-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
chess001
aktív tag
válasz szőröscica #42451 üzenetére
Ne írjatok már hülyeséget! E60-ban nincs DRL, azért mert a BMW angel-eye-ra csinálta attól még az marad parkolófény. A következő generációkban már megcsinálták, azért is más a fényereje.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Skizz
addikt
válasz szőröscica #42451 üzenetére
Na az fasza.. igen, dynamic xenon.
Csak arra kicsit drága, hogy fényes nappal égessem.És a halogén angel eye nem szabályos mint drl? Nem a papírforma szerint, hanem gyakorlatban.
Direkt azért cseréltem ki benne az izzót, mert nyivákolt, hogy ki van égve, gondoltam azért nem kapcsolja le a xenont fényes nappal. -
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #42464 üzenetére
Szenzorja van neki elol? Csak mert ha igen, akkor szerintem programozhato.
Don't Tread On Me
-
Skizz
addikt
válasz szőröscica #42464 üzenetére
Most volt xenoncsere, és szeretném ezt a fényerőt még egy darabig, ez minden.. nappal meg minek ég.
Van szenzor.
Kikapcsolt drl-el angel eye megy auto üzzemódban? Mert ha az kap 2 erős ledest, szerintem a kutya nem fogja megmondani, hogy az épp ennél a modellnél gyári -e.
-
Xero
nagyúr
válasz szőröscica #42531 üzenetére
Csitt holnap takarítok.
Najó egy hónapja nem nyúltam a beléhez és azóta ment kb 4000km-t, szóval jogos de na. Ma vettem pont pár kence ficét belülre.
[ Szerkesztve ]
-
KAMELOT
titán
válasz szőröscica #42647 üzenetére
Már korábban leírtam.
Komplett hengerfej csere, tömítés, gyűrű, elektromos vízpumpa, generátor, lánc, filterek + LPG felujítás.
Ez lesz az egész.
Igen kérem egy kb. 20 éve működő szervizről beszélek, ahol megfelelően recikláják az ilyen olajakat.(#42649) H.Ezredes: Lehet enyém is így néz ki bévülről. Majd ha odakerül a sor, tuti lesznek képek.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
letepem
aktív tag
válasz szőröscica #42677 üzenetére
Az matt műszerfalápoló szerintem nem sokat ér, mondom szerintem... lidlben vagy aldiban pedig nem veszek szélvédőmosó folyadékot, már befürödtem egyszer kétszer: konkrétan az egyik folyadék hártyát képzett a szélvédőn és még megszáradni sem volt hajlandó. Olyan volt mintha fagyálló lett volna félrepalackozva ...
[ Szerkesztve ]
látok, hallok, érzek és gondolkodom.
-
KAMELOT
titán
válasz szőröscica #42689 üzenetére
Mielőtt valaki még félreértené. Rádió nekem nem megy, ki van kapcsolva.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Leonardo91
senior tag
válasz szőröscica #42707 üzenetére
Szerintem a 0ás és a 5ös olajok vágják haza 200e ~ körül az összes N62 őt (ha már gyárilag ilyen szarul sikerült konstrukció)
| Samsung Galaxy S24 Ultra Titán 1TB | Watch 6 Classic 47 LTE | Galaxy Tab S8 Ultra |
-
Leonardo91
senior tag
válasz szőröscica #42709 üzenetére
Rendben. Olyan olajat raksz az autódba amilyet szeretnél, meg én is. Ezen most nem fogok vitatkozni.
cOxeR:
Na látod.. az se olyan híg éppenséggel[ Szerkesztve ]
| Samsung Galaxy S24 Ultra Titán 1TB | Watch 6 Classic 47 LTE | Galaxy Tab S8 Ultra |
-
Möhe
addikt
válasz szőröscica #42703 üzenetére
Most gyüjthet tuoringra, vagy pelusra. Felvillant anyánál a cseklámpa.
Geatula nekik -
Skizz
addikt
válasz szőröscica #42909 üzenetére
-
chess001
aktív tag
válasz szőröscica #42940 üzenetére
Miért, azok tök jók? Persze menni nem megy, de az E46-től a BMW-k már nem (csak) arról szólnak (kivéve M).
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Newlachka
őstag
válasz szőröscica #42940 üzenetére
nekünk kombi kell,és havi 800-1000km-ért nem vennék D-t..bár mondták,hogy nyugodtan vegyem meg,és heti egyszer járassam meg,de kocsival 15 percre van a munkahely.még ezt az m43-at is járatjuk indításkor,hogy ne vágjuk nagyon gyorsan tönkre....mire megmelegszik a motor már állítani is kell le...
Tönkremegy a dob,és a fél motor,mert kicsapódik az a kis víz mindenhova...arról nem is beszélve,hogy utána áll 12órát,és megteszi ugyanezt a távot...4 napig... -
B-L-A-C-K
titán
válasz szőröscica #43010 üzenetére
Én azt akkor mondtam már neked nem vennék olyat (gondolom emlékszel) akit ismerek mindenki csak szopott vele, erről a kis M43as motorrol meg nem hallottam olyan rosszakat, persze cserébe nem is egy versenygép, de nekem ez nem is volt szempont.
[ Szerkesztve ]
-
CharlieDrop
veterán
válasz szőröscica #43010 üzenetére
most is szeretem, nem ez a bajom vele
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
válasz szőröscica #43093 üzenetére
én azt mondom, ha azt akarja, legyen az
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #43093 üzenetére
Pont igy fogalmaznak az F10 csoportban.... Ezert van az, hogy 20D tulajbol nem sok van, mindegyiket eluztek mar.
De ugye mindenki szabadon leirhatja, amit gondol.Don't Tread On Me
-
H.Ezredes
őstag
válasz szőröscica #43097 üzenetére
Nem mindenki áll úgy ezekhez mint te vagy én. Valaki azt se hallja,hogy ki akar szakadni a futómű vagy konkrétan szét van szakadva x y dolog a futóműben vagy bárhol.... Szerinted mennyire érdekli / hallja a motort ?????? Sőt vannak olyanok akik megkérdezik ez benzines vagy dízel....... E90-be is mentem N47-el egyáltalán nem rázkódott a karosszéria se kormány és nem irritált engem... Az igaz,hogy hallom a motoron,hogy 4 henger de ezen nem idegelem magam... Egy szívó benzines 4 henger engem 100X jobban irritál,hogy gyenge mint a fos és nem is megy.... És nem akarom védeni az F10-ben lévő 4 hengeres dízeleket de a B47-el egy F10-ben nem olyan csettegős fos mint egy 15 éves M47..... Ráadásul elöl hátul felül alul be van burkolva már pluszba a motor... Azért azt senki ne találja ki,hogy egy ilyen autóba amiben eleve jó a szigetelés plusz a kocsiban magában is annyi burkolat/szigetelés van,hogy annyira hallatszódik meg annyira zavaró amikor bent ül és vezet... Engem nem érdekelne kintről más mit hall pont leszarnám... Bent az utastérben meg jó esetben zenét hallgat az ember amúgy is nem a motort..... De egyébként én is azt mondom ha lehet választani 6 henger én is 6 hengerest venném de nem csak hang miatt hanem összességében jobban szeretem.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
kenguru99
aktív tag
válasz szőröscica #43093 üzenetére
Big Like.
-
CharlieDrop
veterán
-
CharlieDrop
veterán
válasz szőröscica #43206 üzenetére
Stimt, vannak dolgok amibe nem lehet belelátni sajnos
(#43205) FIREBLADE78:
Te sem vettél újat[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
válasz szőröscica #43209 üzenetére
stimt, tökre megértem ezt, valamit valamiért
Engem nem az zavar, ha valami elromlik, hisz na, minden elromolhat. Jobban bosszant az, amikor látom, hogy eredendően szar. És ugye 10 éve a láncok szakadtak el, most meg kigyulladnak az autók.
Vajon tényleg akarok még BMW-t?Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Bencus88
nagyúr
válasz szőröscica #43393 üzenetére
Köszi szépen a részletes leírást!!
-
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #43477 üzenetére
Ma voltam szerelonel, es bent allt egy 2012 -es E350CDi. 90k merfold, csapagyas lett a motor. A vezerles megnyult, csorog-zorog. Koszontelek az ujvilagban. Szanalmas egyebkent....
Don't Tread On Me
-
B-L-A-C-K
titán
válasz szőröscica #43598 üzenetére
Nem kevered a volt tiéddel? p
-
Maxell014
senior tag
válasz szőröscica #43802 üzenetére
Ááh. Hybridet nem
-
Maxell014
senior tag
válasz szőröscica #43805 üzenetére
Egyszer amiért tudom biztosra az az hogy már nem fér bele a költségvetésbe, egyébként meg őt kellene kérdezni, hogy ezen felül miért nem akarja.
-
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #43805 üzenetére
Egyebkent a BMW 330e -je nem lett a legjobb. Engem is lebeszeltek rola vasarlas elott.
Don't Tread On Me
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szőröscica #43808 üzenetére
Gondolom elég nyűgös a benzinmotor, és a villany csak pár tizessel odázza el a gondokat
-
MPowerPH
félisten
-
FIREBLADE78
addikt
válasz szőröscica #43848 üzenetére
Az függ a km óra álláson is
Gyors hasznalauto.hu keresésben,ami hasonló felszerelés és km ( több van a hirdetettben) az 17,7 misi. Jelenlegi állás szerint szinte ugyanannyiba lehetne hirdetni a kocsit amennyibe volt anno,csak sajnos a festés ledob az árból[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
cOxeR
Ármester
válasz szőröscica #43886 üzenetére
150-et irt nem 250-et.
-
Tom5
addikt
válasz szőröscica #43943 üzenetére
Akkor marad egy év múlva munkatársam SX4-e. Addigra kb 120K km-el.
Mod - tudtok olyan 320D-t linkelni amit érdemes lehet megvenni (ár mindegy , csak érdeklődés képpen)
[ Szerkesztve ]
-
Skizz
addikt
válasz szőröscica #43987 üzenetére
Szerintem nem azok, idei Bridgestone T005-ös turanzák, megnéztem, 98W, meg méret, meg minden rajta van, de Runflat felirat sehol.
-
KAMELOT
titán
válasz szőröscica #44037 üzenetére
Bocs, de még nem láttam ilyet azért kérdeztem! Nem szoktam szétszerelni motort és volt dízelem, de ilyen gondja sosem volt 5 évig. Gondolom mert additívot raktam bele vagy piros naftát!
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
-
válasz szőröscica #44083 üzenetére
Az még az SE-nek is jól áll
-
negro
őstag
válasz szőröscica #44083 üzenetére
neztem ilyent is. igazabol szentsegtores, hogy ilyeneket akarnek telire befogni.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
válasz szőröscica #44156 üzenetére
851 beugro es 24x150k atszamolva. Az nem elerhetetlen vegul is.
A szomoru hogy egy 508 1.6T 110k, 607e beugroval, akkor mar kinek nem kell az m2?
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #44412 üzenetére
35i -be tobbet kell beleboritani, mint akar egy 50D -be.
Don't Tread On Me
-
Skizz
addikt
válasz szőröscica #44496 üzenetére
Van telefongomb a kormányon, meg a communicationben talán az hogy bmw phone, ellenben nincs még menüpont sem arra, hogy csatlakoztassam a telefont, hanem talán beugrik egy ősidőkből származó telefonszám amit hívjak fel. Valami bmw szerviz szám...
[ Szerkesztve ]
-
H.Ezredes
őstag
válasz szőröscica #44607 üzenetére
Persze. De abban nem is volt DPF és 30E Km úgy,hogy a hugy gázolajos motorolajjal mész illetve nem a fos Shell-es BMW olaj volt anno....
"
F11 LCI 2014/10 231E Km. Vezérléscsere / csapágy csere és hozzá tartozó karbantartások. Sokakkal ellentétben mi rendes karbantartást végzünk az autón. Tapasztalataink alapján sok szerviz nem foglalkozik kellőképpen a kocsik állapotával. Nincs olyan,hogy CSAK vezérlés csere. 200-250E Km után nem elég csak vezérlést cserélni. A szívósor teljesen lekokszolódik és a hengerfejben lévő szívó járatok is. Ezeket meg kell tisztítani különben nem fog megfelelően működni a motor.(Gyakorlatilag az összeszűkült járatok miatt lecsökken a teljesítmény szabályozni se tudja magát megfelelően alapjárati problémák lehetnek stb. ) N47-57-nél akár már 150E Km után tönkremehet a turbó amit ha időben nem vesznek észre nagy baj lehet. Eltörik a tengely beszívja az olajat a motor felpöröghet stb... EGR hűtőt szoftveresen ki tudjuk kapcsolni így nem eszi meg a saját retkét a motor és nem fog kigyulladni se mivel zárva lesz a szelep. Sokan ezekkel abszolút nem törődnek. A másik fontos dolog,hogy a hűtőkazettát is ki kell takarítani mivel megáll a kosz a hűtőkben ezáltal romlik a hűtés hatásfoka. Ezek fontos dolgok főleg nyáron és hozzátartoznak ahhoz,hogy megfelelően működjön további ~200E Km-t. A gyári kitolt olajcserék és állandó regeneráció miatt a főtengely nyugvócsapágyak elkopnak. Gyakorlatilag aki nem foglalkozik ezzel annak előbb utóbb kuka motorja lesz. Ezeket ellenőrizni kell de inkább cserélni. Mi olyan gondossággal nyúlunk az autóhoz,hogy ne kelljen 2 havonta szétszedni. Ezt tartjuk valódi megfelelő vezérléscserének és karbantartásnak. Lehet olcsón vezérlést cserélni igénytelenül úgy,hogy semmit se takarítanak ki mindent retkesen hagynak stb. A mi célunk a hibamentes működés a következő ~200E Km-re."►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Xero
nagyúr
válasz szőröscica #44616 üzenetére
Ok minden elromolhat. Erre mindig csak azt tudom mondani, hogy az E merci jobb? Amiben kifingott anno egy érzékelő, azt hitte kiégett az egyik féklámpa izzó ezért letiltott és se előre se hátra?
Jó nyilván ha leég az szarabb, de könyörgöm a technika ilyen. Oké egy Jazz nem fog ennyi hibát produkálni, de nem is fogja úgy kinyalni az ember hátsóját.
Azt aláírom, hogy sokkal körültekintőbbek is lehetnének a tervezési folyamatok, valamint a minőségellenőrzés, viszont a mai világban marhára nem 10+ évre terveznek. Sok ismerős/barát dolgozik autó iparban, gyártónál vagy tier1-es beszállítónál. Vannak cifra határértékek és szabványok.
Nagyon egyszerű példa: MQB platform kormány szervó vezérlése. Nem volt tuti a tervezés, kicsit mókolni kellett volna még rajta, mert ha megfelelő erővel húztak meg egy csavart a NYÁK-nál, akkor az autó csak balra volt hajlandó kanyarodni, de azt állandóan. Megoldás? Nincs teljesen behúzva egy rögzítő csavar. Majdnem lötyög.
Vagy másik kedvenc példám VW klíma hűtő csövei. Az elején még brutális selejttel dolgoztak, mert szigorú volt az audit és a meozás. Eltelt 1-2 év a bevezetéstől, egyből mehettek a kicsit fososabb csövek is. Azokat is beszerelték. Eldurran a parasztnak 3 év múlva? Ki bánja? Nincs már gari.
Ezek után miért vagyunk meglepődve?
Manapság kb mindenki cigánykodik már.
[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz szőröscica #44743 üzenetére
Írom is, ha gondolod, ő ott vár a kocsinál az udvaron, jól nevelt, de nem szereti az idegeneket.
Van macska itt is...
[ Szerkesztve ]
-
Gsx-rr
veterán
válasz szőröscica #44787 üzenetére
Nekem az pl 50d-nel is a lelkemrekotottek,hogy 10.000 kent nem is a motor miatt hanem ha jol emlekszem a kozepso turbo miatt muszaj olajat cserelni.
Hozzateszem a kis benzinesben is mindig max 12,000 nel csereltem olajat.Effajta sporolas eredmenye Ezredes altal kozolt kepeken latszik!
-
H.Ezredes
őstag
válasz szőröscica #44787 üzenetére
Nem nem nem és nem !!!! Semmilyen autóban nem jó a 20E Km. E39 nagyon rossz példa mert egy szotyi motor nincs benne DPF... Az összes újabb motor DPF-es és regenerál mindig. 10E Km után el kell dobni..... Ha nem lenne DPF az autóba akkor is 10E Km után az nem motorolaj hanem fáradt olaj.... Akkor lehet szó ESETLEG a 15E Km-ről ha tényleg folyamatosan úgy megy ahogy írtad... De a 20E Km nagyon sok úgy is...
(#44790) basys2
Konkrét típus évjárat Km felhasználás ?
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
válasz szőröscica #44885 üzenetére
Csak nem tudom az Oem számokat Gondoltam valaki tudja/próbálta már.
-
válasz szőröscica #44910 üzenetére
Érdekes amikor én írogattam mennyit locsolok a kocsijaimra az általános autósban mindenki nekem esett h mekkora hülye vagyok...
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen