Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • spanyoll

    addikt

    válasz yxcv #12516 üzenetére

    Időben max 1-1.5 hét. NE futárral vitessétek be, hanem személyesen a szervízbe, majd miután bevittétek azonnal írjatok mailt az Asusnak az elégedetlenségetekről és kérjétek a szervízidő végig-nem-várását.
    Így meglesz max 1.5 hét alatt :)

    @Mr.Skynet: Igazad van, ezért is hagytam fel én is a szériahibásság igazolásával. Valószínűleg amikor kidobták ezt a szériát, befutott a gyártósorra x darab hibás alaplap a rendesek mellé, egyik szállítmánnyal szutykot kaptak, majd azokat kaptuk meg mi itt akik írunk. Elég valószínű, hogy a gyár(ak) nem egy szállítmányban kapták meg az összes lapot, így természetesen több a jó mint a szar. Ezért sem vonhatja vissza az Asus és nem is fogja ezt a szériát, mert több a jó mint a rossz, a jókat meg minek hívnák vissza?

  • kali

    legenda

    válasz yxcv #12516 üzenetére

    a notikra gyártói garancia/jótállás van, saját vagy szerződött gyártói szervizzel, tehát nem az üzlet/kereskedő szervizeli, ahol vetted, hanem - bár ők is kötelesek intézni a garit/jótállást, ha náluk adod le, vagy oda küldöd vissza - onnan is a gyártói szervizbe kerül beküldésre, ami általában csak meghosszabbítja az ügyintézés intervallumát! abban sem az üzlet/kereskedő dönt, hogy mikor történik javítás, levásárlás, vagy a vételár levásárlása, hanem a gyártói illetékes szint!
    ja, a pontosság kedvéért; vannak kivételek a fentiek alól, például a webshop jellegű vásárlás esetén a 8 (munka)napon belüli elállás, vagy az üzletes vásárlásnál a 3 munka(napon) belül hibával visszavitel!

Új hozzászólás Aktív témák