Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • pictigjis

    Topikgazda

    válasz pictigjis #17892 üzenetére

    ...es nagyon raalltak arra, hogy csesznek visszateriteni a jogtalanul levont osszegeket. nekik mar a screenshot sem eleg, ez tenyleg kezd nevetseges lenni

    es a multkori foxpostos es dm-es pelda alapjan ebben a tetves orszagban egyetlen olyan kereskedo sincs, aki keresre kiad egy ilyen rohadt igazolast. a simple kulonosen zero kommunikacioban, ezt meg is irtam nekik valaszban, hogy semmilyen egyeb bizonyitek beszerzesere nincs mod hetkoznapi userkent

    es hiaba a bank penze a hitelkeretbol, engem ez a hozzaallas konkretan duhit

    Dami from the Payments Team here, following up on your message.
    I'm really sorry to hear you were charged in error for your transaction.
    Unfortunately, the proof you've provided isn't sufficient for us to reverse the transaction on our end and in this case we’ll have to wait for the merchant to send across a reversal request.
    Alternatively, if you're able to reach out to SIMPLEP*granitbiztosit Budapest HUN to get further proof the transaction has been voided on their system (including details of the failed transaction such as e.g. time, date, amount or payment card used), we can manually reverse this authorisation.
    You can also provide them with the authorisation code: 369610 and TraceID Lifecycle: BNET-20250726-MDWPPAHSH this should allow them to locate and reverse the funds on their end instead.
    If you're unable to provide any decline proof and the merchant reversal request doesn't come through to us, the authorisation should be voided automatically after 15 days from the transaction date.
    Apologies for any inconvenience this may cause, we appreciate your patience in the meantime!

  • M@Db0Y

    senior tag

    válasz pictigjis #17892 üzenetére

    Cashback érkezik mostanában, hogy változott otpmbl-ról simplep-re a szöveg vagy lehet kezdeni előről, hogy beállítsák az összeset automatikusra?

Új hozzászólás Aktív témák