Új hozzászólás Aktív témák

  • raggg

    senior tag

    válasz Deck #9452 üzenetére

    Nem a ping miatt panaszkodik a játékosbázis nagyja az SBMM miatt :) És nem csak a gold problémát írtam. Most javították, hogy killchaint kaptál killchain nélkül is pl. Írtam a múlt heti (?) frissítés problémát. Írhatnám azt is, hogy a spec ops frissítést végtelen loopban próbálta leszedni a ps4. Írhatnám azt is, hogy a gunfight tournamentből kifagyogatnak a játékosok. Szintén múlt heti, hogy normál meccsek után restartolni kellett a játékot, mert frissítést jelzett. A BP progressben szintén voltak hibák, nem csak a camoknál. Aztán volt olyan is, hogy valami megvásárolható skint alkalmanként nem láttál a játékodban (láthatatlan ellenfelek). Végtelenségig tudnám sorolni azokat a hibákat, amik a BO4-ben nem voltak. Arról ne is beszéljünk, hogy eddig csak az AC7 alatt hallottam a PS4 ventit, de mivel itt képtelenek meglépni a framerate korlátozását a menüben, majd felrobban szegény gép. A menüben...

    Ne érts félre: ha magas a pinged, az rossz. Ha az SBMM-et úgy kalibrálják, hogy nagyobb legyen a thresholdja, akkor ez meg is oldódhat. De így is van és azért magas a pinged, mert a legközelebbi szerver Londonban üzemel, akkor meg tökmindegy. Amíg nem látod a játékban, hogy hol van a szerver amin játszol, addig a kettő közül bármelyik lehet a hiba.

    dombi81:
    Nem a fejlesztéssel van a probléma szvsz, hanem a QA-val, vagyis: a legtöbb játékbeli bug 1-2 óra alatt javítható, amit utána alaposan át kell tesztelni. A tesztelők meg hiába éjszakáznak, ha egyszerűen nincs rá idejük a release-ig, a játékosok meg rinyálnak az új contentért, úgyhogy inkább kidobják bugosan, hogy "majd javítjuk".

Új hozzászólás Aktív témák