-
Fototrend
FIGYELEM

A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat legkésőbb a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket újabban nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
pictigjis
#17892
üzenetére
...es nagyon raalltak arra, hogy csesznek visszateriteni a jogtalanul levont osszegeket. nekik mar a screenshot sem eleg, ez tenyleg kezd nevetseges lenni
es a multkori foxpostos es dm-es pelda alapjan ebben a tetves orszagban egyetlen olyan kereskedo sincs, aki keresre kiad egy ilyen rohadt igazolast. a simple kulonosen zero kommunikacioban, ezt meg is irtam nekik valaszban, hogy semmilyen egyeb bizonyitek beszerzesere nincs mod hetkoznapi userkent
es hiaba a bank penze a hitelkeretbol, engem ez a hozzaallas konkretan duhit
Dami from the Payments Team here, following up on your message.
I'm really sorry to hear you were charged in error for your transaction.
Unfortunately, the proof you've provided isn't sufficient for us to reverse the transaction on our end and in this case we’ll have to wait for the merchant to send across a reversal request.
Alternatively, if you're able to reach out to SIMPLEP*granitbiztosit Budapest HUN to get further proof the transaction has been voided on their system (including details of the failed transaction such as e.g. time, date, amount or payment card used), we can manually reverse this authorisation.
You can also provide them with the authorisation code: 369610 and TraceID Lifecycle: BNET-20250726-MDWPPAHSH this should allow them to locate and reverse the funds on their end instead.
If you're unable to provide any decline proof and the merchant reversal request doesn't come through to us, the authorisation should be voided automatically after 15 days from the transaction date.
Apologies for any inconvenience this may cause, we appreciate your patience in the meantime!
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Milyen monitort vegyek?
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Family Link
- Milyen okostelefont vegyek?
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- OLED monitor topic
- Impozáns lesz a következő Intel CPU generáció csúcsmodellje - is
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! Asus X470 R9 5900X 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3070 Ti 8GB Zalman Z1 PLUS A-Data 750W
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 Pro Max 128GB Silver -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3551,100% Akkumulátor
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 10, Xiaomi Redmi Note 10s, Xiaomi Redmi Note 10 Pro
- Honor X6a 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy A35 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő



