentől meg már csak döntés kérdése, hogy az adott közösség, hogy szeretné használni és teljesen felesleg elvi vitát generálni belőle. ;)

    Ezeket általánosságban mondom és a legtöbb állítható, kapcsolható funkcióra, vagy lebonyolítási módszerre szerintem igaz... a valódi autósportban túl sok "egyéb" körülmény és érdek határozza meg egy adott szériában érvényben lévő szabályokat, szerencsére nekünk itt meg csak a versenyzői igényekkel kell törődnünk...

Új hozzászólás Aktív témák