Új hozzászólás Aktív témák

  • Tomi_78

    aktív tag

    Tisztelt segítők!
    Jól használom én az időzítőt a programomban?

    1. Megadom a változót a kód elején:
    const unsigned int idozito=1;
    bool cselekedhet=true;

    2. Itt beállítom 10 másodpercre:
    case WM_CREATE:
    SetTimer(hwnd,idozito,10000,(TIMERPROC)NULL);
    break;

    3. Itt pedig használom a cselekedhet változó értékének beállítgatására:
    case WM_TIMER:
    switch (wParam)
    {
    case idozito: if (cselekedhet==false) {
    cselekedhet = true;}
    else {
    cselekedhet = false;
    };
    break;
    };
    break;

    A WM_PAINT-ban mozgatom a kockát, ha a cselekedhet értéke igaz. De bármennyire állítom a SetTimer-ben a számot, ugyanolyan gyors lesz. Ki is íratom a változó értékét:
    char szoveg[1];
    itoa(cselekedhet,szoveg,10);
    TextOut(grafikakezelo, 50, 10, szoveg,5);

    és mindig 1-et, azaz igaz-t mutat. Hol és mit rontottam el, hogy ez az érték nem változik 1 mp.-enként igaz és hamis között?

Új hozzászólás Aktív témák